Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään perheessä tällaista tilannetta?

Vierailija
28.06.2016 |

Isä ei hoida lapsiaan ollenkaan, eikä vietä aikaa lasten kanssa vedoten siihen, että hän ei jaksa koska käy töissä. Ei edes jaksa lasta syliin hetkeksi ottaa. Ei osallistu mihinkään muuhunkaan samalla verukkeella. Nyt meille on tulossa tapaaminen lastensuojelun kanssa koska heillä herännyt huoli äidin jaksamisesta. Mies ei tietenkään tähän tapaamiseen halua osallistua vaan minun täytyy puhua hänenkin puolestaan. Mies elää tavallaan aivan erillistä elämää meistä muista. Hänellä työ ja omat nikkarointinsa ja minulla lapset ja koti. En odota, että mies täällä siivoamaan alkaisi, mutta luulisi isän olevan velvollinen ja HALUKAS lapsiaan hoitamaan.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoi kuitenkin tehdä niitä lapsia? Silloin on myös velvollisuuksia, jaksoi tai ei. Et säkään voi valita jaksatko vai et, se on pakko. Sama miehellä.

Vierailija
2/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä on...en nyt jaksa kertoa mutta aika sama homma täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LapsET? Eli menit tekemään useamman vaikkei ekakaan miestä napannut?

Vierailija
4/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ei ole mitään vaihtoehtoa, että jaksatko vai et. Tottakai omien lasten eteen tekee mitä vaan. Miehen asenne oli niin kummallinen kun luki lastensuojelun paprusta, että herännyt huoli äidin jaksamisesta. Alkoi nauramaan että mikä tämä vitsi nyt on. Mies kun odottaa, että minä jaksan vaikka itse myöntää, että ei jaksa työn lisäksi mitään. Ehkä siinä olisi pitänyt lukea "huoli isän jaksamisesta". Mies sanoikin että hänellähän se rankkaa on. Ap

Vierailija
5/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on neuvolasta ehdotettu perhetyöntekijää, mutta en ole suostunut. Mies siihen asiaan sanoi, että tänne ei ketään oteta nuuskimaan. Itse en sen takia viitsisi ottaa, koska stressaan vieraista ja alan puunaamaan kotia viimesen päälle. Ap

Vierailija
6/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä ei hoida lapsiaan ollenkaan, eikä vietä aikaa lasten kanssa vedoten siihen, että hän ei jaksa koska käy töissä. Ei edes jaksa lasta syliin hetkeksi ottaa. Ei osallistu mihinkään muuhunkaan samalla verukkeella. Nyt meille on tulossa tapaaminen lastensuojelun kanssa koska heillä herännyt huoli äidin jaksamisesta. Mies ei tietenkään tähän tapaamiseen halua osallistua vaan minun täytyy puhua hänenkin puolestaan. Mies elää tavallaan aivan erillistä elämää meistä muista. Hänellä työ ja omat nikkarointinsa ja minulla lapset ja koti. En odota, että mies täällä siivoamaan alkaisi, mutta luulisi isän olevan velvollinen ja HALUKAS lapsiaan hoitamaan.

Se on ihan oma valintasi, jos olet jäänyt kotiäidiksi. Silloin mennään perinteisen kaavan mukaan, eli mies elättää perheen ja se riittää hänen osuudeksi.

Eri asia, jos sinäkin menet töihin. Silloin on aivan kohtuullista edellyttää molempien osallistuvan kotitöihin. Tässä se sudenkuoppa onkin, että väistämättä nainen on se, joka jää kotiin = kotiäidiksi, ja samat velvollisuudet jatkuvat vielä töihinpaluun jälkeen. Vasta sitten tämän nainen havahtuu huomaamaan, että mies ei välitä vähääkään perheestään vaan elää edelleen poikamieselämää.

Otapa sinä yhteyttä lastensuojeluun ja pyydä ottamaan MIEHEEN yhteyttä nimenomaan isän jaksamisen vuoksi.

Vierailija
7/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että mua inhottaa tuo sossun " herännyt huoli" -termi!

Ja miksi se huoli on herännyt ap? Oletko kertonut liian rankasti neuvolassa, miten poikki olet, vai kuis?

Vierailija
8/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaat vieraista ja siksi et ota apua? No lähtekää sitten pois kotoa johonkin virkistäytymään, ja tavatkaa perhetyöntekijää siellä.

Minun lasteni isä on katunut lasten hankkimista oikeastaan vasta siinä vaiheessa, kun on pitänyt kustantaa ajokorttia ja autoa.

Vierailija
9/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto että mua inhottaa tuo sossun " herännyt huoli" -termi!

Ja miksi se huoli on herännyt ap? Oletko kertonut liian rankasti neuvolassa, miten poikki olet, vai kuis?

Neuvolassa olen usein sanonut kuinka nuorin valvottaa yöt vieläkin vaikka on jo kohta 1.5v

Lisäksi opiskelen kotona, mutta ei siitäkään tahdo mitään tulla kun ei ole omaa aikaa ollenkaan. Ap

Vierailija
10/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet YH avioliitossa. Mitä luulet, paranisiko isän ja lasten suhteet kun eroaisitte?

Vierailija
11/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressaat vieraista ja siksi et ota apua? No lähtekää sitten pois kotoa johonkin virkistäytymään, ja tavatkaa perhetyöntekijää siellä.

Minun lasteni isä on katunut lasten hankkimista oikeastaan vasta siinä vaiheessa, kun on pitänyt kustantaa ajokorttia ja autoa.

Meillä mies lupaa lapsille lahjoja ja kun olen ostanut ja mies luvannut maksaa niin eipä maksakkaan. Valittaa laskuista kun on itselleen tehnyt turhia osamaksuja joita ei saa maksettua. Ap

Vierailija
12/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette yhdessä?

Vierailija
13/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu: miksi olet vielä yhdessä lasten isän kanssa?

Ja vastaus kysymykseesi: ei meillä ole tuollaista. Mies on töissä ja kotiin tultuaan priorisoi lapset. Illalla lasten mentyä nukkumaan jatkaa vielä opintojensa parissa, joita vääntää öisin kun lapset nukkuu. Ja aamulla töihin. Minä yritän kyllä tämän puolisolle tehdä helpoksi hoitamalla kodin ja ruoat kun kotona olen.

Vierailija
14/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa motkotus kun mies tulee kotiin. Lapset käskee pois tieltään. Onhan miehestä henkistä tukea (sillon kun ei vitt..le). Ehkä tapaamisessa olisi parasta sanoa, että mies on se joka on väsynyt eikä jaksa. Ja kun mies ei jaksa niin enemmänhän tässä jää minun vastuulle. Ap

Vierailija
15/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan oma valintasi, jos olet jäänyt kotiäidiksi. Silloin mennään perinteisen kaavan mukaan, eli mies elättää perheen ja se riittää hänen osuudeksi.

Eri asia, jos sinäkin menet töihin. Silloin on aivan kohtuullista edellyttää molempien osallistuvan kotitöihin. Tässä se sudenkuoppa onkin, että väistämättä nainen on se, joka jää kotiin = kotiäidiksi, ja samat velvollisuudet jatkuvat vielä töihinpaluun jälkeen. Vasta sitten tämän nainen havahtuu huomaamaan, että mies ei välitä vähääkään perheestään vaan elää edelleen poikamieselämää.

Otapa sinä yhteyttä lastensuojeluun ja pyydä ottamaan MIEHEEN yhteyttä nimenomaan isän jaksamisen vuoksi.

Ei se ole niin että isä käy töissä eikä tee mitään kotona kun vaimo on kotona lasten kanssa. Ne on yhteiset lapset ja koti. Kyllä se mieskin sotkee syö ruokaa ja tarvii puhdasta päälle jne eli ne kotihommat kuului myös hälle ja ne lapset.

Ja on kyllä melkosen tyhmä mies kun lastensuojelusta ollaan jo huolestuneita eikä käytös muutu. Noin sitä hommataan oma perhe ja lapset tarkkailun alle ja se jatkuu vain varmasti.

Aloittaja:ota se perhetyöntekijä sinne kotiin ehdottomasti. Ei sinun tarvitss häntä varten puunata paikkoja ja hän tulee nimenomaan siksi että tekee niitä kotihommia sinun kanssasi ja antaa sinun levätä.

Vierailija
16/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole niin että isä käy töissä eikä tee mitään kotona kun vaimo on kotona lasten kanssa. Ne on yhteiset lapset ja koti. Kyllä se mieskin sotkee syö ruokaa ja tarvii puhdasta päälle jne eli ne kotihommat kuului myös hälle ja ne lapset.

Ja on kyllä melkosen tyhmä mies kun lastensuojelusta ollaan jo huolestuneita eikä käytös muutu. Noin sitä hommataan oma perhe ja lapset tarkkailun alle ja se jatkuu vain varmasti.

Aloittaja:ota se perhetyöntekijä sinne kotiin ehdottomasti. Ei sinun tarvitss häntä varten puunata paikkoja ja hän tulee nimenomaan siksi että tekee niitä kotihommia sinun kanssasi ja antaa sinun levätä.

Kyllä mies nauroi paskaiset naurut kun luki, että heillä on huoli äidin jaksamisesta. Mies siihen totesi heti, että hän se tässä ei jaksa. Mies ei arvosta mitään mitä minä teen. Sanoo että hän se tässä minun eteen kantaa kaiken valmiiksi. Ap

Vierailija
17/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap sitten ajattelit asialle tehdä valittamisen lisäksi? Apu ei nemmä kelpaa.

Vierailija
18/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap sitten ajattelit asialle tehdä valittamisen lisäksi? Apu ei nemmä kelpaa.

En halua ulkopuolista apua vaan sen avun on tultava lasten isältä. Miten taon sen päähän, että kyllä muutkin perheen isät osallistuu perheen elämään? En mitenkään. Enkä voi siinä tapaamisessa ottaa asiaa esille, koska silloin kääntyisin miestä vastaan. Ap

Vierailija
19/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vieläkään ymmärrä, miksi olette yhdessä...

Vierailija
20/43 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua ulkopuolista apua vaan sen avun on tultava lasten isältä. Miten taon sen päähän, että kyllä muutkin perheen isät osallistuu perheen elämään? En mitenkään. Enkä voi siinä tapaamisessa ottaa asiaa esille, koska silloin kääntyisin miestä vastaan. Ap

No sitten ei auta kuin jatkaa kotiorjana. Lopeta ainakin valittaminen, jos itse alkaa kynnysmatoksi niin on turha itkeä kun rapaa naamassa.