Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 18-vuotias ja minulla on treffit 51-vuotiaan kanssa

Vierailija
03.07.2016 |

Ensi viikolla, mutta kumminkin. Elämäni toiset treffit. Lol.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin vanha mies? Eikö sinua ällötä? Otatko maksua häneltä?

Vierailija
2/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin vanha mies? Eikö sinua ällötä? Otatko maksua häneltä?

Vaikutti mukavalta tinderissä. Ei ällötä enkä ota maksua. Ellei hän sitten päädy maksamaan kahviani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tonni. Huoraksiahan se sinua kuitenkin luulee.

Vierailija
4/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko julkkis?

Vierailija
5/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei iha oikeesti mieti vähän että mitä jos joku sun kaveri tai tuttu tulee vastaan ja näkee sut sen papparaisen kanssa. Varsinkin jos asut yhtään pienemmällä paikkakunnalla niin sugar daddysi on kohta kaikkien tiedossa.

- N19

Vierailija
6/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että muista olla varovainen ja toivo hartaasti ettet saa siitä pitkäaikaista stalkkeria itelles. Voi muuten olla että se on isoon ääneen kerskaillut siitä että pääsee nuoren kanssa treffeille joten varaudu siihen että sillä on oikeesti jotai kavereita kauempana uteliaana tarkkailemassa touhujanne.

Eikä kuulosta ihan normaalilta että aikuinen mies haluaa 18-vuotiasta... Eikö saa itsensä ikäistä vai mistä kiikastaa? No ehkä mä lopetan holhoamisen nyt tähän.

- N19

Vierailija
7/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa..luulin,että jollain 18-vuotiaalla pojalla on treffit.

Vierailija
8/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 18v. ja hän 51v. Eikö ihan oikeasti soita mitään kelloja? Kyllä ihan varmasti löydät oman ikäluokkasi joukosta miesseuraa.

Vierailija
9/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette isommalla paikkakunnalla, kukaan ei kiinnitä asiaan huomiota. Luulevat, että isä on tyttärensä kanssa kahvilla.

Vierailija
10/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, miksi :x ? Olen itse 21v ja tykkään myös 'vanhemmista' miehistä, mutta tällä tarkoitan jotain kolmekymppisiä. Mitä erikoista siinä 51-vuotiaassa on?

Vierailija
11/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette isommalla paikkakunnalla, kukaan ei kiinnitä asiaan huomiota. Luulevat, että isä on tyttärensä kanssa kahvilla.

Tai isoisä. Sori oli pakko.

Vierailija
12/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei iha oikeesti mieti vähän että mitä jos joku sun kaveri tai tuttu tulee vastaan ja näkee sut sen papparaisen kanssa. Varsinkin jos asut yhtään pienemmällä paikkakunnalla niin sugar daddysi on kohta kaikkien tiedossa.

- N19

Mies asuu toisessa kaupungissa.

Vierailija
13/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko julkkis?

Ei, mutta työskentelee enemmän ja vähemmän tunnettujen suomalaisten kanssa.

Vierailija
14/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 18v. ja hän 51v. Eikö ihan oikeasti soita mitään kelloja? Kyllä ihan varmasti löydät oman ikäluokkasi joukosta miesseuraa.

Eipä ole hirveästi näiden 18 vuoden aikana vastakaikua heiltä kuulunut.

Vierailija
15/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, miksi :x ? Olen itse 21v ja tykkään myös 'vanhemmista' miehistä, mutta tällä tarkoitan jotain kolmekymppisiä. Mitä erikoista siinä 51-vuotiaassa on?

Ai mitä erikoista? En tiedä vielä. Keskustelun perusteella vaikuttaa nuorekkaalta ja tulemme hyvin juttuun.

Vierailija
16/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa . Kerran tällä vaan eletään. Anna panna niin että tyrä´rytkyy. Anna panna niin ettet kävelemään pääse. Tsemppiä.

Vierailija
17/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tuossa iässä useimmiten niin nuorekkaita ja parhaassa iässään, että menee kyllä täysin 30-vuotiaasta.

Vierailija
18/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua se ikä merkkaa, voit olla joku syöttöporsas sika, kun taas mies on kuoseissa eli ikä ei kerro mitään.

Vierailija
19/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero on ihan sopiva. Hän varmasti osaa käsitellä sinua kuin kukkaa kämmenellä ja et tule sänkyhommissakaan pettymään. Onnea!

Vierailija
20/66 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna palaa . Kerran tällä vaan eletään. Anna panna niin että tyrä´rytkyy. Anna panna niin ettet kävelemään pääse. Tsemppiä.

Kuten viesteistäni tulee ilmi, olen erittäin kokematon miesten/poikien suhteen. Seksiä en hae.