Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta seksikumppania on liikaa miehellä?

Vierailija
23.06.2016 |

Omasta mielestäni 6. 5 menee vielä ja mitä vähemmän, sitä parempi. Tulee luottavaisempi olo ja tautejakaan ei varmaan ole, kun on harkinnut tekemisiään.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehen iästä. Yli 5 on mielestäni aika monta, mutta jos mies on vaikka 45-vuotias, niin ei tuota oikein voi sängystä sänkyyn hyppijäksi syyttää.

Tämä siis ajatuksella, että itse haluaisin parisuhteen tuon miehen kanssa. Muut naikoot toisiaan niin paljon kuin haluavat.

Mä olisin voinut kirjoittaa tämän. Lisäisin vielä että yhdenyön jutut on ihan no-no eli tuo vajaa kymmenen kumppania on ok, jos kyse on parisuhteista. Mitä vähemmän sen parempi, toki päälle nelikymppinen neitsytmieskään ei sytytä.

N39

Vierailija
22/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vissiin liian vähän, kun nainen esitti lisäkysymyksen, että "vaan"? Vissiin pitää hommata vielä lisää, vaikka rahalla. Eipä varmasti arvannut, että siinäkin on jo valehdeltu lukua isommaksi.

Sen vaanin sävy on tässä oleellinen. Oliko se iloisesti yllättynyt vaan, häkeltynyt vaan, epäuskoinen vaan, neutraali vaan, sitoutumista juuri vakavasti miettimään alkaneen naisen ilme -vaan, vai mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehen iästä. Yli 5 on mielestäni aika monta, mutta jos mies on vaikka 45-vuotias, niin ei tuota oikein voi sängystä sänkyyn hyppijäksi syyttää.

Tämä siis ajatuksella, että itse haluaisin parisuhteen tuon miehen kanssa. Muut naikoot toisiaan niin paljon kuin haluavat.

Mä olisin voinut kirjoittaa tämän. Lisäisin vielä että yhdenyön jutut on ihan no-no eli tuo vajaa kymmenen kumppania on ok, jos kyse on parisuhteista. Mitä vähemmän sen parempi, toki päälle nelikymppinen neitsytmieskään ei sytytä.

N39

Näin nelikymppisenä miehenä jolla ei ole yhtään kumppania takana kiinnostaisi tietää että mikä tässä nyt ei sitten oikein sytytä?

Vierailija
24/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Näin nelikymppisenä miehenä jolla ei ole yhtään kumppania takana kiinnostaisi tietää että mikä tässä nyt ei sitten oikein sytytä?

Kokemattomuus ei sytytä kuten ei sytytä liika kokemuskaan. Ja se liika kokemus määräytyy nimenomaan kumppanien lukumäärän, ei seksikertojen lukumäärän mukaan.

Vierailija
25/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme vissiin liian vähän, kun nainen esitti lisäkysymyksen, että "vaan"? Vissiin pitää hommata vielä lisää, vaikka rahalla. Eipä varmasti arvannut, että siinäkin on jo valehdeltu lukua isommaksi.

Sen vaanin sävy on tässä oleellinen. Oliko se iloisesti yllättynyt vaan, häkeltynyt vaan, epäuskoinen vaan, neutraali vaan, sitoutumista juuri vakavasti miettimään alkaneen naisen ilme -vaan, vai mikä?

Yllättynyt, pettynyt ja häkeltynyt.

Vierailija
26/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitään tiettyä lukua, mutta sanotaan niin että jos miehelle itselleen on selkeästi tärkeää että luku on korkea ja näkee naiset lähinnä vain "kaatoina" niin en usko, että meillä olisi mitään yhteistä. Itse en kuulu niihin naisiin joiden mielestä olisi hienoa kesyttää joku pelimies, vaan katsoisin että tiikeri tuskin raidoistaan pääsee, joten turha edes aloittaa mitään.

Vierailija
27/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama. Enemmän kumppaneita, sitä seksuaalisempi ihminen = mun kanssa samalla aaltopituudella. Sinkkuna voi harrastaa vaikka 1000 kanssa seksiä, kunhan on parisuhteessa uskollinen. Ja kuka ihme edes tiedustelee näitä määriä kumppaniltaan??

Toisilla vaan on kovempi libido..

Vierailija
28/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aivan sama. Enemmän kumppaneita, sitä seksuaalisempi ihminen = mun kanssa samalla aaltopituudella. Sinkkuna voi harrastaa vaikka 1000 kanssa seksiä, kunhan on parisuhteessa uskollinen. Ja kuka ihme edes tiedustelee näitä määriä kumppaniltaan??

Olen seurustellut irtosuhteilijan kanssa ja en huomannut mitään eroa libidossa harkitsevimpiin tapauksiin verrattuna.

Vierailija
29/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko korjata sen verran ettei ole mitään tekemistä libidon kanssa. Joillain voi olla, mutta ennenkaikkea on kyse henkisestä vahvuudesta ja kyvystä kontrolloida omia libidojaan. Se nyt vaan ei pidä paikkaansa että kovan driven omaava nussisi pitkin poikin samalla kun sellainen jolla ei kaatoja ole, olisi jotenkin heikompiviettinen. Ei todellakaan.

Vierailija
30/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä oikeesti haittaa, jos kumppanilla on ollut monia seksikumppaneita menneisyydessä?  :-D

Vierailija
31/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas, onpas siveää porukkaa nyt linjoilla, onkohan kaikki seksuaalisemmat lähteneet jo jussin viettoon.

1-2 on normaalia, jos pojalla/ miehellä on ikää joku 18-20 vuotta. Ja tietty jos on pitkiä parisuhteita vaan ollut toistensa perään, niin sitten ei kovin montaa ehdi ollakaan, jos nykyisen kanssa on tavattu vaikkapa 25-30 -vuotiaina. Mutta miettikää nyt, jos miehellä on ikää vaikkapa 35 eikä takana hirveän pitkiä avio- tai avoliittoja, niin kyllä nyt 10-20 seksikumppania siihen ikään mennessä on vielä ihan normaali määrä.

Vierailija
32/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä oikeesti haittaa, jos kumppanilla on ollut monia seksikumppaneita menneisyydessä?  :-D

Sellaista jonka arvomaailmaan sellainen ei sovi. Yleensä ne jotka harjoittavat sitä downplayta asian suhteen ovat juuri niitä joita harmittaa se holtiton ympäriinsä naiskentelu :D

Vierailija
33/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä on libidon kanssa tekemistä.

En henk.koht. pysty elämään viikkoakaan ilman seksiä. Sinkkuna on siis vaan haettava se jostain, vaikka sitten yhden illan jutuista jollei muuten. Miksi pitäisi olla ilman jos panettaa?

Parisuhteissani, joita on takana kolme pitkää, on kyllä pantu miltei päivittäin.

Sinkkunainen :)

Vierailija
34/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin ihmetellä näitä "kuinka monta seksikumppania on liikaa miehellä/naisella"-aloituksia. Siis häh??? Jos nyt alkaisin seurustelemaan miehen kanssa, mulle on ihan selvä juttu että hyväjsyn että sillä on ollut luultavasti kymmeniä seksikumppaneita enkä näe asiassa mitään outoa, varsinkin kun katselen yli 30v miehiä ja jos ihminen on ollut sinkku esim 35-vuotiaana yhteensä 7-8 vuotta (suhteiden välissä jne) niin ihan luonnollista että niitä seksikumppaneita sitten on ollut! Ymmärrän täysin kaipuun seksiin ja miksi ei siitä sitten nauttisi.

Tämä pätee niin miehiin kuon naisiin.

Vierailija
35/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut miehen kokonaisluvusta, oleellisempaa mielestäni on että hänellä on pyörityksessä yksi kumppani kerrallaan. Mieluummin tapailen miestä jolla on ollut vaikka 30 kumppania ennen minua mutta nyt panee vain mua, kuin että tapailisin miestä jolla on ollut yhteensä neljä kaatoa - samana viikonloppuna kun oli minun kanssani.

Vierailija
36/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut irtosuhteilijan kanssa ja en huomannut mitään eroa libidossa harkitsevimpiin tapauksiin verrattuna.

Ujot ja hitaasti lämpiävät naiset ovat osoittautuneet sängyssä paljon intohimoisemmiksi kuin herkästi jakelevat. Syytä en tälle tiedä. 

Vierailija
37/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En henk.koht. pysty elämään viikkoakaan ilman seksiä. Sinkkuna on siis vaan haettava se jostain, vaikka sitten yhden illan jutuista jollei muuten. Miksi pitäisi olla ilman jos panettaa?

Parisuhteissani, joita on takana kolme pitkää, on kyllä pantu miltei päivittäin.

Mulla sama. Valitettavasti olen mies, niin monesti pitää maksaa helpotuksesta.

Vierailija
38/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen elänyt ilman seksiä 34 vuotta. Runkannut olen kyllä päivittäin. Mikset sinä osaa runkata?

Vierailija
39/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen elänyt ilman seksiä 34 vuotta. Runkannut olen kyllä päivittäin. Mikset sinä osaa runkata?

Runkkaan. Päivittäin. Vastaa sinä kysymykseen miksi ihmeessä pitäisi olla ilman seksiä? Miksi? Siksikö että jotkut kaltaisesi paheksuvat, jos joku pitää niin paljon seksistä että harrastaa -ai kamala- ihan irtosuhteita?

Vierailija
40/45 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haittaa, jos luku on kolminumeroinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan