Miksi naiset eivät kulje pelkissä hipstereissä kaupungilla?
Tätä naisten shortsimuotia seuranneena mietin, että mikä hiton takia on ne shortsit jalassa ylipäätään? Eikö se ole ihan sama esitteleekö niitä persposkia hipstereissä vaiko täysin saman mallisissa farkkukankaasta tehdyistä "shortseissa"? Luulis, että ne hipsterit ois viileemmät kun paksumpi farkkukangas.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt alusvaatteissa kehtaa kaupungilla kulkea?
Samaa mietin minäkin! 😅
Vierailija kirjoitti:
Vaikkakin ulkonäkö on käytännössä sama?
Jos kerran on ihan sama, kai yhtä hyvin voi shortsejakin käyttää. Mitä se sinua liikuttaa?
Minä kuljen. Oli vaan aikamoinen homma saada sisuskalut kaavittua tuosta mun hipsteristä ja saada vetskari kiinnitettyä maha puolelle. Huono puoli on se että se hipsteri alkaa haista aika pahalle nopeasti. Lisäksi en ollut varma että teenkö päästä hupun poistamalla naaman vai niin että poistan sisuskalut ja jätän naaman ja näin olisi naamari samassa.
No mä tarvitsisi yhden mun eteen ja yhden taakse. Edesdä kävelevän pitäisi olla aika lyhyt, että näkisin eteeni.
Yksi hipsteri ei riittäisi, koska sen pitäisi kietoutua mun ympärille peittääkseen intiimit paikat, enkä jaksaisi kantaa sitä.
Erikoinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Pää kiinni ap! ;D T: Peppumies
No kyl mä ainakin katsoisin naisten peppuja mieluummin hipstereissä kuin shortseissa.
T: Toinen peppumies
Miksi miehet eivät liiku kadulla pelkässä kalukukkarossa. Olihan se hienoa vertailla !
Hmm, kysyin ihan samaa mieheltäni aamulla kun se innostui hurjasti omaan makuuni vähän lyhyistä shortseista (itselläni siis) , että lähtisinkö vaan alkkareissa ulos. Miehiä varten on tyylikkään naisen mahdotonta pukeutua, iästä ja koulutustasosta huolimatta niiden mieleen on 1. Paljas iho, ja siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät liiku kadulla pelkässä kalukukkarossa. Olihan se hienoa vertailla !
Koska ne haluaa liehushortsit, koska ne saa muuten traumoja, koska alle ei voi mitenkään laittaa alushousuja ja sitten kaikki roikkuu valtoimenaan ja jostain syystä se ei käy... ja nyt olenkin hämmästyksissäni, että miksi muka ei. Kun kerran helikopteriakin halutaan pyörittää ja noin.
Miksi hipsterit eivät kulje pelkissä naisissa kaupungilla?