Mikä on vauvan saamisessa parasta? Positiivinen ketju :)
Kommentit (29)
Elämästä tulee aidosti merkityksellistä.
Se että miehet lopettavat ahdistelun ja häirinnän, kun "käytettyä tavaraa" :D
Se vauva on aika ihana. Moni muu asia perheellistymisessä on kyllä aika pyllystä.
Vierailija kirjoitti:
Se että miehet lopettavat ahdistelun ja häirinnän, kun "käytettyä tavaraa" :D
Ei ole toteutunut, vaikka on jo viisi lasta :D
Synnytys, koska ylimääräinen ahmatti poistuu kehosta sekä se kun lapsi muuttaa pois kotoa.
Elämä menee kuten on suunniteltu. suku jatkuu ja elämä saa täyttymyksensä. Olen äiti ja mummo. Seuraan vierestä lapsettoman ystäväni elämää enkä vaihtaisi mistään hinnasta osia hänen kanssaan.
Kyllähän se on tuon kasvamisen seuraaminen ja siihen osallistuminen, oppii vanhempana itsestäänkin kaikenlaista. Lisäksi sitä tulee lapsen kanssa tehtyä ja touhuttua juttuja joihin ei muuten päätyisi. Yleisesti on vain kiva että tuollainen otus pyörii mukana.
Rakkaus lapseen ja myöhemmin lapsen rakkaus itseen.
Vierailija kirjoitti:
Elämä menee kuten on suunniteltu. suku jatkuu ja elämä saa täyttymyksensä. Olen äiti ja mummo. Seuraan vierestä lapsettoman ystäväni elämää enkä vaihtaisi mistään hinnasta osia hänen kanssaan.
Rivien välistä voi lukea paljon...
Se on vain osa elämää, ei muuta. Kuka tahansa voi saada lapsia.
No varmaan ne hetket kun katselee lasta ja tulee sellainen äkillinen hellyyden puuska, rakkaudesta pakahtuminen ja älytön kiitollisuus.
Mutta monta kertaa saa sitten niitä katseita vastaan puhallella silmäpussit polvissa asti.😂
Onhan se maaginen juttu, vauvan kanssa eläminen.
Pieni ihme. Minä (me) tein tuon. Tuo on oma itsensä. Me elämme symbioosissa. Tekisin mitä vaan lapseni takia.
Rakkauden tunne on pakahduttava.
Vierailija kirjoitti:
Se on vain osa elämää, ei muuta. Kuka tahansa voi saada lapsia.
No nimenomaan ei voi.
Olen kiitollinen jokaisesta päivästä, vaikeistakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen seurannut lapsellisten elämää vierestä enkä vaihtaisi osia, vaikka tarjottaisiin miljoona.
Tällä palstalla on muuten tullut huomattua, että maailma on paljon parempi paikka, kun ihmisillä,on lapsia.
Lapsettomilta tulee usein ikäviä, ilkeitä vastauksia, varsinkin kun lapsista, minkä ikäisistä tahansa puhutaan.
Ehkä asiasta keskusteltaisiin vilkkaaminen Alue: vauva tai taaperot alla. Tämä on Aihe vapaa-palsta.
Vierailija kirjoitti:
Varpaat!
Sormet!
Äitiys