Kuka hullu ostaa mitään Mustista ja Mirristä?
Pitkästä aikaa päätin poiketa siellä. En ostanut mitään. En viitsinyt edes lohiöljyä ostaa, kävin hakemassa senkin muualta. Luut ihan kauhean hintasia. Kunnon rahastusfirma.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
https://www.mustijamirri.fi/royal-canin-maxi-junior-c68178-1
http://www.zooplus.fi/shop/merkkikauppa/royal_canin/roya_canin_koirat
Musti ja Mirri 70€, Zooplus 55€ + koirankeksejä kaupan päälle.
Noita kun syöttää 10 säkkiä nuorelle koiralle, niin säästö 150€ vähän reilussa vuodessa.
En mäkään ymmärrä kuka tuota sontaa syöttää, mutta vinkkinä että petellä ne on 2 säkkiä 99 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin hyvän välkkyvalon sieltä, kun tarviin lenkeille ja pyöräilyyn. Eli sellainen, joka on tarkoitettu oikeasti koiralle mutta sopii mun käyttötarkoitukseen.
OT. Välkkyvät valot on muuten todella huonoja. Sellaisen kun näkee autosta pimeellä on todella vaikea hahmottaa mihin suuntaan valo kulkee. Ymmärtääkseni on jossain päin kiellettyjäkin koska ne on niin vaarallisia. Vastaantuleville jalankulkijoille/pyöräilijöille ne on myös todella ikäviä, koska ne sokeuttaa hetkeksi.
Naza Antikjor kirjoitti:
Mä ostan Purenaturalia koirille Mustista ja Mirristä, koska yks hailee mistä sitä ostaa, yhtä kallista joka paikassa. Ehkä lohiöljyäkin joskus ostan tuolta, mutta kyllä muut tarvikkeet tilaan netistä, yleisimmin peten koiratarvikkeesta.
Yleensäkin jos jotain tartten, oli se sitten koirille tai mulle itelle, niin tilaan netistä, en tykkää shoppailla missään ostoskeskuksissa.
Luut on kyllä kalliita tuolla, aivan sikahintasia.
Eikä Pure Naturalia muualta saakaan kuin Mustista ja Mirristä ja Peten koiratarvikkeesta, jotka nyt sitten ilmeisesti on samaa firmaa. Meillä on vielä nuori koira, ja on kasvattajalta asti syönyt Pure Naturalia, joten en viitsisi vielä vaihtaa ruokaa. Vakavasti harkitsen kotimaista Rokkaa sitten kun tuo tuosta aikuistuu. Olen tykännyt kovast Wuf.fistä, koska se on meillä lähellä myös ja isot valikoimat. Haen vain ruoat M&M:stä ja muut jutut muista kaupoista.
Mä ostan koiralleni aina BritCarea Mustista ja Mirristä. Kätevää kun se on samassa kauppakeskuksessa kuin muutkin käyttämäni kaupat. Mistä se teidän mielestä kannattaisi ostaa?
Haen yleensä vaan valjaita tai kaulapantoja. Ei jaksa tilata ja toivoa oikean kokosia.
Vieläkikö se Royal Canin ratsastaa hyvällä maineella? :D Sääli. Mutta kiva jos joillekin koirille sopii BHA/BHT...
En tiedä, muuta kuin Munkkivuoren Musti ja Mirri ainakin ammottaa tyhjyyttään asiakkaista.
Minulla on koira, jolla on pari remmiä. Syö lähinnä kotiruokaa ja tavallisen ruokakaupan koiranmuonaa. Sieltä saa myös kakkapussit.
Eli koko liikeideaa en tajua! Eikä näköjään moni muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkikö se Royal Canin ratsastaa hyvällä maineella? :D Sääli. Mutta kiva jos joillekin koirille sopii BHA/BHT...
Mulla on 10 v. Bichon Frise ja en ymmärrä ollenkaan tätä suomalaista ruokahifistelyä. Ei ole hajuakaan mitä BHA/BHT tarkoittaa. On syönyt pennusta asti jos jonkinlaista erilaista nappulaa ja myös ruoantähteitä, hui kauhistus ihan myös joskus Pedigreetä ja mikähän tuo S-Marketin halpisnappula nyt on nimeltäänkään. Välillä ostan Mustista ja Mirristä Royal Caninia ja joskus jopa rodunmukaista Royal Caninia. Ulkomailla asuessamme söi Nature Bridge merkkistä nappulaa. Annamme myös jauhelihaa ja kanaa, kypsennettynä - taivas varjele.
On tarvinnut eläinlääkäriä maahantulotarkastuksiin ja rokotuksiin. Ikinä. Ei valu silmät ruskeaa rähmää eikä ole ongelmia. No, ei ole kyllä suomalaista alkuperää, että ehkä se selittää, ettei tarvitse erikoisruokavaliota. Sama kuin ihmisillä. Vain Suomessa kaikki mahdolliset erikoisruokavaliot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 10 v. Bichon Frise ja en ymmärrä ollenkaan tätä suomalaista ruokahifistelyä. Ei ole hajuakaan mitä BHA/BHT tarkoittaa. On syönyt pennusta asti jos jonkinlaista erilaista nappulaa ja myös ruoantähteitä, hui kauhistus ihan myös joskus Pedigreetä ja mikähän tuo S-Marketin halpisnappula nyt on nimeltäänkään. Välillä ostan Mustista ja Mirristä Royal Caninia ja joskus jopa rodunmukaista Royal Caninia. Ulkomailla asuessamme söi Nature Bridge merkkistä nappulaa. Annamme myös jauhelihaa ja kanaa, kypsennettynä - taivas varjele.
On tarvinnut eläinlääkäriä maahantulotarkastuksiin ja rokotuksiin. Ikinä. Ei valu silmät ruskeaa rähmää eikä ole ongelmia. No, ei ole kyllä suomalaista alkuperää, että ehkä se selittää, ettei tarvitse erikoisruokavaliota. Sama kuin ihmisillä. Vain Suomessa kaikki mahdolliset erikoisruokavaliot.
Huoh, kunpa meidänkin Bichonit olisivat yhtä terveitä...
Ruuan vaihdoin 6v sitten barfiin ja allerginen ihottuma katosi, mutta kaikenlaista muuta ongelmaa löytyy.
"Mom" 4 two Bichons kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, kunpa meidänkin Bichonit olisivat yhtä terveitä...
Ruuan vaihdoin 6v sitten barfiin ja allerginen ihottuma katosi, mutta kaikenlaista muuta ongelmaa löytyy.
Ne on suomalaisia.
Kaveripiirissä on vaikka kuinka Bichoneita, Cottoneita ja Toy Boodleja, kaikki terveitä, kaikki ulkomailta/ulkomailla. Jopa ihan löytökoiria. Äkkiä miettimällä löytyy kuusi koiraa entisestä kotimaastamme.
Omamme on kyllä kennelistä ja paperit vanhemmista löytyy, mutta ei mitään jaloa sukua ja mihin nyt siten voi luottaa. Tärkeintä on terveys, ei alkuperä.
Suomessa tämäkin on (luultavasti) hössötetty pilalle. Pennusta maksetaan tonneja ja ihmetellään kantakirjoja ja sitten sairastetaan ja sairastetaan ja sairastetaan. Olen vasta täällä tajunnut eläinlääkäriasemien suunnattoman tarpeen ja tälläkin palstalla ihmetellyt, kun kaikki valittavat lemmikkien kalliutta just eläinlääkärikulujen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Zooplus ei oo kotimainen, vaikna jalpa ja hyvä onkin. Mieluummin tuen suomalaisia eläinkauppoja.
Mäkin tukisin, jos palvelu ja valikoimat olisi yhtä hyvää. Vink vink.
Joskus kun olen mennyt vartavasten ostamaan hyväksi havaitsemiani tuotteita, esim. wentabad valmiiksi pilkottuna, tuote onkin loppu. Kannattaa myydä eioota. Liike pullollaan kaikkea turhaa krääsää.
Ostan seepiankuoria sieltä. Halvempaa kuin muissa paikallisissa ja netistä ei jaksa tilata niitä pelkästään. Muuten ei tule käytyä, ellei ole tarvetta sovittaa jotain koirille tai kysyä neuvoa, joilloin tietty myös ostan jos apu löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zooplus ei oo kotimainen, vaikna jalpa ja hyvä onkin. Mieluummin tuen suomalaisia eläinkauppoja.
Mäkin tukisin, jos palvelu ja valikoimat olisi yhtä hyvää. Vink vink.
Minä en voi kehua kyllä zooplussan palvelua. Sain sieltä kerran rikkinäisen tavaran, eivätkä meinanneet millään korvata. Tarjosivat 20% hinnanalennusta käyttöklvottomasta tuotteesta :D Sitten kun uhkailija palauttavani kaiken, niin he "muuttivat mieltään keskustelujen jälkeen ja tällä kertaa päättivät lähettää uuden tuotteen".
Onko Musti ja Mirri edes suomalainen, jos joku täällä vihjasi ruotsalaisesta?
Lohiöljyä? Oon antanut kalanmaksaöljyä ja oliiviöljyä koirille ihan omasta ihmisten pullosta. Ja tietenkin kalatiskin kalojen jämiä, nahkoja ym.
Musti ja Mirri on ruotsalaisen pääomansijoittajan omistuksessa. Faunatar on täysin kotimainen, taitavat olla yrittäjävetoisia.
Vierailija kirjoitti:
Onko Musti ja Mirri edes suomalainen, jos joku täällä vihjasi ruotsalaisesta?
Mustin ja mirrin omistaa ruotsalainen sijoitusyhtiö eqt.
Vierailija kirjoitti:
Lohiöljyä? Oon antanut kalanmaksaöljyä ja oliiviöljyä koirille ihan omasta ihmisten pullosta. Ja tietenkin kalatiskin kalojen jämiä, nahkoja ym.
Oliiviöljystä koira ei hyödy mitään. Kalanmaksaöljykin on eri asia kuin kalaöljy. Itsekin annan lohiöljyä koirille.
Ei ole lemmikkejä, ei itselleni maistu tuollaiset kuivanappulat.