Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä huomasit että työkaveri on ihastunut sinuun?

Vierailija
09.07.2016 |

Miten hän käyttäytyi? Miten sinä käyttäydyit? Minkälaisessa elämäntilanteessa olit, entä hän (sinkku/varattu)? Saiko tarina jatkoa? Entä mikä nyt on tilanne?

Kommentit (288)

Vierailija
281/288 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomannut mitenkään. Firman juhlissa tuo villi ja varattu kertoi olevansa ihastunut minuun villiin... olin että mitääähhh :)

Ai jatko: flirttiä puolin ja toisin vuosien ajan, vaihdoin työpaikkaa...

Miksi vaihdoin työpaikkaa? Etkö pystynyt käyttäytymään?

No. Pystyin käyttäytymään kyllä :) firma vaihtoi paikkakuntaa...

Vierailija
282/288 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tapaukset varsinkin nuorena kun olin vielä sinkku, ovat olleet ehkä enemmänkin orastavaa kiinnostusta ja halua tutustua. Uudessa työpaikassa it-tukihenkilö jäi keskustelemaan kanssani ja kyseli elämästäni. Hän ja myöhemmin yksi toinen tulivat myös ruokalassa samaan pöytään ja kyselivät elämästäni ja kertoivat itsestään. Silloisella työpaikallamme pariuduttiin siihen aikaan ahkerasti ja perustettiin perheitä työkavereiden kanssa. Jotkut viestittelivät keskenään ja tutustuivat työpaikan pikkujouluissa ja muissa juhlissa. Minä löysin puolisoni työpaikan ulkopuolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/288 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut tuon kissakeittojutun varmaan kymmenestä eri ketjusta.

Vierailija
284/288 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä välillä ollut, sekä nuorena sinkkuna ollessani että myöhemmin naimisissa ollessani joskus ihastuneesti ja flirttailevasti käyttäytyviä miehiä työpaikalla. He ovat lyöttäytyneet seuraan ja halunneet tutustua, viestitelleet ja soitelleet aika vihjailevasti. Silti kukaan ei ole koskaan myöntänyt kiinnostustaan suoraan, kertonut tunteistaan, ehdottanut tapaamista tai suhdetta. Eli eivät ne jutut ja lähestymiset ole tarkoittaneet yhtään mitään. 

Vierailija
285/288 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt tähän, vaikka kuvaus varmaan sopii useampaan ihmiseen. On tällä hetkellä vaan ajankohtainen omassa elämässä. En ole enää niin nuori, näytän nuoremmalta, koska olen positiivinen luonteeltani, hymyilen ja vitsailen paljon työpaikalla. Ei voi mitään, jos joku ihastuu, otan sen vain kohteliaisuutena. Pelimiehetkin on flirtaillut ihan avoimesti ja olen ladannut takaisin. Ei ne mitään musta irti saa, kun olen varattu. Tilanne vaan lähinnä naurattaa ja piristää päivää. 

Ajattelen asiaa isommassa mittakaavassa. Meillä on vain yksi elämä ja on meistä kiinni mitä jätämme jälkeemme tai minkälaisen tunnelman luomme työpaikalla. Tämäkin hetki on kohta menneisyyttä, mitä emme saa takaisin. Jokainen voi kysyä itseltään mitä on saanut aikaan viime vuonna, kuussa tai viikolla. Pitää elää sen mukaan, ettei tarvi katua myöhemmin. Huomisesta ei koskaan tiedä. Jotkut on lähtenyt työvuoron päätteeksi saappaat jalassa.

Vierailija
286/288 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on. Molemmat varattuja, minä nainen hän mies. Toistelee nimeäni usein, hyvin miellyttävä ääni. Antoi pienen lahjan. Hakeutuu seuraani joskus kysymään yksityisasioita tai tekee tikusta asiaa.

Vierailija
287/288 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa ihan pienistä merkeistä ihastuksen. Sattumoisin samassa paikassa samaan aikaan, varsinkin kun oli paikka ja aika tiedossa. Jotenkin jatkuva täältä tullaan meininki ja mitä kuuluu kysely.

Vierailija
288/288 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä ihastuneen miehen merkkejä: 

- korjaa jutellessa kauluksia

- ei oikein uskalla katsoa silmiin, sählää jotain läppärillään vähän hermostuneesti samalla kun jutellaan

- punastelee

- laittaa ei-kiireellistä Teams-viestiä illalla, vaikka voisi laittaa aamulla työaikaankin

- lähettää selfieitä joskus 

- viesteissä hyvin hienovaraisia merkkejä, jotka saattavat olla vihjeitä tai sitten vaan omaa ylitulkintaa (esim. nautinnollista päivää -toivotus)