Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku on yksihuoltaja?

Vierailija
06.07.2016 |

Eikö tajua että ukko on kusipää ennen kakaroiden vääntäntämistä ja eroa? Kyllä em. naiset voi olla tyhmiä ja sitten itkee kun on yh.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä vaikka olis mitä selityksiä. Silloin se mies oli vaan täysin asshole. Miksi naiset ei nää noiden lupausten läpi ja jo parin kk n päästä ollaan paksuna.

Vierailija
22/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristallipallo oli vissiin rikki, kun en osannut ennustaa tulevaa

Itse en ainakaan tarvitse kristallipalloa siihen, että huomaan että naisilla on aivan vääränlaisia miehiä. Noista miehistä näkee heti että eivät ole isämateriaalia.

Pointti on siinä että naiset eivät halua nähdä miestä oikeassa valossa koska hän on muuten sytyttävä.

Aina kun naiset kertoo minkälaisen miehen haluavat niin kärkipäässä on itsevarmuus ja monella saattaa olla toiveena "pahapoika" tai koodisana "miehekäs". Halutaan kova ja vahva mies.

Miksi kenenkään naisen listalla ei ole hyvän isän ominaisuuksia kuten hyväsydäminen, kunnollinen, kiltti? Sanallakaan ei mainita että haluttaisiin miehen olevan hyvä isä, miksi?

No mä menin semmosen "hyvän isän" retkuun. Exällä oli tytär, jota hyvin hanakasti esitteli mulle. Jälkeenpäin selvisi, ettei se siitä oikeasti välittänyt, käytti vaan pyydyksenä. Mutta hyvin toimii, sillä mun seuraaja ylisti vielä (huoltajuus-oikeudenkäynnin) oikeussalissakin miestä ihanaksi isäksi, vaikkei ollut vuosiin edes tavannut omia tyttäriään. Oli kuulemma niin näppärästi vaihtanut jonkun puolitutun vauvan vaipat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajuus on tietysti aivan ymmärrettävää, jos sairaus, kuolema ym sellaista. En vaan tajua sitä että lapsia silti pukataan usein jo ennen naimisiin menoa ja huomataan että ei tulla toimemeen ja sit pukataan lapsia viekä lisää että parisuhde korjaantuisi jota ei tietenkään taphdu. Sitten ukko lähtee kiitämään ja mamma jää yksinhuoltajaksi ilman rahaa ja turvautuu vanhempiinsa a sossuun. Niin WT kuin vaan voi olla. Itse en ainakaan ikinä kehtais kerta, että olen yksinhuoltaja.

En kehdannut mäkään. Ja olin sentään 14 vuotta.

Vierailija
24/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin yhteen ja tein lapsen miehen kanssa joka oli kiltti kunnollinen ja luotettava.

Siis OLI.

Kun tulin raskaaksi miehestä kuoriutui täysin eri ihminen. Vei pitkän aikaa ymmärtää että tämä on se sama mies johon niin 100% olin luottanut. Pidin ennen itseäni hyvänä ihmistuntijana ,en pidä enää.

Vierailija
25/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan tarvitse kristallipalloa siihen, että huomaan että naisilla on aivan vääränlaisia miehiä. Noista miehistä näkee heti että eivät ole isämateriaalia.

Pointti on siinä että naiset eivät halua nähdä miestä oikeassa valossa koska hän on muuten sytyttävä.

Aina kun naiset kertoo minkälaisen miehen haluavat niin kärkipäässä on itsevarmuus ja monella saattaa olla toiveena "pahapoika" tai koodisana "miehekäs". Halutaan kova ja vahva mies.

Miksi kenenkään naisen listalla ei ole hyvän isän ominaisuuksia kuten hyväsydäminen, kunnollinen, kiltti? Sanallakaan ei mainita että haluttaisiin miehen olevan hyvä isä, miksi?

No mä menin semmosen "hyvän isän" retkuun. Exällä oli tytär, jota hyvin hanakasti esitteli mulle. Jälkeenpäin selvisi, ettei se siitä oikeasti välittänyt, käytti vaan pyydyksenä. Mutta hyvin toimii, sillä mun seuraaja ylisti vielä (huoltajuus-oikeudenkäynnin) oikeussalissakin miestä ihanaksi isäksi, vaikkei ollut vuosiin edes tavannut omia tyttäriään. Oli kuulemma niin näppärästi vaihtanut jonkun puolitutun vauvan vaipat.

Eli sun ex oli eronnut ja tytär edellisestä suhteesta, mutta sä pidit sitä jonain hyvänä saaliina? Ei juma, on sulla ollut tooosi ruusunpunaiset lasit silmillä, kun olet olettanut tollaisen olevan hyvä isä ja puoliso... Hah :D (ohis)

Vierailija
26/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys.

Itse luulen, että naiset ei mieti hetkeäkään että voisiko mies olla hyvä isä lapsille.

Nainen haluaa ensisijaisesti ns. alfamiehen geenit eli toisinsanoen naisen alapää tekee päätökset.

Kun se tatuoitu jännämies "vain sytyttää" ja se kiltti kunnollinen hyväsydäminen mies joka olisi hyvä isä lapsille ei saa koskaan edes tilaisuutta.

Hirveästi löytyy netistä kunnollisten miesten tilityksiä kun olisivat halunneet lapsia mutta kukaan nainen ei ikinä antanut vastakaikua.

Vasta sitten kun lapsella on jännämiehen geenit niin otetaan se mukava kiltti mies joka olisi pitänyt ottaa ensimmäisenä mutta kun ei sytytä..

Käsi sydämelle: Vastasitko nyt itse tekemääsi ketjuun?

Käsi sydämellä ja raamatulla, en vastannut. Täällä on muitakin järkeviä miehiä kuin minä.

:D Enemmän tulee sellainen kuva, että samat jampat tehtailee ketjuja, ja vastaa sitten niihin itse useamman kerran peräkkäin.

Vierailija
27/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajuus on tietysti aivan ymmärrettävää, jos sairaus, kuolema ym sellaista. En vaan tajua sitä että lapsia silti pukataan usein jo ennen naimisiin menoa ja huomataan että ei tulla toimemeen ja sit pukataan lapsia viekä lisää että parisuhde korjaantuisi jota ei tietenkään taphdu. Sitten ukko lähtee kiitämään ja mamma jää yksinhuoltajaksi ilman rahaa ja turvautuu vanhempiinsa a sossuun. Niin WT kuin vaan voi olla. Itse en ainakaan ikinä kehtais kerta, että olen yksinhuoltaja.

Hah, ihan kuin avioliitto mitään takaisi. Tuttavan (avio)mies lähti litomaan lähes heti kun vauva syntyi. Ei ole lastaan käynyt tapaamassa kuin pari kertaa ja muksukin on jo pian 5v.

Vierailija
28/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typerä kysymys.Ei kai tuollaiseen "Miksi joku on yksinhuoltaja?" ole yksiselitteistä vastausta.Ehkä lapsi on ollut vahinko,ehkä mies ei olekaan paljastanut kusipääksi,vaan joku elämän vastoinkäyminen on saanut parisuhteen kamelinselän katkeamaan,ehkä naiselle on ollut hyvin tärkeää saada lapsia(ja tehnyt lapsen yksin tai ei-ihanne-isän kanssa),ehkä nainen on jäänyt leskeksi...

Vierailija
29/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sairastui mielenterveydellisesti, eikä ollut minun eikä lasten turvallista olla hänen lähettyvillään enää. Valitettavasti. Ei ollut sitä kristallipalloa.

Vierailija
30/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata kun en tunne ketään yksihuoltajaa.

Onko se vähän niinkuin laitoshuoltaja mutta vähemmän tehtäviä?

Vierailija
31/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt pilkata AP:a yhden pienen kirjoitusvirheen takia! Hän selvästi tarkoittaa Tyksihuoltajia. Onko Turun yliopistollinen keskussairaala tosiaan niin huono työnantaja, ettei kenenkään kannata olla siellä töissä? :(

Vierailija
32/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin lapsen tarkoituksella yksin. Olin ollut jo vuosia sinkku, ja jotenkin en osannut enää kuvitella sitoutuvani. Olen aika itsekäs mitä tulee miehiin. En osaisi huomioida enää toista. Lastani toki.

Vierailija
33/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun exäni ole kusipää. Hän nyt vain hankki paljon aikaa vievän addiktion ja olimme ajan käytöstä hyvin eri mieltä. Ei kannattanut jatkaa.

Vierailija
34/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sun ex oli eronnut ja tytär edellisestä suhteesta, mutta sä pidit sitä jonain hyvänä saaliina? Ei juma, on sulla ollut tooosi ruusunpunaiset lasit silmillä, kun olet olettanut tollaisen olevan hyvä isä ja puoliso... Hah :D (ohis)

Niinpä.

Uskoin kun ex itki kuinka lapsensa äiti oli riistänyt lapsen ja kaiken ihanan hänen elämästään. Olin tosi nuori ja sinisilmäinen tuolloin. Annoin miehelle uuden mahdollisuuden ja luulin auttavani häntä. Oikeastaan olin tosi ihana ihminen. Mutta enpä ole enää.

Vierailija
35/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempi asuu lapsen kanssa ilman toista vanhempaa, ei välttämättä ole yksinhuoltaja. Aika usein vanhemmilla on yhteishuoltajuus.

Vierailija
36/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku enemmän.

Vierailija
37/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vahvempi kuin mies. Hän sortui elon tiellä mutta minä porskutin eteenpäin. Oli pakko. Lapsen takia.

Vierailija
38/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hankin lapsen ihan tarkoituksella yksin. Siinäpä sinulle pohdittavaa sinne pumpulin keskelle...

Normaalia tuo on.

Vierailija
39/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vanhempi asuu lapsen kanssa ilman toista vanhempaa, ei välttämättä ole yksinhuoltaja. Aika usein vanhemmilla on yhteishuoltajuus.

Ymmärrettiin. Me vastanneet ollaan YKSINhuoltajia ihan kirjaimellisesti, jos et tajunnut.

Vierailija
40/44 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voi kysyä, että miksi jotkut jatkavat suhdetta pelkästään lapsen takia, vaikka suhde ei enää toimi.

Jatkaa elämää onnellisena vai lapsen takia yhdessä ja onnettomana? Kumman valitsisit?