Ongelma josta ei puhuta -miestem naisettomuus
Kiltti ja fiksu mies ei saa naista, tämän olen monta kertaa joutunut toteamaan.
Naiset vaativat mieheltä paljon.
Esimerkiksi:
-komeutta
-yli 180cm pituutta
-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa
-isoja tuloja
plussaa on suuri määrä seksikokemuksia, siitä nainen tietää miehen olevan hyvä saalis. Me ihan tavalliset miehet emme millään mahdu naisten ahtaisiin vaatimuksiin.
Kommentit (153)
Oma mieheni on kyllä kaikkea muuta kuin listassa on mainittu.
-pituutta 174cm
-ei autoa silloin kun tapasimme eikä sitä ole vieläkään. Autoista tosin tiedän muutenkin yhtä paljon kuin pulu shakista
-oli tavatessamme työtön ja korviaan myöten veloissa. Hänellä on myös pelkkä peruskoulu käytynä koska lopetti amiksen kesken ja meni töihin.
-komea....joo ei. Ylipainoa oli ja on vieläkin ainakin 25kg ja hampaat olivat huonossa kunnossa (nyt ei puhuta mistään vinoista hampaista vaan todellakin huonokuntoisesta purukalustosta. Tosin kävi jokunen vuosi sitten korjauttamassa ne kun tajusi, mitä terveysvaikutuksia sillä on).
-sosiaalisesti aika kömpelö. Välillä joutuu häpeämään niitä möläytyksiä.
-yleistietämys on surkeampi kuin meidän 10v. pojalla
-seksikumppaneita ennen minua kuulemma kolme.
Mutta rakastan häntä silti yli kaiken. Hän on kiltti (niin, kiltti. Ei "kiltti"), perhekeskeinen, huumorintajuinen, ystävällinen ja kärsivällinen (ja sitä tarvitaan minun kanssani). Hän on myös hyvin rauhallinen (hän ei ole koskaan edes korottanut ääntään) ja viihtyy kotona. Hän ei pahemmin juo alkoholia eikä polta tupakkaa. Mies kannattaa myös tasa-arvoa (muunlaista miestä en edes olisi huolinut) ja olemmekin jakaneet esim. vanhempainvapaat puoliksi. Meitä yhdistää myös samanlaiset mielenkiinnot kohteet sekä harrastukset kuten kalastus, jonka parissa itse asiassa tapasimmekin.
Että tällainen mies minulla on =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auto? Auto??! Miksi miehet aina luulevat että naisia kiinnostaa jokin auto??? Missä tätä opetetaan kaikille vässyköille?
Väitätkö suhtautuvasi samalla tavalla mieheen, joka tulee treffeille:
a) kalliin näköisellä Audilla/Mersulla/Bemarilla
b) pyörällä
c) linja-autolla
?
En ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta miksi kuvittelet että joku suhtautuisi samalla tavalla eri kulkupeliä käyttäviin ihmisiin? Se kun kertoo ihmisestä jotain. Kaikki kertoo ihmisestä jotain, kun kyseessä on uusi ihminen. En tajua, mistä olet saanut päähäsi alkaa vaatia samanlaista suhtautumista kaikiin.
En tajua mistä sait päähäsi, että vaadin samanlaista suhtautumista kaikkiin?
Ketjun aiheen mukaisesti tiedustelin onko parinmuodostamistilanteessa miehen kulkuneuvolla merkitystä? Tai paremminkin, onko jollakin kulkuneuvolla positiivinen vaikutus naisten silmissä?
Tässäkin ketjussa on kyseenalaistettu miehen auton merkitys, josta voi vetää ainakin löyhän johtopäätöksen siitä, että naisille ei miehen kulkuneuvolla ole merkitystä.
Tivasit: "Väitätkö suhtautuvasi..." Siinä juuri tulee tuo vaatimus, että kaikkiin pitäisi suhtautua samalla tavalla. Olet vihainen, kun epäilet etä niin ei tapahdu ja vaadit selityksiä ja puolustelua.
Tätähän mä tuolla toisessa ketjussa ihmettelin. Ylitulkitaan, tehdään päätelmiä kirjoittajan mielenlaadusta ja tuomitaan. Ei keskustella, huudetaan.
En ole vihainen. En tivannut. En vaadi.
Kysyin. Viattomasti. Mielenkiinnosta.
Mulla on kova luotto naisten moninaisuuteen ja poikkeamaan tiukasti määritellystä naisen mallista. Eihän tuossa mun kysymyksessä edes ilmoitettu minkäänlaista preferenssiä suuntaan tai toiseen.
Kyllähän kaikki muut ihmiset näyttävät mielipuolisilta raivopäiltä, kun tulkitset huutamiseksi sen että kanssasi ollaan eri mieltä.
"Väitätkö..." ei ole neutraali kysymys. Se, jolle tuo hyökkäävä kysymys esitetään, joutuu väistämättä aloittamaan puolustelevasti "Enhän minä sellaista väitä..." jne. Se on kysymyksen tarkoitus, saada toinen puolustelemaan ja selittelemään. Näyttämään siltä että jäi kiinni housut kintuissa. Ja sitten kun joku paljastaa tuon temppusi, valitat ylitulkinnasta ja tuomitsemisesta. Se kiltti ja kuuliainen selittely olisi toki ollut paremmin mieleesi.
En jaksa keskustella ihmisten kanssa, jotka poimivat rusinat puurosta ja esittävät niiden pohjalta omia järkähtämättömiä tulkintojaan. Mikään esittämäsi väite ei osunut sinnepäinkään, mutta eihän sillä ole sulle mitään merkitystä sillä sinä olet oikeassa ja muut väärässä. Jos saat tästä jankkaamisesta jotain irti, niin kiva sulle.
Ihmeesti kuitenkin jaksoit naputella sisällöttömän viestin, vaikka jankkaamista paheksut. Googletapa muuten sanonta rusinoiden poimimisesta. Ärsyttävää, kun kielikuvia hallitsemattomat ihmiset yrittävät niitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi:
-komeutta
-yli 180cm pituutta
-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa
-isoja tuloja
plussaa on suuri määrä seksikokemuksia, siitä nainen tietää miehen olevan hyvä saalis. Me ihan tavalliset miehet emme millään mahdu naisten ahtaisiin vaatimuksiin.
Hyvä ja paikkansapitävä kiteytys näin äkkiseltään listaamiasi asioita katsoen! Mummot on tosiaan hieman liikaa tässä vuosien varrella lukeneet naisten lehtiä ja töllöttäneet frendejä yms., joista he herkästi lehtiin uskovina ovat ottaneet vaatimuslistansa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisivat miehet a ja c. Pyöräilykypärä on koomisen näköinen.
Hyvä vinkki kaikille miehille. Fillarilla treffeille. Jos nainen kavahtaa kypärää, voikin todeta, että eipä tuollaiseen tyhjäpäähän kannata aikaansa tuhlata.
Naispelko23 kirjoitti:
Oma mielipiteeni on se, että naisilla näitä vaatimuksia on enemmän kuin miehillä. Miehillä melkolailla kaikki vaatimukset liittyvät ulkonäköön, mutta naisilla on ulkonäön lisäksi sitten muitakin vaatimuksia aikamoinen lista.
Terveisin Naispelko23
Mielestäni vaatimus kauneudesta ja täydellisestä vartalosta vastaa kyllä aika pitkää vaatimuslistaa. Ulkomuotoon voi itse vaikuttaa vain rajoitetusti.
Vierailija kirjoitti:
Naispelko23 kirjoitti:
Oma mielipiteeni on se, että naisilla näitä vaatimuksia on enemmän kuin miehillä. Miehillä melkolailla kaikki vaatimukset liittyvät ulkonäköön, mutta naisilla on ulkonäön lisäksi sitten muitakin vaatimuksia aikamoinen lista.
Terveisin Naispelko23
Mielestäni vaatimus kauneudesta ja täydellisestä vartalosta vastaa kyllä aika pitkää vaatimuslistaa. Ulkomuotoon voi itse vaikuttaa vain rajoitetusti.
Koskee myös naisia. Ette te mitään uhreja enää ole.
Terveisin Naispelko23
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan lämpenisi samalla lailla mersumiehelle verrattuna mieheen joka tulee bussilla. :D Syynä on se, että olen itse köyhä opiskelija. Alkaisi hirvittämään jos toinen on hirveän rikkaan oloinen.
Nooh mielipiteitä on erilaisia.minulla ainakin olisi kiire naimisiin.
Naispelko23 kirjoitti:
Tietyillä foorumeilla asioista puhutaan, mutta valtamedia ei kovin mielellään tartu näihin naisettomiin tapauksiin, koska hyvin monesti ne luokitellaan mielenterveyspotilaiksi. Moni varmasti onkin, mutta jokainen voi miettiä sitäkin, että mistä ne ongelmat ovat tulleet, naisettomuudesta vai jostain muusta. Tuskin on helpompaa tapaa masentua kuin se, että huomaa olevansa kelpaamaton niinkin "tavallisiin" asioihin kuin perheen perustaminen ja kumppanin saaminen. Tuntuu siltä, että sitä ei hyväksytä selitykseksi, että mies masentuu siitä ettei kelpaa naisille, syyn täytyy olla siinä, että se mies on ollut masentunut jo pitkään ja naiset jollain ihmeellisillä voimillaan aistivat sen jo ennen ensimmäisiä treffejäkään ja antavat pakit. Mediassa muutenkin kaikki käydään aina naisten kautta, mitenhän monesti on ollut niitä "Mies, näin tyydytät naisesi oikein" tyyppisiä uutisia. Harvemmin niitäkään näkee miesten kautta tehtyinä. Nytkin jokunen aika sitten taisi olla parikin uutista siitä miten ulkomailla sattui olemaan naisia, jotka olivat neitsyitä vaikka ikää oli +30v. Uutisen kommenteissa sitten oli vieläkin vanhemmat miehet huutelemassa omaa poikuttaan, mutta eipä ole heistä uutisia näkynyt.
Ihmisillä on kovia vaatimuksia kumppaneille, koska tietysti kaikki mieluiten ottaisivat sen parhaan vaihtoehdon kumppanikseen. Oma mielipiteeni on se, että naisilla näitä vaatimuksia on enemmän kuin miehillä. Miehillä melkolailla kaikki vaatimukset liittyvät ulkonäköön, mutta naisilla on ulkonäön lisäksi sitten muitakin vaatimuksia aikamoinen lista. Onhan se ihan selvää, että jos vaaditaan paljon niin paljon miehiä jää niiden vaatimusten ulkopuolelle. Nämä kovimmat vaatimukset kumppanin suhteen ovat tietysti nuorella iällä tapahtuvia juttuja kun vielä eletään siellä pilvilinnoissa ja odotetaan unelmiensa prinssiä tai prinsessaa. Ongelma tulee siinä, että kun et nuorena täytä niitä vaatimuksia ja jäät ulkopuolelle parisuhde-elämästä, seksistä ja muusta "normaalista", niin lopulta käy niin ettei usko omaan kelpaavuuteensa, masentuu siitä ja ehkä katkeroituu. Eikä asiaa auta yhtään se, että kun naiset ovat opetelleet näitä suhdehommia jo teineinä, ja itse mahdollisesti olisi kelvollinen parisuhteisiin joskus kolmenkympin tienoilla, mutta se olisi silloin vasta sitä opettelua jo kokeneen naisen kanssa. Ei kovin moni nainen hyvällä katso sitä jos mies ei ole tuohon ikään mennessä kelvannut kenellekään edes panoksi. Näissä naisettomissa miehissä olisi varmasti ihan älyttömästi hyvää miesmateriaalia, mutta kun näyttömahdollisuutta ei monista erilaisista syistä saa.
Varmasti kohta joku tulee kertomaan miten jotkut naiset tahtovat kokemattoman miehen. varmasti tahtovat, mutta melkoisen pieni mahdollisuus sellaisen löytymiseen on. Se kokemattomuus kun tuskin vielä on kenellekään se ykkösvalintakriteeri, ja nuo kokemattoman miehen tahtovat naiset ovat vähemmistö. Melkein kaikkihan sitä haluaa jo valmiin paketin, joka täyttää kaikki toiveet.
Terveisin Naispelko23
Voi sua. Olit aiemmin liikuttava ja ihan ok. Nykyään olet liian paljon lukenut näitä palstan lassukkajuttujua. Sen lupaan, että sillä sinetöit kohtalosi. Naisettomana pysyt. Kukaan ei siedä tota muita syyttelevää vuodatusta. Naiset sitä ja tätätä.
Naiset on yksilöitä. Yhden naisen mielipide ei ole naisten mielipide.
Aluksi torppasit sen, että nainen vaistoaa miehen masennuksen tms ja siksi mies ei kelpaa. Tämä on mielestäsi väärin, koska naisten vaatimukset ym.
Maailman sivu on ollut ihmisiä, jotka ei osaa solmua suhdetta toiseen ihmiseen. Tästä tuskin voi muita ihmisiä syyttää. Suhde syntyy, kun tilanne etenee sopivasti. Ja valitettavasti katkeruus estää kaiken lähestymisen. Olet siis sinetöimässä oman tiesi. Se on vain ja yksin sinun valintasi.
Se on tiedossa, että ilman kumppania jääminen on miehelle isompi riski kuin naiselle. Riski syrjäytymiseen. Yksinäinen nainen selviytyy paremmin (yleensä).
Mutta mieti nyt vielä kerran millaisen elämän haluat. Ja tee sellainen
Vierailija kirjoitti:
Olen 167 cm pitkä, kivannäköinen ja älykäs, korkeakoulutettu nainen. Erosin ja löysin ihanan miehen, joka on lyhyt, komea, älykäs, koulutettu, hauska ja herkkä. Unelmieni mies! Meillä on tasavertainen suhde jossa kumpaakaan ei alisteta.
Mä en tajua miten se yhtälö on mahdollinen, että miehet ei saa naisia mutta naiset saa miehiä. Eikö parisuhdetta solmittaessa molemmat saa puolison?
Yhtälö on mahdollinen siten, että naiset saisivat miehiä jos haluaisivat, mutteivat kuitenkaan halua, joten se naista haluava mies ei saa naista.
Parisuhdetta somittaessa molemmat saisivat puolison, mutta kun parisuhdetta ei solmitakaan, ei kumpikaan saa puolisoa. Jälkimmäinen toteutuu, joten mies jää ilman puolisoa.
Ongelma on siis siinä, että miehistä suurempi osuus haluaa parisuhteita kuin naisista, joten mies jää ilman.
Ongelmaa ei siis ole siinä, että jotkut solmivat parisuhteen jolloin molemmat saavat puolison, vaan siinä että läheskään kaikki naiset eivät parisuhdetta halua.
Sinun miehelläsi vaan kävi säkä kun onnistui löytämään sen poikkeuksellisen parisuhteen haluavan naisen.
Vierailija kirjoitti:
1) Maailman sivu on ollut ihmisiä, jotka ei osaa solmua suhdetta toiseen ihmiseen. Tästä tuskin voi muita ihmisiä syyttää.
2) Ja valitettavasti katkeruus estää kaiken lähestymisen.
3) Olet siis sinetöimässä oman tiesi. Se on vain ja yksin sinun valintasi.
4) Mutta mieti nyt vielä kerran millaisen elämän haluat. Ja tee sellainen
1) muut ihmiset säätävät vallitsevat normit, tavat, sekä voimassaolevan lainsäädännön, joten he ovat tästä vastuussa, eikä niiden päätösten kohteeksi joutuva uhri.
2) Ei tietenkään estä, koska katkeruutta ei ole.
3) Ei ole, vaan niiden naisten valinta, jotka eivät kelpuuta. Se on heidän oikeutensa, joten turha syyttää naisten syyllistämisestä, jota ei myöskään ole.
4) Ei onnistu, koska lainsäädäntö kieltää, ja yhteiskunta valvoo sen noudattamista. Siispä ketään ei voi pakottaa tutustumaan sen vertaa että nainen huomaisi kiinnostuvansa ja kelpuuttavansa. Vain ensivaikutelma on todellisuudessa esteenä. Siispä elämästä ei todellakaan voi tehdä sellaista kuin haluaa, ja sen tiedät kyllä itsekin.
Mikä minua näissä vuodatuksissa vituttaa eniten, on se ettei nämä vinkujat ja itsesäälissä rypevät miehet halua edes yrittää muuttaa itseään, vaan se saatanan vika täytyy löytää muista. Odotetaan vain, että se nainen rakastuisi yhtäkkiä ilman minkäälaista panosta näiden betavässyköiden osalta. Ai niin... Eihän se tukevampi tyttö kelpaakkaan, vaan täytyisi niitä tosi kauniita saada, koska kyllähän nyt joku saakelin taso täytyy olla. Ainoastaan itse voitte vaikuttaa omiin mahdollisuuksiinne. Ei ne naiset mitään mystisiä keijuja ole, joiden kiinnisaamisessa on joku taikasana. Ihmisiä ne on ja kyllä niille kauniimmillekkin voi mennä puhumaan. Yllättyisitte varmaan, kuinka mukavia suurin osa naisista on.
Mies 26v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi:
-komeutta
-yli 180cm pituutta
-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa
-isoja tuloja
plussaa on suuri määrä seksikokemuksia, siitä nainen tietää miehen olevan hyvä saalis. Me ihan tavalliset miehet emme millään mahdu naisten ahtaisiin vaatimuksiin.Olen itsekin pitkä, joten tietenkin tahdon pitkän miehen
Miten niin "tietenkin"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 167 cm pitkä, kivannäköinen ja älykäs, korkeakoulutettu nainen. Erosin ja löysin ihanan miehen, joka on lyhyt, komea, älykäs, koulutettu, hauska ja herkkä. Unelmieni mies! Meillä on tasavertainen suhde jossa kumpaakaan ei alisteta.
Mä en tajua miten se yhtälö on mahdollinen, että miehet ei saa naisia mutta naiset saa miehiä. Eikö parisuhdetta solmittaessa molemmat saa puolison?Yhtälö on mahdollinen siten, että naiset saisivat miehiä jos haluaisivat, mutteivat kuitenkaan halua, joten se naista haluava mies ei saa naista.
Parisuhdetta somittaessa molemmat saisivat puolison, mutta kun parisuhdetta ei solmitakaan, ei kumpikaan saa puolisoa. Jälkimmäinen toteutuu, joten mies jää ilman puolisoa.
Ongelma on siis siinä, että miehistä suurempi osuus haluaa parisuhteita kuin naisista, joten mies jää ilman.
Ongelmaa ei siis ole siinä, että jotkut solmivat parisuhteen jolloin molemmat saavat puolison, vaan siinä että läheskään kaikki naiset eivät parisuhdetta halua.
Sinun miehelläsi vaan kävi säkä kun onnistui löytämään sen poikkeuksellisen parisuhteen haluavan naisen.
Ja tuolla toisessa ketjussa taas sanottiin, että miehet haluavat useammin pelkkää seksiä ja naiset parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
miestem_naisettomuus
elämäm koulussa jotkut kärsivät tästä
Naisena selvää on ollut, että isompi osa nuorista miehistä etsii vain seksiä. Parisuhdetta olen etsinyt, mutta kaipa en ole riittävä tavismiehille sitoutumiseen :(
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sen verran korkealentoista, että alkaa olla vaikea tajuta. Eli naiset, jotka eivät parisuhdetta halua, tekevät mielestäsi väärin? Koska silloin kutakin parisuhteeseen haluamatonta naista kohden jää aina yksi mies ilman, vaikka tämä haluaisi parisuhteen? Eli on naisten vika, että miehet jotka haluavat parisuhteeseen, eivät onnistu tavoitteessaan?
Olen nainen ja olen ihan mielelläni ilman seurustelua, jos sopivaa miestä ei löydy. Sopiva on sellainen, jota kohtaan tunnen kiintymystä ja seksuaalista halua. Lisäksi tiettyjen perusasioiden pitää olla kohdillaan, eli miehen pitää pystyä elättämään itsensä – minä en hänen rahojaan halua, vaan oma ruoka, vaatetus tms on pystyttävä kustantamaan. Olen kokenut suhteen, jossa elätin pienestä palkastani miestä, jota ei huvittanut hakea töitä. Mieluummin olen yksin. En myöskään ehdoin tahdoin enää tässä vaihetta elämää (olen 40 v) ota harteilleni hirveästi toisen ihmisen ongelmia. Eri juttu jos on jo suhteessa ja tulee jotain ikävää. Tarkoitan nyt isoja ongelmia, kuten toisen hoitamaton masennus (koettu) ja muut mielenterveydenongelmat. Yksikätisen tai vaikkapa syöpäsairaan kanssa voisin seurustella. Eli jos ei täyspäistä, omasta elatuksestaan (ja pyykeistään) huolehtivaa miestä satu elämääni, olen mielelläni yksin. Enkä käsitä, miksi yksin eläminen on monille miehille niin vaikeaa.
Ap:n kirjoitus toi heti mieleeni syrjäytyneen reppanan, jonka yleissivistyksessä on puutteita. Jollain lailla säälittävääkin, mutta totuus on, että ei koulutettu omillaan pärjäävä sinkkunainen huoli ketä tahansa ressukkaa vaivoiksensa. Mieluummin yksin.Toki toivon ap:lle onnea parin löytämisessä.
juu ja totuushan on se että suomalaisen naisen(kauniin siis)markkina-arvo ulkomailla on korkeampi kuin suomessa missä kauniita naisia on merkittävästi enemmän kuin tasokkaita miehiä, mikä aiheuttaa sen ettei suomessa ole järkeä tyytyä vain johonkin kun muualla on suuret mahdollisuudet ja huom.ilman panostusta.ulkomailla naisen ei nimittäin tarvitse ahkeroida kohtuuttomasti löytääkseen tasokkaan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Naispelko23 kirjoitti:
Tietyillä foorumeilla asioista puhutaan, mutta valtamedia ei kovin mielellään tartu näihin naisettomiin tapauksiin, koska hyvin monesti ne luokitellaan mielenterveyspotilaiksi. Moni varmasti onkin, mutta jokainen voi miettiä sitäkin, että mistä ne ongelmat ovat tulleet, naisettomuudesta vai jostain muusta. Tuskin on helpompaa tapaa masentua kuin se, että huomaa olevansa kelpaamaton niinkin "tavallisiin" asioihin kuin perheen perustaminen ja kumppanin saaminen. Tuntuu siltä, että sitä ei hyväksytä selitykseksi, että mies masentuu siitä ettei kelpaa naisille, syyn täytyy olla siinä, että se mies on ollut masentunut jo pitkään ja naiset jollain ihmeellisillä voimillaan aistivat sen jo ennen ensimmäisiä treffejäkään ja antavat pakit. Mediassa muutenkin kaikki käydään aina naisten kautta, mitenhän monesti on ollut niitä "Mies, näin tyydytät naisesi oikein" tyyppisiä uutisia. Harvemmin niitäkään näkee miesten kautta tehtyinä. Nytkin jokunen aika sitten taisi olla parikin uutista siitä miten ulkomailla sattui olemaan naisia, jotka olivat neitsyitä vaikka ikää oli +30v. Uutisen kommenteissa sitten oli vieläkin vanhemmat miehet huutelemassa omaa poikuttaan, mutta eipä ole heistä uutisia näkynyt.
Ihmisillä on kovia vaatimuksia kumppaneille, koska tietysti kaikki mieluiten ottaisivat sen parhaan vaihtoehdon kumppanikseen. Oma mielipiteeni on se, että naisilla näitä vaatimuksia on enemmän kuin miehillä. Miehillä melkolailla kaikki vaatimukset liittyvät ulkonäköön, mutta naisilla on ulkonäön lisäksi sitten muitakin vaatimuksia aikamoinen lista. Onhan se ihan selvää, että jos vaaditaan paljon niin paljon miehiä jää niiden vaatimusten ulkopuolelle. Nämä kovimmat vaatimukset kumppanin suhteen ovat tietysti nuorella iällä tapahtuvia juttuja kun vielä eletään siellä pilvilinnoissa ja odotetaan unelmiensa prinssiä tai prinsessaa. Ongelma tulee siinä, että kun et nuorena täytä niitä vaatimuksia ja jäät ulkopuolelle parisuhde-elämästä, seksistä ja muusta "normaalista", niin lopulta käy niin ettei usko omaan kelpaavuuteensa, masentuu siitä ja ehkä katkeroituu. Eikä asiaa auta yhtään se, että kun naiset ovat opetelleet näitä suhdehommia jo teineinä, ja itse mahdollisesti olisi kelvollinen parisuhteisiin joskus kolmenkympin tienoilla, mutta se olisi silloin vasta sitä opettelua jo kokeneen naisen kanssa. Ei kovin moni nainen hyvällä katso sitä jos mies ei ole tuohon ikään mennessä kelvannut kenellekään edes panoksi. Näissä naisettomissa miehissä olisi varmasti ihan älyttömästi hyvää miesmateriaalia, mutta kun näyttömahdollisuutta ei monista erilaisista syistä saa.
Varmasti kohta joku tulee kertomaan miten jotkut naiset tahtovat kokemattoman miehen. varmasti tahtovat, mutta melkoisen pieni mahdollisuus sellaisen löytymiseen on. Se kokemattomuus kun tuskin vielä on kenellekään se ykkösvalintakriteeri, ja nuo kokemattoman miehen tahtovat naiset ovat vähemmistö. Melkein kaikkihan sitä haluaa jo valmiin paketin, joka täyttää kaikki toiveet.
Terveisin Naispelko23
Voi sua. Olit aiemmin liikuttava ja ihan ok. Nykyään olet liian paljon lukenut näitä palstan lassukkajuttujua. Sen lupaan, että sillä sinetöit kohtalosi. Naisettomana pysyt. Kukaan ei siedä tota muita syyttelevää vuodatusta. Naiset sitä ja tätätä.
Naiset on yksilöitä. Yhden naisen mielipide ei ole naisten mielipide.
Aluksi torppasit sen, että nainen vaistoaa miehen masennuksen tms ja siksi mies ei kelpaa. Tämä on mielestäsi väärin, koska naisten vaatimukset ym.
Maailman sivu on ollut ihmisiä, jotka ei osaa solmua suhdetta toiseen ihmiseen. Tästä tuskin voi muita ihmisiä syyttää. Suhde syntyy, kun tilanne etenee sopivasti. Ja valitettavasti katkeruus estää kaiken lähestymisen. Olet siis sinetöimässä oman tiesi. Se on vain ja yksin sinun valintasi.
Se on tiedossa, että ilman kumppania jääminen on miehelle isompi riski kuin naiselle. Riski syrjäytymiseen. Yksinäinen nainen selviytyy paremmin (yleensä).
Mutta mieti nyt vielä kerran millaisen elämän haluat. Ja tee sellainen
Eli mielestäsi ihmissuhteettomuus on täysin vääjäämätöntä ja ainoa millä on merkitystä on "oma asenne"? Miltä tuntuisi jos oma lapsesi olisi jäämässä yksin ja ihmiset ympärillä vain kohauttelisivat hartioitaan? Naiset eivät osaa samaistua yksinäisten miesten asemaan, koska naiset ottavat lähiyhteisön tuen, ystävät yms. itsestäänselvyyksinä. Luuserimiehillä ei välttämättä tällaisia ole. Silloin on aika herkuleaaninen vaatimus edellyttää mieheltä sitä, että hän "valitsee kohtalonsa itse" ja kääntää elämänsä suunnan yksin, kun kaikki lähiympäristön tuki puuttuu. No man is an island. On oikeasti aivan vitun paskaa sanoa, että "jokainen valitsee oman tiensä yksin", koska asia ei ole näin. Ympäristö vaikuttaa. Jo se, että naisettomiin miehiin suhtauduttaisiin hieman ymmärtäväisemmin, parantaisi heidän asemaansa yhteiskunnassa. Mutta naiseton mies on naurun ja häpeän aihe.
Tällaisessa tilanteessa aina sanotaan, että ihmisen pitäisi olla vahva, itsenäinen ja keskittyä niihin asioihin joista saa elämässään tyydytystä. Että elämä ei ole parisuhdetta, seksiä ja rakkautta pelkästään.
Tässä ovat oikeassa.
Se mikä mua ripoo, on ne tilanteet kun joku kehtaa olevansa onneton vaikka onkin koettanut keskittyä näihin muihin asioihin. Jos tuntee, että elämä ei oikein ole elämisen arvoista tai kokee epäonnistuneensa. En vaadi halauksia ja surunvalitteluja, mutta ymmärrys ihmisten erilaisuudesta olisi kiva.