Voi HELVETTI!! Pitääkö sitä puhelinta räpeltää samalla kun ulkoiluttaa koiria???
Äsken meni mies kahden koiraparan kanssa ohi. Toisessa kädessä älyluuri ja nenä kiinni luurissa. Mihin helvettiin tämä maailma on menossa kun ihmiset ei pysty enää kävelylläkään olla tuijottamatta puhelinta?!?
Sääliksi käy sekä koirat että lapset.
Vittu nykyihmiset ovat tyhmiä ja tyhmenevät koko ajan lisää tuijottaessaan taikakiveensä. S**tana. Millaisia lapsia me ollaan kasvattamassa?
Toivottavasti sentään tajuavat olla hankkimatta koiria, eiköhän se älyluuri ole monille sen verran antoisa ettei tarvitse mitään lemmikkejä enää viihdykkeeksi.
Helvatan helvata.
Kommentit (17)
Nauratti aloituksen otsikko. Sama meillä, jokainen vastaan tuleva koirantaluttaja kulkee luuri poskessa. Jos on pakko puhua puheluita, mitä vikaa on vanhalla kunnon handsfreellä? Pystyisi vähän hallitsemaankin niitä koiriaan. Ärsyttää kun se olen aina minä kahden 50-kiloisen koirani kanssa, joka saan ratkoa "yllättävät" kohtaamiset räksyttävien riitaahaastavien vastaantulijoiden kanssa, kun heillä ei moniajo toimi ja kaikki huomio ja toinen käsi menee puhelimeen.
Minä jo mielessäni tulin lukemaan tarinaa välinpitämättömästä mulkusta joka ei havainnoi ympäristöään vaan koirat juoksee ansalankana tien toisella puolella ja isäntä toisella ja sinä sitten pyörällä siihen joo.
En harrasta itse puhelimen räpläystä mutta jos on jostain syystä pakko vastata puhelimeen (viimeksi esim. lääräri soitti tuloksiani) niin koira vetää samantien jarrut päälle ja naaman ryppyyn. Kyllä se ymmärtää sen verran että haluaa että sille ollaan lenkillä läsnä.
Vaikken nyt tässä vertaa koiran ja ihmisen älykkyyttä niin kuvittele itse jos päivittäinen lenkkikumppanisi tuijottaisi vain ruutuaan eikä huomioisi sinua ollenkaan? Ärsyttäisi, eikö?
Miten ne koirat sitten kärsii kännykän käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Just sen, että jos hihnan toisessa päässä ei olla selkeästi läsnä vaikka ohitustilanteissa, niin voi tulla äkkiä ikävää jälkeä. Tai jos hihnan kanssa vallattu koko tie ja vastaan tulee fillari, niin siinäkin voi käydä köpösti. Ja yleensä näillä sankareilla on just se 10m fleksi ja tottakai vapaana, koska mussen pitää saada kulkea vapaasti! Se koira saa haistella sitä tienreunaa ihan samalla lailla, oli hihna metrin tai viiden metrin pituinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just sen, että jos hihnan toisessa päässä ei olla selkeästi läsnä vaikka ohitustilanteissa, niin voi tulla äkkiä ikävää jälkeä. Tai jos hihnan kanssa vallattu koko tie ja vastaan tulee fillari, niin siinäkin voi käydä köpösti. Ja yleensä näillä sankareilla on just se 10m fleksi ja tottakai vapaana, koska mussen pitää saada kulkea vapaasti! Se koira saa haistella sitä tienreunaa ihan samalla lailla, oli hihna metrin tai viiden metrin pituinen.
tommosella imbesillillä on se flexi koko tien leveydeltä vaikkei ois puhelintakaan. Koska hän ja hänen hurttansa omistaa koko tien ja muiden tien käyttäjien tulee väistää.
Koira on eläin. ei se tajua olla pahoillaan jos isäntä/emäntä on puhelimessa eikä seurustele ja leiki.
Omasta puolestani kaikilta voisi kieltää ne koirat. Niistä ei ole kuin haittaa. Poislukien ehkä metsästyskoirat metsästysaikaan.
Miten se siltä koiralta on pois jos omistaja näprää kännykkää? Ymmärrän valituksen jos sen kännykän takia koirat ei ole hallinnassa ja hyppii ympäriinsä mutta esim. aloitusviestin tilanteessa näin ei ollut.
No kyllä mä käytän välillä kännykkää kun olen koirien kanssa ulkona, ei oo noin iso juttu. Kyllä se koira on ihan samalla lailla hallinnassa kuin ilman puhelinta, vai mikä tässä se pointti oli?
Vierailija kirjoitti:
Miten se siltä koiralta on pois jos omistaja näprää kännykkää? Ymmärrän valituksen jos sen kännykän takia koirat ei ole hallinnassa ja hyppii ympäriinsä mutta esim. aloitusviestin tilanteessa näin ei ollut.
no kato koira kärsii ja sille tulee paha mieli
Jos olen vain ulkoiluttamassa koiraani, siis esim. aamun pissalenkillä, jolloin tarkoituksena on että koira saa tehdä tarpeensa ja haistella, voin hyvin lukea mailit ja aamun uutiset tai tarkastaa tulevan päivän lukujärjestyksen. Käydessäni koiran kanssa lenkillä, siis että saan itse liikuntaa ja koira saa kuluttaa energiaansa, silloin keskityn ulkoiluun. Toki puhelin on silloinkin mukana ja jos se piippaa niin katson kyllä mistä syystä.
Mistä sä tiedät vaikka hän olis ollut geokätköilemässä KOIRANSA KANSSA? Etsi kännykällä mistä seuraava purkki löytyy ja miten sille parhaiten pääsee. ;)
Vierailija kirjoitti:
En harrasta itse puhelimen räpläystä mutta jos on jostain syystä pakko vastata puhelimeen (viimeksi esim. lääräri soitti tuloksiani) niin koira vetää samantien jarrut päälle ja naaman ryppyyn. Kyllä se ymmärtää sen verran että haluaa että sille ollaan lenkillä läsnä.
Vaikken nyt tässä vertaa koiran ja ihmisen älykkyyttä niin kuvittele itse jos päivittäinen lenkkikumppanisi tuijottaisi vain ruutuaan eikä huomioisi sinua ollenkaan? Ärsyttäisi, eikö?
😂😂😂😂
Mä valitsen spotifysta musaa lenkilläkin. Ei vois vähempää kiinnostaa mitä joku ohikulkija musta, mun koirasta tai mun lapsista ajattelee. Oon 27/7yh ja jos lenkilläkin pitäis olla koko aika kaikille läsnä ja olemassa, niin haistakaa vittu ja hankkikaa oma elämä! Mä nautin musiikista ja lataan akkuja enkä havittele mitään vuoden ihminen palkintoa. Mun koira ohittaa kyllä muut koirat nätisti. Muiden koirien hallintaongelmiin ei oo mun puhelimella osaa eikä arpaa.
Uusi palstahullu taas: Taikakivihullu
Tervetuloa, tervetuloa!
Sitten siinä on vielä se, että koira saattaa syödä ihmisten jättämiä herkkupaloja, jotka sisältävät myrkkyä tai nastoja ym.. Tälläinen olisi paremmin estettävissä, kun omistajan huomio olisi koirassa ja ympäristössä. Tutulle käynyt näin, räplää aina kännykkää. Kyllä ärsytti kun kuulin, koira lähes kuoli. Koiria myrkyttävät ovat alinta pohjasakkaa, mutta ettehän te lapsiakaan jättäisi vahtimatta? Koira on kuin pieni lapsi.
Mikä niistä koirista tekee parkoja? Ne on tyhmiä elukoita jotka ei ymmärrä kuin syömisestä ja paskomisesta.