Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(
Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(
Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?
Kommentit (708)
Tuliko mieleen, että jos hänellä ei ollutkaan mitkään romanttiset ajatukset mielessä vaan kaveri haluaisi olla ja nyt huomasi että sinulla mielessä joku aivan muu....
Tuli vaan ekana omaan mieleen... en välttämättä heti tulkitsis mikskään treffipyynnöksi tuollaista
Ulkopuolisina emme tunne tilannetta. Täällä varmaan parikymppiset naiset yrittävät olla miehille mielin kielin, miehen miellyttäminen kun kuuluu siihen ikään. Siksi ap:n suora tyyli kauhistuttaa. Kun naiselle tulee ikää enemmän, häviää miellyttämishalukin. Se on vain hyvä juttu.
Melkein tulee surku ap:n puolesta. Mies vihjasi puolihuolimattomasti että voitaisiin höpötellä joskus ihan naamatustenkin ja samalla tutustua paremmin niin ap päätti olla tehokas ja tutustutti miehen itseensä parilla tekstarilla.
Miehen kannalta tietysti ihan jees, ettei suotta hukannut aikaansa viikkoja treffailemalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko mieleen, että jos hänellä ei ollutkaan mitkään romanttiset ajatukset mielessä vaan kaveri haluaisi olla ja nyt huomasi että sinulla mielessä joku aivan muu....
Tuli vaan ekana omaan mieleen... en välttämättä heti tulkitsis mikskään treffipyynnöksi tuollaista
Juuri näin. Ap meni asioiden edelle.
Tutustumisen arvoisen miehen tunnistaa siitä, ettei hänen tarkoitusperiään tarvitse arvailla tai tulkita. Miehellä on selkärankaa sanoa suoraan, missä mennään. Tähän päälle vielä peruskäytöstavat.
Tajusi mikä Urpo olet ja että ei kannata haaskata enempää paukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Tajusi mikä Urpo olet ja että ei kannata haaskata enempää paukkuja.
Kukahan oli urpo? Turha puolustella miehen selkärangattomuutta, vaikka se harmillisen yleistä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Siis vaikka mies ei olisikaan romanttisesti kiinnostunut ap:stä niin hyi helvete mikä pelkuri kun jää vaan mykäksi eikä osaa hoitaa tilannetta asiallisesti. Miksei voi vaan sanoa että ihan kaverina minä tässä.. tai varmaan miettii onnistuisko saamaan seksiä silti jotenkin vielä ap:ltä. Mun mielestä miehen pitää olla huumorintajuinen ja jos ei hilpeäell ja himokkaalle kännimuijalle osaa nauraa vaan menee vaan noin avuttomaan tilaan on kyllä suuri turn-off.
Oot tainnu itse vaan olla tyhmä kännimuija. Miksi jos sulla on oikeus olla vitun hölmö ja lähettää känniviesti niin miehellä ei ole oikeus olla osaamatta hoitaa tilannetta hienosti? Itse saat mielestäsi sekoilla rauhassa ja olla tahditon, mutta mieshän se tässä AIVAN tahditon oli, kun meni hiljaiseksi ap:n odottamattomasta suhtautumisesta, vaikka nainenhan ei siis koskaan menis :P
Tossa syy miksen käyttä whatsuppia, kokoajan tulis joltain pommitusta "aaa olet paikalla miks et vastaa?????? Halooo?!?!?!" Sama ton facebookinki kanssa :DD
No jos pari viestiä kaataa mahdollisen suhteen niin ei se mies todellakaan mikään menetys ollut.
huhhuh kirjoitti:
AP, I feel you! En käsitä, MIKSEI vaan voi kertoa ihan suoraan, jos ei kiinnosta(kaan)! Onko muka AV:nkin väen mielestä ihan ok olla vastaamatta yhtään mitään?! Minun mielestäni se on pelkurimaista p@sk@housumeininkiä, mikä ei suoraan selity vastapuolen yli-innokkuudella tms! Ei vaan haluta ottaa vastuuta omista siirroista, ja jätetään toinen osapuoli ihmettelemään itsekseen. Pitäisi osata pelata näitä "pelejä" ja olla aina täysin cool, eikä missään nimessä ainakaan näyttää ihastumistaan! Ihmisiä ollaan kaikki, mutta käyttäytymisemme perusteella sitten kai ihan eriarvoisia. Toiset "virheettömiä etiketit hallitsevia" ja toiset "ei-etikettejä-hallitsevia mielenterveyspotilaita". Leima otsaan vaan! Great!
No siis jos mulle ei vastattaisi tuollaisen viestin jälkeen jonka ap lähetti, niin tajuaisin ihan itse, että viesti oli virhe. Ja jos toivoisin, että ei kuitenkaan ollut, niin ODOTTAISIN vastausta, koska JOS miestä kiinnostaisi, niin vastaus tulisi.
Minusta on tyhmää ajatella, että itse saan olla spontaani ja minusta tuntui sille, että voin tunnustaa mitä vaan, mutta sitten sen toisen osapuolen pitäisi olla cool ja sanoa (eikä tunteilla) että tarkoitin vain ystävinä, jos lensi takapuolelleen vastauksesta, eikä osaa suhteuttaa sittä esimerkiksi omaan kuvaansa heidän tuttavuudestaan laisinkaan. Leimataan siis mies peluriksi, kun ei ollutkaan ihan että ihquu?
Vierailija kirjoitti:
Tutustumisen arvoisen miehen tunnistaa siitä, ettei hänen tarkoitusperiään tarvitse arvailla tai tulkita. Miehellä on selkärankaa sanoa suoraan, missä mennään. Tähän päälle vielä peruskäytöstavat.
Mitä tässä tapauksessa miehen tarkoitusperissä jäi oikein arvailun/tulkinnan varaan? Mies ehdotti tapaamista pelkän viestittelyn sijaan eli halusi tutustua paremmin ja viettää aikaa yhdessä koska oli kiinnostunut ap:sta. Se oli ihan selkeä ensimmäinen siirto ja siihen olisi kuulunut vastata jotain normaalia.
Ei tuo nyt ole ihmekään, että mies pakenee tilanteesta jopa ilman selitystä kun normaalilta vaikuttaneen tutun ja fiksun naisen sijaan saakin epätoivoisen ja umpijurrisen takertujan kimppuunsa.
Pistin nyt taas miehelle viestiä, että voiko soittaa tänään vaikka kaverinsa puhelimesta. Ärsyttää kun haluaisin jutella, ja pelkään että se säätää jonkun toisen kanssa. Meidän juttu jäi just kesken perhanan juhannuksen takia!!! Ap
Miehen viesti on voinut olla myös täysin retorinen, eikä mikään oikea tapaamisehdotus. Sain käsityksen, että ap ja mies toisaankin viestittelevät jonkinkin verran ja sellaisen lomassa voisi ihan hyvin kommentoida kyseisellä tavalla ilman, että tapaamista oikeasti edes ajatteleekaan, kuvaa vain runsasta viestiennäpyttelyä. Vrt. "hankkikaa huone" -kehoitus kuhertelevalle parille.
Eikä ap ole kertonut, tietääkö miehen suhdetilanteesta oikeasti mitään. Töissä flirttailu ja viestittely voi olla ihan vain harmitonta ajanvietettä miehen puolelta, vaikka olisi suhteessakin.
Vierailija kirjoitti:
No jos pari viestiä kaataa mahdollisen suhteen niin ei se mies todellakaan mikään menetys ollut.
Voihan sitä asian itselleen noinkin selittää. Eiköhän tuo mies ollut ap:lle ihan saalis ja homma alkoi pikkuhiljaa edetä mutta sitten ap päätti mokata koko jutun olemalla liian kännissä ja sekoilemalla. Kuten ap itsekin kertoi, ei ollut oikein oma itsensä tai ainakaan ihan sellainen minkä mies tuntee. Usein ihminen muuttuu humalassa melkein vieraaksi itselleenkin ja tekee ja sanoo asioita, joita ei ikimaailmassa selvinpäin tekisi. Silti ne on ihan itse tehnyt ja niiden kanssa pitää vain pystyä elämään koska ei niitä poiskaan saa pyyhittyä.
Ei ap ole ensimmäinen eikä viimeinen joka saa sössittyä ihmissuhteensa humalassa, mutta kyllä siitä pitää ihan itse vastuu kantaa. Selittää voi ja anteeksikin käytöstään pyytää, mutta ei se tehtyä tekemättömäksi saa. Ehkä ap sitten seuraavalla kerralla ymmärtää jättää vastaaviin viesteihin vastaamisen selvään hetkeen, tämän tyypin suhteen tilanne on jo taputeltu. Ja se ei tosiaan ole kuin ihan ap:n omaa syytä.
Ei saamari. Aluksi ajattelin tuon epävarmuuden olevan tuttua, mutta sähän olet vaan ihan sekaisin :D Lopeta, ei mies ole kiinnostunut..ei ainakaan enää.
Mies todennäköisesti pelästyi. Mieti itse kerrot odotelleesi tätä hetkeä vuoden ja heti päiviäkin ehdottelet. Etenet tosi nopeasti. Älä vaan enää soittele perään, vaan anna miehelle aikaa.
Hienoa, että pistit. Mua ainakin kiinnostaa, miten tää päättyy :)
Vierailija kirjoitti:
Pistin nyt taas miehelle viestiä, että voiko soittaa tänään vaikka kaverinsa puhelimesta. Ärsyttää kun haluaisin jutella, ja pelkään että se säätää jonkun toisen kanssa. Meidän juttu jäi just kesken perhanan juhannuksen takia!!! Ap
Ihana :'D Noin sitä pitää! Ilmoita sitten, jos mies soittaa ja mitä sanoo.
Huvittaa tämä miesten toiminnan ymmärtäminen. Harva ap:tä pilkannut kyseenalaistaa sen, että miehet selvästi sopivat treffejä monen naisen kanssa ja valitsevat sitten parhaimman. Ap ilmaisi kiinnostuksensa suoraan ja rehdisti, mutta miehellä menikin pupu pöksyyn. Vastuutonta toimintaa miehen puolelta. Tällaiseen sitten pitäisi naisen sopeutua kiltisti vailla vaatimuksia.