Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka hullu ostaa mitään Mustista ja Mirristä?

Vierailija
01.07.2016 |

Pitkästä aikaa päätin poiketa siellä. En ostanut mitään. En viitsinyt edes lohiöljyä ostaa, kävin hakemassa senkin muualta. Luut ihan kauhean hintasia. Kunnon rahastusfirma.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempaa ja helpompaa tilata zooplussalta. Valikoima laajempi ja isommissa satseissa hintaero on oikeasti huomattava. Viimeksi tilasin 200€ edestä ruokaa ja hiekkaa sieltä, ja kaikki tulee kotiinkuljetettuna. Mistään kivijalkaliikkeestä en saisi esim. Kissalle viljatonta ruokaa. Muutamassa käynyt ja vain yksi täysin viljaton vaihtoehto, yksittäin palattu pussi, joka maksaa euron. Ihan naurettavaa. Ja jos noita tilaamani ruokia olisikin mustissa ja mirrissä, niin rahaa olisi mennyt tuplasti enemmän. Ja lisäksi saisin miettiä, miten saan kuljetettua 30kg koiranruokaa, 60kg kissanhiekkaa, hammastikkuja, märkäruokaa ja raksuja kissalle.

Miksi tukea huonoa yrittäjyyttä, ei maailma pyöri niin.

Vierailija
62/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttänyt olen vain kun on ollut pakko. Koiran vatsalle kokeiltiin kaikki raksut kaupasta ja ei löytynyt kuin yksi kelvollinen. Oli pakko laajentaa sinne ja sieltä löytyi myös yksi ok. raksu, jota sitten ostelin tähtitieteelliseen hintaan.

Häh? Antaako joku elukoilleen noita markettien raksuja? Kurkatkaas nyt vähän mitä ne oikein sisältävät. Jotain froliccia voi koulutusnamina antaa, mutta siihen se melkein jääkin...

Voi sieltä marketista ihan ok tavaraakin löytää

http://www.hauhau.fi/ajankohtaista/aamulehti-kuivaruoka-vertailu/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faunattarista löytyy ainakin useampia täysin viljattomia kissan ruokia. Samoin monet niistä tarjoavat kotiin kuljetusta :)

Vierailija
64/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan zooplussalta (se on saksalainen nettikauppa, halpa ja hyvä, tiedoksi niille jotka eivät tiedä), ostan myös mustista ja mirristä kissoille leluja, pieniä herkkuja ja esim. kantokopat/vessat/puut ja muut sellaiset joita haluan tutkia paikan päällä ennen ostoa. Lisäksi ostan kissanhiekat Lidlistä :)

Vierailija
65/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faunattarista löytyy ainakin useampia täysin viljattomia kissan ruokia. Samoin monet niistä tarjoavat kotiin kuljetusta :)

Taas tulee se hinta vastaan. Miksi maksaisin enemmän, kun voin maksaa vähemmän?

Vierailija
66/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustissa ja Mirrissä laatikoissa myytävät herkut kuivatut henkitorvet, saparot ym teurasjätteet ovat todellakin törkeissä kilohinnoissa!!! Katsokaapas joskus niissä kilohinnoissa ei ole mitään järkeä!!! 

Vierailija
67/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohiöljyä? Oon antanut kalanmaksaöljyä ja oliiviöljyä koirille ihan omasta ihmisten pullosta. Ja tietenkin kalatiskin kalojen jämiä, nahkoja ym.

Oliiviöljystä koira ei hyödy mitään. Kalanmaksaöljykin on eri asia kuin kalaöljy. Itsekin annan lohiöljyä koirille.

Kysyn ihan uteliaisuudesta että miksi? Olen tosiaan ihan ulalla suomalaisista tavoista. Mitä tämä hyödyttää? Voisin itsekin alkaa, mutta en ole koskaan kuullutkaan että pitäisi antaa?

Onko jotain muita tärkeitä ravinteita, joita pitäisi antaa nappulan ja lihan lisäksi?

T:Tuo ulkomailta koiran tuonut

Kalaöljy on terveellistä koirille yhtälailla kuin ihmisillekin. Vähentää elimistön tulehdusreaktiota ja edesauttaa nivelten tervettä toimintaa (minulla lonkkavikainen koira). Lisäksi se pistää Turkin kiiltämään. Moniin nappuloihin on kyllä lisätty kalaöljyä jo valmiiksi, ainakin laadukkaampiin. Minun koirani syövät pitkälti raakaa lihaa, siksikin lisään öljyä.

Eikö olisi helpompaa antaa välillä raakaa kalaa? En kyllä jaksa uskoa että koiran luontaiseen ruokavalioon kala mitenkään oleellisena kuuluisi...

Sen takia onkin parempi antaa öljyä. Sillä on omat hyötynsä, erityisesti nivelille.

Vierailija
68/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo bitiba joku zooplussan sisaryhtiö tms? Verkkosivujen pohja lähes identtinen, valikoima ainakin nopealla vilkaisulla (lähes) sama, saksalainen, vähän zooplussaa halvempi mutta ilmaisen toimituksen raja korkeampi.

Vierailija
69/75 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Mustissa ja mirrissä ihan vaan palvelun takia, lähimmässä on uskomattoman ihanat myyjät, sen takia kannattaa jo maksaa vähän enemmän!

Vierailija
70/75 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zooplus ei oo kotimainen, vaikna jalpa ja hyvä onkin. Mieluummin tuen suomalaisia eläinkauppoja.

Yhtä paljon molemmat on suomalaisia.. kyllä zooplussas on myös suomenkielinen asiakaspalvelu, ei se tee siitäkään suomalaista joten suosin halvempaa. Kotimainen ei tarkoita mitää, sanan kuuluisi olla (suomalainen). Kotimainen tarkoittaa mm. amerikkalaista, ruotsalaista yms. suomenkielen monipuolisuus on hienoa. 

Vierailija
71/75 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä on joskus saanut ostettua ihan hyvää mirriä.

Vierailija
72/75 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Murren murkinasta:)

Saanut siellä aina todella hyvää palvelua.

Vierailija
73/75 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustissa ja mirrissä olen AINA saanut hyvää palvelua! Minä en palvelusta tingi! Menen sinne missä palvellaan hyvin, maksoi mitä maksoi.

Vierailija
74/75 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan koiralle ruuan. Kennelrehulta. Ihan oikeaa lihaa, ei kaupan mössöjä.

Vierailija
75/75 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musti ja Mirri on ruotsalaisten pääomasiottajien omistama!