Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi wt-naiset inhoavat muiden tyylikkäitä valkoisia koteja?

Vierailija
01.07.2016 |

Kellään tietoa mikä tällä ihmisryhmällä on vialla?

Kommentit (67)

61/67 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokovalkoisellahan sisustaa juuri WT, joka on fantasioissaan rikas skandinaavinen beibe. Eikös se yksikin valkosisustusbloggaaja siivoa työskeen? Siistiminen on tärkeä työ, mutta designilla täytetty yh-siivoojan lähiövuokrakämppä on sanalla sanoen falski.

Siistiminen on tärkeä työ. Mutta miksi jonkun koti on mielestäsi falski? (ja luulin, että okv:n asunto on oma, jos sillä nyt on väliä?). Tai miksi tarvitsee olla fantasioissaan mitään jos pitää jonkintyylisestä sisustuksesta?

Meillä on molemmat asunnot osittain sisustussuunnittelijan suunnittelemia ja minun mielestäni ihan hienoja. Olen tehnyt muutoksia tosin ihan rauhassa minne olen halunnut. Meillä ei ole "blogiesineitä" eikä edes "designia", olen ostanut esineitä, jotka mielestäni sopivat ja ovat laadukkaita. Pidän vaaleista väreistä, puusta, kivestä ja lasista. Jos se on vanhanaikaista, niin olkoon. Ja jos joku naureskelisi sisustukselleni, kohauttaisin olkiani ja pitäisin moukkana. 

Eikä tulisi itselleni mieleen naureskella kenenkään sisustukselle, jos toinen siitä pitää. Enhän minä siellä asu. 

Voitko mennä muualle pölisemään niistä asunnoistasi, kukaan ei kysynyt tai halua kuulla. Vai identifioitko itsesi niin vahvasti WT:ksi, että pitää tulla jokaiseen WT-keskusteluun kertomaan omasta elämästä?

Oletkohan ymmärtänyt sanan keskustelu idean jotenkin väärin?

Niin, no kaikilla meillä on varmaan ainakin yksi kaveri joka onnistuu kehittämään mistä tahansa aasinsillan omaan elämäänsä: minä, minun, meillä, minusta, minä, minä, minä. Monien mielestä keskusteluun kuuluisi muutakin...

Humanistina uskon esimerkkien voimaan. Forumkeskustelu on täysin eri pohjalla, kuin ystävien kanssa keskustelu. Se on vähän kuin kirjojen avulla keskustelemista. Siksi esimerkit ovat melko korvaamattomia.

Vierailija
62/67 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen on aika kylmänkalsea tyylitön väri. En ole wt, mutta rumaa valkoista en halua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä blogissa on TYYLIKÄS valkoinen koti? Itselläni on valkoinen koti joka on tyylikäs.  Eipä ole ainakaan suomalaisista blogeista ollut apua uusien ideoiden etsimisessä. Päinvastoin tulee mieleen että voisin itse antaa neuvoja mutta toisaalta ymmärrän ettei näillä bloggaajilla ole  rahaa toteuttaa niitä. 

Vierailija
64/67 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä valkoinen on tylsää. Pitää olla kontrastia. 

Ja kerroksellisuutta ;-)

Mitä lieneekin?

Vierailija
65/67 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä oikein mistään sellaisesta mikä on trendikästä, muodikasta ja KAIKILLA.

Arvostan persoonallisuutta, erilaisuutta ja rohkeutta.

Sama. Aistin tunnelmaa. Persoonalliset ratkaisut. Taide. Kauniit verhot. Pienet hauskat yksityiskohdat vetävät huomioni.

Vierailija
66/67 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ylläpito kehittää tänne sellaisen ominaisuuden, että saisi blokattua näkyvistä kaikki helnycin kirjoitukset? Parantaisi palstailukokemusta n. 100%.

Vierailija
67/67 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä valkoinen on tylsää. Pitää olla kontrastia. 

Ja kerroksellisuutta ;-)

Mitä lieneekin?

Se on ihan oikea termi. Tarkoittaa sitä että sisustuksessa on elementtejä eri aikakausilta.