Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 18-vuotias ja minulla on treffit 51-vuotiaan kanssa

Vierailija
03.07.2016 |

Ensi viikolla, mutta kumminkin. Elämäni toiset treffit. Lol.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna palaa . Kerran tällä vaan eletään. Anna panna niin että tyrä´rytkyy. Anna panna niin ettet kävelemään pääse. Tsemppiä.

Kuten viesteistäni tulee ilmi, olen erittäin kokematon miesten/poikien suhteen. Seksiä en hae.

Ja 51-vuotias tuskin taas kädestä pitelijää... Mieshän voisi olla isäsi. Teillä tuskin löytyy kovin paljon yhteistä: olette niin eri ikäpolven edustajia, että mies puhuu kuin isäsi ja sinun näkökulmasi on nykyajan nuoren. Suhde ei tule olemaan mitenkään tasa-arvoinen, koska asetelema on ikäeron vuoksi jo ihan päälaellaan. Joku 3-kymppinen vielä menisi sinun ikäisesi kanssa, mutta tämä...

Vierailija
62/66 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 12-vuotias ja minulla on huomenna treffit erään 103-vuotiaan senioriaikamiehen kanssa.

Laitanko minihameeni kanssa mustat vai valkeat pitsisukkikset ? Entä pitäiskö olla vähän toppausta liiveissä ja entä meikki ??  

Antakaa kokeneemmat minulle neuvoa vähän näissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että muista olla varovainen ja toivo hartaasti ettet saa siitä pitkäaikaista stalkkeria itelles. Voi muuten olla että se on isoon ääneen kerskaillut siitä että pääsee nuoren kanssa treffeille joten varaudu siihen että sillä on oikeesti jotai kavereita kauempana uteliaana tarkkailemassa touhujanne.

Eikä kuulosta ihan normaalilta että aikuinen mies haluaa 18-vuotiasta... Eikö saa itsensä ikäistä vai mistä kiikastaa? No ehkä mä lopetan holhoamisen nyt tähän.

- N19

Saa itsensä ikäistä? Lol. Kuka nyt 51 vee mummoa, jos kasitoistakesästä on tarjolla. Älä ny hulluja puhu.

Vierailija
64/66 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä moralisoidaan? Samanlailla pimpin perässä ne kolmekymppisetkin miehet ovat. Ap on kuitenkin aikuinen ihminen, joten mitä se kenellekään kuuluu, minkä ikäisiä miehiä hän deittailee, jos kuitenkin tiedostaa tilanteen ja sen, että ehkä mies onkin vain seksiä vailla.

Pidän itsekin vanhemmista miehistä, kyllä kelpaisi viisikymppinen.

N29

Vierailija
65/66 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä täällä moralisoidaan? Samanlailla pimpin perässä ne kolmekymppisetkin miehet ovat. Ap on kuitenkin aikuinen ihminen, joten mitä se kenellekään kuuluu, minkä ikäisiä miehiä hän deittailee, jos kuitenkin tiedostaa tilanteen ja sen, että ehkä mies onkin vain seksiä vailla.

Pidän itsekin vanhemmista miehistä, kyllä kelpaisi viisikymppinen.

N29

Ja mulle 18v nainen. Tai paljon nuorempikin, jos kehtaisi.  Kaikilla meillä on oma makumme.

Vierailija
66/66 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te ulisette? 16-vuotias tyttönen saa ratsastaa vaikka 77-vuotiaan kokeneen miehen kalulla. Uuh! Aah! Ooh! Örgh! Ruisk!