Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka hullu ostaa mitään Mustista ja Mirristä?

Vierailija
01.07.2016 |

Pitkästä aikaa päätin poiketa siellä. En ostanut mitään. En viitsinyt edes lohiöljyä ostaa, kävin hakemassa senkin muualta. Luut ihan kauhean hintasia. Kunnon rahastusfirma.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohiöljyä? Oon antanut kalanmaksaöljyä ja oliiviöljyä koirille ihan omasta ihmisten pullosta. Ja tietenkin kalatiskin kalojen jämiä, nahkoja ym.

Oliiviöljystä koira ei hyödy mitään. Kalanmaksaöljykin on eri asia kuin kalaöljy. Itsekin annan lohiöljyä koirille.

Kysyn ihan uteliaisuudesta että miksi? Olen tosiaan ihan ulalla suomalaisista tavoista. Mitä tämä hyödyttää? Voisin itsekin alkaa, mutta en ole koskaan kuullutkaan että pitäisi antaa?

Onko jotain muita tärkeitä ravinteita, joita pitäisi antaa nappulan ja lihan lisäksi?

T:Tuo ulkomailta koiran tuonut

Vierailija
42/75 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Musti ja Mirri edes suomalainen, jos joku täällä vihjasi ruotsalaisesta?

Mustin ja mirrin omistaa ruotsalainen sijoitusyhtiö eqt.

Mustin ja Mirrin on aikanaan perustanut suomalainen, ihan tavallinen ukkeli. Myi sen ja hänestä tuli sen vuoden tulotaulukkojen kuningas, tienasi miljoonia. Nyt omistus ulkomailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintarvikeliikkeillä on sama surullinen trendi kuin muillakin erikoisliikkeillä jotka ovat vielä kivijalkamallia. Ei se vain ole enää kannattavaa. Kannattavuutta joudutaan lisäämään pienellä "krääsällä" ja oheistuotteilla sekä erikoistuotteilla koska perus koiranruualla se ei enää onnistu. Suurinosa ihmisistä tilaa tavaransa bulkkina nettikaupoista ja miksei tilaisi, onhan se edullisempaa ja helpompaa kaikin puolin.

Kivijalkaliikkeissä käydään sitten ihmettelemässä tavaroita kun tarvitaan neuvoja ostoon asiantuntijalta tai halutaan kokeille ennen ostoa. Ja sitten kävellään kotiin ja tilataan tuote nettikaupasta.

Se on ymmärrettävää mutta samalla asiakkaiden täytyy hyväksyä se että nämä liikkeet katoavat kannattamattomina.

Vierailija
44/75 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohiöljyä? Oon antanut kalanmaksaöljyä ja oliiviöljyä koirille ihan omasta ihmisten pullosta. Ja tietenkin kalatiskin kalojen jämiä, nahkoja ym.

Oliiviöljystä koira ei hyödy mitään. Kalanmaksaöljykin on eri asia kuin kalaöljy. Itsekin annan lohiöljyä koirille.

Kysyn ihan uteliaisuudesta että miksi? Olen tosiaan ihan ulalla suomalaisista tavoista. Mitä tämä hyödyttää? Voisin itsekin alkaa, mutta en ole koskaan kuullutkaan että pitäisi antaa?

Onko jotain muita tärkeitä ravinteita, joita pitäisi antaa nappulan ja lihan lisäksi?

Kalaöljy on terveellistä koirille yhtälailla kuin ihmisillekin. Vähentää elimistön tulehdusreaktiota ja edesauttaa nivelten tervettä toimintaa (minulla lonkkavikainen koira). Lisäksi se pistää Turkin kiiltämään. Moniin nappuloihin on kyllä lisätty kalaöljyä jo valmiiksi, ainakin laadukkaampiin. Minun koirani syövät pitkälti raakaa lihaa, siksikin lisään öljyä.

Vierailija
45/75 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen justiin kävin, oli pakko hakea hiekkaa, kun tiistaina tulevan kissan kasvattaja käyttänyt sikahintaista tavaraa, jota saa vaan mustista ja mirristä. Ei hele, pakko alkaa heti kyllä muuttamaan kisun tottumuksia ihan pelletteihin..

Kattelin samalla, että josko löytyis pari pussia märkäruokaa, huhhuh hintoja. Yksikin 85g tölkki 1,39, sama zooplussalla yksittäisenä 0,99...

Neljäkymmentä senttiä. O-ou 😂😂😂

Miten olis mennä vaikka töihin?

Vierailija
46/75 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse koiranomistaja, mutta kerran olin menossa kylään ja ajattelin viedä koirallekin pienen tuliaisen. Eikun Mustiin ja mirriin luuta ostamaan. Homma päättyi nolosti kun näin siinä kassan vieressä laatikossa kilohinnan ja sain ihan hillittömän naurukohtauksen siinä kassatytön edessä. En vaan voinut mitään, kun hinta oli niin älytön (naudanlihan luokkaa), ja hiivin nolona ovesta ulos. No, joku kai senkin maksaa turrelleen kun muu ei kelpaa :)

Vierailija
47/75 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt olen vain kun on ollut pakko. Koiran vatsalle kokeiltiin kaikki raksut kaupasta ja ei löytynyt kuin yksi kelvollinen. Oli pakko laajentaa sinne ja sieltä löytyi myös yksi ok. raksu, jota sitten ostelin tähtitieteelliseen hintaan.

Vierailija
48/75 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan niitä koiran jauhelihoja tavallisesta marketistakin .. ihmettelen miksi ihmiset niitä sieltä hakevat. Minä naureskelin yksi päivä kun katselin, että koiran naudan jauheliha maksoi 5e kilo Prismassa, että pitäisikö ostaa itsellenikin sitä ;)

Sinkkumies

Vierailija
49/75 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tiedä, mitä on BHA/BHT niin kannattaisiko vaikka googlailla? Vaikka se Royal Canin näyttäisi omalle koiralle sopivan, niin en siltikään voi ymmärtää, miksi syöttää koirallensa myrkyillä säilöttyä ruokaa. Pidemmän päälle tuollainen ei koskaan ole terveellistä.

Vierailija
50/75 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

51/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa kun ennen (n. 5 vuotta sitten) Mustissa ja mirrissä oli kattavat valikoimat kaneille ja linnuille kaikenlaista ruokaa, lelua, häkkiä, valjaita ja herkkuja, nyt on hyvä jos varastossa on heinää ja lintujen puolella on yksi hassu muovipeili. Ja tämäkin myymälä kuitenkin on ihan Tampereella keskustan lähellä, eli ei mikään pikkuputiikki.

Vierailija
52/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalaöljy on terveellistä koirille yhtälailla kuin ihmisillekin. Vähentää elimistön tulehdusreaktiota ja edesauttaa nivelten tervettä toimintaa (minulla lonkkavikainen koira). Lisäksi se pistää Turkin kiiltämään. Moniin nappuloihin on kyllä lisätty kalaöljyä jo valmiiksi, ainakin laadukkaampiin. Minun koirani syövät pitkälti raakaa lihaa, siksikin lisään öljyä.

Eikö olisi helpompaa antaa välillä raakaa kalaa? En kyllä jaksa uskoa että koiran luontaiseen ruokavalioon kala mitenkään oleellisena kuuluisi...

Vierailija
53/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttänyt olen vain kun on ollut pakko. Koiran vatsalle kokeiltiin kaikki raksut kaupasta ja ei löytynyt kuin yksi kelvollinen. Oli pakko laajentaa sinne ja sieltä löytyi myös yksi ok. raksu, jota sitten ostelin tähtitieteelliseen hintaan.

Häh? Antaako joku elukoilleen noita markettien raksuja? Kurkatkaas nyt vähän mitä ne oikein sisältävät. Jotain froliccia voi koulutusnamina antaa, mutta siihen se melkein jääkin...

Vierailija
54/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Musti ja Mirri edes suomalainen, jos joku täällä vihjasi ruotsalaisesta?

http://www.iltalehti.fi/verot-2015/2015110220600228_da.shtml

"Pohjoismaiden suurin lemmikkieläintarvikkeita kauppaava ketju myytiin viime vuoden lopulla ruotsalaiselle pääomarahastolle. EQT Mid Market -rahasto osti koko Musti ja Mirri Group Oy:n osakekannan."

Vierailija
55/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tiedä, mitä on BHA/BHT niin kannattaisiko vaikka googlailla? Vaikka se Royal Canin näyttäisi omalle koiralle sopivan, niin en siltikään voi ymmärtää, miksi syöttää koirallensa myrkyillä säilöttyä ruokaa. Pidemmän päälle tuollainen ei koskaan ole terveellistä.

Ja löytyykö näiden väitteiden tueksi jotain oikeaa tutkimusta?

Raakaruokapelleily on aivan liian työlästä.

Vierailija
56/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on niin kiva mainoslehdykkä, säälittää, kun ei kukaan sieltä sitten osta.

Vierailija
57/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen justiin kävin, oli pakko hakea hiekkaa, kun tiistaina tulevan kissan kasvattaja käyttänyt sikahintaista tavaraa, jota saa vaan mustista ja mirristä. Ei hele, pakko alkaa heti kyllä muuttamaan kisun tottumuksia ihan pelletteihin..

Kattelin samalla, että josko löytyis pari pussia märkäruokaa, huhhuh hintoja. Yksikin 85g tölkki 1,39, sama zooplussalla yksittäisenä 0,99...

Neljäkymmentä senttiä. O-ou 😂😂😂

Miten olis mennä vaikka töihin?

Ilmeisesti naisen euro on vieläkin liikaa kun on 85 senttiä, 60 senttiäkin on vissiin liikaa.

Vierailija
58/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi helpompaa antaa välillä raakaa kalaa? En kyllä jaksa uskoa että koiran luontaiseen ruokavalioon kala mitenkään oleellisena kuuluisi...

Millä tapaa se nyt helpompaa olisi? Nimenomaan helppoa on laittaa pullosta öljyä. Itsekin otan kalaöljykapseleita. Toki meillä kalaakin syödään välillä, sekä ihmiset että koirat.

Vierailija
59/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Antaako joku elukoilleen noita markettien raksuja? Kurkatkaas nyt vähän mitä ne oikein sisältävät. Jotain froliccia voi koulutusnamina antaa, mutta siihen se melkein jääkin...

Mua ei sun fuckit kiinnosta. Niitä varmaan hei ei myytäisi kaupassa, jos kukaan ei niitä ostaisi :D

Vierailija
60/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko käyttäneet Bitiba verkkokauppaa?

http://www.bitiba.fi/shop/koiran_tarvikkeet/kuljetus/hakit_laatikot/alu…

http://www.zooplus.fi/shop/koirat/kuljetus/hakit_laatikot/alumiiniset/3…

Aluline typlahäkki autoon yli 10% halvempi kuin Zooplussassa. Sama hintaeroa suunnilleen näyttäisi olevan myös koiran ruuissa.