Miksi joku on yksihuoltaja?
Eikö tajua että ukko on kusipää ennen kakaroiden vääntäntämistä ja eroa? Kyllä em. naiset voi olla tyhmiä ja sitten itkee kun on yh.
Kommentit (44)
Eihän nykyään saa kun poikkeustapauksessa yksinhuoltajuuden, nyt on yhteishuoltajuus. Joillakin viikko ja viikko ja joku on joka toinen viikonloppu vanhempi ja välillä viikolla päivä pari. Lapselle jää kummatkin vanhemmat kun fiksusti hoidetaan hommat. Elämä ei mene aina niin kun saduissa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys.
Kun se tatuoitu jännämies "vain sytyttää" ja se kiltti kunnollinen hyväsydäminen mies joka olisi hyvä isä lapsille ei saa koskaan edes tilaisuutta.
Kovin on mustavalkoista ajattelua, että ulkonäkö tekee jännämiehen. Kyllähän se tatuoitu ja lävistetty kaljupää on aika sytyttävä ja tuossa vieressä sellainen köllöttääkin, mutta ei se kuule ole se pelkkä ulkokuori joka ratkaisee tai sytyttää, tuosta omasta ukosta ei ihan ensimmäiseksi luonteen perusteella jännämieheksi ole ja hyvä olisi isänäkin.
Kiltti, kunnollinen ja hyväsydäminen mies... miten se määritellään? Kun tämän palstan naisettomat reppanat kuvailevat itseään usein näillä sanoilla, mutta juttujensa perusteella ennemminkin luonnevika olisi kuvaavampi sana.
Menin kunnollisen ja kiltin miehen kanssa naimisiin ja olimme yhdessä 8v ennen lapsia.
Neljä lasta saatiin ja siinä sivussa mies tuli alkoholistiksi.
Mun ja lasten etu että ei olla enää samaa taloutta.
Olen parantunut takaisin iloiseksi yms kun ei tartte katsella toisen juomista.
Syitä oli monia. Laitan top-5:n tähän.
1. Mies ryhtyi juomaan.
2. Mies oli juotuaan väkivaltainen. Ja myöhemmin joskus selvinpäinkin.
3. Mies osoittautui täysin rahattomaksi. Ulosottomiehet olivat hänen kintereillään.
4. Mies oli täysi huijari.
5. Lapsen hoito ei kiinnostanut häntä.
Minusta minulla oli harvinaisen pätevät syyt yksinhuoltajuuteen. Ja niin oli oikeudenkin mielestä.