Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä huomasit että työkaveri on ihastunut sinuun?

Vierailija
09.07.2016 |

Miten hän käyttäytyi? Miten sinä käyttäydyit? Minkälaisessa elämäntilanteessa olit, entä hän (sinkku/varattu)? Saiko tarina jatkoa? Entä mikä nyt on tilanne?

Kommentit (288)

Vierailija
181/288 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siristyvät silmät. Hän vapaa, minä suhteessa. Mut yhdessä oltu 26v ja risat, 3 yhteistä lasta.

Vierailija
182/288 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma, että työkaverini on kiinnostunut minusta (ja minä hänestä), mutta mitä olette mieltä?

Luotan aika paljon jo intuitiooni tässä ja aistin hyvinkin vahvan seksuaalisen latauksen meidän välillä ja pelkään sen jo näkyvän myös muille. Tämä on aiheuttanut ainakin itsessäni hyvin monenlaisia tuntemuksia, erityisesti seksuaalista turhautumista. 

Mies on minua muutamia vuosia vanhempi, olemme olleet työkavereita vajaan vuoden. Koen, että meillä synkkasi alusta asti todella hyvin, mutta nyt syksyllä tunnen meidän välille kehittyneen enemmän kuin pelkkää kaveruutta. Huomaan ne perinteiset:

- Katsoo pitkään silmiin vaikka istuisi ihan vieressä ja niissä tilanteissa katse hakeutuu välillä huuliini, mikä saa taas minut ihan sekaisin

- Puhumme henkilökohtaisista tuntemuksista ja asioista mielestäni enemmän ja syvemmin kuin muiden työkavereiden kanssa

- Istumme välillä todella lähekkäin, jos meillä on jokin yhteinen projekti tekeillä ja hän nimenomaan istuu viereeni, vaikka voisi istua myös vastapäätä

- Hän kehuu minua työntekijänä muille (ja myös minulle)

- Heitämme aika härskiä läppää välillä toisillemme, kerran jopa vihjailua siirtymisestä katseiden ulottumattomiin

- Jos olemme lähekkäin ja meidän kasvojen välillä ei juuri ole ylimääräistä tilaa, niin silti saatamme katsoa toisiamme silmiin pitkän aikaa ja hymyillä puhuessa

En tiedä, luottaakko omaan tuntemukseen, koska niin paljon voi myös oma mieli tuottaa ekstraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/288 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan. Pussailitte ja puhuitte tunteistanne. Silloin työkaveri innostui liikaakin. Hän jätti kumppaninsa. Sinä tulit katumapäälle, sillä et ollut arvannut, että työkaveri oli niin tosissaan. Ja ajattelit pientä lastasi. Ja kumppaniasi... et sittenkään halunnut rikkoa perhettäsi. Jätit työpaikkasi ja samalla tuon työkaverisi. Terapeuttisi sanoi, että teit oikein ja kannusti sinua. Kipuilit silti pitkään. Roikuit tunteessa, kunnes tuo ex-työkaverisi löysi uuden kumppanin. Silloin sydämesi särkyi hänen suhteensa lopullisesti. Myöskään parisuhteesi ei kestänyt sinun tunnepoukkoilusi takia. Pilasit kaksi parisuhdetta ja itkit itsesi kuivaksi, mutta selvisit. Löysit uuden. Onnea.

No sen verran voin paljastaa että tarina ei mennyt noin. Ja noin yleisesti ottaen olen sitä mieltä että kukin on vastuussa vain omasta parisuhteestaan. Eli kukaan yksittäinen ihminen ei voi pilata kahta parisuhdetta. 

Vierailija
184/288 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä eri osastolla on mies joka pitää ovea auki, juttelee mukavia ja muutaman kerran kädellään koskettanut olkaani kun olen tullut avoimesta ovesta käytävälle sen eteen (en huomannut sen tuloa käytävällä).

Toisinaan mietin onko ihastusta mutta eikö nämä piirteet ja tilanteet voi tulla myös luonnostaan vain kohteliaalta mieheltä?

Vierailija
185/288 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma, että työkaverini on kiinnostunut minusta (ja minä hänestä), mutta mitä olette mieltä?

Luotan aika paljon jo intuitiooni tässä ja aistin hyvinkin vahvan seksuaalisen latauksen meidän välillä ja pelkään sen jo näkyvän myös muille. Tämä on aiheuttanut ainakin itsessäni hyvin monenlaisia tuntemuksia, erityisesti seksuaalista turhautumista. 

Mies on minua muutamia vuosia vanhempi, olemme olleet työkavereita vajaan vuoden. Koen, että meillä synkkasi alusta asti todella hyvin, mutta nyt syksyllä tunnen meidän välille kehittyneen enemmän kuin pelkkää kaveruutta. Huomaan ne perinteiset:

- Katsoo pitkään silmiin vaikka istuisi ihan vieressä ja niissä tilanteissa katse hakeutuu välillä huuliini, mikä saa taas minut ihan sekaisin

- Puhumme henkilökohtaisista tuntemuksista ja asioista mielestäni enemmän ja syvemmin kuin muiden työkavereiden kanssa

- Istumme välillä todella lähekkäin, jos meillä on jokin yhteinen projekti tekeillä ja hän nimenomaan istuu viereeni, vaikka voisi istua myös vastapäätä

- Hän kehuu minua työntekijänä muille (ja myös minulle)

- Heitämme aika härskiä läppää välillä toisillemme, kerran jopa vihjailua siirtymisestä katseiden ulottumattomiin

- Jos olemme lähekkäin ja meidän kasvojen välillä ei juuri ole ylimääräistä tilaa, niin silti saatamme katsoa toisiamme silmiin pitkän aikaa ja hymyillä puhuessa

En tiedä, luottaakko omaan tuntemukseen, koska niin paljon voi myös oma mieli tuottaa ekstraa.

On kiinnostunut. Todennäköisesti tekee samaa, mitä sinäkin - eli jahkailee ja yrittää saada sinusta selkoa. Ja ylitulkitsee kaiken mahdollisen (varsinkin ne ylitulkinnat - ja sitten ylitulkitsee ylitulkinnan ylitulkinnan jne...)

Vierailija
186/288 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku peelo käynyt taas alapeukuttamassa kaikkea mahdollista.

Peelo, eikö sulla oo parempaa tekemistä?

Vierailija
187/288 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen työpaikka: yksi mies ihastui, oli molemminpuolista. Keskustelut venyi ja polveili. Silmiin katsomista ja jotain sähköä meidän välillä oli. Molemmat olemme varattuja. Sittemmin olemme ehkä jopa vältelleet toisiamme koska tuo sähkö ei loppunut väliltämme. Kun törmäämme nykyään harvemmin käytävällä niin keskustelut venyy edelleen. En ole koittamut selvittää mikä on nykytilanne- sanotaan että tulemme hyvin juttuun ja keskusteltavaa riittää.

Toinen tapaus tulee varta vasten käymään toimistolla kun näkee autoni parkissa, tekee tikusta asiaa...

Vierailija
188/288 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se aika selkeetä, työkaveri sylkäisi ruuvimeisselin kahvaan ja työnsi sen sitten suoraan pakoputkeeni. Tästä tiesin että se oli oikeaa ihastusta.

Vierailija
189/288 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli se aika selkeetä, työkaveri sylkäisi ruuvimeisselin kahvaan ja työnsi sen sitten suoraan pakoputkeeni. Tästä tiesin että se oli oikeaa ihastusta.

Nää sun aivopierusi ovat lähinnä säälittäviä. Lopeta vielä, kun ehdit.

Vierailija
190/288 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidettiin palavereja, käytiin lounaalla, juteltiin työasioista, juotiin kahvia kahvitauoilla, jne.

Ohhoh ... melkein kaikki työkaverit on ihan lääpällään muhun ... niin miehet ku naisetkin! Aika omatuntoboosti!

Vierailija
191/288 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä eri osastolla on mies joka pitää ovea auki, juttelee mukavia ja muutaman kerran kädellään koskettanut olkaani kun olen tullut avoimesta ovesta käytävälle sen eteen (en huomannut sen tuloa käytävällä).

Toisinaan mietin onko ihastusta mutta eikö nämä piirteet ja tilanteet voi tulla myös luonnostaan vain kohteliaalta mieheltä?

Mun työpaikalla on yksi mies joka pitää ovea auki, mutta hän tekee sen kyllä nimenomaan kohteliaisuuttaan. Ja kaikille. Siitä voinee päätellä onko mies kiinnostunut vai vaan kohtelias, että käyttäytyykö hän sinua kohtaan eri tavalla kuin muita. 

Vierailija
192/288 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää hyvät ihmiset ne työkaverit rauhaan. Olen alalla jossa paljon miehiä ja naisia samassa tilassa. Vuosien varrella nähnyt kymmeniä ja taas kymmeniä työpaikka romansseja ja näitä yhdistää lähes aina se että pieleen menee. 

Lopputulos on kaikkien kannalta todella ikävä ja hyvin usein jopa sellainen ettei samassa työssä jatkaminen ole mahdollista.

Se on kiva kun tää työpaikka muru on sairaan mustasukkainen ja ukon/ akan pitää työnsä puolesta jutella vastakkaiselle sukupuolelle.  Tai vaikka 3 draama, siinä on kaikilla mukavaa. Myös avioero/ lastenhuoltajuus riitojen kera on ihan parasta tiiviissä työyhteisössä.

Mailmassa on joku 8 miljardia ihmistä kuka vaan muu mielummin kuin se yks työkaveri.

On kiusallista työyhteisölle sekä se kuherteluva

Mun työpaikka on oikein "perheyritys", vaikkei yritys varsinaisesti olekaan, täällä on tosi paljon pariskuntia ja suorastaan kokonaisia perheitä töissä, useammassakin sukupolvessa. Näin voi käydä kun on iso työllistäjä pienellä paikkakunnalla. Tietysti useimmiten pariskunnat ei työskentele samassa yksikössä, vaan tekee vähän eri hommia. Toki varmasti lempi leimahtaa toisinaan saman yksikön työntekijöiden välilläkin, mutta täällä on kyllä sitten helppo toisen siirtyä eri yksikköön töihin ettei parisuhde sotke työkuvioita liiaksi. 

Vierailija
193/288 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkreettisesti siinä vaiheessa kun hänen munansa oli suussani pikkujoulupaikan wc-tiloissa.

Vierailija
194/288 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välikommentti ihastuneelta, kun on ollut ylempänä puhetta varatuiksi osoittautuneista jotka "ihastelee". 

Itsellä on se tilanne, että olen avoimessa suhteessa, ja voisin siis hengailla menemään "mieluummin miten päin vaan". Koen tämän (itselle) monimutkaiseksi, kun ilmeisesti ihmiset luulevat että etsin tuolla statuksella pelkkää seksiseuraa. (Vmäistä, sitä tuo sana ei kyllä minusta tarkoita lainkaan.) 

Kaiken lisäksi en asu primäärikumppanini kanssa yhdessä, ainoastaan lapseni. Sometileilläni suhdestatukseni näkyy, joten salaisuus se ei ole. 

Pointtini: ihastelen varsin pelokkaasti silloin kun ihastelen, sillä koen että mahdollisuudet pakeille ovat melkoiset. 

Vierailija
195/288 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi suoraan, oltiin 2 viikkoa vietetty tosi läheisesti perehdytyksessä. Sen päätteeksi kertoi tuntemuksistaan. Olihan se ollut tiedossa, paljon naurua, punastelua ja mukavaa yhdessäoloa. Olin itsekin ihastunut häneen ja se näkyi varmaan hermostuneena nauruna ja ujoutena. 

Molemmat oltiin sinkkuja, mies oli jäänyt leskeksi reilun vuoden taaksepäin. 

Nyt oltu vajaa 3v kimpassa :) 

Vierailija
196/288 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä itsekin mietin, että tässä nyt molemmat yritetään tulkita toisiamme, vaikka vaikuttaa aivan päivänselvältä asialta. Toisaalta rakastan tätä tunnetta, kun toisen kohtaamista odottaa ja ilmassa on koko ajan sähköä, mutta toisaalta se taas turhauttaa ihan järjettömästi.

Vierailija
197/288 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylempi kommentti tähän ketjuun.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Puhumme henkilökohtaisista tuntemuksista ja asioista mielestäni enemmän ja syvemmin kuin muiden työkavereiden kan

Vierailija
198/288 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri tulee aina juttusille tilaisuuden tullen, pyytelee lounaalle, tuijottaa syvälle silmiin ja jutut on diippejä ja jopa vähän vihjailevia. On kertonut parisuhteensa ongelmista, vaikuttaa viihtyvän omissa menoissa enemmän kuin perheen kanssa kotona (näistä ainakin aina kertoilee, liekö tarkoituksella). On alkanut jo vähän ahdistaa ne tuijotukset ja jutut, täytyy ottaa etäisyyttä. 

Vierailija
199/288 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välikommentti ihastuneelta, kun on ollut ylempänä puhetta varatuiksi osoittautuneista jotka "ihastelee". 

Itsellä on se tilanne, että olen avoimessa suhteessa, ja voisin siis hengailla menemään "mieluummin miten päin vaan". Koen tämän (itselle) monimutkaiseksi, kun ilmeisesti ihmiset luulevat että etsin tuolla statuksella pelkkää seksiseuraa. (Vmäistä, sitä tuo sana ei kyllä minusta tarkoita lainkaan.) 

Kaiken lisäksi en asu primäärikumppanini kanssa yhdessä, ainoastaan lapseni. Sometileilläni suhdestatukseni näkyy, joten salaisuus se ei ole. 

Pointtini: ihastelen varsin pelokkaasti silloin kun ihastelen, sillä koen että mahdollisuudet pakeille ovat melkoiset. 

Minulle ei ole merkitystä, onko suhde avoin tai jotain muuta. Varattu mikä varattu. En halua olla kenenkään sekundäärikumppani, vaan ainoa kumppani, joten en säädä suhteessa olevien kanssa.

Vierailija
200/288 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoi ihan suoraan ihastumisen. Olimme molemmat varattuja, itse tosin ihastunut toiseen, joten siitä ei sitten tullut mitään. Jatkettiin kavereina,kunnes vaihdoin työpaikkaa ja yhteydenpito pikkuhiljaa jäi.

Ihmiset kans kuvittelee vaikka mitä, vaikka oikeasti vain silloin voi tietää että joku on ihastunut jos siitä kertoo avoimesti.

Tämä. Toisen ihastunut käytös voi olla toisen ystävällinen käytös, joten mitään yhtenäistä linjausta ei voi tehdä.