Onko kenenkään perheessä tällaista tilannetta?
Isä ei hoida lapsiaan ollenkaan, eikä vietä aikaa lasten kanssa vedoten siihen, että hän ei jaksa koska käy töissä. Ei edes jaksa lasta syliin hetkeksi ottaa. Ei osallistu mihinkään muuhunkaan samalla verukkeella. Nyt meille on tulossa tapaaminen lastensuojelun kanssa koska heillä herännyt huoli äidin jaksamisesta. Mies ei tietenkään tähän tapaamiseen halua osallistua vaan minun täytyy puhua hänenkin puolestaan. Mies elää tavallaan aivan erillistä elämää meistä muista. Hänellä työ ja omat nikkarointinsa ja minulla lapset ja koti. En odota, että mies täällä siivoamaan alkaisi, mutta luulisi isän olevan velvollinen ja HALUKAS lapsiaan hoitamaan.
Kommentit (43)
Aika sama meillä, mutta mies kyllä huolehtii minun jaksamisestani maksamalla lastenhoitajan ja siivoojan. Mies ei tosin koskaan lapsia halunnut, että sinänsä ymmärrän. En sulattaisi, jos olisimme yhdessä lapsista päättäneet.
Jos opiskelet kotona, ja hoidat siinä vielä lapsia, ei sinulle kuulu kotitöistä ja lasten kanssa "vapaa-ajalla" olemisista kuin puolet.
Mutta ehkä se perhetyöntekijä olisi hyvä juttu?
JUOKSE!!!!