Oletko ollut häissä joissa
porukka jaetaan vihkimisen jälkeen niihin joille tarjoillaan ja niihin joiden pitää poistua?
Minä olin tänään ja olen todella hämilläni, kakkosluokan vieraisiin laskettiin.
Nyt harmittaa kun annoin vähistä rahoistani ihan huomattavan lahjankin, olis ne kakkukahvit maistunu.
Huono fiilis jäi näin oudoista häistä.
Kommentit (26)
Olen ollut sellaisissa missä jako tehtiin jo kutsuissa. Itse sain b-luokan vieraiden kutsun kirkkoon ja iltabileisiin, varsinaisiin juhliin ei kutsuttu.
No en todellakaan ole kuullutkaan tuollaisista.
Lahjojen keruu vaan mielessä?
Olen saanut johonkin häihin kutsun vain jatkoille.
Olen ollut elämäni aikana varmaan parikymmentä kertaa häissä, enkä ole vielä moiseen törmännyt. Jos törmäisin, en menisi lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sellaisissa missä jako tehtiin jo kutsuissa. Itse sain b-luokan vieraiden kutsun kirkkoon ja iltabileisiin, varsinaisiin juhliin ei kutsuttu.
Sait sentään bilekutsun.
Laitat viestiä heillä tuosta! Ja kerrot omat pahat tunteesi. Ja loppuun laitat, että tämä ”ystävyys” oli tässä.
Hirveetä meininkiä jos tämä on totta! Todellakin haistatat paskat heille!!!
En häissä, mutta 50 v juhlissa. Osa vieraista sai konjakkiryyppyjä ja rahvas makeaa boolia.🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait sentään bilekutsun.
Ja jälkikäteen moitteet kun en laittanut tilille rahalahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai ensin pitäisi tälläytyä kirkkoon, sitten mennä jonnekin odottelemaan tuntitolkulla, että iltabileet alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ensin pitäisi tälläytyä kirkkoon, sitten mennä jonnekin odottelemaan tuntitolkulla, että iltabileet alkaa?
Ilmeisesti niin. Jätin kirkon väliin ja menin vasta illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän niiden vieraiden ole tarkoitus jäädä odottamaan! Tuo kutsu laitetaan vain muodon vuoksi, ei heitä oikeasti sinne haluta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän niiden vieraiden ole tarkoitus jäädä odottamaan! Tuo kutsu laitetaan vain muodon vuoksi, ei heitä oikeasti sinne haluta
Siis edes kirkkoonkaan? Ovatko tällä tavoin kutsutut jotain sukulaisia, jotka äiti ja isi käskee laittamaan listalle, vaikka morsian/sulhanen ei halua paikalle lainkaan? Pitääkö tällaisia leikkejä vielä leikkiä vuonna 2026?
Läpinäkyvää lahjojen keruuta, miten kehtasivat!
No mutta kirkko ja hääjuhla on se tylsin osuus, nehän skippaa mielellään!
Vierailija kirjoitti:
No mutta kirkko ja hääjuhla on se tylsin osuus, nehän skippaa mielellään!
Luitko aloitusta?
Oliko asiasta kutsussa mitään mainintaa?