Ongelma josta ei puhuta -miestem naisettomuus
Kiltti ja fiksu mies ei saa naista, tämän olen monta kertaa joutunut toteamaan.
Naiset vaativat mieheltä paljon.
Esimerkiksi:
-komeutta
-yli 180cm pituutta
-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa
-isoja tuloja
plussaa on suuri määrä seksikokemuksia, siitä nainen tietää miehen olevan hyvä saalis. Me ihan tavalliset miehet emme millään mahdu naisten ahtaisiin vaatimuksiin.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuta, ei, paitsi ainakin joka päivä. Mediassa ja somessa ja keskustelupalstoilla. Se on oikein ollut viime vuosien teema.
Ap:lle neuvo: tarkista aluksi, että etsit ns. oman tasoistasi seuraa. Nimittäin samaa "miksi en saa naista" -valitusta kuulen lähes päivittäin eräältä tutulta. Hän on 50-vuotias pitkäaikaistyötön, jolla on erittäin jyrkät mielipiteet, ja huonot sosiaaliset taidot. Hän etsii tositarkoituksella naista, sellaista alle 30-vuotiasta, omillaan toimeentulevaa missityyppiä. Mikään muu ei kelpaa. Osaatko ollenkaan keksiä, miksi hän on sinkku?
Vaikka aloitus onkin mitä on, niin tämä on mua naisten kanssa ns. kädettömänä miehenä aina kiinnostanut.
Jos ei natsaa ikinä tai ainakin tosi harvoin, niin eihän se syy voi aina olla yrittäminen oman tason ulkopuolelta? Ja miten sen tasonsa saa edes selville?
Pelkkää paskaa.
Olen ruma ja köyhä mies ja aina on pillua tullut. Parisuhteessakin ollessa on aina joku toinen tarjoamassa itseään.
Latentit homoseksuaalit ja muut ATM miehet ovat vain omien ajatustensa orjia. Vähemmän kukkia ja enemmän kikkelin heilutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kuin mies saa kyllä naisen jos tahtoo, ei vaan välttämättä juuri sitä kaikkein kauneinta ja hehkeintä. Laske rimaasi.
Mihin jäi naisten neuvo siitä että toiseen ihmiseen ei saa tyytyä.
Sun mielestä onnellinen parisuhde syntyy tyytymisestä?
Kun siihen ei-kaikkein-kauneimpaan-ja-hehkeimpään malttaa hetken tutustua, hän saattaakin muuttua sun silmissä maailman kauneimmaksi. Ihmisille ei vaan anneta edes mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi:
-komeutta
-yli 180cm pituutta
-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa
-isoja tuloja
plussaa on suuri määrä seksikokemuksia, siitä nainen tietää miehen olevan hyvä saalis. Me ihan tavalliset miehet emme millään mahdu naisten ahtaisiin vaatimuksiin.
-Komeus on subjektiivista
-Tähän pituusasiaan en nyt edes vaivaudu ottamaan kantaa muuten kuin sanomalla, että suurin osa tuntemistani alle 180cm miehistä seurustelee tai on avio/avoliitossa
-Tarkoitatko alistamista seksissä ah-niin-ihanaan Christian Grey -tyyliin? (#sarkasmi) Vai muunlaista alistamista nyrkin ja hellan välissä? Ensimmäiselle löytyy varmasti omat ottajansa, jälkimmäisestä ei taida kukaan pitää.
-Autot. Eivät. Kiinnosta. Naisia.
Paitsi ehkä autonharrastajanaisia.
-Suuret tulot? Kaikki varmasti tulevat mielellään mukavasti toimeen, mutta parisuhteen perustana toisen tulot ovat merkityksettömiä: pääsääntöisesti jokainen on itse vastuussa omasta elatuksestaan.
Auto? Auto??! Miksi miehet aina luulevat että naisia kiinnostaa jokin auto??? Missä tätä opetetaan kaikille vässyköille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän et tule saamaan naisilta muita vastauksia kuin "no minä nyt vain satuin päätymään yhteen komean 190cm lentokapteenin kanssa, ihan hyvin voisin olla myös 165cm tavis siivoojan kanssa, luonne on tärkein <3"
Olen 165 cm tavissiivooja ja sain pakit mieheltä kun olen siivooja. "Ei meillä taida olla mitään yhteistä." Luonne on miehille se tärkein - kunhan nainen tienaa tarpeeksi.
Mutta eihän tuo "Ei meillä taida olla mitään yhteistä" tarkoita sitä että hän olisi antanut pakit sen takia että olet siivooja, oletko varma että et tehnyt ihan omia johtopäätöksiä?
Kovasti mies hiljeni, kun kerroin työstäni. Sen jälkeen treffien tunnelma olikin aika jäätävä. Toki voit kyseenalaistaa tulkintani, kun mies ei kerran täyttänyt kirjallista "hylkäämisen syy" -kaavaketta.
En voi tietenkään lukea tuon miehen ajatuksia mutta itse ainakin voin rehellisesti sanoa, että jos nainen olisi itselleni mieluinen niin ammatilla ei olisi yhtään mitään merkitystä..
Olen kyllä kieltämättä kokenut tuota samaa kohtelua naisten osalta, kun kerron ammattini treffeillä niin vähän kyllä päät näyttää tippuvan masentuneena alaspäin ja tokaisevat vaan että "joojoo" "aijaa" eikä yhtään kysymystä ammatistani esitetä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kuin mies saa kyllä naisen jos tahtoo, ei vaan välttämättä juuri sitä kaikkein kauneinta ja hehkeintä. Laske rimaasi.
Kun siihen ei-kaikkein-kauneimpaan-ja-hehkeimpään malttaa hetken tutustua, hän saattaakin muuttua sun silmissä maailman kauneimmaksi. Ihmisille ei vaan anneta edes mahdollisuutta.
Kiitos neuvosta mutta olen kokeillut kyllä, olin yli vuoden naisen kanssa eikä käsitykseni hänen ulkonäöstä muuttunut mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuta, ei, paitsi ainakin joka päivä. Mediassa ja somessa ja keskustelupalstoilla. Se on oikein ollut viime vuosien teema.
Ap:lle neuvo: tarkista aluksi, että etsit ns. oman tasoistasi seuraa. Nimittäin samaa "miksi en saa naista" -valitusta kuulen lähes päivittäin eräältä tutulta. Hän on 50-vuotias pitkäaikaistyötön, jolla on erittäin jyrkät mielipiteet, ja huonot sosiaaliset taidot. Hän etsii tositarkoituksella naista, sellaista alle 30-vuotiasta, omillaan toimeentulevaa missityyppiä. Mikään muu ei kelpaa. Osaatko ollenkaan keksiä, miksi hän on sinkku?
Vaikka aloitus onkin mitä on, niin tämä on mua naisten kanssa ns. kädettömänä miehenä aina kiinnostanut.
Jos ei natsaa ikinä tai ainakin tosi harvoin, niin eihän se syy voi aina olla yrittäminen oman tason ulkopuolelta? Ja miten sen tasonsa saa edes selville?
Luulisi olevan päivänselvää, että 20 vuotta nuorempien kanssa ei välttämättä onnista.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten sen tasonsa saa edes selville?
Katsomalla kumppaniaan, ja jos sitä ei ole, niin pokaamalla niin kauan, aina vaan vähemmän puoleensavetäviä, että natsaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos neuvosta mutta olen kokeillut kyllä, olin yli vuoden naisen kanssa eikä käsitykseni hänen ulkonäöstä muuttunut mihinkään.
Ihan yli vuoden olit. Melkoinen sankari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän et tule saamaan naisilta muita vastauksia kuin "no minä nyt vain satuin päätymään yhteen komean 190cm lentokapteenin kanssa, ihan hyvin voisin olla myös 165cm tavis siivoojan kanssa, luonne on tärkein <3"
Olen 165 cm tavissiivooja ja sain pakit mieheltä kun olen siivooja. "Ei meillä taida olla mitään yhteistä." Luonne on miehille se tärkein - kunhan nainen tienaa tarpeeksi.
Mutta eihän tuo "Ei meillä taida olla mitään yhteistä" tarkoita sitä että hän olisi antanut pakit sen takia että olet siivooja, oletko varma että et tehnyt ihan omia johtopäätöksiä?
Kovasti mies hiljeni, kun kerroin työstäni. Sen jälkeen treffien tunnelma olikin aika jäätävä. Toki voit kyseenalaistaa tulkintani, kun mies ei kerran täyttänyt kirjallista "hylkäämisen syy" -kaavaketta.
En voi tietenkään lukea tuon miehen ajatuksia mutta itse ainakin voin rehellisesti sanoa, että jos nainen olisi itselleni mieluinen niin ammatilla ei olisi yhtään mitään merkitystä..
Olen kyllä kieltämättä kokenut tuota samaa kohtelua naisten osalta, kun kerron ammattini treffeillä niin vähän kyllä päät näyttää tippuvan masentuneena alaspäin ja tokaisevat vaan että "joojoo" "aijaa" eikä yhtään kysymystä ammatistani esitetä..
Eli sinulla ei ole mitään vaikeuksia tuomita naisia "pään tippumisen" perusteella, mutta minun tulkintani miehen käytöksestä kyseenalaistat välittömästi. Ei sinun sukupuolesi ole yhtään parempi, vaikka niin luulet.
Itse en todellakaan hakenut mitään mies mallia, vaan ihan tavallista miestä :)
Eipä tuolla ole autoa eikä työpaikkaa, erittäin komea kyllä on ja 180cm , muuten ihan tavallinen kadun tallaaja.
Ole kyllä huomannut miten muut naiset häntä katselee, ja sitten minua 165 ja pullukka tavis nainen :D
Koominen avaus palstalla, jolla ei ole voinut kuukausiin puhua mistään ilman, että joku kääntää keskustelun miesten puutteeseen.
- Autot eivät kiinnosta mua yhtään ja julkisilla pääsee Helsingissä
- Komeus on toissijaista ja katsojan silmissä
- Kiltti ja fiksu todellakin kelpaa, ap ei tosin taida oikeasti olla sellainen. Onko sulla naispuolisia ystäviä? Vai onko nainen sulle vain pillu?
- Sängyssä kokeneisuus ja alistaminen varmasti jakaa naisia tosi paljon, osalle tärkeää, osalle turn-off
Miten niin ei puhuta. Koko ajan joku mies siitä valittaa. Millaisia vaatimuksia itse asetat naiselle?
Sinkkumiesten ja -naisten kohtaamattomuus tuskin johtuu vain naisten liian kovista vaatimuksista, vaan ihan yhtä lailla miehet on nirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi:
-komeutta
-yli 180cm pituutta
-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa
-isoja tuloja
'
Helppo sulla on kun kerta olet osannut listata millainen pitää olla naisen saadakseen. Mikset ala tavoitella noita ominaisuuksia? Oikeastaan kaikki paitsi 180cm on saavutettavissa, jos ei oikeasti, niin pienellä bluffauksella ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Auto? Auto??! Miksi miehet aina luulevat että naisia kiinnostaa jokin auto??? Missä tätä opetetaan kaikille vässyköille?
Väitätkö suhtautuvasi samalla tavalla mieheen, joka tulee treffeille:
a) kalliin näköisellä Audilla/Mersulla/Bemarilla
b) pyörällä
c) linja-autolla
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi olevan päivänselvää, että 20 vuotta nuorempien kanssa ei välttämättä onnista.
Teit tämän tulkinnan mun viestistä miten?
Vai oliko tämä joku inside-vitsi jota en vain tajunnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö suhtautuvasi samalla tavalla mieheen, joka tulee treffeille:
a) kalliin näköisellä Audilla/Mersulla/Bemarilla
b) pyörällä
c) linja-autolla
?
En ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta miksi kuvittelet että joku suhtautuisi samalla tavalla eri kulkupeliä käyttäviin ihmisiin? Se kun kertoo ihmisestä jotain. Kaikki kertoo ihmisestä jotain, kun kyseessä on uusi ihminen. En tajua, mistä olet saanut päähäsi alkaa vaatia samanlaista suhtautumista kaikiin.