Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(
Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(
Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?
Kommentit (708)
Vierailija kirjoitti:
Kun ap ja tää mies on aiemminkin jutelleet, niin eiköhän mies ymmärrä ap:n huumoria ja vastauksia. Saattoi vaan hieman säikähtää, kun olit heti valmiina.
Nyt kannattaa olla ihan hissukseen ja odottaa, että mies ottaa sinuun yhteyttä. Tai sitten teet kuten minä ja sanot, että minun kanssa ei pelleillä! Tein niin ja suututin miehen, ja sain melko kauan lepytellä, viimeiseen asti: jos nyt lepyt, niin mennään parin vuoden päästä naimisiin. Ja niin tapahtui! Naimisissa ollaan ja toinen lapsi tulossa :)
Kyllä, minä olin samanlainen nolo, toivoton flippaaja :) mutta sen sanon, että jos tuo mies ei enää lämpene, niin ei ollut sinun arvoinen.
Siis jos ap on jo pitempään jutellut/viestitellyt miehen kanssa,mutta kätkenyt täysin kiinnostuksensa,mies on kuvitellut että kaverillinen tykkääminen on molemmin puolista ja ehkä hämmästynyt kuullessaan ap:n romanttisista tunteista,ja säikähtänyt toisen hyökkäävää asennetta.
Siis:"Voitaisi ehkä nähdä joskus"
"Joo,olenkin kuolannut sua jo vuoden,kiva kun vihdoin pyysit treffeille!Mulle käy nämä ja nämä päivät,valitse niistä,niin päästään aloittamaan seurustelu".
Ja tuo nyt typerintä mitä voi tehdä,tuo ehdottamasi "Mun kanssa ei pelleillä!"-tilille vetäminen.Olisi eri asia,jos mies olisi jotenkin leikkinyt ap:n tunteilla.Näinhän ei ole,vaan mies ja ap ovat työkavereita,joilla juttu luistaa.Miehen mielestä voisi olla mukava tavata kivaa työkaveria siviilissäkin,joten hän ilmaisi asian kaverille.Nainen ylitulkitsi,innostui liikaa ja alkoi vainota miestä.Jos tuon marttyyroinnin jälkeen vielä alkaisi painostaa ehdottomallasi tavalla,eihän miesraukka uskalla kohta enää edes olla samalla työpaikalla,kun ennen kaverillisesti käyttäytynyt kiva työkaveri vaikuttaa seonneen ja raivokkaasti vaatii miestä romanttisille treffeille.
Hienoa,että sinä olet sopimattomasti käyttäytymällä onnistunut pääsemään naimisiin,mutta et voi yleistää että ihastuksen kohteen suututtaminen ja lepyttely olisi jokin kaikilla toimiva kaava saada työkaverista aviopuoliso.
Eihän tuo nyt aikuisilla ihmisillä voi olla noin vaikeeta. Kyllä mies on hölmö, epäkypsä tai törppö ja ikävä ihminen jos ei nyt mitään kunnollista voi vastata. Onhan se jo ihan peruskohteliaisuutta.
Toisaalta ei voi aina olettaa että toinen heti vastaisi.
Mutta silti, jo on hölmö mies jos joku perusviestittely on ylivoimaista. Olisihan sitä voinut vaikka vastata, että kavereina vain ajattelin että voitaisiin tavata.
Miten kommunikointi voi muka olla noin vaikeaa! Ja joo, vaikka ap on yli-innokas niin kyllähän tuo mies käyttäytyy typerästi, varsinkin jos on vetänyt tuosta viestittelystä herneen nenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu niin olin vähän hiprakassa ja innostuin ihan liikaa! No laitoin jo tänään että ethän pelästynyt, mutta ei vaan vastaa! :/ Olisi kiva saada nyt homma sekä ne treffit sovittua.
Ap
Ens kerralla kun kännäilet niin se kannattaa tehdä poissa somesta/puhelimen/whatsappin ääreltä - ei sitten tapahtu näitä "tilanteita".
Siis jos "kännäät et whatsappaa".
Ei, vaan seuraavalla kännäyskerralla AP voisi ottaa itsestään ns. antavia kuvia ja lähetellä niitä tuolle miehelle. Kyllä se jää siitä alkaa murtumaan :D
Tässä on ideaa! Jos mies ei maanantainakaan ota yhteyttä,ap:n kannattaa ottaa kalsarikännit ja lähettää miehelle itsestään kuvia,jotta tämä tajuaa millaisen naisen on vaarassa menettää.Ehkä mies ei vastaile,koska hän leikkiikin vain vaikeasti tavoiteltavaa :D
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo nyt aikuisilla ihmisillä voi olla noin vaikeeta. Kyllä mies on hölmö, epäkypsä tai törppö ja ikävä ihminen jos ei nyt mitään kunnollista voi vastata. Onhan se jo ihan peruskohteliaisuutta.
Mutta silti, jo on hölmö mies jos joku perusviestittely on ylivoimaista. Olisihan sitä voinut vaikka vastata, että kavereina vain ajattelin että voitaisiin tavata.
Miten kommunikointi voi muka olla noin vaikeaa! Ja joo, vaikka ap on yli-innokas niin kyllähän tuo mies käyttäytyy typerästi, varsinkin jos on vetänyt tuosta viestittelystä herneen nenään.
Itse olen aika hienotunteinen ja varon loukkaamasta ihmisiä. Mulle saattaisi olla vaikeaa tuollaisen hyökkäyksen jälkeen vastata, että "ymmärsit mut väärin, ihan kaverina vaan tarkotin...", koska oletettavasti toinen loukkaantuisi. Voisi olla, että tarvitsisin oikeasti hetken aikaa "kerätä rohkeutta". Typerää, tiedän itsekin. Plus että täytyy muistaa, että mies on ollut viettämässä juhannusta. Ei välttämättä ole aikaa viestitellä turhia, ja jatkuva pommittaminen on varmaan alkanut vituttaa miestä, joten päättänyt olla vastaamatta ja pilaamatta juhannustaan...
Minä ainakaan vastais ap:n kaltaiselle hullulle mitään.
Kokemusta on parista vastaavasta miehestä ja niistä ei päässyt eroon millään vastauksella, numeron vaihto oli ainoa tapa saada viestittely loppumaan.
Pakko kysyä, ap, mitä teet jos mies sanookin maanantaina ettei ole kiinnostunut sinusta "siinä mielessä"?
Mies on käynyt tunnin välein whatsappissa eikä ole laittanut mitään viestiä :( kuuluukohan huomenna mitään? Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannu tätä ketjua alusta asti yksin kotona kipeänä. Pelasti mun juhannuksen, oli provo tai ei. :D alussa itsekin vielä ymmärsin ap:ta, mutta kelkka kääntyi aika äkkiä mitä pidemmälle ketjua etenin. Itse en tulkitsisi miehen viestiä millään lailla TREFFIpyynnöksi, vaan pikemminkin kaverilliseksi heitoksi. Saattaisin itsekin miehen asemassa mennä vähän puihin, varsinkin tuosta "vuoden odottelusta". Alkaisin varmaan miettimään kulunutta vuotta, olenko jo aiemmin antanut vahingossa merkkejä kiinnostuksesta, tai onko ap tulkannut mua väärin jo näin kauan, jne. Haluaisin aikaa miettiä mitä vastaan. Ja tuo pommittaminen saisi vain ottamaan lisää etäisyyttä. Jos tarina on totta, niin odota ap maanantaina, että MIES ottaa yhteyttä. Älä laita klo 00.00 viestiä "NONIIIN NYT ON MAANANTAI JUTELLAANKO???", vaan katsot mitä miehellä on sanottavaa. Jos on. Jos miehestä ei kuulu, anna olla. Töissä sitten juttelet normaaleja ja unohdat tapailut, ellei mies sitä itse ehdota.
Mä en kyllä tiedä, oonko mä ainoo, joka miettii kaikkien miesten kanssa, että onko ne minusta sillälailla kiinnostuneita?
Oikeasti, toi sun touhu menee jo ahdistelun puolelle. Atte ei todellakaan ole susta kiinnostunut. Oot jo pilannut siltä juhannuksen.
Aten kaveri
Vierailija kirjoitti:
Etsä nyt tajua, ettei siitä mitään hernettä nenään vetäistä vaan sen tason myötähäpeä, kun itse oli vain lähdössä jatkamaan pitkää juttua eikä "sillälailla" kiinnostunut, ettei oikein tiennyt mitä kannattaisi vastata, ettei se näy, että pitää toista vähän uunona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsä nyt tajua, ettei siitä mitään hernettä nenään vetäistä vaan sen tason myötähäpeä, kun itse oli vain lähdössä jatkamaan pitkää juttua eikä "sillälailla" kiinnostunut, ettei oikein tiennyt mitä kannattaisi vastata, ettei se näy, että pitää toista vähän uunona?
Tämä. Tuskin kukaan vetää hernettä nenään kovin nopsaan hänelle täysin mitättömän tyypin yli-innokkuudesta ja noloudesta. Enemmänkin kyseessä lienee myötähäpeä ja täydellinen piittaamattomuus kummallisen ripustautujan häröviesteistä. Miettinee tahdikasta tapaa päästä riesasta eroon loukkaamatta, kun heillä kumminkin sama työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Mies on käynyt tunnin välein whatsappissa eikä ole laittanut mitään viestiä :( kuuluukohan huomenna mitään? Ap
Ei kuulu. Lopeta stalkkaus!
:D voi ei ap... oot kyllä mokannut ja pahasti. Ala katselemaan uusia miehiä, oikeasti! Ja seuraavan kanssa sitten vähän smoothimmin.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on yhtään järkeä päässä,se on huomenna jo vaihtanut puhelinnumeroa,estänyt sinut kaikissa mahdollisissa keskustelupaikoissa ja katselee uutta työpaikkaa.
Ensi kerralla kun ihastut,yritä edetä asiassa maltillisemmin.Omituista ensin pantata tunteita vuosi ja sitten ryöpyttää kaikki kohteen päälle parissa päivässä.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2598496/miten_eroon_stalkkerista
Ap:n työkaverin aloitus? :'D
Vierailija kirjoitti:
:D voi ei ap... oot kyllä mokannut ja pahasti. Ala katselemaan uusia miehiä, oikeasti! Ja seuraavan kanssa sitten vähän smoothimmin.
Ja uutta työpaikkaa.Voi olla hitusen kiusallista nähdä töissä tuon stalkkaus-jutun jälkeen.
Tsemppiä AP! Jos juttu jää nyt tähän niin eiköhän se unohdu molemmilta aika pian. Ole vaan cool äläkä kiinnitä mieheen mitään erityistä huomiota töissä, korkeintaan moikkaa niin kuin muitakin työkavereita :) Nyt vaan uusia tuulia kohti ja unohda koko äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannu tätä ketjua alusta asti yksin kotona kipeänä. Pelasti mun juhannuksen, oli provo tai ei. :D alussa itsekin vielä ymmärsin ap:ta, mutta kelkka kääntyi aika äkkiä mitä pidemmälle ketjua etenin. Itse en tulkitsisi miehen viestiä millään lailla TREFFIpyynnöksi, vaan pikemminkin kaverilliseksi heitoksi. Saattaisin itsekin miehen asemassa mennä vähän puihin, varsinkin tuosta "vuoden odottelusta". Alkaisin varmaan miettimään kulunutta vuotta, olenko jo aiemmin antanut vahingossa merkkejä kiinnostuksesta, tai onko ap tulkannut mua väärin jo näin kauan, jne. Haluaisin aikaa miettiä mitä vastaan. Ja tuo pommittaminen saisi vain ottamaan lisää etäisyyttä. Jos tarina on totta, niin odota ap maanantaina, että MIES ottaa yhteyttä. Älä laita klo 00.00 viestiä "NONIIIN NYT ON MAANANTAI JUTELLAANKO???", vaan katsot mitä miehellä on sanottavaa. Jos on. Jos miehestä ei kuulu, anna olla. Töissä sitten juttelet normaaleja ja unohdat tapailut, ellei mies sitä itse ehdota.
Mä en kyllä tiedä, oonko mä ainoo, joka miettii kaikkien miesten kanssa, että onko ne minusta sillälailla kiinnostuneita?
No aika epävarma taidat kyllä olla.
Tässä loistava esimerkki kuinka EI lähestytä toista ihmistä!
Kuule akka, nyt jätä Atte rauhaan. Ollaan täällä kaveriporukalla tätä keskustelua luettu, ja voin sulle ihan sanoa ettei Attea kiinnosta enää vittuakaan. Toivottavasti tajuat, millasen miehen menetit.
T. Aten kaveri