Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(

Vierailija
24.06.2016 |

Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(

Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?

Kommentit (708)

Vierailija
541/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, täällä nyt "juhannusheila", puhelin ei anna kirjautua sisään... Tulen vaikka vahvistamaan tämän viestin myöhemmin. :D

Ollaan puhuttu jalkapallosta ja lomasuunnitelmista. Laitanko ihan kuvankaappaukset viesteistä vai mitä te tahdotte??

Me ollaan usein viestitelty monta kertaa viikossa ja tää on meille ihan normaalia...

Ja tänään minä aloitin keskustelun, kun mies teki sen eilen, eikä näitä nyt muutenkaan ole laskettu.

Ap

Juu eipä tietenkään vaan ihan sattumalta tuon mainitsit.

Vierailija
542/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaampa, että mies säikähti ap:n suorasukaista "oon jo vuoden odotellu" viestiä, tuossahan ap jo jollai tavalla tunnusti ihastuksensa, miesten kanssa ei kannata olla liian suora heti, varsinkin jos on tunteista kyse, niitä pitää niin kuin "piilotella" , naisen kannattaa antaa miehen ikääkuin "saalistaa"itseään, ei pidä olla "liian helppo"heti, miehen mielenkiinto ikävä kyllä helposti lopahtaa jos nainen on liian innokas, esimerkiksi jos mies kysyy että nähtäiskö jonain päivänä tai sopia jotain yhteistä menoa, kannattaa vastata vähän niin kuin ympäripyöreesti sen sopivan ehkä, jos ei muuta ole silloin mutta ettei nainen vaikuta liian innokkaalta, tuollanen "vastahankaisuus" on nro1, kun haluaa hurmata miehen ja tehokkain tapa ylläpitää miehen mielenkiinto, puhun nyt siis aivan suhteen alusta. Älä ap enää missään nimessä lähetä yhtäkää viestä äläkä soita, odottele rauhassa, ehkä mies vielä vastaa, mut älä sinä enää yritä.

Muuten hyvä,mutta me ollaan tolkutettu samaa asiaa ap:lle jo perjantaista asti,hän vain itsepäisesti hakkaa päätään seinään,eikä suostu uskomaan ettei tie miehen sydämeen käy ahkeran viestittelyn kautta :D

Heh heh, ai ei vai?

Minä viestittelin eräälle miehelle aivan häiriöksi asti, ja kun sitten pyysi lopettamaan, en lopettanut vaan jatkoin vain solvaten ja haukkuen, koska oli kohdellut minua huonosti (kuten oli). Niin vain siinä kävi, että ilmeisesti mies tottui viestihyökyyni, koskapa oli tuntenut olonsa tyhjäksi kun lopulta lopetin. Itse otti sitten yhteyttä ja oli kovin nöyrää poikaa. Minäpä olin jo siinä ajassa löytänyt uuden jota tapailin, ja mies joutui näkemään aika lailla vaivaa, että sai minut kiinnostumaan itsestään uudelleen.

Joo ja olen hullu stalkkeri nainen joka kilahtaa milloin mistäkin. Kai tämä luonne on sitten sängyssä jonkinlainen etu, kun vientiä silti on.

Miehellä pitää olla pahoja ongelmia itsetunnon kanssa. Miten voit vielä ylpeillä tollasella? Aika vahvat WT-vibat tulee sun viestistä.

Ei sillä mitään ongelmia itsetunnon kanssa ole. On vain riippuvainen seksistä kanssani. Tottakai voin ylpeillä asialla, tämä sekoilu on ihan herttainen piirre muuten tavallisessa elämässäni.

Viboillesi en voi mitään :) Tatuointeja ei ole, ja olen akateeminen tutkija. Hullu ehkä, mutta akateeminen ;) Ei haittaa yhtään olla samalla wt:kin - ei ole maailman kauhein asia. Pahempaa olisi, jos me kaikki olisimme samanlaisia.

Oh my god... nainen sä oot sekopää

Ihan tosi?

Mutta keskitytäänpä taas alkuperäiseen aiheeseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/708 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hauska tuo ap:n nimimerkki, Juhannusheila. Kuvastaa täydellisesti hänen harhaisuuttaan, hänhän ei ole kenenkään heila eikä hänellä ole mitään heilaa. Käytti juhannuksensa palstalla ja Whatsappissa sekoiluun. Vau mikä saalis.

Vai että oikein harhainen!

Voi kertakaikkiaan mitä tosikkoja tämä palsta näyttää olevan täynnä.

Et sitten ikinä ole ollut ihastunut.
Ja jos mies vedättää apta ja ruokkii tämän ihastumista olematta itse sitä, niin kuka silloin on tarinan mulkku?

Ja jos taas mies ei ole vuoden aikana oikeasti mitään huomannut, niin ei ap sitten ole kovin " harhaisesti" käyttäytynyt vaan hyvinkin asiallisesti.

Muutama tekstiviesti ei asiaa muuksi muuta.

Mieshän ei tätä pohdintaa täällä tiedä ja saattaa hyvinkin pitää huumorina sitä mitä ap on tarkoittanutkin, hänhän tuntee apn.

Te täällä ylitulkitsette.

Mutta kun mies EI OLE tehnyt muuta kuin viestitetellyt asiallisesti,samanlaisia viestejä voisi laittaa aivan kenelle tahansa tutulle.Kyllä tuo "vedätys ja tunteiden ruokkiminen" on tapahtunut vain ja ainoastaan ap:n toiveikkaassa mielessä.Tietenkin ihastuneena tulkitsee asiat omalla tavallaan.Joku viaton hymy voi olla varma merkki palavasta rakkaudesta,kun on tarpeeksi ihastunut ja näkee kaiken ruusunpunaisten lasien läpi.Tosiaan joku sanoikin,että ap on myöntänyt kirjoittaneensa tänne vain osan viesteistä.Emme tiedä,millaista ap:n ja miehen viestittely on todellisuudessa ollut,vain ap:n tulkinnan viestien merkityksestä.

Ap sanoi että työpaikalla on ollut pientä flirttiä ilmassa tai jotain tähän tyyliin.

Mistä SINÄ tiedät että se on ollut pelkästään apn kuvitelmaa?

Edelleen jos mies tahallaan sitä tekee vaikkei ole kiinnostunut, on hän paska, ei voi mitään.

Jos taas ap kuvittelee vaan, niin ei hän " harhaisesti" kuitenkaan käyttäytydy, mieshän tapaamista alunperin ehdotti.

Ei olisi ehdottnut , jos apsta olisi paistanut joku epätoivo, niin kuin täällä väitetään.

544/708 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on tilanne? Oliko töissä kivaa?

Vierailija
545/708 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla niin että tää mies on imarreltu ap:n antamasta huomiosta ja viestittelee kun ei muutakaan tekemistä. Eli ei välttämättä ahdistu tästä huomiosta mutta ei varmaan halua viedä juttua pidemmällekään. Kunhan saa vähän vaan piristystä päiviinsä :D

Vierailija
546/708 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaampa, että mies säikähti ap:n suorasukaista "oon jo vuoden odotellu" viestiä, tuossahan ap jo jollai tavalla tunnusti ihastuksensa, miesten kanssa ei kannata olla liian suora heti, varsinkin jos on tunteista kyse, niitä pitää niin kuin "piilotella" , naisen kannattaa antaa miehen ikääkuin "saalistaa"itseään, ei pidä olla "liian helppo"heti, miehen mielenkiinto ikävä kyllä helposti lopahtaa jos nainen on liian innokas, esimerkiksi jos mies kysyy että nähtäiskö jonain päivänä tai sopia jotain yhteistä menoa, kannattaa vastata vähän niin kuin ympäripyöreesti sen sopivan ehkä, jos ei muuta ole silloin mutta ettei nainen vaikuta liian innokkaalta, tuollanen "vastahankaisuus" on nro1, kun haluaa hurmata miehen ja tehokkain tapa ylläpitää miehen mielenkiinto, puhun nyt siis aivan suhteen alusta. Älä ap enää missään nimessä lähetä yhtäkää viestä äläkä soita, odottele rauhassa, ehkä mies vielä vastaa, mut älä sinä enää yritä.

Muuten hyvä,mutta me ollaan tolkutettu samaa asiaa ap:lle jo perjantaista asti,hän vain itsepäisesti hakkaa päätään seinään,eikä suostu uskomaan ettei tie miehen sydämeen käy ahkeran viestittelyn kautta :D

Heh heh, ai ei vai?

Minä viestittelin eräälle miehelle aivan häiriöksi asti, ja kun sitten pyysi lopettamaan, en lopettanut vaan jatkoin vain solvaten ja haukkuen, koska oli kohdellut minua huonosti (kuten oli). Niin vain siinä kävi, että ilmeisesti mies tottui viestihyökyyni, koskapa oli tuntenut olonsa tyhjäksi kun lopulta lopetin. Itse otti sitten yhteyttä ja oli kovin nöyrää poikaa. Minäpä olin jo siinä ajassa löytänyt uuden jota tapailin, ja mies joutui näkemään aika lailla vaivaa, että sai minut kiinnostumaan itsestään uudelleen.

Joo ja olen hullu stalkkeri nainen joka kilahtaa milloin mistäkin. Kai tämä luonne on sitten sängyssä jonkinlainen etu, kun vientiä silti on.

Miehellä pitää olla pahoja ongelmia itsetunnon kanssa. Miten voit vielä ylpeillä tollasella? Aika vahvat WT-vibat tulee sun viestistä.

Ei sillä mitään ongelmia itsetunnon kanssa ole. On vain riippuvainen seksistä kanssani. Tottakai voin ylpeillä asialla, tämä sekoilu on ihan herttainen piirre muuten tavallisessa elämässäni.

Viboillesi en voi mitään :) Tatuointeja ei ole, ja olen akateeminen tutkija. Hullu ehkä, mutta akateeminen ;) Ei haittaa yhtään olla samalla wt:kin - ei ole maailman kauhein asia. Pahempaa olisi, jos me kaikki olisimme samanlaisia.

Vittu mikä idiootti.SAmaan kastiin menet hullu-ap:n kanssa. Kyllä miehille aina seksi kelpaa, mutta suhteeseen tuskin sua otetaan.

Tuolla kielenkäytöllä on ilman muuta varaa määritellä yksi sun toinen sekopääksi :-D Ja toki kaikkien naisten ylin pyhä tavoite tulla "otetuksi" suhteeseen... Niitäkin on niin kovin monenlaisia.

Mutta mitenkä täällä nyt haisee tunkkainen menkkaveri? Vai löyhkääkö täällä keskinkertaisen, mutta sitäkin omahyväisemmän av-mamman epälooginen moraali ja vielä epäloogisempi käytösetiketti?

Vierailija
547/708 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, täällä nyt "juhannusheila", puhelin ei anna kirjautua sisään... Tulen vaikka vahvistamaan tämän viestin myöhemmin. :D

Ollaan puhuttu jalkapallosta ja lomasuunnitelmista. Laitanko ihan kuvankaappaukset viesteistä vai mitä te tahdotte??

Me ollaan usein viestitelty monta kertaa viikossa ja tää on meille ihan normaalia...

Ja tänään minä aloitin keskustelun, kun mies teki sen eilen, eikä näitä nyt muutenkaan ole laskettu.

Ap

Ai ei oo laskettu?? Haha, eipä vissiin :D :D 

Vierailija
548/708 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla niin että tää mies on imarreltu ap:n antamasta huomiosta ja viestittelee kun ei muutakaan tekemistä. Eli ei välttämättä ahdistu tästä huomiosta mutta ei varmaan halua viedä juttua pidemmällekään. Kunhan saa vähän vaan piristystä päiviinsä :D

Juuri näin, saa piristystä, koska häntä imartelee kun on joku jonka tietää aina vastaavan viesteihinsä. Ja kivalla pikku viestittelyllä arkisista asioista toivoo ap:n unohtavan tapaamispuheet kokonaan.

Vierailija
549/708 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, ai ei vai?

Mistä sinä sen miehen itsetunto-ongelmat tai niiden puutteen tiedät? Ei se ehkä myönnä tai edes itse tiedosta,että ei ole tervettä tuo aikaisemmin kuvailemasi toiminta.Ja erikoiselta kuulostaa kyllä myös tuo "on riippuvainen seksistä minun kanssani",oletko varma,ettei miehellä ole ihan tavallinen seksiriippuvuus?Vai oletteko yhdessä 24 tuntia vuorokaudessa,niin että voit varmasti tietää hänen seksihulluutensa kohdistuvan vain sinuun? Edelleenkään ei ole herttaista eikä ylpeilyn aihe,että on saanut sekopäisellä ahdistelulla jonkun reppanan kanssaan suhteeseen.Olet outo tyyppi,yleensä tuollaiset "olen tällainen hullu,heh heh"-tyypit ovat vain itsekkäitä kusipäitä,huono käytös vain naamioidaan hassun hauskasti "hulluudeksi".Samoin kuin tökerösti asioita töksäyttelevät mulkerot ovat omasta mielestään vain "rehellisiä".

Vierailija
550/708 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, ai ei vai?

Vittu mikä idiootti.SAmaan kastiin menet hullu-ap:n kanssa. Kyllä miehille aina seksi kelpaa, mutta suhteeseen tuskin sua otetaan.

Kyllä tämä "häiriköimällä saat miehen -- joo olen hullu stalkkeri,mutta se on etu sängyssä"-tyyppi vaikuttaa vielä ap:takin hullummalta :D AP nyt vain antaa itsestään reppanan vaikutelman,kun itsepäisesti kieltätyy uskomasta,ettei kiinnostus työkaverin kanssa ole molemmin puolista.Tämä jälkimmäinen tyyppi vaikuttaa täysin häiriintyneeltä ja vieläpä ylpeilee asialla.

Vierailija
551/708 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mies sanoi vain vitsinä että on paljon asiaa ja sä luulit et se on treffikutsu. Säikäytit miehen tiehensä kun olit noin epätoivoinen ja takertuva.

Onko mies vielä varattukin?

Vierailija
552/708 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee, ap?

Vierailija
553/708 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, ai ei vai?

Mistä sinä sen miehen itsetunto-ongelmat tai niiden puutteen tiedät? Ei se ehkä myönnä tai edes itse tiedosta,että ei ole tervettä tuo aikaisemmin kuvailemasi toiminta.Ja erikoiselta kuulostaa kyllä myös tuo "on riippuvainen seksistä minun kanssani",oletko varma,ettei miehellä ole ihan tavallinen seksiriippuvuus?Vai oletteko yhdessä 24 tuntia vuorokaudessa,niin että voit varmasti tietää hänen seksihulluutensa kohdistuvan vain sinuun? Edelleenkään ei ole herttaista eikä ylpeilyn aihe,että on saanut sekopäisellä ahdistelulla jonkun reppanan kanssaan suhteeseen.Olet outo tyyppi,yleensä tuollaiset "olen tällainen hullu,heh heh"-tyypit ovat vain itsekkäitä kusipäitä,huono käytös vain naamioidaan hassun hauskasti "hulluudeksi".Samoin kuin tökerösti asioita töksäyttelevät mulkerot ovat omasta mielestään vain "rehellisiä".

Kyllä sen tietää, kun ihmisen tuntee. Menestyvä, hyvännäköinen, hyväntuulinen mies, jolle kaikki päivät on pelkkää aurinkoa.

Etkö lukenut alkuperäistä viestiäni ollenkaan? En itse ainakaan tulkitse, että ahdistelulla olisin miehen saanut. Luultavasti verbaliikkani oli vain niin omintakeista (ja kun menetti seksin kanssani), että tuli ikävä sitten kun minusta ei enää kuulunutkaan.

Muut ovat vapaita kulkemaan sitä turvallista keskitietä paheksuntansa kera - ei kiinnosta.

On tämä nyt teille ongelma, kun tästäkin aloitte jauhaa. Pysytään nyt ketjun aiheessa, tai sitten aloitatte uuden, jos tämä minun juttuni niin kiinnostaa. Itse tuskin tulen sinne kommentoimaan, ei tuollaista keskinkertaista ajattelua jaksa lukea kuin hyvin pieninä annoksina.

Mahtaa teillä olla tylsät ihmissuhteet, jos ne kaikki aina samalla tavalla hoidetaan...

Vierailija
554/708 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh olisipa Juhannusheilalla ja Miehellä jo ne "lounastreffit"!!! En jaksa odottaa!! Vastaa nyt jo AP miten menee??! Ja viestailunne laita sanasta sanaan tänne jooko :)

Vierailija
555/708 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hauska tuo ap:n nimimerkki, Juhannusheila. Kuvastaa täydellisesti hänen harhaisuuttaan, hänhän ei ole kenenkään heila eikä hänellä ole mitään heilaa. Käytti juhannuksensa palstalla ja Whatsappissa sekoiluun. Vau mikä saalis.

Vai että oikein harhainen!

Voi kertakaikkiaan mitä tosikkoja tämä palsta näyttää olevan täynnä.

Et sitten ikinä ole ollut ihastunut.
Ja jos mies vedättää apta ja ruokkii tämän ihastumista olematta itse sitä, niin kuka silloin on tarinan mulkku?

Ja jos taas mies ei ole vuoden aikana oikeasti mitään huomannut, niin ei ap sitten ole kovin " harhaisesti" käyttäytynyt vaan hyvinkin asiallisesti.

Muutama tekstiviesti ei asiaa muuksi muuta.

Mieshän ei tätä pohdintaa täällä tiedä ja saattaa hyvinkin pitää huumorina sitä mitä ap on tarkoittanutkin, hänhän tuntee apn.

Te täällä ylitulkitsette.

Mutta kun mies EI OLE tehnyt muuta kuin viestitetellyt asiallisesti,samanlaisia viestejä voisi laittaa aivan kenelle tahansa tutulle.Kyllä tuo "vedätys ja tunteiden ruokkiminen" on tapahtunut vain ja ainoastaan ap:n toiveikkaassa mielessä.Tietenkin ihastuneena tulkitsee asiat omalla tavallaan.Joku viaton hymy voi olla varma merkki palavasta rakkaudesta,kun on tarpeeksi ihastunut ja näkee kaiken ruusunpunaisten lasien läpi.Tosiaan joku sanoikin,että ap on myöntänyt kirjoittaneensa tänne vain osan viesteistä.Emme tiedä,millaista ap:n ja miehen viestittely on todellisuudessa ollut,vain ap:n tulkinnan viestien merkityksestä.

Ap sanoi että työpaikalla on ollut pientä flirttiä ilmassa tai jotain tähän tyyliin.

Mistä SINÄ tiedät että se on ollut pelkästään apn kuvitelmaa?

Edelleen jos mies tahallaan sitä tekee vaikkei ole kiinnostunut, on hän paska, ei voi mitään.

Jos taas ap kuvittelee vaan, niin ei hän " harhaisesti" kuitenkaan käyttäytydy, mieshän tapaamista alunperin ehdotti.

Ei olisi ehdottnut , jos apsta olisi paistanut joku epätoivo, niin kuin täällä väitetään.

Ap sanoi,että ovat olleet miehen kanssa kavereita,jutelleet paljon yms. Ei ole ollut flirttiä,tai nykyäänhän kohtelias käytös on niin harvinaista,että tavallinen jutustelu tai hymy ilman muuta tulkitaan flirttailuksi,vaikka kyseessä on ihan normaali kanssakäyminen muiden ihmisten kanssa.

Eihän sitä kukaan varmasti tiedä,mitä ap;n ja miehen välillä on tai on ollut,mutta eipä ainakaan sen perusteella mitä ketjussa on kerrottu,kuulosta siltä,että mies olisi kiinnostunut tai edes antaisi ymmärtää mitään siihen suuntaan.Päinvastoin,hän on koko ajan ollut niin asiallinen kuin mahdollista,varmaan siksi että joutuvat jatkossakin olemaan toistensa kanssa tekemisissä työn takia,joten olisi kiusallista torjua ei-toivottu ihailia kauhean tylysti.

Eikä mies ole varsinaisesti ehdottanut mitäään.Mies totesi,että kun kerran juttua riittää(töissä juttelevat,viestittelevät),niin ehkä voisi joskus nähdä ihan naamatusten vapaa-ajallakin.Se on neutraali toteamus,noin voisi hyvin kirjoittaa myös samaa sukupuolta olevalle työkaverille.Se,että tuollaisen heiton tulkitsee treffipyynnöksi,kertoo siitä tulkitsijasta(on epätoivoisen ihastunut),ei siitä viestin lähettäjästä(tykkää höpötellä kaverin kanssa muistakin kuin työasioista).

Eli ihan ap:n oman tekstin perusteella vaikuttaisi siltä,että hän on kuvitellut normaalin kaveeraamisen olevan jonkinlaisen romanssin alku.Sellaista sattuu.Sen sijaan jos toinen ei selvästikään osoita vastakaikua,antaa hieman epätoivoisen kuvan jos jatkaa itsensä tyrkyttämistä kaikesta huolimatta.

Vierailija
556/708 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, ai ei vai?

Kyllä sen tietää, kun ihmisen tuntee. Menestyvä, hyvännäköinen, hyväntuulinen mies, jolle kaikki päivät on pelkkää aurinkoa.

Etkö lukenut alkuperäistä viestiäni ollenkaan? En itse ainakaan tulkitse, että ahdistelulla olisin miehen saanut. Luultavasti verbaliikkani oli vain niin omintakeista (ja kun menetti seksin kanssani), että tuli ikävä sitten kun minusta ei enää kuulunutkaan.

Muut ovat vapaita kulkemaan sitä turvallista keskitietä paheksuntansa kera - ei kiinnosta.

On tämä nyt teille ongelma, kun tästäkin aloitte jauhaa. Pysytään nyt ketjun aiheessa, tai sitten aloitatte uuden, jos tämä minun juttuni niin kiinnostaa. Itse tuskin tulen sinne kommentoimaan, ei tuollaista keskinkertaista ajattelua jaksa lukea kuin hyvin pieninä annoksina.

Mahtaa teillä olla tylsät ihmissuhteet, jos ne kaikki aina samalla tavalla hoidetaan...

Olet oikeassa,ylitulkitsimme tekstiäsi ja ketju meinasi lähteä sivuraiteille.Ensimmäinen kommenttisi vain antoi hyvin erikoisen kuvan suhteestasi ja itsestäsi,mutta ilmeisesti ymmärsimme jotain väärin,se tuntuu olevan yleistä tällä palstalla.Joku kirjoittaa jonkin kommentin,toinen lukee ja ymmärtää sen omalla tavallaan ja sitten aletaan riehua olemattomasta ongelmasta.

Anteeksi,että aloimme ruotia sinun ja miehesi juttua,tämä ketju oli tosiaan juhannusheilasta ja Atesta(toivottavasti kuulemme heistä vielä).

Vierailija
557/708 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi yhtä hyvin voinut vastata REHELLISESTI miksi ehdotti näkemistä. Jos sillä olis yhtään selkärankaa voisi todeta asian samantien ap lle,eikä roikottaa toista varalla. Ymmärrän ap n reaktion,luulisi aikuisen miehen kykenevän rehellisyyteen,kerta kykenee toisen tunteilla leikkimiseen.

Vierailija
558/708 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies olisi yhtä hyvin voinut vastata REHELLISESTI miksi ehdotti näkemistä. Jos sillä olis yhtään selkärankaa voisi todeta asian samantien ap lle,eikä roikottaa toista varalla. Ymmärrän ap n reaktion,luulisi aikuisen miehen kykenevän rehellisyyteen,kerta kykenee toisen tunteilla leikkimiseen.

Siis kuka on leikkinyt tunteilla ja kenen? Ei kai se ole (esimerkiksi) kenenkään miehen vika, jos nainen tulkitsee väärin tai toisinpäin? Eihän se ole mitään tunteilla leikkimistä.

Tunteilla leikkiminen voisi olla vaikka sellaista, että tapailisi jotain kenen tietää olevan ihastunut, mutta itsellä on joku muu agenda (esim. seksi) eikä tätä kerro vaan esittää muuta vaikkei olisi aikomustakaan mihinkään muuhun, samalla antaen täysin päinvastaista kuvaa.

Vierailija
559/708 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti tähän keskusteluun osallistuneet ovat olleet sitä mieltä,että ap on ollut yliaktiivinen, tunnustanut ihastuksensa "yli-innokkuudellaan",vitsillään että"tätähän on odotettu jo vuoden" ja nyt mies on mennyt siitä hämilleen ja kokee tilanteen joko pelkkänä vitsinä tai sitten ahdistavana. Kyllä siinä vaiheessa,kun ihastuja on osoittanut innokkuutensa ja halunsa nähdä,voi mies sanoa ihan rehdisti mitä haluaa,jos alkaa innokkuus ahdistamaan. Kyllä se siinä vaiheessa on tunteilla leikkimistä,mikäli heittäytyy mykäksi tai alkaa selittää epämääräisyyksiä.

Vierailija
560/708 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätön ketju.

Ap ja työkaveri olivat viestitelleet runsaasti. Työkaverimies kysyy, nähtäiskö tässä joskus livenä ja jatkettais juttua. Aloittaja vastaa, että on sitä odotellutkin, ja kertoo päivät jolloin hänelle tapaaminen sopisi.

Mies ei enää vastaa mitään.

En tiedä surkeampaa kuin aloittaa mykkäkoulu ja aiheuttaa toiselle pahaa mieltä, olipa syynä sitten toisen liialliselta vaikuttanut innokkuus tai mikä tahansa tähän sopiva syy.

Ja yhtä surkeana pidän näitä av-mammojen väitteitä siitä, että aloittaja karkotti miehen kun alkoi heti ehdottaa kirkkoa, naimisiinmenoa, kutsunut rakkaaksi ja lähettänyt suukkoja. For real, hei. Kohtuuttoman ilkeitä ämmiä täällä, aloittaja ei ole mitään tuollaista kirjoittanut miehelle. Mutta onhan se kiva lyödä lyötyä, eikö tunnukin kivalta kun jollain kävi köpelösti?

Miehet syyttävät usein naisia siitä, että naisten ajatuksia pitää arvailla ja olla ajatustenlukija, ja että naiset ylianalysoivat ja ylitulkitsevat miesten sanoja ja tekoja, ja että naiset esittävät vaikeasti saatavaa ja mitä vielä. No entä nämä sankarimiehet, jotka laittaa runsaan molemminpuoleisen viestittelyn ja treffipyyntönsä jälkeen TÄYDEN STOPIN, koska "voi ei, se vaikuttikin liian kiinnostuneelta minusta". Voi luoja, mitä luuseritouhua.

Ei ihme, jos aloittajalla tulee paha mieli!

Ja lakatkaa värittämästä tarinaa. Tyypillistä naisten sekopäisyyttä keksiä runsaasti lisää tarinaan. Kirkot ja rakkaudentunnustukset...Hohhoijaa. On se helkkari, jos omien aikataulujen kertominen on virhe joka pitää kostaa radiohiljaisuudella. Sitten, kun loukattu nainen vaatii miestä tilille, alkaa toki naisen syyttäminen sekopääksi.

Ja tätä tosiaan tapahtuu mun mielestä puolin ja toisin. Niin naiset kuin myös miehet olettavat, että muut ihmiset ovat ajatustenlukijoita. Niin naiset kuin myös miehet ylianalysoivat toisten sanomisia ja tekemisiä.

Ihmissuhteista on tullut peliä. Jota pitää osata pelata oikein. Paras teeskentelijä voittaa, palkintona ihana teeskentelyä ja peliä haluava kumppani!

T: eräs, joka on lueskellut tätä ketjua ällistyneenä

Tämä! Onneksi joku muu tiivisti samat ajatukset, joita ajattelin lukiessani tätä ketjua. En jaksa yhtään ihmisiä jotka pelaavat jotain pelejä, ja joilla ei ole selkärankaa toimia oikein, vaikkei siihen edes paljoa vaadita. Kun tälläinen ihminen osuu vastaan, olen jo pessyt käteni hänestä, ennenkuin tämä ihminen edes tajuaa sitä.

Ap:n haaveilema mies olisi voinut jo heti tämän "vuoden odottelu"-viestin jälkeen ilmaista asiallisesti, että nähtäisiin vain kavereina tai muotoilla asia siten että ap ymmärtää heidän näkevän vain kaveritasolla. Lukemani perusteella livenä näkeminen ei kyllä ollut mikään kutsu, vaan heitto tai vitsi siitä kun on niin paljon aina asiaa. On yksiselitteisesti vain huonoa käytöstä jättää toinen moneksi päiväksi odottamaan vastausta. Mikään paniikki ei ole mikään syy. Miten mies ylipäätään selviytyy muiden kanssa vaikeista sosiaalisista tilanteista?

Mutta kyllä koko hommasta saa sen kuvan, että mies on jollain tapaa ollut kiinnostunut. Varsinkin raukka-sanan käyttö enteilee sitä. Veikkaan että mies on varattu ja veikkaan myös että ap tietää siitä. Siksi vastaaminenkin kestää aina. Se ettei ap myönnä asiaa, johtuu varmaan siitä, ettei hän halua keskustelua sivuraiteelle.