Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä huomasit että työkaveri on ihastunut sinuun?

Vierailija
09.07.2016 |

Miten hän käyttäytyi? Miten sinä käyttäydyit? Minkälaisessa elämäntilanteessa olit, entä hän (sinkku/varattu)? Saiko tarina jatkoa? Entä mikä nyt on tilanne?

Kommentit (288)

Vierailija
141/288 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin siitä, kun pikkujoulujen jälkeen nussin sitä sen sängyssä.

Vierailija
142/288 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vaisto. Työkaveri, ei edes kovin läheinen, ihan toiselta osastolta, tuli ruokalassa viereeni istumaan. Ei tapahtunut mitään ihmeellistä, muistan keskustelleeni toisen, läheisemmän työkaverin kanssa eikä mies tainnut edes juuri osallistua keskusteluun. Illalla, kun olin menossa nukkumaan jostain alitajunnasta yhtäkkiä tuli ajatus "se mies on ihastunut minuun". Sen jälkeen aloin kiinnittää mieheen enemmän huomiota ja reilun kuukauden päästä tajusin itsekin ihastuneeni häneen. Oltiin molemmat varattuja tahoillamme, joten mitään ei varsinaisesti tapahtunut, mutta tiedän, että olimme monta vuotta toisiimme ihastuneita, vaikkei sitä koskaan ääneen lausuttu. Sen näki katseista, äänensävystä, niistä lukuisista pieneistä kosketuksista, meidän keskusteluista, jotka olivat niin paljon syvempiä kuin kenenkään muun kanssa työpaikalla, siitä kuinka hakeuduimme toistemme seuraan ja vuorotellen pyysimme toisiamme mukaan omiin projekteihimme, jotta saimme olla yhdessä. Hän on eräällä tavalla sielunkumppanini. Ei olla enää samassa työpaikassa, mutta ollaan harvakseltaan tekemisissä. Olen kiitollinen, että sain kohdata hänet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/288 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pisshasi housuun

Vierailija
144/288 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työkaveri laittaa sydämen kirjoittamaani Teams-viestiin (työasiaa yhteisellä kanavalla, ei siis privaa) suht myöhään illalla, mitä tuosta pitäisi ajatella? Tämä vain yksi ilmentymä, selkeämpiä merkkejä olen saanut aiemmin mm. yksityisviestien muodossa, pitkinä katseina, jatkoehdotuksina juhlissa yms. 

Ei siitä voi päätellä oikein mitään. Osa käyttää yläpeukkua kuittauksena sille, että ovat lukeneet viestin, ja sydäntä ilmauksena sille, että pitävät viestistä.

Vierailija
145/288 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työkaveri laittaa sydämen kirjoittamaani Teams-viestiin (työasiaa yhteisellä kanavalla, ei siis privaa) suht myöhään illalla, mitä tuosta pitäisi ajatella? Tämä vain yksi ilmentymä, selkeämpiä merkkejä olen saanut aiemmin mm. yksityisviestien muodossa, pitkinä katseina, jatkoehdotuksina juhlissa yms. 

Ei siitä voi päätellä oikein mitään. Osa käyttää yläpeukkua kuittauksena sille, että ovat lukeneet viestin, ja sydäntä ilmauksena sille, että pitävät viestistä.

Näin on, pitäisi tietää ko. henkilön tavat muuten, että toimiiko samoin muiden kanssa. Mutta tuo myöhäinen ajankohta (illalla kymmenen aikaan) toi tunteen, että hän ajatteli minua ja halusi lähettää terveiset. 

Vierailija
146/288 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen työkaveri katseli pitkään aina kun satuttiin samaan huoneeseen. Nyt useampi lapsi ja 30 vuotta yhdessä.

Vierailija
147/288 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi ihan suoraan ihastumisen. Olimme molemmat varattuja, itse tosin ihastunut toiseen, joten siitä ei sitten tullut mitään. Jatkettiin kavereina,kunnes vaihdoin työpaikkaa ja yhteydenpito pikkuhiljaa jäi.

Täytyy olla aika löysää töissä tai pomolla 5 vuotta kestänyt korona, jos porukoilla on aikaa miettiä teini-ikäisille kuuluvia "tuo tykkää musta" juttuja. Huh onneksi itsellä on ollut työkaverit aikuisen tasolla ja kotiasiat kunnossa.

Vierailija
148/288 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri alkoi seurata somessa. Tykkäili vähän väliä mun kuvista. Kommentoi kokoajan mun julkaisuja ja tarinoita. Naivina en tajunnut mitään pidin tätä ystävällisyytenä. Oltiinhan me molemmat varattuja. Vähän ajan päästä alkoi koskettelu ohimennen. Mun haistelu siis käveltiin vaikka ohitse hän nuuhkaisi hiuksiani tai tuli pöydässä taakse ja nuuhkaisi. Kerroin hänelle ettei kiinnosta ja olen onnellinen avoliitossani. Mut eihän tämä mies enää suostunut uskomaan vaan alkoi vainota ja lopulta homma eskaloitui niin pahaksi että hän irtisanoutui töistään. Koska ei ollut muuta vaihtoehtoa.

Nuuhkiva työkaveri? Yök. Rajalle töihin, sinne kaivataan väkeä.

Vierailija
149/288 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkähän mun vastaus hävisi??

Sain töihin 40 ruusua ulkomaalaiselta esimieheltäni

Työkaverin veli nauhoitti "rakkauskirjeenä" kappaleita ja jätti työpöydälleni 37v sitten

Sain kuohuviiniä ja mansikoita esimieheltäni kun olin harmissani. Yhdessä jo 27v

Miten firman asiat toimi muuten tuon siirapin välissä?

Forresterien muotihuone arvatenkin.

Vierailija
150/288 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, pitäisi tietää ko. henkilön tavat muuten, että toimiiko samoin muiden kanssa. Mutta tuo myöhäinen ajankohta (illalla kymmenen aikaan) toi tunteen, että hän ajatteli minua ja halusi lähettää terveiset. 

Tai sitten vaan teki töitä myöhään :-D

Vierailija
151/288 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvät merkit ihastumisesta oli, mutta miksiköhän ei sitten ikinä vapaa-ajalla halunnut nähdä ja yhteydenpitokin jäi, kun emme enää samalla työpaikalla olleet. Kaikki tauot oltiin yhdessä, tunki hyvin lähelle ja odotti että nähdään taas. Hyvin selvää flirttiä ja muisti kaikki mitä olin puhunut. Vieläkin harmittaa, kun itsekin kiinnostuin todella vahvasti eikä sitten juttu edennyt mihinkään. Todella outo tapaus. Miksi pitää noin pelailla toisen tunteilla, jos ei oikeasti kiinnosta?

Mikset itse vienyt juttua pidemmälle, jos hän ei kyennyt oikeaa aloitetta tekemään. Hän todennäköisesti piti sinua pelailijana. Molemmat olette yhtä syyllisiä.

Vierailija
152/288 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin vaimo oli sillä hetkellä vessassa.

Vierailija
153/288 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni muutama vuosi sitten sosiaalisen median paljastavista asioista.

Esim. Kellonajat ja viikonpäivät olivat paljastavia. Myöhäis ilta ja yö / aikainen aamu kuvien tykkäyset kertoivat että hän ajattelee sinua, tilanteissa joissa ei ajatella työkaveria/ tuntematonta ihmistä.

Toinen oli tykkäysten määrä ja tuleeko ne kerralla vai erissä. Ihastunut katselee sun kuvat pitkälle historiaan ja tykkäilee niistä, hän myös saattaa palata useampana päivänä sun sivulle tutkimaan ja tykkäilemään.  Ihastumaton ihminen tykkää keskimäärin 3 sun kuvasta kun alkaa seurata.  Ihastunut huomattavasti enemmän..

Tykkäys nopeus, some työntää sun syötteeseen/ näyttää tarinoissa ihmiset joiden kanssa olet tekemisissä ja myös ne jotka vierailevat sun sivulla paljon. Eli jos laitat tarinan ja joku keneen et ole tekemisissä näkee sen aina etujoukoissa tiedät että hän vaanii sinua.

Ihastunut ei myöskään tyydy pelkästään tykkäilyyn vaan pyrkii kanssakäymiseen eli kommentoi sun tarinoita ja julkaisuja.

Vierailija
154/288 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoi ihan suoraan ihastumisen. Olimme molemmat varattuja, itse tosin ihastunut toiseen, joten siitä ei sitten tullut mitään. Jatkettiin kavereina,kunnes vaihdoin työpaikkaa ja yhteydenpito pikkuhiljaa jäi.

Täytyy olla aika löysää töissä tai pomolla 5 vuotta kestänyt korona, jos porukoilla on aikaa miettiä teini-ikäisille kuuluvia "tuo tykkää musta" juttuja. Huh onneksi itsellä on ollut työkaverit aikuisen tasolla ja kotiasiat kunnossa.

Mistä sinä tiedät mitä työkaverisi itsekseen miettivät?

Vierailija
155/288 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuneissa aivoissani väänsin et kyl se varmaan tykkää kun esim hipaisi, hakeutui seuraan, meni sekaisin sanoissaan, katseli vaivihkaa huulia kun oltiin lähekkäin, vaikutti jännittyneeltä, oli koiranpentukatsetta jnejne 😂 Mutta mitään aloitetta ei tullu. Eli merkit voi olla mitä vaan, mutta eipä sitä varmaksi voi sanoa ennen kun toinen oikeasti pyytää ulos. Ja ite ihastuneena sitä voi tulkita kaiken ihastumiseksi kuten itse typeränä tein. Piste. 🙂

miksi ihmeessä et itse tehnyt aloitetta?

Vierailija
156/288 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkähän mun vastaus hävisi??

Sain töihin 40 ruusua ulkomaalaiselta esimieheltäni

Työkaverin veli nauhoitti "rakkauskirjeenä" kappaleita ja jätti työpöydälleni 37v sitten

Sain kuohuviiniä ja mansikoita esimieheltäni kun olin harmissani. Yhdessä jo 27v

Ei se ole hävinnyt mihinkään. Juuri luin sen.

Vierailija
157/288 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit soittaa sen helmen vaimolle ja kysyä, mitä könsikkään somekäyttäytymiseen kuuluu. Toki olet ottanut jo siitä selvää?

Vierailija
158/288 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollegani alkoi tulla huoneeseeni aina milloin milläkin verukkeella. Siitä huomasin että on ihastumista ilmassa. Hän alkoi myös pyytää kahville, lounaalle ja sitten illanviettoihin. Hän oli naimisissa, minä olin naimisissa. Se, miten tarinta päättyy, sitä en halua kertoa. 

Mutta sen voin kertoa että ihastuminen kollegaan ei tarkoita mitään siivouskomerossa naiskentelua. Se on suuria tunteita ja myöskin suunnatonta ahdistusta - siis jos on tahollaan varattu.

Valitettavasti se suuri tunteen palo kestää max 3 kk jos sitäkään. Pitkille suhteille tarvitaan aikuiseksi kasvamista ja vastuunottoa. Turha kannustaa ihmisiä irtosuhteisiin. Tai että vaihtamalla paranee. Eikö yhteiskunta ole jo täynnä kasvatuslaitoksia? No ok, onhan se hyvä bisnes joillekin. Milloin yhtiö nimeltä Suomi tunnustaa lasten oikeudet turvalliseen kotiin?

.

Vierailija
159/288 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän pisshasi housuun

Varma merkki. Ja se tuoksu!

Vierailija
160/288 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää hyvät ihmiset ne työkaverit rauhaan. Olen alalla jossa paljon miehiä ja naisia samassa tilassa. Vuosien varrella nähnyt kymmeniä ja taas kymmeniä työpaikka romansseja ja näitä yhdistää lähes aina se että pieleen menee. 

Lopputulos on kaikkien kannalta todella ikävä ja hyvin usein jopa sellainen ettei samassa työssä jatkaminen ole mahdollista.

Se on kiva kun tää työpaikka muru on sairaan mustasukkainen ja ukon/ akan pitää työnsä puolesta jutella vastakkaiselle sukupuolelle.  Tai vaikka 3 draama, siinä on kaikilla mukavaa. Myös avioero/ lastenhuoltajuus riitojen kera on ihan parasta tiiviissä työyhteisössä.

Mailmassa on joku 8 miljardia ihmistä kuka vaan muu mielummin kuin se yks työkaveri.

On kiusallista työyhteisölle sekä se kuherteluvaihe että varsinkin, kun suhde päättyy. Ihan kauheaa, kun se jätetty osapuoli kiukuttelee jättäneelle osapuolelle, vaikuttaa jopa työtehtävien hoitoon.