Ongelma josta ei puhuta -miestem naisettomuus
Kiltti ja fiksu mies ei saa naista, tämän olen monta kertaa joutunut toteamaan.
Naiset vaativat mieheltä paljon.
Esimerkiksi:
-komeutta
-yli 180cm pituutta
-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa
-isoja tuloja
plussaa on suuri määrä seksikokemuksia, siitä nainen tietää miehen olevan hyvä saalis. Me ihan tavalliset miehet emme millään mahdu naisten ahtaisiin vaatimuksiin.
Kommentit (153)
Voisiko joku jankuttajista nyt jo vastata, mitä te tällä jauhamisellanne haette? Tämänkin keskustelun jälkeen on avatu monta samasta aiheesta, mutta kysymyksiin ei tule vastausta. Vielä kerran: mihin pyrit sillä, että kirjoitat jatkuvasti vauvapalstalle naisettomudestasi vihamielisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdetta somittaessa molemmat saisivat puolison, mutta kun parisuhdetta ei solmitakaan, ei kumpikaan saa puolisoa. Jälkimmäinen toteutuu, joten mies jää ilman puolisoa.
Ongelma on siis siinä, että miehistä suurempi osuus haluaa parisuhteita kuin naisista, joten mies jää ilman.
Ongelmaa ei siis ole siinä, että jotkut solmivat parisuhteen jolloin molemmat saavat puolison, vaan siinä että läheskään kaikki naiset eivät parisuhdetta halua.
Nyt on sen verran korkealentoista, että alkaa olla vaikea tajuta. Eli naiset, jotka eivät parisuhdetta halua, tekevät mielestäsi väärin? Koska silloin kutakin parisuhteeseen haluamatonta naista kohden jää aina yksi mies ilman, vaikka tämä haluaisi parisuhteen? Eli on naisten vika, että miehet jotka haluavat parisuhteeseen, eivät onnistu tavoitteessaan?
...
Eli jos ei täyspäistä, omasta elatuksestaan (ja pyykeistään) huolehtivaa miestä satu elämääni, olen mielelläni yksin. Enkä käsitä, miksi yksin eläminen on monille miehille niin vaikeaa.
Naiset, jotka eivät parisuhdetta halua, eivät tietenkään tee mielestäni väärin, enkä ole sellaista väittänyt.
Eli ei todellakaan ole naisten vika, että miehet jotka haluavat parisuhteeseen, eivät onnistu tavoitteessaan.
Sotket täydellisesti syy seuraussuhteen syyllisyyteen, etkä selvästikään erota näitä toisiinsa liittymättömiä käsitteitä toisistaan. Ehkäpä matemaatinen esimerkki olisi sinullekin tarpeeksi selvä. 1 + 2 = 3 pitää paikkansa, ja yhtälön vasemmasta puolen totuusarvosta seuraa sen oikean puolen totuusarvo. 1 + 2 ei kuitenkaan ole syyllinen mihinkään, ei edes kolmosen olemassaoloon yhtälön oikealla puolella. Täytyy olla täysin pihalla logiikan alkeistakin jotta moisen johtopäätöksen pystyy tekemään.
...
Väität että jos et täyspäistä, omasta elatuksestaan (ja pyykeistään) huolehtivaa miestä satu elämääsi löytämään, olet mielelläsi yksin, mutta tarkoitat luultavimmin jotain aivan muuta, eli että ole silloin mielelläsi ilman miestä, etkä todellakaan yksin. Et käsitä, miksi yksin eläminen on monille miehille niin vaikeaa, koska et oikeasti ole koskaan ollut täysin yksin, joten et asiasta mitään ymmärrä. Mikäli olisit, ei asiassa olisi mitään epäselvää, yksin oleminen on naisille aivan yhtä vaikeaa kuin miehillekin, se vain on heille paljon harvinaisempaa, ja johtaa usein itsemurhan yritykseen.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku jankuttajista nyt jo vastata, mitä te tällä jauhamisellanne haette? Tämänkin keskustelun jälkeen on avatu monta samasta aiheesta, mutta kysymyksiin ei tule vastausta. Vielä kerran: mihin pyrit sillä, että kirjoitat jatkuvasti vauvapalstalle naisettomudestasi vihamielisesti?
Onko foorumin softan käyttö sinulle vaikeaa?
Etkö tiedä vai etkö ymmärrä, kuinka lainaa nappi toimii?
Tuntuuko sinusta, että kaikki ovat sinulle vihamielisiä?
Vai ainoastaan miehet?
Suosittelisin hakemaan apua.
Aloittajan kirjoittama lista kertoo vain ja ainoastaan siitä, millaisista naisista hän itse on kiinnostunut. Ikävä tosiasia on, että mikäli et ole alfamies, ei kannata edes yrittää kalastella alfamiesten apajilla. Ei me betanaisetkaan saada niitä miehiä, joita alfanaiset saavat.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi:
-komeutta
-yli 180cm pituutta
-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa
-isoja tuloja
plussaa on suuri määrä seksikokemuksia, siitä nainen tietää miehen olevan hyvä saalis. Me ihan tavalliset miehet emme millään mahdu naisten ahtaisiin vaatimuksiin.
Ilmeisesti näet kiinnostavina naisina vain ne "bimbonaiset", joiden elämä pyörii oman ulkonäön ja jetsetter-elämän keskellä. Tokihan ne rikkaiden jääkiekkoilijoiden perässä juoksevat naiset vaativat mieheltä vaikka mitä. He kun ovat todella panostaneet siihen, että sillä treenatulla kropallaan ja silikonirinnoillaan saavat sen rikkaan pitkän komean miehen. Mutta enemmistö naisista kuitenkin kuuluu taviksiin. Me emme ulkonäöllämme koreile. On selluliittia, eriparitissit, meikitön naama... Ne kauniit naiset täydellisine vartaloineen voit unohtaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko foorumin softan käyttö sinulle vaikeaa?
Etkö tiedä vai etkö ymmärrä, kuinka lainaa nappi toimii?
Tuntuuko sinusta, että kaikki ovat sinulle vihamielisiä?
Vai ainoastaan miehet?
Suosittelisin hakemaan apua.
Tuo kysymys oli ihan yleisesti kaikille teille, jotka vietätte aikanne vauva-palstalla naisettomuuttanne valittaen. Osasit vastata tuohon viestiin, niin osaisitko jo vastata varsinaiseen kysymykseen: mihin pyrit sillä, että kirjoitat jatkuvasti naisettomuudestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietoisku "kilteille" miehille: se että avaat oven ja juttelet ystävällisesti ei tee sinusta kilttiä miestä jos samalla oletat, että palkinnoksi tästä sinun kuuluisin saada pesää. Sen sijaan se tekee sinusta häikäilemättömän hyväksikäyttäjän. Kiltteys on sitä, että tehdään näitä asioita, koska kunnioitetaan toista ihmistä eikä odoteta palkintoa. Kukaan nainen ei halua miestä, jonka kiltteys ja ystävällisyys ei ole aitoa. Ne, joita sinä pidät jännämiehinä, usein kohtelevat kaikkia naisia todella miellyttävästi eivätkä oleta saavansa joka ovenavauksesta vastapalveluksena säärten avaamista, joten ei ole yllättävää, että sadasta naisesta yksi sitten kiinnostuu hänestä. "Kiltit" miehet luulevat että jokaisen naisen pitäisi kiinnostua heistä joka kerta kun he auttavat edes jossain pikkujutussa.
Sinäkin varmaan teet joka kerta kotitöitä ihan omaksi iloksesi ja hemmottelet miestäsi ilman mitään taka-ajatuksia. Eli olet "rakastava" ja "tukeva" vaimo...kunnes rahat loppuu tai tulee terveysongelmia.
Kiitos kysymästä, minä siivoa ihan siitä syystä että minulla ei ole kiinnostusta elää sotkuisessa kodissa. Miestäni ei pienet eikä oikein isommatkaan sotkut haittaa, että kyllä minä tosiaan enimmäkseen omaksi ilokseni siivoan. Ja kyllä minä toista hemmottelen ihan siksi että näkisin iloisen ilmeen toisen kasvoilla, siitä kun tulee hyvä mieli itsellekin. Terveysongelmia on jo ollut eikä rahaakaan aina ihan kauheasti ole ollut (esim. silloin kun mieheni oli työtön ja elimme minun palkallani ja toisen kerran silloin kun minä olin kotihoidontuella lapsen kanssa kotona ja elimme mieheni palkalla), eivätkä nämä ole kuviota suuremmin muuttaneet. Parisuhde kun on yhteispeliä, eikä mitään kaupankäyntiä tai jatkuvaa kiitollisuudenvelkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin varmaan teet joka kerta kotitöitä ihan omaksi iloksesi ja hemmottelet miestäsi ilman mitään taka-ajatuksia. Eli olet "rakastava" ja "tukeva" vaimo...kunnes rahat loppuu tai tulee terveysongelmia.
Oikeesti, voi v**** hel**** s*****. Kotitöitä tehdään, koska pitää. Jottei koti hukkuisi saastaan jne. Sama työpaikalla, joku keittää sinunkin kahvisi kokoukseen. Paljastit tässä kivasti elämänasenteesi: ilmeisesti teet kotitöitä vain saadaksesi pimppiä. Luojan kiitos valtaosa miehestäkin on aikuisempia kuin sinä. En keksi edes sanoja joilla kuvaisin kuvotusta, jota kaltaisesi vauvamiehet aiheuttavat. Onneksi oma mieheni on oikeasti aikuinen ihminen.
En vaan tajua. Olen kaunis, korkeakoulutettu nainen. Mieheni on kyllä myös viisas (ja opiskellut ja hyvin pärjäävä tästä syystä). Hän on lyhyt, ei mikään miesten mies totisesti. Hän valloitti minut luotettavuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi:
-komeutta
-yli 180cm pituutta
-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa
-isoja tuloja
plussaa on suuri määrä seksikokemuksia, siitä nainen tietää miehen olevan hyvä saalis. Me ihan tavalliset miehet emme millään mahdu naisten ahtaisiin vaatimuksiin.Ilmeisesti näet kiinnostavina naisina vain ne "bimbonaiset", joiden elämä pyörii oman ulkonäön ja jetsetter-elämän keskellä. Tokihan ne rikkaiden jääkiekkoilijoiden perässä juoksevat naiset vaativat mieheltä vaikka mitä. He kun ovat todella panostaneet siihen, että sillä treenatulla kropallaan ja silikonirinnoillaan saavat sen rikkaan pitkän komean miehen. Mutta enemmistö naisista kuitenkin kuuluu taviksiin. Me emme ulkonäöllämme koreile. On selluliittia, eriparitissit, meikitön naama... Ne kauniit naiset täydellisine vartaloineen voit unohtaa heti.
Mielestäni asia on toisinpäin. Kyllä ne on enemmän ne jääkiekkoilijat, jotka hyödyntävät asemaansa saadakseen sen kauniin naisen. Huippukauniilla naisilla on varaa valita monen miehen välillä. Otetaan vaikka Ruutu-Morelius tapaus. Kyllähän tuolle Sofialle olisi varmaan ollut paljon ottajia. Enkä usko, että on missään ravintoloissa nuokkunut pokaamassa jääkiekkoilijoita. Janni Hussi, Mirella Koullias, Hanna Koivu jne. Eipä kovin silikoonibimboilta vaikuta ja aika ymmärrettävää, että kelpaisi lähes kaikille miehille. Jääkiekkoilijoillekin ja muille rikkaille tai komeille.
Tavalliset miehet mahtuvat tavallisten naisten vaatimuksiin. Mutta tavallinen nainen taas ei ole missin tai mallin näköinen vaan sellainen, kun suurin osa niistä omista naispuolisista luokkakavereista oli.
Mutta miehen suurin ongelma ei ole ulkonäkö tai ei omistetut tavarat. Se on luonne ja asenne, jossa on häikkää. Puhumattomuus, jurous, naisviha, halveksuminen, vastuuntunnottomuus, haukkuminen, katkeruus, laiskuus, saamattomuus, jne. Osa noista saatetaan myöntää, mutta ei haluta siltikään niitä itsessä muuttaa. Vaikka sitten jäisi kuinka yksin tahansa, mutta helpompi sanoa ettei kelpaa naisille, koska ei ole autoa.
Hyville miehille löytyy aina puoliso. Monet miehet eivät vaan halua olla sitä mitä naiset pitävät hyvänä miehenä. Vastuuntunnollisena, kunnollisena, uskollisena, ei seksikeskeisenä, aidosti kilttinä ja kunniottavana, tasavertaisena parisuhteessa, aikuisena miehenä. Tuollaisista miehistä pidetään kiinni ja niitä haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Väität että jos et täyspäistä, omasta elatuksestaan (ja pyykeistään) huolehtivaa miestä satu elämääsi löytämään, olet mielelläsi yksin, mutta tarkoitat luultavimmin jotain aivan muuta, eli että ole silloin mielelläsi ilman miestä, etkä todellakaan yksin. Et käsitä, miksi yksin eläminen on monille miehille niin vaikeaa, koska et oikeasti ole koskaan ollut täysin yksin, joten et asiasta mitään ymmärrä. Mikäli olisit, ei asiassa olisi mitään epäselvää, yksin oleminen on naisille aivan yhtä vaikeaa kuin miehillekin, se vain on heille paljon harvinaisempaa, ja johtaa usein itsemurhan yritykseen.
Et tiedä minusta mitään. Koulun jälkeen vähäiset ystäväni muuttivat muualle, en saanut opiskelu- enkä työpaikkaa, joten olin todellakin aivan yksin. Tiedän tasan tarkkaan, miltä tuntuu, kun ei ole ketään muuta jolle jutella kuin kaupan kassa. En kuitenkaan halunnut jäädä siihen tilanteeseen, vaan tein vuosia töitä sen eteen, että sain uusia ystäviä, opin menemään yksin tilaisuuksiin, järjestötoimintaan ja harrastuksiin, missä en tuntenut ketään. Ujolle se ei todellakaan ollut helppoa. Kun ystäviä sain, pidin ystävyyssuhteista hyvää huolta, olin tukena esim ystävän sairastuessa. Koska olen kokenut totaaliyksinäisyyden, en ota ystäviä itsestäänselvyytenä.
Pitääkö kommentistasi siis päätellä, että olisit mieluummin huonossakin parisuhteessa kuin yksin? Tai sellaisen kumppanin kanssa, josta et oikeastaan välitä? Kunhan ei tarvitse olla yksin?
Av:lla moni mies vinkuu, että naisilla on helpompaa sinkkuina, kun naisilla on niin paljon ystäviä. Eiköhän valtaosa naisista ole minun tavallani nähnyt vaivaa ystävyyssuhteiden hankkimiseksi ja ylläpitämiseksi, eivät ne tyhjästä tule.
Oletko varma?
Entäpä jos siellä ei puhuttukaan kaikista miehistä, vaan jostain tietyn ikäryhmän miehistä?