Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma josta ei puhuta -miestem naisettomuus

Vierailija
21.06.2016 |

Kiltti ja fiksu mies ei saa naista, tämän olen monta kertaa joutunut toteamaan.
Naiset vaativat mieheltä paljon.
Esimerkiksi:
-komeutta
-yli 180cm pituutta
-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa
-isoja tuloja
plussaa on suuri määrä seksikokemuksia, siitä nainen tietää miehen olevan hyvä saalis. Me ihan tavalliset miehet emme millään mahdu naisten ahtaisiin vaatimuksiin.

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi:

-komeutta

-yli 180cm pituutta

-kykyä alistaa naista

-hienoa autoa

-isoja tuloja

plussaa on suuri määrä seksikokemuksia, siitä nainen tietää miehen olevan hyvä saalis. Me ihan tavalliset miehet emme millään mahdu naisten ahtaisiin vaatimuksiin.

Tästä kylläkin valitetaan kaikkialla. Toiseksi oma mieheni on kiltti, fiksu, eikä todellakaan alista minua, alle 180cm, auto sillä on mutta pyöräillään enemmän, keskituloinen. Oli myös neitsyt kun tutustuttiin, itse näen liian suuren seksikumppanien määrän huonona asiana miehessä, kuulostaa siltä ettei osaa asettua aloilleen, eli ei todellakaan mikään saalis. Omassa päässäsi olet nämä kyhäillyt enemmän vikaa on kyynisyydessä ja negatiivisessa elämän asenteessa, kuin missään mitä luettelit.

Vierailija
62/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto? Auto??! Miksi miehet aina luulevat että naisia kiinnostaa jokin auto??? Missä tätä opetetaan kaikille vässyköille?

Väitätkö suhtautuvasi samalla tavalla mieheen, joka tulee treffeille:

a) kalliin näköisellä Audilla/Mersulla/Bemarilla

b) pyörällä

c) linja-autolla

?

Haluan vastata, kyselyt on ihania!

a) En osaa arvottaa noita merkkejä enkä hahmota, miltä noi autot näyttää. Jos auto vaikuttaa kalliilta ja on huolella vahattu, mies vaikuttaa pinnalliseltä, mikä on ehdoton turn-off. Hyvin pidetty ja kaunis museoauto sen sijaan antaisi kuvan intohimoisesta harrastamisesta, mikä on viehättävää. Sähköautoa arvostaisin, koska mies selvästi huomioisi ekologisia kysymyksiä, tosin en tunnista autoja ulkonäöltä.

b) Arvostaisin pyörällä liikkuvaa miestä: olettaisin kannattavan hyötyliikuntaa ja huomioivan ympäristöä. Jos ei olisi mikään trikoo-ohjus, tämä on ehdottomasti suurin plussa.

c) Olisipas jotain yhteistä! Kuljen itsekin yleensä bussilla pitkät matkat. Todennäköisesti pitäisin neutraalina tai arvostaisin, jos kulkuväline olisi arvovalinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan lämpenisi samalla lailla mersumiehelle verrattuna mieheen joka tulee bussilla. :D Syynä on se, että olen itse köyhä opiskelija. Alkaisi hirvittämään jos toinen on hirveän rikkaan oloinen.

Mersujakin on aika monen hintaisia.

Vierailija
64/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto? Auto??! Miksi miehet aina luulevat että naisia kiinnostaa jokin auto??? Missä tätä opetetaan kaikille vässyköille?

b) pyörällä

c) linja-autolla

?

En ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta miksi kuvittelet että joku suhtautuisi samalla tavalla eri kulkupeliä käyttäviin ihmisiin? Se kun kertoo ihmisestä jotain. Kaikki kertoo ihmisestä jotain, kun kyseessä on uusi ihminen. En tajua, mistä olet saanut päähäsi alkaa vaatia samanlaista suhtautumista kaikiin.

En tajua mistä sait päähäsi, että vaadin samanlaista suhtautumista kaikkiin?

Ketjun aiheen mukaisesti tiedustelin onko parinmuodostamistilanteessa miehen kulkuneuvolla merkitystä? Tai paremminkin, onko jollakin kulkuneuvolla positiivinen vaikutus naisten silmissä?

Tässäkin ketjussa on kyseenalaistettu miehen auton merkitys, josta voi vetää ainakin löyhän johtopäätöksen siitä, että naisille ei miehen kulkuneuvolla ole merkitystä.

Vierailija
65/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS TÄTÄ.

Vierailija
66/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi:

-komeutta
-yli 180cm pituutta

-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa

-isoja tuloja

Ja tuon takia 160-senttiset persaukiset turvapaikanhakijat ovat uhka suomalaismiesten naisen saannille?

Naisilla on alhaisemmat kriteerit ulkomaalaiselle miehelle.

Ja tämä selittyy sillä, että...?

Vierailija
67/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meitä naisia myös niitä, joille riittää se, että luonteet kohtaavat. Mies, jota viimeksi tapailin, oli 178cm (itse olen 167cm) ja ei hänellä ollut hienoa autoa tai hyviä tuloja vaan olimme molemmat opiskelijoita. En haluaisi miestä jolla on suuri määrä seksikokemuksia, koska itselläni ei ole niitä suurta määrää ja ainakin kohdalleni osuneet kokeneet miehet näkevät sen hyvin huonona asiana.

N22 joka haluaisi tavallisen miehen

Minä (N) olen seurustellut kohta kaksi vuotta. En tiedä miehen pituutta, ei ole koskaan tullut edes mieleen kysyä. Itse olen 160 cm ja kyllä hän minua pitempi on, mutta siihen nyt ei paljon vaadita. Auton tiedän nykyisin, mutta en silloin kun ensimmäisen kerran tapasimme ja kiinnostuin hänestä. Tuloja en tiedä ja vielä vähemmän seksikokemusten määrää.

Millaisia kuulusteluja ihmiset pitävät toisilleen, jos he tietävät toisistaan kaikki nuo asiat jo siinä vaiheessa, kun kiinnostus joko herää tai on heräämättä?

No minulta esim. nainen kysyi heti ensimmäisessä viestissä nettitreffipalstalla että "mikä on koulutuksesi ja mitä teet työksesi? Oletko ollut kauan työelämässä?"

Siinä siis tärkeimmät asiat naiselle, kertoo paljon. Vastasin rehellisesti kysymyksiin enkä odottanut saavani vastausta kuten en saanutkaan.

Yksi nainen halusi tietää, mitä kouluja olet käynyt ja mitä teet elääksesi (imho nämä on muuten ihan normikysymyksiä, joilla on helppo aloittaa keskustelu kenen tahansa kanssa), ja sinä päättelet että kaikkia naisia kiinnostaa vain ammattisi ja tulosi. Ok.

Olisikin vain normikysymyksiä ja keskustelunaloituksia mutta nuo on olleet niitä kynnyskysymyksiä joiden jälkeen kiinnostus on loppunut.

Vierailija
68/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut ihmisiä jotka eivät saa kumppania. Aina tulee olemaan.

Vierailija
69/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan lämpenisi samalla lailla mersumiehelle verrattuna mieheen joka tulee bussilla. :D Syynä on se, että olen itse köyhä opiskelija. Alkaisi hirvittämään jos toinen on hirveän rikkaan oloinen.

Ja kymmenen vuoden päästä, kun taloudellinen tilanteesi on parantunut ja mies tulee edelleen treffeille bussilla. Entäs sitten?

Vierailija
70/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi:

-komeutta
-yli 180cm pituutta

-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa

-isoja tuloja

Ja tuon takia 160-senttiset persaukiset turvapaikanhakijat ovat uhka suomalaismiesten naisen saannille?

Eksotiikka kiehtoo.

Vierailija
71/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kymmenen vuoden päästä, kun taloudellinen tilanteesi on parantunut ja mies tulee edelleen treffeille bussilla. Entäs sitten?

No jo on hitaasti lämpiävä suhde, jos kymmenen vuoden kuluttua vielä ollaan treffailuasteella.

Vierailija
72/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jo on hitaasti lämpiävä suhde, jos kymmenen vuoden kuluttua vielä ollaan treffailuasteella.

On se hienoa kun huumori edelleen kukoistaa. Jopa huono sellainen.

Vierailija
73/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole se jolle kysymys esitettiin, mutta: nykymaailmassa kaikkien taloudellinen asema ei tule koskaan kohenemaan massatyöttömyyden ja laman takia. Ja mitä ihmeen vikaa on siinä, että mies käyttää julkisia liikennevälineitä, ainakaan kaupunkioloissa? Täällä on miehiä, jotka jankkaavat jankkaamasta päästyään, että kaikkia naisia kiinnostaa vain raha/auto/tutkinto jne. Mutta kun ei kiinnosta. On naisia, joilla on ekologiset arvot, kristilliset tai muuten vain antimaterialistiset arvot. Miksi se on mahdotonta uskoa? Itse olen matalapalkkaisessa työssä ja olisi kiusallista, jos tuloerot seurustelukumppaniin olisivat tosi isot. En haluaisi että hän maksaisi kaiken ja hän olisi luultavasti tottunut erilaiseen elintasoon. Itse en esimerkiksi käy juuri koskaan ulkona syömässä, enkä sitä kaipaakaan. 

Vierailija
74/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meitä naisia myös niitä, joille riittää se, että luonteet kohtaavat. Mies, jota viimeksi tapailin, oli 178cm (itse olen 167cm) ja ei hänellä ollut hienoa autoa tai hyviä tuloja vaan olimme molemmat opiskelijoita. En haluaisi miestä jolla on suuri määrä seksikokemuksia, koska itselläni ei ole niitä suurta määrää ja ainakin kohdalleni osuneet kokeneet miehet näkevät sen hyvin huonona asiana.

N22 joka haluaisi tavallisen miehen

Minä (N) olen seurustellut kohta kaksi vuotta. En tiedä miehen pituutta, ei ole koskaan tullut edes mieleen kysyä. Itse olen 160 cm ja kyllä hän minua pitempi on, mutta siihen nyt ei paljon vaadita. Auton tiedän nykyisin, mutta en silloin kun ensimmäisen kerran tapasimme ja kiinnostuin hänestä. Tuloja en tiedä ja vielä vähemmän seksikokemusten määrää.

Millaisia kuulusteluja ihmiset pitävät toisilleen, jos he tietävät toisistaan kaikki nuo asiat jo siinä vaiheessa, kun kiinnostus joko herää tai on heräämättä?

No minulta esim. nainen kysyi heti ensimmäisessä viestissä nettitreffipalstalla että "mikä on koulutuksesi ja mitä teet työksesi? Oletko ollut kauan työelämässä?"

Siinä siis tärkeimmät asiat naiselle, kertoo paljon. Vastasin rehellisesti kysymyksiin enkä odottanut saavani vastausta kuten en saanutkaan.

Yksi nainen halusi tietää, mitä kouluja olet käynyt ja mitä teet elääksesi (imho nämä on muuten ihan normikysymyksiä, joilla on helppo aloittaa keskustelu kenen tahansa kanssa), ja sinä päättelet että kaikkia naisia kiinnostaa vain ammattisi ja tulosi. Ok.

Olisikin vain normikysymyksiä ja keskustelunaloituksia mutta nuo on olleet niitä kynnyskysymyksiä joiden jälkeen kiinnostus on loppunut.

Ehkä katkeruutesi paistaa läpi tyylistä, jolla vastaat näille naisille? Muussa tapauksessa kannattaa vähän katsoa, millaisia naisia oikein pokaa, jos kaikkia valikoituja kiinnostaa vain elintasosi.

Vierailija
75/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi:

-komeutta
-yli 180cm pituutta

-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa

-isoja tuloja

Eksotiikka kiehtoo.

Eikös markkina-arvoteorian ja muiden laasaslaisuuksien taustalla ole aina ajatus siitä, että nainen pyrkii hyötymään miehestä? Miehen korkea status nostaa naisenkin statusta, miehen varakkuus parantaa naisen elämänlaatua, miehen hieno auto tekee muut naiset kateelliseksi jne? Vai olenko ymmärtänyt väärin, rakastaako nainen sittenkin miestä ihan hänen itsensä takia eikä siksi, että hyötyisi hänestä?

Jos nainen rakastaa miestä hänen itsensä takia, niin eihän status ym. vaikuta mitenkään miehen naisen saantiin, eikö totta? Ja silloin on täysin ymmärrettävää, että nainen voi rakastua myös turvapaikanhakijaan, jolla ei ole mitään maallista omaisuutta.

Jos nainen rakastaa miestä vain saadakseen hänestä hyötyä, niin mikä on se hyöty, mitä saa naimalla persaukisen turvapaikanhakijan? Miten nainen siitä miehen eksoottisuudesta hyötyy?

Vierailija
76/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole se jolle kysymys esitettiin, mutta: nykymaailmassa kaikkien taloudellinen asema ei tule koskaan kohenemaan massatyöttömyyden ja laman takia. Ja mitä ihmeen vikaa on siinä, että mies käyttää julkisia liikennevälineitä, ainakaan kaupunkioloissa? Täällä on miehiä, jotka jankkaavat jankkaamasta päästyään, että kaikkia naisia kiinnostaa vain raha/auto/tutkinto jne. Mutta kun ei kiinnosta. On naisia, joilla on ekologiset arvot, kristilliset tai muuten vain antimaterialistiset arvot. Miksi se on mahdotonta uskoa? Itse olen matalapalkkaisessa työssä ja olisi kiusallista, jos tuloerot seurustelukumppaniin olisivat tosi isot. En haluaisi että hän maksaisi kaiken ja hän olisi luultavasti tottunut erilaiseen elintasoon. Itse en esimerkiksi käy juuri koskaan ulkona syömässä, enkä sitä kaipaakaan. 

Ei ole mahdotonta ja edustan itsekin materialla leveilyä vierastavaa katsantokantaa.

Lähinnä yritin todistaa aloitusviestin hypoteesia epätodeksi ja kysellä yleistä näkemystä, joka ei lainaamastani viestistä selvinnyt.

Vierailija
77/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

b) pyörällä

c) linja-autolla

?

En ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta miksi kuvittelet että joku suhtautuisi samalla tavalla eri kulkupeliä käyttäviin ihmisiin? Se kun kertoo ihmisestä jotain. Kaikki kertoo ihmisestä jotain, kun kyseessä on uusi ihminen. En tajua, mistä olet saanut päähäsi alkaa vaatia samanlaista suhtautumista kaikiin.

En tajua mistä sait päähäsi, että vaadin samanlaista suhtautumista kaikkiin?

Ketjun aiheen mukaisesti tiedustelin onko parinmuodostamistilanteessa miehen kulkuneuvolla merkitystä? Tai paremminkin, onko jollakin kulkuneuvolla positiivinen vaikutus naisten silmissä?

Tässäkin ketjussa on kyseenalaistettu miehen auton merkitys, josta voi vetää ainakin löyhän johtopäätöksen siitä, että naisille ei miehen kulkuneuvolla ole merkitystä.

Tivasit: "Väitätkö suhtautuvasi..." Siinä juuri tulee tuo vaatimus, että kaikkiin pitäisi suhtautua samalla tavalla. Olet vihainen, kun epäilet etä niin ei tapahdu ja vaadit selityksiä ja puolustelua.

Vierailija
78/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajanhan tästä puhutaan. Arvaa mistä ei puhuta? Naisten naisettomuudesta. Pitäisköhän minunkin alkaa spämmäämään koko palsta täyteen kyseisestä "ongelmasta" ja keksiä miljoona tekosyytä joilla voin uskotella itselleni että vika on kaikissa muissa mutta ei missän tapauksessa minussa itsessäni.

t. naiseton nainen

Vierailija
79/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän et tule saamaan naisilta muita vastauksia kuin "no minä nyt vain satuin päätymään yhteen komean 190cm lentokapteenin kanssa, ihan hyvin voisin olla myös 165cm tavis siivoojan kanssa, luonne on tärkein <3"

Olen 165 cm tavissiivooja ja sain pakit mieheltä kun olen siivooja. "Ei meillä taida olla mitään yhteistä." Luonne on miehille se tärkein - kunhan nainen tienaa tarpeeksi.

Mutta eihän tuo "Ei meillä taida olla mitään yhteistä" tarkoita sitä että hän olisi antanut pakit sen takia että olet siivooja, oletko varma että et tehnyt ihan omia johtopäätöksiä?

Kovasti mies hiljeni, kun kerroin työstäni. Sen jälkeen treffien tunnelma olikin aika jäätävä. Toki voit kyseenalaistaa tulkintani, kun mies ei kerran täyttänyt kirjallista "hylkäämisen syy" -kaavaketta.

En voi tietenkään lukea tuon miehen ajatuksia mutta itse ainakin voin rehellisesti sanoa, että jos nainen olisi itselleni mieluinen niin ammatilla ei olisi yhtään mitään merkitystä..

Olen kyllä kieltämättä kokenut tuota samaa kohtelua naisten osalta, kun kerron ammattini treffeillä niin vähän kyllä päät näyttää tippuvan masentuneena alaspäin ja tokaisevat vaan että "joojoo" "aijaa" eikä yhtään kysymystä ammatistani esitetä..

Eli sinulla ei ole mitään vaikeuksia tuomita naisia "pään tippumisen" perusteella, mutta minun tulkintani miehen käytöksestä kyseenalaistat välittömästi. Ei sinun sukupuolesi ole yhtään parempi, vaikka niin luulet.

Ymmärrän miesten ajatustenjuoksun koska olen itsekin mies. Tiedän että me miehet ei pidetä naisen koulutusta/ammattia minkäänlaisena tekijänä toisin kuin teille naisille miehen koulutus/ammatti on yksi tärkeimmistä asioista. Asia on aina ollut näin. Miehiä kiinnostaa naisessa vain ulkonäkö ja luonne.

Ei ole olemassa mitään "miesten ajatuksenjuoksua". Jokainen yksilö ajattelee eri tavalla eikä kukaan osaa lukea ajatuksia vaikka olisi samaa sukupuolta. Lisäksi sinä olet liian typerä ymmärtämään kenenkään ajatuksenjuoksua - edes omaasi.

Vierailija
80/153 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi:

-komeutta

-yli 180cm pituutta

-kykyä alistaa naista

-hienoa autoa

-isoja tuloja

En tiedä johtuuko oma heikohko ja hapuileva korpivaellukseni ihmissuhteiden maailmassa luettelemistasi seikoista, koska mitään noista minulla ei ole koskaan ollut.

Pidän itseäni sen sijaan normaalin näköisenä, mukavana, oikeudenmukaisena, tiedonhaluisena, välittävänä ja joskun liiankin omapäisenä. Se missä jään muista jälkeen on täydellinen kyvyttömyys puhua kiinnostaville ihmisille luontevasti. Nuorempana tuo oli vielä joidenkin mielestä söpöä ja sen sellaista. Nyt se häiritsee itseäni jo sen verran, että se alkaa väkisinkin häiritä vastakumppania jossakin vaiheessa.

Ehkä ostan ison ja kalliin auton, niin ei tarvitse puhua. Sen kuin vain kaasuttelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi