Olen 18-vuotias ja minulla on treffit 51-vuotiaan kanssa
Ensi viikolla, mutta kumminkin. Elämäni toiset treffit. Lol.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna palaa . Kerran tällä vaan eletään. Anna panna niin että tyrä´rytkyy. Anna panna niin ettet kävelemään pääse. Tsemppiä.
Kuten viesteistäni tulee ilmi, olen erittäin kokematon miesten/poikien suhteen. Seksiä en hae.
Kuvitteletko, että se 5-kymppinen papparainen hakee sinusta jotain muuta kuin seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök, miksi :x ? Olen itse 21v ja tykkään myös 'vanhemmista' miehistä, mutta tällä tarkoitan jotain kolmekymppisiä. Mitä erikoista siinä 51-vuotiaassa on?
Ai mitä erikoista? En tiedä vielä. Keskustelun perusteella vaikuttaa nuorekkaalta ja tulemme hyvin juttuun.
Miksi ei? Molemmilla on yhteisiä kiinnostuksenkohteita, ehkä meistä tuleekin harrastuskaverit?
kokematon97 kirjoitti:
Afsfshdj kirjoitti:
kokematon97 kirjoitti:
Kyllikki kirjoitti:
kokematon97 kirjoitti:
Afsfshdj kirjoitti:
Ootko oikeesti noin epätoivoinen, että lähdet noin vanhan ukon kanssa treffeille? Kai sillä on edes paljon rahaa?
N25Voin myöntää, olen hieman epätoivoinen ja läheisyyden kaipuinen. Kaveripiirissäni monella on poikaystävä tai ainakin säätöjä. Itse olen aina ollut musta lammas poikien/miesten silmissä, ainakin siis oikeassa elämässä. Netissä asiat toisin, tosin silloinkin huomiota antavat henkilöt ovat olleet yleensä yli 25-vuotiaita.
Oletko ajatellut, että mitä se kaveripiiri, jolla on POIKAystäviä tai SÄÄTÖJÄ ajattelee, jos rupeat styylaamaan jonkun faarin kanssa?
He ovat tietoisia mieltymyksestäni vanhempiin miehiin. Sugar daddeistakin olemme keskutelleet ja olen avoimesti ilmaissut, että itselleni kyseinen käytäntö olisi ihan OK. Osa sanonut, ettei voisi itse tehdä sitä.
Ymmärtäisin maksimissaan 30-vuotiaan äijän kanssa treffeille lähdön, mutta en todellakaan sitä kuinka voit olla niin epätoivoinen, että lähdet melkein isoisäsi ikäisen ukkelin kanssa treffeille.
Isoisäni on 70-vuotias, joten itse en koe kyseistä miestä, jonka kanssa menen treffeille kamalana vanhuksena.
Hän kuitenkin voisi olla isoisäsi. Ei hän tietenkään välttäättä kamala vanhus ole, mutta miksi tuon ikäinen haluaisi treffata teinityttöä muuta kuin seksimielessä?
Kyllikki kirjoitti:
kokematon97 kirjoitti:
Afsfshdj kirjoitti:
kokematon97 kirjoitti:
Kyllikki kirjoitti:
kokematon97 kirjoitti:
Afsfshdj kirjoitti:
Ootko oikeesti noin epätoivoinen, että lähdet noin vanhan ukon kanssa treffeille? Kai sillä on edes paljon rahaa?
N25Voin myöntää, olen hieman epätoivoinen ja läheisyyden kaipuinen. Kaveripiirissäni monella on poikaystävä tai ainakin säätöjä. Itse olen aina ollut musta lammas poikien/miesten silmissä, ainakin siis oikeassa elämässä. Netissä asiat toisin, tosin silloinkin huomiota antavat henkilöt ovat olleet yleensä yli 25-vuotiaita.
Oletko ajatellut, että mitä se kaveripiiri, jolla on POIKAystäviä tai SÄÄTÖJÄ ajattelee, jos rupeat styylaamaan jonkun faarin kanssa?
He ovat tietoisia mieltymyksestäni vanhempiin miehiin. Sugar daddeistakin olemme keskutelleet ja olen avoimesti ilmaissut, että itselleni kyseinen käytäntö olisi ihan OK. Osa sanonut, ettei voisi itse tehdä sitä.
Ymmärtäisin maksimissaan 30-vuotiaan äijän kanssa treffeille lähdön, mutta en todellakaan sitä kuinka voit olla niin epätoivoinen, että lähdet melkein isoisäsi ikäisen ukkelin kanssa treffeille.
Isoisäni on 70-vuotias, joten itse en koe kyseistä miestä, jonka kanssa menen treffeille kamalana vanhuksena.
Hän kuitenkin voisi olla isoisäsi. Ei hän tietenkään välttäättä kamala vanhus ole, mutta miksi tuon ikäinen haluaisi treffata teinityttöä muuta kuin seksimielessä?
Jee tuota mammojen laskutaitoa. Mun isoisä oli 53, kun mä synnyin, eli 71 kuten ap:lakin, kun olin 18v. Tulevaisuudessa on hyvin yleistä kaava 30+30+18.
Onnea toivottavasti tulet raskaaksi
Vierailija kirjoitti:
Kyllikki kirjoitti:
kokematon97 kirjoitti:
Afsfshdj kirjoitti:
kokematon97 kirjoitti:
Kyllikki kirjoitti:
kokematon97 kirjoitti:
Afsfshdj kirjoitti:
Jee tuota mammojen laskutaitoa. Mun isoisä oli 53, kun mä synnyin, eli 71 kuten ap:lakin, kun olin 18v. Tulevaisuudessa on hyvin yleistä kaava 30+30+18.
18+18+18=54. Teiniäitiys tahtoo olla periytyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä treffeille!
3v vanha ketju...
Kyllikki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olette isommalla paikkakunnalla, kukaan ei kiinnitä asiaan huomiota. Luulevat, että isä on tyttärensä kanssa kahvilla.
Tai isoisä.
Ettekö te kyllikit osaa matematiikkaa? Jos 51v olisi 18-vuotiaan isoisä niin sekä isän että isoisän olisi pitänyt olla 15, 5 -vuotiaana lapsentekopuuhissa. Ei olisi edes laillista ja eikä varmaan ole tapahtunut paitsi av-mamman mielikuvituksessa.
Etkö sitten saa ikäisiäsi komistuksia ja epätoivoissasi haluat vanhan muinaisjäänteen?? Mistähän mahdatte puhua treffeillä, kun iso henkinen kuilu välillänne?
Nyt valoja päälle, pappa hakee vaan seksii.. Ps. Luulen, että ak provo, ei kukaan voi olla noin pihalla, että deittailee vanhusta🙄
Ihan normaali ikäero ainakin täällä kajaanissa munkin isä oli kolmekymppinen kun synnyin.
Jos mies on upporikas eikä hänellä ole rintaperillisiä, niin go girl! Muuten ei missään tapauksessa kannata uhrata nuoruuttaan papparaisen kremppojen hoitamiseen. Miksi et saman tien etsisi 80-vuotiasta rikasta. Sehän olisi tuottoisaa. Tyyliin Ann Nicole Smith.
Jos olet aseksuaalinen, tuohan on ihannepuoliso. Ei pyydä eikä anna.
paljonko on päivän taksa kun ikää on tullut lisää?
Eikö kenelläkään ole käynyt edes mielerssä sellainen ajatus, että tämäkin aloitus täällä saattaisi sittenkin olla pelkkä provo.
Siis ihan siinä kuin lähes kaikki muutkin aloitukset täällä (...mitä suurimmalla todennäköisyydellä) aina ovat olleet ?
Ei siis ole mitään syytä kiihtyä kuohuksiin tästäkään aloituksesta.
Sehän on niin helppo provo, että kuka tahansa pystyisi tuollaisen kirjoittamaan (jsa sen jälkeen vetäytyä passiivisesti ihailemaan itseään hyvästä kirjoittajuudesta ja taitavasta tekstinluontikyvystään kun on taas noinkin pienellä lauseellaan saanut aikaan noin pitkän ketjut ja koskettanut sillä niin monen lukijan tunteita.
Annatte kommentoimalla siis hänelle lokoisan mahdollisuuden (ja vielä vähimmällä mahdollisella vaivalla) tuntea itsensä suorastaan kirjalliseksi neroksi ja mediavaikuttajaksi.
Aika hassua, sanoisin...
Vierailija kirjoitti:
Hei iha oikeesti mieti vähän että mitä jos joku sun kaveri tai tuttu tulee vastaan ja näkee sut sen papparaisen kanssa. Varsinkin jos asut yhtään pienemmällä paikkakunnalla niin sugar daddysi on kohta kaikkien tiedossa.
- N19
Meinaatko, että muut kaverit on kateellisia ja kohta miehellä on haaremi teinityttöjä?
Pitäisit nyt jonkun tason nainen.