Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(
Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(
Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?
Kommentit (708)
Mun tuli tästä mieleen se polttarikuokkija tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla provo!
Mahdollista joo, mutta mulla on tuttavapiirissä yksi nainen joka käyttäytyy aika pitkälti kuten ap. Se tosiaan takertuu kuin hukkuva oljenkorteen ihan joka ikiseen mieheen jolta saa vähänkin huomiota ja muuttuu ihan sekopääksi. Mikä sinänsä on harmi, koska ihan oikeasti se nainen on tosi mukava ja kiltti mutta eihän se sitä ikinä pääse kenellekään miehelle näyttämään kun mokaa aina heti tutustumisvaiheessa.
Se menee asioiden edelle, takertuu mieheen ja on kaikin puolin niin epätoivoinen kuin vaan pystyy. Yleensä vielä on humalassa ja silloin siltä häviää viimeisimmätkin estot. Soittelee, tekstailee ja "sattumalta" osuu sinne missä mies on. Eihän tuota sitten oikeasti kukaan jaksa ja tietenkin torjunta vaan laskee itsetuntoa ja seuraavalla kerralla nainen on taas entistäkin epätoivoisempi.
Luulen että mies on aluksi säikähtänyt sitä "oon odottanut jo vuoden" , kasaillut ajatuksia että hetkinen, hän siis on ollut jo vuoden minusta sillälailla kiinnostunut... Sitten tuleekin päivämääriä että "nämä päivät sopisivat treffeille" , heeetkonen aika nopeeta toimintaa...? Ehkä ollut jotain kiireitä tai on vain mennyt niin "paniikkiin" eikä ole tiennyt mitä vastata. Sitten tuleekin soittoa ja viestiä lisää, jolloin mies on ehkä ajatellut ettei edes uskalla sanoa ettei ole sillälailla kiinnostunut aapeesta, koska ties mikä hullu ap on ja vielä samassa työpaikassa.
Joko mies soittanut? Laita sille viestiä mikä kestää!!!
Minkä takia joku on laittanut viestin mukamas minuna??
En ole laittamassa enää viestiä, enkä soittamassa. Miehen akku on muutenki tainnut loppua, kun ei ole ollut paikalla. Mutta en.minä nyt niin hullu ole, että enää soittelisin...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia joku on laittanut viestin mukamas minuna??
En ole laittamassa enää viestiä, enkä soittamassa. Miehen akku on muutenki tainnut loppua, kun ei ole ollut paikalla. Mutta en.minä nyt niin hullu ole, että enää soittelisin...Ap
Et vai xD
Anna olla ap ja jätä pallo miehelle. Kysymykseesi: kyllä vastasit väärin ja ajattelemattomasti. Tuollaista ei heitetä edes vitsillä alkumetreillä saati sitten tosissaan.
Kerro sit ap maanantaina miten meni!!
Jos tämä tosiaan on juhannusprovo,niin sellaisena erittäin onnistunut,olen tänäänkin koko päivän odottanut pääseväni koneelle katsomaan onko ap:n tilanne edistynyt :D
En kyllä vieläkään tajua niitä kommentoijia,joiden mielestä mies on tahditon tai pelimies tai vähintäänkin selkärangaton.
Edelleenkään tuollaista "Juttu luistaa viestitellen niin hyvin,että pitäisiköhän tavata vapaa-ajalla ihan naamakkain"-juttua ei voi tulkita yksiselitteisesti treffipyynnöksi tai välttämättä tapaamisehdotukseksi ollenkaan,voihan se olla vain toteamus.Siis:meillä näköjään synkkaa,ehkä voisimme joskus tavata työajan ulkopuolellakin.
Jos mies olisikin suoraan pyytänyt treffeille,olisi hän silti voinut järkyttyä ap:n hyökkäävästä suhtautumisesta,yleensähän tuollaisten asioiden sopiminen menee omalla painollaan.Ehkä mies on ap:n kiihkeiden känniviestien ja myöhemmän viesti-ja puhelutulvan takiai mennyt kirjaimellisesti sanattomaksi.Jos se toinen osapuoli vaikka onkin jotenkin henkisesti epävakaa ja menee täysin raiteiltaan suorasta torjunnasta? Miten ylipäätään ilmaistaan hienotunteisesti,että koko kiinnostus ja mahdolliset tulevat treffit ovat olemassa vain ahdistelevan osapuolen mielessä,eivät todellisia asioita?
Tietysti sääliksi käy ap:ta,jos hän on tyrinyt orastavan romanssin hätäilemällä.Silti sääliksi käy myös miestä,joka on yhden merkityksettömän viestin takia saanut ap:sta vainoajan itselleen.Toivottavasti se "soita kaverin kännykästä"-juttu oli tosiaan feikki-ap:n ja oikea ap harjoittelee pitkäjänteisyyttä.
Vaikka tuo ap touhu meni ihan yli niin omalla laillani ymmärrän häntä. Itselläni on kehittynyt jonkinmoinen suhde ihmisen kanssa, joka tuntunut nyt ottaneen takapakkia...sitä tulee laitettua välillä vähän typeriä viestejä kun tuntuu niin kurjalta ja sattuu sydämeen. Varmasti minäkin voin vaikuttaa typerältä ja ehkä hänkin näin ajattelee, mutta olen alkanut ajatella että jos ei hällä sit ollutkaan tunteita, paree huomata se nyt eikä myöhemmin. Meillä tosin on ollut tätä juttua jo puolisen vuotta.
Minä antaisin mielummin miehen saalistaa vähän, vaikka olisin itsekin kiinnostunut. Lisäksi haluaisin edetä rauhassa, tutustua/katsella rauhassa. Jos on tarkoitus, että jotain juttua tulee niin aika ei sinällään siihen vaikuta, ei ainakaan pitäisi olla kiire. Kyllä se ihastus ja mielenkiinto säilyy. Oman kokemuksen mukaan ne on juuri ne (joskus vakavastikin) vinksahtaneet ihmiset, jotka haluavat edetä hurjan nopeasti. Asiat menee parhaiten kun soljuvat omalla painollaan, yrittämättä ja pakottamatta.
Ap:lle: tapahtuneesta voi vain oppia ja jatkaa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu niin olin vähän hiprakassa ja innostuin ihan liikaa! No laitoin jo tänään että ethän pelästynyt, mutta ei vaan vastaa! :/ Olisi kiva saada nyt homma sekä ne treffit sovittua.
Ap
Ens kerralla kun kännäilet niin se kannattaa tehdä poissa somesta/puhelimen/whatsappin ääreltä - ei sitten tapahtu näitä "tilanteita".
Siis jos "kännäät et whatsappaa".
Ei, vaan seuraavalla kännäyskerralla AP voisi ottaa itsestään ns. antavia kuvia ja lähetellä niitä tuolle miehelle. Kyllä se jää siitä alkaa murtumaan :D
Vierailija kirjoitti:
Whatsupp, tulisin varmaan hulluksi jos pitäisi käyttää ja olla koko ajan tavoitettavissa. Musta kuoriutuisi varmaan kans kunnon stalkkeri. Olen huomannutkin parikymppisistä, että he ei oikein kestä jos joku ei heti vastaa. On niin tottuneet linjoilla roikkumiseen ettei tajua että ihmisillä voi olla ihan muut prioriteetit elämässä. Esim se että liveihmiset siiinä samassa tilassa on aina etusijalla.
Mutta olenkin kalkkis...
Minusta tulisi hermoraunio jos joutuisin käyttämään Whatsappia. Monesti on hermot kireällä Facebook-viestienkin kanssa, tekstiviestien ja puheluidenkin kanssa. Usein tekisi mieli hävittää kaikki yhteydenpitolaitteet.
Olen tietoturva/turvallisuus alalla töissä ja viime syksynä alan konferenssissa eräs ison kuuluisan amerikkalisen bankin tietoturva asiantuntija näytti kalvoa sisäisistä riskeistä jossa ykkös sijalle oli päässyt :
1. Nainen, Rakastunut nainen, suurin sisäinen riski
Se jättää jopa työn, kodin, miehen, ystävät, kaupungin, lapset rakastuessaan ja palatessaan takaisin vuoden jälkeen riittää sanoiksi:
"mikä sille voi kun on niin rakastunut"
Jonka jälkeen kaikki naiset nyökkäävät hiljaa hyäksyvästi ja tietoturva asiantuntijat katsovat järkytyneenä ympäriinsä että ei voi olla totta.
Näin siis Amerikassa viime syksynä
Juuh.... Totah... lähetä sille pieru ääniviestillä
Kun ap ja tää mies on aiemminkin jutelleet, niin eiköhän mies ymmärrä ap:n huumoria ja vastauksia. Saattoi vaan hieman säikähtää, kun olit heti valmiina.
Nyt kannattaa olla ihan hissukseen ja odottaa, että mies ottaa sinuun yhteyttä. Tai sitten teet kuten minä ja sanot, että minun kanssa ei pelleillä! Tein niin ja suututin miehen, ja sain melko kauan lepytellä, viimeiseen asti: jos nyt lepyt, niin mennään parin vuoden päästä naimisiin. Ja niin tapahtui! Naimisissa ollaan ja toinen lapsi tulossa :)
Kyllä, minä olin samanlainen nolo, toivoton flippaaja :) mutta sen sanon, että jos tuo mies ei enää lämpene, niin ei ollut sinun arvoinen.
Voi mennä melkein syksyyn, ennenkuin tiedämme jatkon. Mieshän on nyt lomalla ja ap jää varmaan kohta myös lomalle, eivätkä he tapaa pitkään aikaan.
Olen seurannu tätä ketjua alusta asti yksin kotona kipeänä. Pelasti mun juhannuksen, oli provo tai ei. :D alussa itsekin vielä ymmärsin ap:ta, mutta kelkka kääntyi aika äkkiä mitä pidemmälle ketjua etenin. Itse en tulkitsisi miehen viestiä millään lailla TREFFIpyynnöksi, vaan pikemminkin kaverilliseksi heitoksi. Saattaisin itsekin miehen asemassa mennä vähän puihin, varsinkin tuosta "vuoden odottelusta". Alkaisin varmaan miettimään kulunutta vuotta, olenko jo aiemmin antanut vahingossa merkkejä kiinnostuksesta, tai onko ap tulkannut mua väärin jo näin kauan, jne. Haluaisin aikaa miettiä mitä vastaan. Ja tuo pommittaminen saisi vain ottamaan lisää etäisyyttä. Jos tarina on totta, niin odota ap maanantaina, että MIES ottaa yhteyttä. Älä laita klo 00.00 viestiä "NONIIIN NYT ON MAANANTAI JUTELLAANKO???", vaan katsot mitä miehellä on sanottavaa. Jos on. Jos miehestä ei kuulu, anna olla. Töissä sitten juttelet normaaleja ja unohdat tapailut, ellei mies sitä itse ehdota.
No musta tuntuu että mies koki tuon viestisi vittuiluksi. Tuon voi tulkita niinkin että ei kuule kiinnosta; muka vuoden odotellut. Tai sitten vaan säikähti jos otti sen kirjaimellisesti, tunteet kenties hänellä juuri heränneet ja itse olet jo vuoden katsellut häntä sillä silmällä, voi tulla pieni pakokauhu. Älä ala selittelemään mitään, odota että se vastaa. Jos ei vastaa niin et tee tuollaisella lapasella yhtään mitään.