Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(

Vierailija
24.06.2016 |

Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(

Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?

Kommentit (708)

Vierailija
121/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!

Onko tapahtunut mitään uusia käänteitä yön aikana? Vastasiko työkaverisi tai oliko muita yhteyksiä teidän välillä?

Vierailija
122/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No musta toi oli ensinnäkin vähä typerä "vitsi" että oot jo vuoden odotellut. Mikset ole itse sitten kysynyt vaan yli vuoden vaan odotellut.

Miten niin typerä? Jos kerran tuo on totuus, niin sitten se vaan on niin. Minä ainakin sanon asíat niin kuin ne on, enkä odota toisen tulkitsevan automaattisesti oikein. Jos tässä oli väärinkäsitys naisen puolelta, niin mieshän huomasi sen, eikä jatka enää. Asiat hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen mies, kun ei pysty vastaamaan :o Kyllä tämä vaikuttaisi siltä, että häneltä meni pupu pöksyyn, eikä tiedä miten saisi homman seis. Minusta oli ihan hyvä, että sinä laitoit tuon jälkimmäisen viestin, mutta looeta nyt siihen. Mies on ilmeisesti tampio ja taitamaton sosiaalisissa kuvioissa (fiksu ihminen osaa hoitaa tilanteen, vaikka toisella osapuolella menisikin överiksi). Tuollaisen perään ei ehkä kannata jatkossakaan haikailla...

Miten se kuuluu hoitaa? :O En kyllä itsekään osaisi. Mä veikkaan, että mies ois halunnut jussina vähän saalistuskivaa ja sitten ap vastaa suunnilleen, että jes, että kysyit, mulla on kirkko varattuna kolmen kuukauden päähän MEILLE, hihi hii pusi pusi love you, kulta!

Vierailija
124/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen perusteella kuulostaa siltä että mies ei ole mitenkään hirveän ihastunut- viestisi kertoi että sinä puolestaan olet ollut jo vuoden ja mies pelästyi tätä. Eli se viestisi ei sinänsä pilannut mitään koska mitään pilattavaa ei alunperinkään ollut- jos toinen on tosi kiinnostunut niin tuo olisi ollut hänestä hyvä ja kiva vastaus, jos taas mies on pitänyt sinua lähinnä kaverina ja puolileikillään heitti tuollaisen ehdotuksen niin sitten se että oletkin jo koko vuoden odottanut treffejä kertoo miehelle että sulla on oikeitakin tunteita.

Tää ei tietenkään välttämättä ole just näin mutta itsekin lukemattomat kerrat "pilasinko kaiken yhdellä viestillä/vitsillä"- angstit on vain niiden kanssa keitä ei silleen kauheasti kiinnosta joten juttu kuivuu kokoon hyvin pienestä. Eri juttu jos olisit vastannut "No en vitussa halua nähdä sua saatanan himonussija hahaa kuhan vitsailin" tai "Paistan juuri päivällistä, maistuisiko koiranpentukastike, itse nyljetty" tms.

Tämä tämä tämä tämä, siis TÄMÄ.

Vierailija
125/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kyse ei ollut treffipyynnöstä vaan kaverillisesta viestistä. Mies ei halua sanoa sitä suoraan ap:lle, toivoo että ap ymmärtäisi itse.

Tunnen ap:n kaltaisen stalkkaajan & marttyyirin myös, joka muehen kohdalla sama heittäytyminen.

Vierailija
126/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä miehen viesti vaikutti siltä, että pyytää kivaa duunikaveria löhtemään joskus töiden jälkeen oluselle. Sitten tuleekin rakkauden tunnustus ja matopurkki räjähtää silmille. Ei mikään ihme ettei vastaa. Onkohan hän edes sinkku? Ja nyt pohtii raukka miten työssä pystyy enää käymään... Kiusallista.

Vierailija
127/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä kurjoitetaan että mies vastannut että säästää akkua ja siihen ap rähjännyt että säästä vaan niin tärkeimmille? Käsitin ettei mies ole vastannut (ymmärrettävästi) mitään?

Vierailija
128/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä kurjoitetaan että mies vastannut että säästää akkua ja siihen ap rähjännyt että säästä vaan niin tärkeimmille? Käsitin ettei mies ole vastannut (ymmärrettävästi) mitään?

Vastasi kun ap yritti soittaa niin oerään tuli tollanen viesti mieheltä. Eilen illalla.

Vierailija
129/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasi kun ap yritti soittaa niin oerään tuli tollanen viesti mieheltä. Eilen illalla.

Kiitos, tämä mennyt multa ohi! Harvinaisen selvä keissi, siis...

Vierailija
130/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän tarinaan todellakin sopii 'that escalated quickly" 😄

veikkaan, että ap on jo ehtinyt viestittää ja soitella vielä monta kertaa. vaatimut selitystä ja perustelua. ehkä lähtenyt jopa tapaamaan miestä paikan päälle.

exä kertoi naisesta, jonka kanssa oli ollut kerran treffeillä, mutta ei ollut kiinnostunut. nainen oli soitellut, eikä ex vastannut. sitten oli tullut vaatimuksia perustella miksi ei kiinnosta ja nainen oli tiukannut uutta tilaisuutta, ei kuulemma yksien treffien perusteella voi tietää kiinnostaako. exä on kiltti ja kohtelias mies, mutta tämä tapaus oli vaatimut suoraa puhetta että jätti rauhaan.

Vierailija
131/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaikka mies ei olisikaan romanttisesti kiinnostunut ap:stä niin hyi helvete mikä pelkuri kun jää vaan mykäksi eikä osaa hoitaa tilannetta asiallisesti. Miksei voi vaan sanoa että ihan  kaverina minä tässä.. tai varmaan miettii onnistuisko saamaan seksiä silti jotenkin vielä ap:ltä. Mun mielestä miehen pitää olla huumorintajuinen ja jos ei hilpeäell ja himokkaalle kännimuijalle osaa nauraa vaan menee vaan noin avuttomaan tilaan on kyllä suuri turn-off.

Vierailija
132/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, et tämä on provo. Tunnen niin suurta myötähäpeää. Itse en kestä yhtään ap:n kaltaisia miehiä. Karua, että ap ei tajua käytöstään, vaikka täällä, miten on neuvottu vaan odottamaan. Miehen viimeisen viestin jälkeen vielä olisi ollut hieman toivoa, mutta martyyriviestin jälkeen kaikki on menetetty. Harmi! Mutta toisaalta hyvä, että todellinen luonne tulee heti esiin.... Tällaiset piinaajat eivät kyllä koskaan opi, vaikka miten neuvoisi. Kokemusta on. Tsemppiä ap silti! Malta ensi kerralla vaan mielesi ja odota!

Vierailija
133/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu niin olin vähän hiprakassa ja innostuin ihan liikaa! No laitoin jo tänään että ethän pelästynyt, mutta ei vaan vastaa! :/ Olisi kiva saada nyt homma sekä ne treffit sovittua.

Ap

No, paniikki ei tuota tilannetta auta. Ja olet vastannut niinkuin olet. Ei siinä ole mitään väärää. Jos olisi ollut huumorityyppi, niin ehkä olisi vastannut huumorilla. Sä taisit olla tuossa asiassa niin paljon edellä. Toinen vasta uskaltautunut.

Ihan vinkki...jos sua joku oikeesti kiinnostaa, niin pikkuhiprakka on ok. Jos käyttäydyt siinä alussa roisella lailla kuin itse oikeesti oot...oot esim. liian kännissä...niin ne usein valuu veks.

Mun mielestä tossa sun vitsissä ei mitään korvaamatonta ole.

Mutta jos se tyyppi ei vastaa, niitetään sä nyt väkisin aikuista miestä voi treffeille...

Lopeta painostaminen. Keskity muihin. Kato sitten loman jälkeen.

Tai sitten soitat ja sitten annat olla.

Liian hyökkäävä ei oo hyvä, anna toiselle tilaa itse miettiä.

Väärin et ole tehnyt.ihan oikein teet. Omalla laillasi.

Jonkin kanssa ne vaan sit menee yksiin. Kokeile o alla laillasi. Itselle kannattaa olla uskollinen.

Vierailija
134/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähettänyt KOLME viestiä, en 30!!

No jospa nyt sitten tässä odottelen, mutta edelleen mielessä kalvaa pelko, että kaikki on pilalla. :( V*ttu mikä juhannus taas, toivottavasti teillä kaikilla muilla on nyt hyvä mieli....

Jos ei yöhön mennessä vastaa ja on silti paikalla, niin sitten kyllä soitan vaikka kännin piikkiin...

Ap

Pelko ja ahdistus, sietämätön olo. Hyvinvointisi on kiinni siitä, mitä tekee työkaverisi, jota et ole koskaan tavannut vapaa-ajalla.

Pysähdy. Älä toimi sen tunteen sanelemana, joka sinulla nyt on. Kärsit hylätyksi tulemisen tunteesta, ja teet kaikkesi, että saisit sen tunteen pois. Mutta älä tee niin.

Älä tee mitään. Odota, että olosi paranee. Sitten kun sinulla on vakaa, normaali olo, kuuntele sisintäsi. Onko hyvinvointisi oikeasti kiinni puolitutun miekkosen tuntemuksista sinua kohtaan? No, eihän se ole. Onko elämäsi esimerkiksi viiden vuoden kuluttua pilalla, jos tämä kyseinen miekkonen ei nyt ala elämänkumppaniksesi? No, ei.

Nyt kokemasi sietämättömän olon vallassa toimit aivan vääristä lähtökohdista. Kuuntele mieluummin sitä ääntä, joka nousee sisimmästäsi, kun olet tyyntynyt.

Vierailija
135/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkästään toi voi olla kauhistus, että olet vuoden kuolannut sen perään.

Vierailija
136/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ap..tässä yhteenveto sinulle:

1) Mies heitti sinulle ohimennen tuon "Voisimme nähdä vapaa-aikanakin tms". Sinä tartuit siihen kuin hukkuva oljenkorteen ja heitit tuon kommentin, josta mies varmaan säikähti. Näin kuka tahansa olisi tehnyt, jos miehen tunteet eivät ole samoja kuin sinun. Vaikka kuinka täällä vannotat, että varmasti mieskin on sinuun ollut ihastunut kun on flirtannut töissä sinulle, niin ei se aina niin ole.

2)Sinun ei olisi pitänyt lähettää yhtäkään viestiä, vaan antaa asian vain olla.  Kyse ei miehen puolelta ollut mistään treffikutsusta, vaan jostain kahvilla käymisestä, jossa olitte jutelleet.  

3)Viestit mitä olet miehelle lähettänyt, olivat noloja..niissä et jättänyt miehelle oikein mitään muuta vaihtoehtoa kuin sen, että hänen täytyy ottaa sinuun ASAP yhteyttä. Soitto oli viimeinen pisara ja tuo viesti, minkä hänelle perään lähetit.  Anna hyvä ihminen asian nyt olla!!! 

Vierailija
137/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähettänyt KOLME viestiä, en 30!!

No jospa nyt sitten tässä odottelen, mutta edelleen mielessä kalvaa pelko, että kaikki on pilalla. :( V*ttu mikä juhannus taas, toivottavasti teillä kaikilla muilla on nyt hyvä mieli....

Jos ei yöhön mennessä vastaa ja on silti paikalla, niin sitten kyllä soitan vaikka kännin piikkiin...

Ap

Pelko ja ahdistus, sietämätön olo. Hyvinvointisi on kiinni siitä, mitä tekee työkaverisi, jota et ole koskaan tavannut vapaa-ajalla.

Pysähdy. Älä toimi sen tunteen sanelemana, joka sinulla nyt on. Kärsit hylätyksi tulemisen tunteesta, ja teet kaikkesi, että saisit sen tunteen pois. Mutta älä tee niin.

Älä tee mitään. Odota, että olosi paranee. Sitten kun sinulla on vakaa, normaali olo, kuuntele sisintäsi. Onko hyvinvointisi oikeasti kiinni puolitutun miekkosen tuntemuksista sinua kohtaan? No, eihän se ole. Onko elämäsi esimerkiksi viiden vuoden kuluttua pilalla, jos tämä kyseinen miekkonen ei nyt ala elämänkumppaniksesi? No, ei.

Nyt kokemasi sietämättömän olon vallassa toimit aivan vääristä lähtökohdista. Kuuntele mieluummin sitä ääntä, joka nousee sisimmästäsi, kun olet tyyntynyt.

Mahtavia neuvoja ja ihana asenne sinulla! Vaikutat empaattiselta ihmiseltä :). Tsemppiä ap:lle, jos tämä nyt sitten oikeasti oli totta eikä vuoden juhannusprovo. Samaistun täysin tuntemuksiisi epävarmana ja suhteellisen kokemattomana naisena, jota harvoin miehet  lähestyvät. Itse olen melko hyvin saanut hillittyä ylitakertuvaa käytöstäni, mutta sisällä kyllä kuohuu usein liikaakin :D. Kannattaa ensi kerralla jopa hieman liioitella viileää asennoitumista lähestyvään mieheen. Ja kannattaa myös oikeasti kehittää itseään "coolimmaksi", helpottaa elämää noin ylipäänsä.

Vierailija
138/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo pelkästään toi voi olla kauhistus, että olet vuoden kuolannut sen perään.

Nimenomaan,ihmettelen näitä,joiden mielestä mies on tässä jotenkin tyrinyt.AP vieläpä kieltäytyy näkemästä asiaa muusta kuin omasta näkökulmasta"Olisin imarreltu,jos joku olisi noin kivasti vastannut".Kyllä mä ainakin olisin lähinnö ahdistunut,jos ajattelen ehdottaa kivalle työkaverille kaverillista tapaamista vapaa-ajalla,ja vastaa odottaneensa treffikutsua jo vuoden,lisäksi yli-innokkaasti ehdottelee päivämääriä sen sijaan että antaisi tilanteen edetä luontevasti.

Jos joku kysyy livemaailmassa:"Kun meillä juttu luistaa,voitaisiin nähdä joskus vapaa-ajallakin?" voi esimerkiksi äänensävystä ja muusta ei-sanallisesta viestinnästä päätellä onko kyseessä kaverillinen vai romanttinen ehdotus.Kirjoitetussa ehdotuksessa on enemmän tulkinnan varaa.

Jo vuoden ihastuneena ollut ap näkee kaiken ruusunpunaisten lasien läpi,joten hän tulkitsee viestin treffikutsuksi,yli-innokkuutensa imarteluksi ja miehen täydellisen hiljentymisen niin,että tämä on vain hämmentynyt,mutta kyllähän tässä vielä ne treffit saadaan sovittua!

Joskus sattuu väärinkäsityksiä,mutta niistä pitäisi edes yrittää päästä yli eikä jahdata toista osapuolta niin kauan,että hän hankkii lähestymiskiellon. Viestissä 134 oli hyviä ohjeita :) Voisin itsekin yrittää noudattaa niitä paniikin iskiessä(kärsin paniikkihäiriöstä).Mukavaa,että palstalla on joskus myös kivoja tyyppejä ja oikeasti hyödyllisiä neuvoja.

Vierailija
139/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oij mikä söötti juhannusprovo<3 :D

Vierailija
140/708 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa fiksulta. Itsehän seurustelen työkaverini kanssa. Seurustelua jotenkin helpottaa että työpaikka on iso ja emme välttämättä edes näe kuin kerran, pari työpäivän aikana. Ennen kuin tutustuttiin lähemmin siellä, mietin asiaa todella tarkkaan. Periaatteenani kun on aina ollut ettei työkavereihin kosketa.

Sitä yritän siis tässä sanoa, että ehkä ap:n työkaveri saattoi (huom imperfektissä) olla vähän ihastunut ja laittanut pohdinnan jälkeen ap:lle viestiä. Yllättyi todella apn innostuksesta ja perääntyi. Apn piinaus ja stalkkaus sai miehen pakenemaan - kyllä itse ainakin vetäisin ne johtopäätökset että jos romanssi syntyisi niin tuollaisen naisen kanssa siitä ei seuraisi mitään hyvää. On aika vaikeaa olla samassa työpaikassa (varsinkin pienessä) jos suhde ei onnistukaan.

Mutta kuten moni totesi niin ei miehen laittama viesti kyllä ollut mikään suora treffipyyntö, se saattoi olla ihan yhtä hyvin vain työkaverina lähetetty viesti koska viihtyi apn seurassa ilma mitään sen enempiä romanttisia tunteita.

Oma työpaikkani on miesvaltainen ja kyllä siellä flirttaillaan puolin ja toisin - suomalaisessa yhteiskunnassa vaan eiole vieläkään totuttu tai ymmäretty sitä ettei flirttailu ole sama asia kuin toisen iskeminen, vaikka se VOI tietenkin myös sitä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme