Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(
Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(
Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?
Kommentit (708)
Millähän todennäköisyydellä se työkaveri on naama punaisena lukenut tätä ketjua ja miettinyt minkä sekoboltsin kanssa on viestitellyt... :DDD
Vierailija kirjoitti:
Dahmer ja Dopler -teoria. Eleen romanttisuus on riippuvainen kohteen suhtautumisesta eleeseen aka kohteen tunteista eleen esittäjään.
TÄMÄ!
Olet vaan AP oma itsesi. Tuleepahan miehellekin heti selväksi miten kahjo olet.
nyt ap unohdat sen jankkauksen siitä tapailun ehdottamisesta ja keskityt vaan siihen että saat korjattua tän tilanteen sun hyväksi. eli toisin sanoen oot cool ja ystävällinen etkä enää lainkaan painostava. jos miestä kiinnostaa hän KYLLÄ ottaa suhun yhteyttä ite ja pyytää ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitin, mutta ei vastannut. Laittoi viestin, että yrittää säästää puhelimen akkua kun laturi unohtui, eli palataan maanantaina.
Ja tästä tuli nyt mieleen, että ihan paskapuhetta, koska on jatkuvasti paikalla. Mutta en kai voi tollasta viestiä laittaa, ettei taas tule hullun leimaa.
Helvetin miehet, aina sata viritelmää samaa aikaa. Nauttikoon vaan lomastaan rauhassa, ilman mun ahdistelua. :(Ap
No jos nyt sillä oikeasti on akku loppunut ja sinä pommittelet hälle viestejä etkä usko? En kiellä etteikö hän voisi vältellä sinua kun en ole selvännäkiä, mutta ei ole todisteita sille että hän puhuisi myös totta. Eräs miespuolinen ystäväni unohti skypessä vastata pariin viestiini kokonaisen viikon. Odoitin kärsivällisesti
viikon ja myöhemmin lähetin uudestaan viestiä, johon hän sanoi olevansa unohtanut vastata siihen kun oli keskittynyt toiseen asiaan ( kertoi syyn) ja jatkoi sen jälkeen normisti kirjottelua. Nyt en enää ihmettele tai ole epävarma jos mies jättää kirjottamatta kun uskon että hänellä on muutakin elämää kuin vastailla mulle kokoajan. Niin on mullakin. En voi tietää varmasti mitä hän tekee, mutta pakko on uskoa. Ei yhteyden pito muuten toimi
Ap ei ole vastannut siihen, onko mies varattu, eli todennäköisesti on. Mies on voinut vaikka riidan keskellä ihan vaimoaan ärsyttääkseen ehdottaa kaveritapaamista, vaikka on huomannut ap:n epätoivoisen ihastuksen. Exälläni oli tapana kirmata aina naiskavereidensa kanssa kahville kun kotona oli riitaa. Ei se minua ärsyttänyt, tunsin ne naiset itsekin, mutta ex kuvitteli että se häiritsi mielenrauhaani ja teki sitä "kiusallaan". :)
Vierailija kirjoitti:
Olet vaan AP oma itsesi. Tuleepahan miehellekin heti selväksi miten kahjo olet.
Eiköhän se tullut selväksi jo viime viikon puolella. Nyt mies vain miettii, miten pääsee tilanteesta ehjin nahoin.
Vierailija kirjoitti:
Millähän todennäköisyydellä se työkaveri on naama punaisena lukenut tätä ketjua ja miettinyt minkä sekoboltsin kanssa on viestitellyt... :DDD
Olihan täällä aikaisemmin se "Kuinka pääsen eroon stalkkerista?"-ketju.
Olisikin hauskaa,jos mieskin on av-mamma,saataisiin neuvoa sitä ja ap:ta vuorotellen.
Tosiaan aika kömpelöä kysellä ihmisiltä,kuinka edetä ihmissuhdeasioissa,toisaalta ap sanoikin että on vuoden ollut ihastunut,mutta ei ole tehnyt asialle mitään,joten ehkä hän ei vain ole sosiaalisesti lahjakas.Siis tykkää jostain,eikä tiedä,mikä on sovelias tapa osoittaa se,kyselläänähän täällä jatkuvasti neuvoa mitä omituisimpiin asioihin.Ehkä voi saada näkökulmia,joita itselle ei ole tullut mieleen?
Jokuhan tässä keskustelussa mainitsi nimen Atte, toki siinä haiskahti vain provoilu mutta kihisin jännityksestä että onko ap:n jahtaama työkaveri oikeasti nimeltänsä Atte vai oliko se tosiaan vain provoilua :D
No, ap, onko mies nimeltään Atte?
Älä vastaa mitään ap. Mies on viettänyt jonkun toisen kanssa juhannuksen ja tietää, että olet onnesta soikeana nyt kun saat häneltä lyhyen ystävällisen viestin. Sinulla EI OLE AIKAA nyt vastata heti. Anna kulua kaksi, kolme päivää, ja sitten vastaat, että "Juu, aloitin työt taas maanantaina. Hyvää lomaa sulle!" tai vastaava kysymyksetön vastaus jossa ei ole oikein aineksia takaisin vastaamiseen.
Mies kiinnostuu sinusta tasan sitten, kun hänellä on tyhjää aikaa ja kun kiinnostuksesi on jo lähes kuollut. Älä nyt tänään vastaa mitään, äläkä pippaloi onnessasi. Järki käteen nainen.
Juu ei mtn parin tunnin odottelua viestin vastaamiseen nyt, kun ei ole kerta mikään draama/ihastus menossa kuin yksipuolisesti! Mies piti lupauksensa ja laittoi viestin maanantaina. Hän ei luvannut palata tapaamisen suhteen mitenkään, eli nyt vastaat myötäillen vaan kysymyksiinsä ja toivotat mukavaa loman jatkoa. On hänen asiansa sitten, jos vielä haluaa nyt lomallaan tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on toiminut kuin ilmaisena terapiana mulle. Karkotin nimittäin yhden ukon liialla innokkuudella ja stalkkauksella niin että perui tunteidensa paljastamisen. :D Siis oli jo kertonut että on tunteita mut pimahdin täysin ja miehen tunteet kuoli. Sori ap mut sulle kävi ehkä samoin. Live and learn.
mä vaan EN voi uskoa, että jos on kyseessä kaksi toisistaan oikeasti kiinnostunutta ja toisilleen sopivaa, olisi mahdollista "tappaa kiinnostus" olemalla "liian innokas". eeeeei. mä en vain usko tuollaisiin peleihin. olen joskus itse ollut sellaisessa tilanteessa, että olen halunnut tutustua toiseen, mutta mitään sen ihmeellisempää romanttista kiinnostusta ei ole ollut, mutta toinen on ollut vähän takertuva, jolloin olen viheltänyt pelin poikki molempien hyväksi. toisaalta olen myös ollut tilanteessa, jossa molemmat ovat toisiinsa ihastuneita ja se toisen innokkuus on vain kivaa. mun mielestä tässä ei olla takertuvaiseksi menneen kiinnostuneisuuden lähellä vielä. jo on kumma ukko, jos säikähtää, ja ei niitä oikeita ihastuksen tunteita ole silloin ollutkaan. onpa käynyt niinkin, että on vain sitten huomannut, ettei olekaan kiinnostunut, ja innostus lopahtaa, mutta ei se "liika innokkuus" (jos nyt normaalista yhteydenpidosta on kyse) olisi ihastuksen tappanut. ihmiset hei, älkää pelatko pelejä. otatte yhteyttä jos hyvältä tuntuu. jos ei tule vastakaikua, rajoitatte. mutta ei pelejä!
Tavallaan tajuan mitä ajat takaa. Olin itse ihan uskomattoman ihastunut mieheeni ja käyttäydyin jälkeenpäin ajateltuna todella nolosti ja yli-innokkaasti, mutta ei se miestä haitannut koska tykkäsi minusta takaisin. Naimisissa ollaan ja juttu on jo unohdettu, mitä nyt joskus mies kiusoittelee alkuaikojen töppäilyistä.
On kuitenkin erittäin mahdollista olla liian innokas. Kyllä minä viheltäisin pelin poikki jos joku alkaisi oikeasti pommittaa viesteillä ja soitoilla ja suuttuisi kun en heti vastaa. Pelottaisi mitä tyyppi tekee suuttuneena suhteen edetessä.
Mehän ei nyt tiedetä ap:n tarkkoja viestejä joten vaikea tietää. Suutahtaminen siitä että mies säästää akkua oli kyllä aika pelottava.
No siis, kyllä muakin ahdistaisi, jos joku alkaisi käyttäytyä ihan sekopäisesti. Mutta tässä ap on käsittääkseni vastannut miehen viestiin, ja seuraavana päivänä laittanut viestissä kuulumisiaan yms. Tuossa nyt ei vielä mitkään pahat rajat ylity, koska itse joskus esim. unohdan vastata viesteihin :D sitten hän on soittanut, mikä nyt ehkä on vähän kiikunkaakun, mutta mun mielestä ei vielä sellaista, että se kaataisi koko homman jos toinen on oikeasti kiinnostunut. mun mielestä se on ihan älytöntä, että ei saisi lähettää vaikka kahta viestiä peräkkäin. ovatkohan nämä tyypit, jotka pitävät tuota käytöstä epätoivoisena, supernolona ja ihan stalkkauksena (vainoaminenhan on rikos, joten aika raskaista asioista tässä puhutaan) juuri niitä samoja, jotka pitävät hirveän tarkasti mielessä, kuka kutsui kenetkin viimeksi, ja jos ei mene tasan joka toinen niin sit vaikka välit poikki :D tarkoitin tuolla viestillä, että tässä on nyt suhteellisuudentaju lähtenyt kommentoijilta. ap:sta maalaillaan sekoa kuvaa ja hyvä että tämä "todellinen" luonne paljastui miesraukalle, joka on nyt ap:n UHRI. :D toi akunloppumisesta suutahtaminen on mennyt multa ohi vaikka luulin lukeneeni koko ketjun läpi. jos oikea suuttuminen on sattunut, niin onhan se aika voimakas reaktio. mutta kai sitä nyt harmissaan saa olla..? ja olen kyllä samaa mieltä, että jos joku pommittaisi ja suuttuisi vastaamattomuudesta, ei kannattaisi yhteydenpitoa jatkaa. mutta seriously, onko ap nyt tosiaan pommittanut? pari vaiko kolme viestiä ja puhelu. ei mielestäni mitään älytöntä, kun ottaa huomioon, että mies on ensin sitä tapaamista ehdottanut.
millaisia noi töppäilyt on olleet? laitat kaksi viestiä peräkkäin vai kyttäät jossain puskassa ihastuksesi reitin varrella, jonka olet omatoimisesti ottanut selville?
"Kai sitä nyt harmissaan saa olla..?" No saahan sitä, mutta kyllä se ap:n todellinen luonne tosiaan paljastuu siinä kohtaa jos alkaa osoittaa mieltään siitä että toinen ei halua viestitellä kun akku on vaarassa loppua. Normaali ihminen saattaisi harmitella kotona, mutta ei suutahtaisi.
Kolme viestiä ja puhelu voisivat olla ihan normaalia kanssakäymistä - tosin en kyllä itse laittaisi paria viestiä enempää, kyllähän se mies vastaa sitten kun on aikaa - mutta aggressiivinen sävy niissä on se ongelma. Me ollaan nähty täällä millä tavalla ap kirjoittaa ja miten kehnosti hän suhtautuu tilanteeseen. Me tiedämme että hän tulkitsi joviaalin heiton treffikutsuksi ja laittoi miehelle pitkän avautumisen. Me tiedämme että hän arveli itsekin pelästyttäneensä miehen ja uskoi ettei mies halunnut vastata, ja reagoi tähän laittamalla pökköä pesään.Tässä ei ole kyse vain viestien lukumäärästä vaan niiden sisällöstä ja ap:n haluttomuudesta ottaa miehen tunteet huomioon. Ja ap tosiaan suutahti kun mies kirjoitti että säästää akkua, ja laittoi tälle passiivis-aggressiivisen viestin josta jälleen myönsi itsekin että oli kurjasti kirjoitettu.
Ja joo, mieheni kiusoittelee minua vuosien avioliiton jälkeen siitä että laitoin peräkkäin kaksi viestiä. Ota nyt järki käteen, ei kukaan halua puhua kanssasi itselleen hiukan noloista ja herkistä tapahtumista jos lähtökohtasi on noin asenteellinen.
huoh, mielestäni en ole asenteellinen. sen perusteelle, miten mä olen tätä tilannetta tulkinnut, ap ei ole tehnyt mitään älytöntä. esim. sen jälkeen, kun mies ei ole vastannut puheluun vaan lähettänyt viestin, on ap käsittääkseni vastannut että palataan maanantaina jos tarve. tahtoisin ihan aidosti käsittää, mikä tästä käytöksestä tekee sekopäistä takertumista. olisiko tuohon viimeiseen viestiin pitänyt jättää vastaamatta vaiko kenties vastata vain ok? :D en tietenkään tiedä, miten asiat todellisuudessa ovat, joten ihmettelen ap:n teilaamista näillä tiedoilla, mitkä itselläni ovat tämän ketjun perusteella. mua myös oikeasti kiinnostaisi, mitä se nolo käytös on, koska itselleni tulee oikeasti vain pelien pelailu mieleen (tosin niin tulee siitäkin, että pitää puhua "näpäyttämisestä". ihan tuollainenkaan ei kuulu mielestäni hyviin ihmissuhteisiin...). että olenkohan mä sitten tuttavien ja muiden mielestä sekopää takertuja. en myöskään ymmärrä, miten ap ei ole huomioinut miehen tunteita, kun mies ei ole sanonut vaikka että jätä mut rauhaan.
En kans usko, että AP vastaisi noin töykeesti. Uskon, että iso osa keskustelua seuraavista tsemppaavat häntä ja toivovat, että kääntyisi voitoksi hänen innokkuutensa.
Onhan ap vähän hassu hössöttäjä, mutta sympatiani on täysin hänen puolellaan. Kyllä minusta mies saattaisi jopa olla kiinnostunut, koska ylipäätään vastasi viestiin. Minusta se "raukka" oli viestissä aika hellyyttävä, silleen että "voiiii pientä". Toivottavasti tässä käy hyvin.
Siis jos olet jo lukenut sen viestin niin, että mies näkee sinun lukeneesi sen niin et todellakaan odota useampaa tuntia vastaamiseen! Todella noloa ja läpinäkyvää tässä vaiheessa. :D
Mikä on se pohjimmainen asia minkä haluat miehen kanssa nyt selvittää? Minusta tuossa ei ole oikeastaan mitään puhuttavaa enää. Vastaat vain neutraalisti, olit töissä tänään ja juhannus oli mitä nyt olikaan ja voit vaikka kysyä miten hänen viikonloppunsa meni. Jos mies vastaa siihen tyylillä "oli mukava viikonloppu." Voit vastata viestiin et hyvä juttu peukkuhymiön ja hymynaaman kera ja se siitä. Et ala nyt itse enää kyselemään mitään. Mies kyllä kysyy tai puhuu jos asiaa on.
Vierailija kirjoitti:
No niin, täällä on nyt todellinen ap!
Mies laittoi äsken viestin!! Siinä luki suunnilleen näin: "vihdoin kotona. Ei kai sulla raukalla ollut tänään jo töitä?"NYT PITÄÄ OLLA COOL!! Auttakaa! :D
Ap
Ps. Teen kohta nimimerkin jollei feikkiviestit lopu...
Nyt laitat sille viestin "En rakasta sinua enää, löysin jo toisen"
Takuuvarmasti mies alkaa jahdata sinua!
Laitoin joku aika sitten ihan normaalin viesti ja kysyin mitä aikoo tällä viikolla. On käynyt lukemassa viestin muttei vastaa :( Mitä tää nyt oikeasti meinaa! -Ap
Vierailija kirjoitti:
En kans usko, että AP vastaisi noin töykeesti. Uskon, että iso osa keskustelua seuraavista tsemppaavat häntä ja toivovat, että kääntyisi voitoksi hänen innokkuutensa.
Mä ainakin toivon vain,että ap tulisi järkiinsä ja säästyisi enemmiltä sydänsuruilta.Ei hyvältä vaikuta,jos hän on ensin säikytellyt miehen hiljaiseksi ja sitten pohtii tapaa vihjata tapaamisesta.Johan sillä miehellä olisi ollut monta päivää aikaa sopia tapaaminen,jos hän sellaista suunnittelisi.Vaikuttaa siltä,että mies ei vain halua känniviestiepisodin hiertävän heidän välejään,kun viimeistään loman jälkeen kuitenkin näkevät töissä.Tuskin täällä kuitenkaan kukaan pahaa toivoo ap:lle,tuo epätoivoinen ihastuksen huomion tavoittelu saa lähinnä tuntemaan sääliä häntä kohtaan.Yksipuolinen ihastus voi olla raastava kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin joku aika sitten ihan normaalin viesti ja kysyin mitä aikoo tällä viikolla. On käynyt lukemassa viestin muttei vastaa :( Mitä tää nyt oikeasti meinaa! -Ap
Sitä että sun on aika yrittää päästä ihastuksestasi yli,katsotte sitten loman jälkeen vieläkö teitä huvittaa kaveerata töissä.
AP:n ei kannata treffailla yhtään ketään. Kyselee palstalta ja ystäviltä mitä ja milloin pitää tehdä ja sanoa. Kyllä normaali ihminen tietää itse miten tulee käyttäytyä.