Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuriin muutti tosi laiha perhe. Harvinaista tällainen

Vierailija
01.07.2016 |

8-vuotiaan tytön reidet ovat kuin miehen peukalo. Pari vuotta nuoremmalla pojalla törröttää solisluut olkapäiden yli senttejä. Perheenpää (mies) on kuin keskitysleiriltä juuri pelastettu juutalainen.

Ainoa joka on normaalin rajoissa on äiti. On hoikista hoikin, mutta luokiteltavissa normaaliksi mittapuullani.

Että tällaisiakin tapauksia kaikkien Läskilän perheitten keskellä. Enpä ole ennen nähnyt moista. Koko perhe ehkä tätä äitiä lukuun ottamatta sairaalloisen laihoja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on vain sellaiset geenit: hyvin sirot luut ja siro ruumiinrakenne ja rasva ei vai tartu vaikka mitä söis.

Vierailija
2/4 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mun mies ja tietysti myös lapset ollaan juuri tuollaisia. Minkäs teet, koita kestää.

Vierailija
4/4 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirous on eri asia kuin laihuus. 

Noin laihoja lapsia en ole kuuna kullan valkeana nähnyt. Ja olen sentään 60-luvulla syntynyt. Jotain outoa tässä nyt on, mutta kaipa ovat neuvola ja kouluterveydenhoidon piirissä nämä lapset. Tai tietysti ovat. 

Nämä järkyttävät, vaikka ihanteeni on nimenomaan jäntevä, hoikka lapsi. Nämä näyttävät biafralaisilta aliravituilta...