Olen 18-vuotias ja minulla on treffit 51-vuotiaan kanssa
Ensi viikolla, mutta kumminkin. Elämäni toiset treffit. Lol.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Anna palaa . Kerran tällä vaan eletään. Anna panna niin että tyrä´rytkyy. Anna panna niin ettet kävelemään pääse. Tsemppiä.
Niin. #yolo
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis tapaamassa mahdollista tulevaa työnantajaasi? Ensimmäinen työhaastattelu meni pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Jos olette isommalla paikkakunnalla, kukaan ei kiinnitä asiaan huomiota. Luulevat, että isä on tyttärensä kanssa kahvilla.
Tai isoisä.
Kyllikki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis tapaamassa mahdollista tulevaa työnantajaasi? Ensimmäinen työhaastattelu meni pieleen?
En suinkaan. Olen osa-aikatöissä.
Ootko oikeesti noin epätoivoinen, että lähdet noin vanhan ukon kanssa treffeille? Kai sillä on edes paljon rahaa?
N25
Vierailija kirjoitti:
Av mammalaiset kateellisii ku nuorel tytöl on vientii ;)
Kateellisia, kun tyttö on niin epätoivoinen, että lähtee vanhan miehen, joka on todennäköisesti impotentti, kanssa treffeille?
Sääliksi tässä vain käy tyttöä...
Kai Ap tiedät kuitenkin, että seksiä se mies kyllä hakee. Varmasti. Vaikka sanoisi mitä.
En minäkää vielä 18-vuotiaana ollut käynyt treffeillä kenenkään kanssa, saatikka seurustellut, eikä se ollut syy että olisin isääni vanhemman miehen kanssa ruvennut seurustelemaan. Samanikäinen poikaystävä löytyi 21-vuotiaana, parin vuoden päästä mentiin naimisiinkin.
Afsfshdj kirjoitti:
Ootko oikeesti noin epätoivoinen, että lähdet noin vanhan ukon kanssa treffeille? Kai sillä on edes paljon rahaa?
N25
Voin myöntää, olen hieman epätoivoinen ja läheisyyden kaipuinen. Kaveripiirissäni monella on poikaystävä tai ainakin säätöjä. Itse olen aina ollut musta lammas poikien/miesten silmissä, ainakin siis oikeassa elämässä. Netissä asiat toisin, tosin silloinkin huomiota antavat henkilöt ovat olleet yleensä yli 25-vuotiaita.
Vierailija' kirjoitti:
Kai Ap tiedät kuitenkin, että seksiä se mies kyllä hakee. Varmasti. Vaikka sanoisi mitä.
Alitajuntaisesti kyllä, ehkä haluan kuitenkin kieltää sen. Itse en seksiä kuitenkaan ole hakemassa ja olen sen tehnyt selväksi niin kahdenkeskeisissä keskusteluissa kuin Tinder profiilissanikin.
kokematon97 kirjoitti:
Voin myöntää, olen hieman epätoivoinen ja läheisyyden kaipuinen. .
Jos hankkisit kissan tai koiran?
Kyllikki kirjoitti:
kokematon97 kirjoitti:
N25
Jos hankkisit kissan tai koiran? Perheelläni on koira, mutta asun yksin eikä asuntooni saa hankkia lemmikkiä. Suunnitteilla muutto ulkomaille, yliopistoon, joten lemmikin hankinta tällä hetkellä ei ole hyvä idea.
kokematon97 kirjoitti:
Afsfshdj kirjoitti:
N25Voin myöntää, olen hieman epätoivoinen ja läheisyyden kaipuinen. Kaveripiirissäni monella on poikaystävä tai ainakin säätöjä. Itse olen aina ollut musta lammas poikien/miesten silmissä, ainakin siis oikeassa elämässä. Netissä asiat toisin, tosin silloinkin huomiota antavat henkilöt ovat olleet yleensä yli 25-vuotiaita.
Oletko ajatellut, että mitä se kaveripiiri, jolla on POIKAystäviä tai SÄÄTÖJÄ ajattelee, jos rupeat styylaamaan jonkun faarin kanssa?
Kyllikki kirjoitti:
kokematon97 kirjoitti:
Afsfshdj kirjoitti:
N25Voin myöntää, olen hieman epätoivoinen ja läheisyyden kaipuinen. Kaveripiirissäni monella on poikaystävä tai ainakin säätöjä. Itse olen aina ollut musta lammas poikien/miesten silmissä, ainakin siis oikeassa elämässä. Netissä asiat toisin, tosin silloinkin huomiota antavat henkilöt ovat olleet yleensä yli 25-vuotiaita.
Oletko ajatellut, että mitä se kaveripiiri, jolla on POIKAystäviä tai SÄÄTÖJÄ ajattelee, jos rupeat styylaamaan jonkun faarin kanssa?
He ovat tietoisia mieltymyksestäni vanhempiin miehiin. Sugar daddeistakin olemme keskutelleet ja olen avoimesti ilmaissut, että itselleni kyseinen käytäntö olisi ihan OK. Osa sanonut, ettei voisi itse tehdä sitä.
kokematon97 kirjoitti:
Kyllikki kirjoitti:
kokematon97 kirjoitti:
N25
Perheelläni on koira, mutta asun yksin eikä asuntooni saa hankkia lemmikkiä. Suunnitteilla muutto ulkomaille, yliopistoon, joten lemmikin hankinta tällä hetkellä ei ole hyvä idea.No sitten on teitysti selitettävissä, että asuntoon voi hankkia lemmikin sijasta vanhan faarin. Sitä ei kai ole säännöissä kielletty. Olet muuttamassa ulkomaille opiskelemaan, tuleeko faari mukana?
kokematon97 kirjoitti:
Kyllikki kirjoitti:
kokematon97 kirjoitti:
N25
Perheelläni on koira, mutta asun yksin eikä asuntooni saa hankkia lemmikkiä. Suunnitteilla muutto ulkomaille, yliopistoon, joten lemmikin hankinta tällä hetkellä ei ole hyvä idea.No sitten on teitysti selitettävissä, että asuntoon voi hankkia lemmikin sijasta vanhan faarin. Sitä ei kai ole säännöissä kielletty. Olet muuttamassa ulkomaille opiskelemaan, tuleeko faari mukana?
kokematon97 kirjoitti:
Kyllikki kirjoitti:
kokematon97 kirjoitti:
Afsfshdj kirjoitti:
He ovat tietoisia mieltymyksestäni vanhempiin miehiin. Sugar daddeistakin olemme keskutelleet ja olen avoimesti ilmaissut, että itselleni kyseinen käytäntö olisi ihan OK. Osa sanonut, ettei voisi itse tehdä sitä.
Ymmärtäisin maksimissaan 30-vuotiaan äijän kanssa treffeille lähdön, mutta en todellakaan sitä kuinka voit olla niin epätoivoinen, että lähdet melkein isoisäsi ikäisen ukkelin kanssa treffeille.
Kyllikki kirjoitti:
kokematon97 kirjoitti:
Kyllikki kirjoitti:
kokematon97 kirjoitti:
N25
Perheelläni on koira, mutta asun yksin eikä asuntooni saa hankkia lemmikkiä. Suunnitteilla muutto ulkomaille, yliopistoon, joten lemmikin hankinta tällä hetkellä ei ole hyvä idea.
No sitten on teitysti selitettävissä, että asuntoon voi hankkia lemmikin sijasta vanhan faarin. Sitä ei kai ole säännöissä kielletty. Olet muuttamassa ulkomaille opiskelemaan, tuleeko faari mukana? Herranen aika. Ei treffeille meno seurustelua tarkoita. Faari on alkujaan ulkomailta, ei lähi-idästä tai afrikasta kuitenkaan. Kuitenkin, faari ei tulisi mukaan.
Afsfshdj kirjoitti:
kokematon97 kirjoitti:
Kyllikki kirjoitti:
kokematon97 kirjoitti:
Afsfshdj kirjoitti:
Ymmärtäisin maksimissaan 30-vuotiaan äijän kanssa treffeille lähdön, mutta en todellakaan sitä kuinka voit olla niin epätoivoinen, että lähdet melkein isoisäsi ikäisen ukkelin kanssa treffeille.
Isoisäni on 70-vuotias, joten itse en koe kyseistä miestä, jonka kanssa menen treffeille kamalana vanhuksena.
Av mammalaiset kateellisii ku nuorel tytöl on vientii ;)