Herran vuonna 2016 mansikkakojussa ei voi maksaa pankkikortilla!
Ei ole kyse siitä, että se olisi teknisesti mahdotonta, koska useimmilla kojuilla on kyllä mahdollista maksaa myös pankkikorteilla. Annoin nuorelle myyjätytölle terveisiä vietäväksi työnantajalleen/mansikkayrittäjälle, että jälkiteollisessa yhteiskunnassa anno domini 2016 en periaatteesta asioi vain käteismaksut sallivissa paikoissa, ja tiedän etten todellakaan ole ainoa. Minun edellänikin ollut asiakas joutui kääntymään huomatessaan "vain käteinen!" -lapun, kun niin monet eivät sitä yksinkertaisesti enää kuljeta mukanaan. Minulla kyllä olisi ollut käteistä juuri ja juuri se vaadittavat 4 e (pidän aina lompakossa muutamaa kolikkoa siltä varalta, että bussikortti katoaa tai aika loppuu), mutta periaatteen vuoksi vein rahani yrittäjälle, joka halusi palvella myös korttimaksajia.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi ihan ok maksaa vaikka 30 snt ylimääräistä torimyyjälle jos maksan kortilla. Näin täälläpäin toimitaan useimmilla kirppareilla. Nyt jää mansikat ostamatta, koska käteistä ei ole.[/quote
Hah haha joo ton kun näkis, olisit varmaan ainoo asiakas jolta sais ton 30 snt. Alkais kyllä sellanen vääntä asiakkaiden kanssa. Et taida tajuta miten pihejä suurin osa ihmisistä on.
AAMEN!
t torimyyjä