Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(

Vierailija
24.06.2016 |

Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(

Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?

Kommentit (708)

Vierailija
501/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin eli olin "yli-innostunut" , mutta todellinen syy olikin se, että mies oli varattu ja päätyi sitten pelata mun tunteilla ja vedättää.

Vierailija
502/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän infoähkyn mutta ei se liity tähän tapaukseen. Aikaa on aina siihen, mihin on intressiä. Jos kaveri olisi kiinnostunut ap:sta, se odottaisi viestiä ja vastaisi heti.

Totta. Uusissa kiinnostavissa suhteissa vastataan mahdollisimman pikaisesti, ei roikoteta. Mutta kavereiden kanssa vastaamattomuus ei välttämättä liity arvostukseen, vaan informaatioähkyyn ja siihen, ettei halua olla kännykän/tietsikan äärellä koko ajan vapaa-ajalla.

Ap:n kohdalla tapaus on selvä, miestä ei ihan oikeasti vain kiinnosta tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika hyeenoita täällä nämä aplle vastaajat isolta osalta.

Mieshän ja ap ovat tunteneet toisensa ainakin sen vuoden ja ovat tulleet hyvin toimeen keskenään.

Ei kai sitä tuntemista nyt pari viestiä mitätöi.

Kyllä voi mitätöidä. Mulla oli opiskeluaikoina hyvä miespuolinen ystävä. Kävimme hänen ja puolisonsa kanssa monesti tuplatreffeillä, tehtiin tyypin kanssa monet ryhmätyöt ja juttelimme paljon myös henkilökohtaisista asioista. Hän oli tyyliin bestikseni parin vuoden ajan, ja olin tosi iloinen kun olin löytänyt niin samanhenkisen kaverin.

Erosin silloisesta poikaystävästäni, ja ei mennyt montaa viikkoa kun sitten sain eräs viikonloppu kännimeilin - siinä tämä ystäväni tunnusti kuinka on ollut alusta asti minuun tulenpalavasti rakastunut, kuinka ei ole voinut lakata ajattelemasta minua ja kuinka kaipaa minua joka hetki kun olemme erossa. Olin aivan hirveän järkyttynyt, surullinen ja VIHAINEN! Ihminen, johon olin luottanut jo pari vuotta olikin koko ajan valehdellut minulle, oli toivonut eroani ja tyyliin kuolannut minua kaikki ne tunnit kun tehtiin ryhmätöitä, istuttiin vierekkäin, juteltiin mesessä... Se ystävyys (tai "ystävyys") loppui siihen paikkaan. En todellakaan tuntenut sitä oikeaa ihmistä, sillä hänhän oli vaan esittänyt minulle koko ajan. Sen "tuntemisen" ja "ystävyyden" todellakin mitätöi tuo yksi viesti, sillä se romutti koko kaveruutemme pohjan ja käsitykseni ko. tyypistä.

Oletpa lapsellinen.

Aika harva mies pitää naista" bestiksenä" ilman toiveita muusta.

Joo voi olla kaveri toki.

Mutta ellet todella huomannut / vaistonnut yhtään mitään koko kahden vuoden aikana niin olit kyllä sokea tai naiivi tms

En loukkaannu sanoistasi, sillä tuollainen fiilis mulle todellakin tuli. Että olinpas typerä ja lapsellinen, kun kuvittelin että kun molemmat on parisuhteessa ja olin vielä useaan otteeseen miesihanteestani "kaverille" kertonut (ihanne joka siis oli hyvin kaukana hänestä), ei taustalla olisi mitään muuta. Toki sitten jälkikäteen kävin kaikki tilanteet läpi ja lamppu syttyi pään päälle tuon tuosta. Että eihän niitä yhteisiä elokuvailtoja järjestettykään jotta saataisiin tutustuttua toistemme puolisoihin vaan että hän sai viettää aikaa kanssani, ja eihän sitä muuttoapua tarjottu vain kohteliaisuuttaan, eihän niitä parisuhdeasioita puhuttu kavereina vaan koska hän onki tietoja suhteestani jne jne.  

Todellakin, sokea ja luottavainen olin ja siksi asia tulikin niin järkytyksensä. Ihan samalla lailla kuin tulisi jos saisi kahden vuoden kaveruuden jälkeen kuulla että kaveri vihaa itseä, ja on vain esittänyt kaveria. Samalla lailla esittämistä se on "positiivisenkin" tunteen piilottaminen jotta voisi viettää toisen kanssa aikaa. Jos hän olisi ollut rehellinen alusta asti, en olisi noihin ylimääräisiin ajanvietteisiin tietenkään suostunut, joten hän pelasi omaan pussiinsa piilottamalla aikeensa. Ja kyllä, oli todellakin sen pari vuotta odottanut "tilaisuutta" ja sillä välin pitänyt omaa puolisoaan ns. varalla jos vaikka en hänen mukaansa sitten lähdekään... Ei siis mitenkään "yrittänyt päästä tunteistaan eroon" niinkuin joku muiden asiat paremmin tietävä väitti.

Niin siis sanoiko se mies suoraan joko viestissä, tai sinulle kasvotusten, että piti tyttöystävään vain varalla ja odotti, että milloin sinä eroat?

Sanoi että ei ole vuosiin rakastanut ko tyttöystävää, vaan on hänen kanssaan vain tottumuksesta ja velvollisuudesta. Ja että eroaa heti jos minulla olisi ollut yhtään tunteita häntä kohtaan. Eikö se ole ihan suoraan sanottu?

Vierailija
504/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva tietää,onko ketjuun ilmestynyt "Atte" oikeasti ap:n vainoama mies,vai onko ap:n kaltaisia ylitulkitsijastalkkereita useampi :D Ihan järkevää kyllä,jos ei käytä omaa nimeään täällä.

AP on hiljentynyt,kai hän nyt edes vähän on udellut miehen tekemisistä eilinillan jälkeen? Tai kysellyt tulevien "lounastreffien" ajankohtaa tarkemmin? Aika tylsää,jos näin hauskasti alkanut juttu/provo tyssää tähän.Haluan ehdottomasti tietää,päätyvätkö ap ja ihastuksensa koskaan sinne yhteiselle lounaalle!

Vierailija
505/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätön ketju.

Ap ja työkaveri olivat viestitelleet runsaasti. Työkaverimies kysyy, nähtäiskö tässä joskus livenä ja jatkettais juttua. Aloittaja vastaa, että on sitä odotellutkin, ja kertoo päivät jolloin hänelle tapaaminen sopisi.

Mies ei enää vastaa mitään.

En tiedä surkeampaa kuin aloittaa mykkäkoulu ja aiheuttaa toiselle pahaa mieltä, olipa syynä sitten toisen liialliselta vaikuttanut innokkuus tai mikä tahansa tähän sopiva syy.

Ja yhtä surkeana pidän näitä av-mammojen väitteitä siitä, että aloittaja karkotti miehen kun alkoi heti ehdottaa kirkkoa, naimisiinmenoa, kutsunut rakkaaksi ja lähettänyt suukkoja. For real, hei. Kohtuuttoman ilkeitä ämmiä täällä, aloittaja ei ole mitään tuollaista kirjoittanut miehelle. Mutta onhan se kiva lyödä lyötyä, eikö tunnukin kivalta kun jollain kävi köpelösti?

Miehet syyttävät usein naisia siitä, että naisten ajatuksia pitää arvailla ja olla ajatustenlukija, ja että naiset ylianalysoivat ja ylitulkitsevat miesten sanoja ja tekoja, ja että naiset esittävät vaikeasti saatavaa ja mitä vielä. No entä nämä sankarimiehet, jotka laittaa runsaan molemminpuoleisen viestittelyn ja treffipyyntönsä jälkeen TÄYDEN STOPIN, koska "voi ei, se vaikuttikin liian kiinnostuneelta minusta". Voi luoja, mitä luuseritouhua.

Ei ihme, jos aloittajalla tulee paha mieli!

Ja lakatkaa värittämästä tarinaa. Tyypillistä naisten sekopäisyyttä keksiä runsaasti lisää tarinaan. Kirkot ja rakkaudentunnustukset...Hohhoijaa. On se helkkari, jos omien aikataulujen kertominen on virhe joka pitää kostaa radiohiljaisuudella. Sitten, kun loukattu nainen vaatii miestä tilille, alkaa toki naisen syyttäminen sekopääksi.

Ja tätä tosiaan tapahtuu mun mielestä puolin ja toisin. Niin naiset kuin myös miehet olettavat, että muut ihmiset ovat ajatustenlukijoita. Niin naiset kuin myös miehet ylianalysoivat toisten sanomisia ja tekemisiä.

Ihmissuhteista on tullut peliä. Jota pitää osata pelata oikein. Paras teeskentelijä voittaa, palkintona ihana teeskentelyä ja peliä haluava kumppani!

T: eräs, joka on lueskellut tätä ketjua ällistyneenä

Joo, osa kommenteist menny ehkä vähä övereiksi. Toisaalta kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. Tosin täs nimenomaisessa tapauksessa vaikeneminen näytti alkavan siitä, kun ap kertoi/osoitti, että ihastusta ilmassa. Tää selittyy sillä, että mies ei ole ap:sta pätkääkään kiinnostunut naisena, vaan ihan työkaverina vois vaik nähdäkin, kuten minäkin näen työkavereista muutamaa vapaa-ajalla, yhtä miestä ja paria naista. Ja meinkin töissä yksi mies ja nainen näkee useestikin, koska hein lapsilla on sama harrastus ja puolin ja toisin menevät jopa samalla kyydillä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Ahdistavuus miehelle syntynee siitä, kun työkaveri ilmoittaa ihastuksesta, eikä voi loukata työyhteisön viihtyvyyden takia sen kummemmin, mut toisaalta kiinnostus romantiikkaan ap:n kanssa on ihan nolla, tai ehkä tänään jo -3. Itse näkisin, että just tästä kyse. Ei ap ole kauhean huonosti toiminut, mut kun miestä ei kiinnosta romanttisessa mielessä ap niin ei kiinnosta. Kiinnostusta ei voi pakottaa esim. laittamalla monta viestiä tai soittamalla. Sitä on tai ei ole ja jos on niin sen kyllä tietää ja aistii. Itsekin tiesin tasan tarkkaan, kun mies rakastui minuun. Upeaa oli ja on edelleen. Ap, kuten kaikki naiset ja miehet, ansaitsee samaa, mutta se nyt vaan näyttäis olevan aika lailla fakta, että ap:n työkaverimies ei tätä ap:lle ole tarjonnut tai tule tarjoamaan.

Ap:lla on lähinnä kaksi vaihtoehtoa: yrittää pakottaa romantiikkaa viestiliikenteellä (en usko onnistuvan) tai hyväksyä, että romantiikkaa ei ole. Kyllä työkaverimiehet on ystävällisiä, hauskoja ja kivoja kaikille työkavereille, sekä naisille että miehille. Jos ihastunut mieli tulkitsee sen flirtiksi niin se on tietysti pettymys sitten kun sellaista ei tosiasiassa ole, mut ei tunteita voi pakottaa, ei itsellä eikä varsinkaan toisella.

Vierailija
506/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELL-NEWÖRK kirjoitti:

Täällä on kummallista porukkaa.Varmaan suurin osa toimii ollessaan ihastunut kuten ap.

Katkerat ja kyllästyneet naiset täällä vellovat vanhoissa kokemuksissaan ja yrittävät tehdä ap:sta vähän erikoisen ja typerän,vaikka ovat itse olleet samassa veneessä.

Ei tää nyt niin vakavaa ole.Suhde syntyy jos on syntyäkseen..

Voihan ihastumisen vetää överiksi,mutta tuskimpa sentään "moni toimii kuin ap".Eiköhän kuka tahansa,jolla on hiukankin tilannetajua ja sosiaalisia taitoja olisi jo ajat sitten ymmärtänyt,että ihastus on täysin yksipuolista ja tuollainen viestein pommittaminen lähinnä kiusallista,ei imartelevaa,sen kohteen kannalta.Olen aika varma,että ap on provo,mutta hyvin se on meidät mammat saanut koukuttea ketjullaan :D

Vierailija
507/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätön ketju.

Ap ja työkaveri olivat viestitelleet runsaasti. Työkaverimies kysyy, nähtäiskö tässä joskus livenä ja jatkettais juttua. Aloittaja vastaa, että on sitä odotellutkin, ja kertoo päivät jolloin hänelle tapaaminen sopisi.

En tiedä surkeampaa kuin aloittaa mykkäkoulu ja aiheuttaa toiselle pahaa mieltä, olipa syynä sitten toisen liialliselta vaikuttanut innokkuus tai mikä tahansa tähän sopiva syy.

Ja yhtä surkeana pidän näitä av-mammojen väitteitä siitä, että aloittaja karkotti miehen kun alkoi heti ehdottaa kirkkoa, naimisiinmenoa, kutsunut rakkaaksi ja lähettänyt suukkoja. For real, hei. Kohtuuttoman ilkeitä ämmiä täällä, aloittaja ei ole mitään tuollaista kirjoittanut miehelle. Mutta onhan se kiva lyödä lyötyä, eikö tunnukin kivalta kun jollain kävi köpelösti?

Miehet syyttävät usein naisia siitä, että naisten ajatuksia pitää arvailla ja olla ajatustenlukija, ja että naiset ylianalysoivat ja ylitulkitsevat miesten sanoja ja tekoja, ja että naiset esittävät vaikeasti saatavaa ja mitä vielä. No entä nämä sankarimiehet, jotka laittaa runsaan molemminpuoleisen viestittelyn ja treffipyyntönsä jälkeen TÄYDEN STOPIN, koska "voi ei, se vaikuttikin liian kiinnostuneelta minusta". Voi luoja, mitä luuseritouhua.

Ja lakatkaa värittämästä tarinaa. Tyypillistä naisten sekopäisyyttä keksiä runsaasti lisää tarinaan. Kirkot ja rakkaudentunnustukset...Hohhoijaa. On se helkkari, jos omien aikataulujen kertominen on virhe joka pitää kostaa radiohiljaisuudella. Sitten, kun loukattu nainen vaatii miestä tilille, alkaa toki naisen syyttäminen sekopääksi.

Ja tätä tosiaan tapahtuu mun mielestä puolin ja toisin. Niin naiset kuin myös miehet olettavat, että muut ihmiset ovat ajatustenlukijoita. Niin naiset kuin myös miehet ylianalysoivat toisten sanomisia ja tekemisiä.

Ihmissuhteista on tullut peliä. Jota pitää osata pelata oikein. Paras teeskentelijä voittaa, palkintona ihana teeskentelyä ja peliä haluava kumppani!

Joo, osa kommenteist menny ehkä vähä övereiksi. Toisaalta kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. Tosin täs nimenomaisessa tapauksessa vaikeneminen näytti alkavan siitä, kun ap kertoi/osoitti, että ihastusta ilmassa. Tää selittyy sillä, että mies ei ole ap:sta pätkääkään kiinnostunut naisena, vaan ihan työkaverina vois vaik nähdäkin, kuten minäkin näen työkavereista muutamaa vapaa-ajalla, yhtä miestä ja paria naista. Ja meinkin töissä yksi mies ja nainen näkee useestikin, koska hein lapsilla on sama harrastus ja puolin ja toisin menevät jopa samalla kyydillä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Ahdistavuus miehelle syntynee siitä, kun työkaveri ilmoittaa ihastuksesta, eikä voi loukata työyhteisön viihtyvyyden takia sen kummemmin, mut toisaalta kiinnostus romantiikkaan ap:n kanssa on ihan nolla, tai ehkä tänään jo -3. Itse näkisin, että just tästä kyse. Ei ap ole kauhean huonosti toiminut, mut kun miestä ei kiinnosta romanttisessa mielessä ap niin ei kiinnosta. Kiinnostusta ei voi pakottaa esim. laittamalla monta viestiä tai soittamalla. Sitä on tai ei ole ja jos on niin sen kyllä tietää ja aistii. Itsekin tiesin tasan tarkkaan, kun mies rakastui minuun. Upeaa oli ja on edelleen. Ap, kuten kaikki naiset ja miehet, ansaitsee samaa, mutta se nyt vaan näyttäis olevan aika lailla fakta, että ap:n työkaverimies ei tätä ap:lle ole tarjonnut tai tule tarjoamaan.

Ap:lla on lähinnä kaksi vaihtoehtoa: yrittää pakottaa romantiikkaa viestiliikenteellä (en usko onnistuvan) tai hyväksyä, että romantiikkaa ei ole. Kyllä työkaverimiehet on ystävällisiä, hauskoja ja kivoja kaikille työkavereille, sekä naisille että miehille. Jos ihastunut mieli tulkitsee sen flirtiksi niin se on tietysti pettymys sitten kun sellaista ei tosiasiassa ole, mut ei tunteita voi pakottaa, ei itsellä eikä varsinkaan toisella.

Mun mielestä tuossa ei ole kuin yksi vaihtoehto:hyväksyä,että romantiikkaa ei ole.Jos asian hyväksyy,siitä päääsee nopeammin yli.Toista ei voi pakottaa tykkäämään takaisin,ei vaikka miten ahkerasti pommittaisi viesteillä.Jos ap tekee niin,todennäköisesti hän ja mies eivät voi enää edes kaveerata töissä,onhan tuollainen kiusallista miehelle.

Vierailija
508/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän infoähkyn mutta ei se liity tähän tapaukseen. Aikaa on aina siihen, mihin on intressiä. Jos kaveri olisi kiinnostunut ap:sta, se odottaisi viestiä ja vastaisi heti.

Totta. Uusissa kiinnostavissa suhteissa vastataan mahdollisimman pikaisesti, ei roikoteta. Mutta kavereiden kanssa vastaamattomuus ei välttämättä liity arvostukseen, vaan informaatioähkyyn ja siihen, ettei halua olla kännykän/tietsikan äärellä koko ajan vapaa-ajalla.

Ap:n kohdalla tapaus on selvä, miestä ei ihan oikeasti vain kiinnosta tarpeeksi.

Kukas tällaisen säännön on laatinut? Itse en ainakaan tätä pysty noudattamaan. Olen sellaisessa tilanteessa, että oikeasti deittailuun ei paljon ole aikaa ja aina kun joku ehdottaa tapaamista, menen ihan lukkoon, kun jännitän uusien ihmisten tapaamista. Juuri puoli tuntia sitten sain treffikutsun ja nyt en tiedä mitä vastaisin, kun panikoin täällä. Ja tiedän, että ajankohdan löytäminen tulee olemaan vaikeaa ja kun sanon tämän, niin varmasti toinen luulee, ettei minua oikeasti kiinnosta.

Mutta minä olenkin nainen ja ehkä harvinaisen arka ja ujo tällaisissa asioissa.

Vierailija
509/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HELL-NEWÖRK kirjoitti:

Täällä on kummallista porukkaa.Varmaan suurin osa toimii ollessaan ihastunut kuten ap.

Katkerat ja kyllästyneet naiset täällä vellovat vanhoissa kokemuksissaan ja yrittävät tehdä ap:sta vähän erikoisen ja typerän,vaikka ovat itse olleet samassa veneessä.

Ei tää nyt niin vakavaa ole.Suhde syntyy jos on syntyäkseen..

Voihan ihastumisen vetää överiksi,mutta tuskimpa sentään "moni toimii kuin ap".Eiköhän kuka tahansa,jolla on hiukankin tilannetajua ja sosiaalisia taitoja olisi jo ajat sitten ymmärtänyt,että ihastus on täysin yksipuolista ja tuollainen viestein pommittaminen lähinnä kiusallista,ei imartelevaa,sen kohteen kannalta.Olen aika varma,että ap on provo,mutta hyvin se on meidät mammat saanut koukuttea ketjullaan :D

Tämä. Kyllä voi olla ihastunut, haaveilija, vallaton ja aivan in love, mutta sosiaalisesti taitava ihminen tulkitsee, milloin sellaiselle on tilaa. En mäkään ois ollut vallaton ja lämpimän hullaantunut, jos en ois saanu vastakaikua, vaan silloin oisin ymmärtänyt lopettaa. Toisen vastaukset ja yhteydenpito ruokkii sitä vallattomuutta ja hurmaantumisen osoittamista. Ei niin, että toinen on asiallisen etäinen ja itse pommittaa, vaan niin että tunteille on vastakaikua. Jos ei saa vastakaikua tunteilleen, pitää aikuisen ihmisen osata antaa olla. Ap voi olla vaikka kuin ihastuttava ihminen, mut valitettavasti hän ei ole sitä työkaverimiehen mielestä. Jonkun toisen ehkä. Silloin kun toinen selvästi osoittaa, ettei ole ihastuksissaan toisen viesteistä, on sosiaalista kömpelyyttä ja hivenen ahdistavaakin, jos toinen ei ymmärrä antaa tilaa sen ei-kiinnostuneen tunteille, tai tunteettomuudelle, ja hyväksyä sitä.

Mitä ap on kertonu työkaverista ni jos minä oisin jokaisesta miehestä, joka ikinä mun elämässä on halunnu tavata, siis opiskeluajoista lähtien niin ois menny kaveruussuhteet jo alusta väärille urille. Kyllä mies ja nainen voi olla kavereitakin. Minusta ei ees vaikuta, että työkaverimies ois halunnut olla ystävä tai todella hyvä kaveri, kunhan heitti, että joskus vois frendeinä nähdä. Miten ihmeessä siitä saa romanssin revittyä? Oispa muuten hurjaa, jos jokainen mies, jolle oon ehdottanut kaveruutta, tulkitsis romanssin kuin ap. Oisin ehkä aika huonoissa väleissä tällä hetkellä kaverini Sinin (nimi muutettu) kanssa, kun ihan pokkana ehdotin hänen miehelle viime kesänä kun oltiin heillä viettämässä iltaa, että jos hän vois pelata mun kans joskus tennistä, kun pelasin joskus lapsena, mut sen jälkeen en ole, eikä kukaan kavereista harrasta. Käytiin me pelaamassa ja Sini on edelleen mun ystävä.

Vierailija
510/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas tällaisen säännön on laatinut? Itse en ainakaan tätä pysty noudattamaan. Olen sellaisessa tilanteessa, että oikeasti deittailuun ei paljon ole aikaa ja aina kun joku ehdottaa tapaamista, menen ihan lukkoon, kun jännitän uusien ihmisten tapaamista. Juuri puoli tuntia sitten sain treffikutsun ja nyt en tiedä mitä vastaisin, kun panikoin täällä. Ja tiedän, että ajankohdan löytäminen tulee olemaan vaikeaa ja kun sanon tämän, niin varmasti toinen luulee, ettei minua oikeasti kiinnosta.

Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta apn tapauksessa ei ole tästä kyse eikä ihmiset tarkota sun tapausta sillä, että ihastuneena kirjottaa nopeasti. Ethän itsekkään ole ihastunut, vaan saanut vasta treffikutsun siihen voikin miettiä vastausta hetken aikaa. Mutta tässä tapauksessa kun ap luuli että työmies on ihastunut, niin ykeensä toisiinsa ihastuneet ei malta pitää näppejään irti luurista ja toiselle näpyttää vähä väliä, tai ainakin vastaa suht nopeesti eikä kahden päivän päästä. Get it??

Vierailija
511/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asiat eteni, ap? Onko miehen linja edelleen sama etäinen?

Vierailija
512/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin toivoisin,että ap vähän päivittäisi tilannetta,kai tässä on nyt eilisillan jälkeen jotain tapahtunut? AP,älä jätä meitä epätietoisuuteen,olet hienosti saanut mammat kinaamaan jo 35 sivua siitä,onko mies kiinnostunut vai ei,jatka samaa rataa!

Vierailija
513/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätön ketju.

ASIAA.

514/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti ollaan tänään viestitelty, niitä näitä. Ei olla vielä nähty, joten ei tässä ole mitään uutta kerrottavaa. :D

Vierailija
515/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannusheila kirjoitti:

Ihan normaalisti ollaan tänään viestitelty, niitä näitä. Ei olla vielä nähty, joten ei tässä ole mitään uutta kerrottavaa. :D

Ei uskota. Sun normaali viestittely on kuitenkin vonkaamista. Kerro mitä ootte jutelleet!! :D

Vierailija
516/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta apn tapauksessa ei ole tästä kyse eikä ihmiset tarkota sun tapausta sillä, että ihastuneena kirjottaa nopeasti. Ethän itsekkään ole ihastunut, vaan saanut vasta treffikutsun siihen voikin miettiä vastausta hetken aikaa. Mutta tässä tapauksessa kun ap luuli että työmies on ihastunut, niin ykeensä toisiinsa ihastuneet ei malta pitää näppejään irti luurista ja toiselle näpyttää vähä väliä, tai ainakin vastaa suht nopeesti eikä kahden päivän päästä. Get it??

Juu, totta, että ap:lla on vähän erilainen tilanne. Minä kommentoinkin vain tuohon viestiin, jossa sanottiin, että kiinnostaville ihmisille vastataan pikaisesti. En minä ainakaan vastaa.

Vierailija
517/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Uusissa kiinnostavissa suhteissa vastataan mahdollisimman pikaisesti, ei roikoteta. Mutta kavereiden kanssa vastaamattomuus ei välttämättä liity arvostukseen, vaan informaatioähkyyn ja siihen, ettei halua olla kännykän/tietsikan äärellä koko ajan vapaa-ajalla.Ap:n kohdalla tapaus on selvä, miestä ei ihan oikeasti vain kiinnosta tarpeeksi.

Kukas tällaisen säännön on laatinut? Itse en ainakaan tätä pysty noudattamaan. Olen sellaisessa tilanteessa, että oikeasti deittailuun ei paljon ole aikaa ja aina kun joku ehdottaa tapaamista, menen ihan lukkoon, kun jännitän uusien ihmisten tapaamista. Juuri puoli tuntia sitten sain treffikutsun ja nyt en tiedä mitä vastaisin, kun panikoin täällä. Ja tiedän, että ajankohdan löytäminen tulee olemaan vaikeaa ja kun sanon tämän, niin varmasti toinen luulee, ettei minua oikeasti kiinnosta.Mutta minä olenkin nainen ja ehkä harvinaisen arka ja ujo tällaisissa asioissa.

Juu, totta, että ap:lla on vähän erilainen tilanne. Minä kommentoinkin vain tuohon viestiin, jossa sanottiin, että kiinnostaville ihmisille vastataan pikaisesti. En minä ainakaan vastaa.

Ymmärsit senkin viestin väärin. :D

Vierailija
518/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juhannusheila kirjoitti:

Ei uskota. Sun normaali viestittely on kuitenkin vonkaamista. Kerro mitä ootte jutelleet!! :D

Tai kerro ainakin oma tulkintasi "normaalista" viestittelystänne :D Tyyliin jos mies on kysynyt muodon vuoksi miten ap:n päivä on mennyt,sehän on selvä merkki siitä,että mies rakastaa ap:ta,koska sitä kiinnostaa ap:n kuulumiset.Eli laita tänne viestinne ja mitä ne sinusta merkitsevät!

Vierailija
519/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaampa, että mies säikähti ap:n suorasukaista "oon jo vuoden odotellu" viestiä, tuossahan ap jo jollai tavalla tunnusti ihastuksensa, miesten kanssa ei kannata olla liian suora heti, varsinkin jos on tunteista kyse, niitä pitää niin kuin "piilotella" , naisen kannattaa antaa miehen ikääkuin "saalistaa"itseään, ei pidä olla "liian helppo"heti, miehen mielenkiinto ikävä kyllä helposti lopahtaa jos nainen on liian innokas, esimerkiksi jos mies kysyy että nähtäiskö jonain päivänä tai sopia jotain yhteistä menoa, kannattaa vastata vähän niin kuin ympäripyöreesti sen sopivan ehkä, jos ei muuta ole silloin mutta ettei nainen vaikuta liian innokkaalta, tuollanen "vastahankaisuus" on nro1, kun haluaa hurmata miehen ja tehokkain tapa ylläpitää miehen mielenkiinto, puhun nyt siis aivan suhteen alusta. Älä ap enää missään nimessä lähetä yhtäkää viestä äläkä soita, odottele rauhassa, ehkä mies vielä vastaa, mut älä sinä enää yritä.

Vierailija
520/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se taitaa olla sellainen kirjoittamaton sääntö,ei sitä kukaan ole erikseen laatinut,vaan ihmiset nyt ovat huomanneet,että näin asia yleensä menee.On ihan eri asia,jos toinen soittaa tai viestittelee ja sattuu olemaan huono hetki,kuin että menee päiväkausia niin ettei muista vastata toiselle.Silloin kun on tärkeä homma kesken,tai tarvitsee miettimisaikaa,voi ainakin vastata että "Sori en voi nyt keskustella asiasta,palataan siihen myöhemmin." Ja sitten kanssa palataan,kun on hyvä hetki/on keksinyt mitä sanoa/on tarkistanut aikataulunsa.Jos toinen laittaa perjantaina viestiä ja viestin saaja vastaa maanantaina,ei se viestin lähettäjä ole saajalle kovinkaan tärkeä henkilö.