Kuinka monta seksikumppania on liikaa miehellä?
Omasta mielestäni 6. 5 menee vielä ja mitä vähemmän, sitä parempi. Tulee luottavaisempi olo ja tautejakaan ei varmaan ole, kun on harkinnut tekemisiään.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä oikeesti haittaa, jos kumppanilla on ollut monia seksikumppaneita menneisyydessä? :-D
Kyllä haittaa, jos luku on kolminumeroinen.
Miksi? Millä lailla se huonontaa ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä on libidon kanssa tekemistä.
En henk.koht. pysty elämään viikkoakaan ilman seksiä. Sinkkuna on siis vaan haettava se jostain, vaikka sitten yhden illan jutuista jollei muuten. Miksi pitäisi olla ilman jos panettaa?
Parisuhteissani, joita on takana kolme pitkää, on kyllä pantu miltei päivittäin.
Sinkkunainen :)
Minä olen elänyt ilman seksiä 34 vuotta. Runkannut olen kyllä päivittäin. Mikset sinä osaa runkata?
Se on aivan eri asia, ja tyydyttää ihan eri tarpeita, kuin seksi toisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi kuuluu vasta avioliittoon.
Mitä nyt tältäkin palstalta olen lukenut, niin kaikkiin avioliittoihin ei.
Huippu😂😂😂
HEL-NYC kirjoitti:
Miksi sillä on mitään merkitystä? En minä ole kysellyt mieheni sänkykumppanien määriä, enkä ole varma, tietääkö itsekään. Todennäköisesti ei.
Mitä pahaa on korkeaviettisessä miehessä (tai naisessa)? Miksi korkeaviettisen ihmisen pitäisi olla selibaatissa, vain koska ei ole löytänyt mieleistään seurustelukumppania?
Seksitaudit saa testattua ja sellaisen voi saada yhdestäkin seksikumppanista, ei tarvita sataa tai tuhatta.
Minun mielestäni miehelle (tai naiselle) on sopiva seksikumppanimäärä juuri se, mikä se sattuu olemaan. Se, että niitä seksikumppaneita olisi ollut vain kolme, ei kerro, että on harkitseva seksin suhteen, tai että menee sänkyyn vain rakkaudesta - se voi kertoa, ettei ole huolittu useampaan sänkyyn. Tai jos on useampi sata seksikumppania, ei kerro, että toinen esim. pettää.
Miksei näitä 1960-lukulaisia ajatuksia ole jo kuopattu ja anneta ihmisten elää onnellisina?
Ainakaan miehesi korkea seksivietti ei ole keskittynyt suhteenne aikana pelkästään sinuun ;)
Miksi sillä on mitään merkitystä? En minä ole kysellyt mieheni sänkykumppanien määriä, enkä ole varma, tietääkö itsekään. Todennäköisesti ei.
Mitä pahaa on korkeaviettisessä miehessä (tai naisessa)? Miksi korkeaviettisen ihmisen pitäisi olla selibaatissa, vain koska ei ole löytänyt mieleistään seurustelukumppania?
Seksitaudit saa testattua ja sellaisen voi saada yhdestäkin seksikumppanista, ei tarvita sataa tai tuhatta.
Minun mielestäni miehelle (tai naiselle) on sopiva seksikumppanimäärä juuri se, mikä se sattuu olemaan. Se, että niitä seksikumppaneita olisi ollut vain kolme, ei kerro, että on harkitseva seksin suhteen, tai että menee sänkyyn vain rakkaudesta - se voi kertoa, ettei ole huolittu useampaan sänkyyn. Tai jos on useampi sata seksikumppania, ei kerro, että toinen esim. pettää.
Miksei näitä 1960-lukulaisia ajatuksia ole jo kuopattu ja anneta ihmisten elää onnellisina?