Ongelma josta ei puhuta -miestem naisettomuus
Kiltti ja fiksu mies ei saa naista, tämän olen monta kertaa joutunut toteamaan.
Naiset vaativat mieheltä paljon.
Esimerkiksi:
-komeutta
-yli 180cm pituutta
-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa
-isoja tuloja
plussaa on suuri määrä seksikokemuksia, siitä nainen tietää miehen olevan hyvä saalis. Me ihan tavalliset miehet emme millään mahdu naisten ahtaisiin vaatimuksiin.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuta, ei, paitsi ainakin joka päivä. Mediassa ja somessa ja keskustelupalstoilla. Se on oikein ollut viime vuosien teema.
Ap:lle neuvo: tarkista aluksi, että etsit ns. oman tasoistasi seuraa. Nimittäin samaa "miksi en saa naista" -valitusta kuulen lähes päivittäin eräältä tutulta. Hän on 50-vuotias pitkäaikaistyötön, jolla on erittäin jyrkät mielipiteet, ja huonot sosiaaliset taidot. Hän etsii tositarkoituksella naista, sellaista alle 30-vuotiasta, omillaan toimeentulevaa missityyppiä. Mikään muu ei kelpaa. Osaatko ollenkaan keksiä, miksi hän on sinkku?
Vaikka aloitus onkin mitä on, niin tämä on mua naisten kanssa ns. kädettömänä miehenä aina kiinnostanut.
Jos ei natsaa ikinä tai ainakin tosi harvoin, niin eihän se syy voi aina olla yrittäminen oman tason ulkopuolelta? Ja miten sen tasonsa saa edes selville?
Luulisi olevan päivänselvää, että 20 vuotta nuorempien kanssa ei välttämättä onnista.
Teit tämän tulkinnan mun viestistä miten?
Vai oliko tämä joku inside-vitsi jota en vain tajunnut?
Auttaisi jos lukisit sen viestin mihin itse vastaat.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi:
-komeutta
-yli 180cm pituutta
-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa
-isoja tuloja
plussaa on suuri määrä seksikokemuksia, siitä nainen tietää miehen olevan hyvä saalis. Me ihan tavalliset miehet emme millään mahdu naisten ahtaisiin vaatimuksiin.
Ja tuon takia 160-senttiset persaukiset turvapaikanhakijat ovat uhka suomalaismiesten naisen saannille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auto? Auto??! Miksi miehet aina luulevat että naisia kiinnostaa jokin auto??? Missä tätä opetetaan kaikille vässyköille?
Väitätkö suhtautuvasi samalla tavalla mieheen, joka tulee treffeille:
a) kalliin näköisellä Audilla/Mersulla/Bemarilla
b) pyörällä
c) linja-autolla
?
Olet oikeassa, ennemmin ottaisin pyörällä treffeille tulevan miehen kuin Bemmillä paikalla hurauttavan kusipääjupin.
Oletpa vihamielinen varakkaita kohtaan.
Minulle kelpaisivat miehet a ja c. Pyöräilykypärä on koomisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän et tule saamaan naisilta muita vastauksia kuin "no minä nyt vain satuin päätymään yhteen komean 190cm lentokapteenin kanssa, ihan hyvin voisin olla myös 165cm tavis siivoojan kanssa, luonne on tärkein <3"
Olen 165 cm tavissiivooja ja sain pakit mieheltä kun olen siivooja. "Ei meillä taida olla mitään yhteistä." Luonne on miehille se tärkein - kunhan nainen tienaa tarpeeksi.
Mutta eihän tuo "Ei meillä taida olla mitään yhteistä" tarkoita sitä että hän olisi antanut pakit sen takia että olet siivooja, oletko varma että et tehnyt ihan omia johtopäätöksiä?
Kovasti mies hiljeni, kun kerroin työstäni. Sen jälkeen treffien tunnelma olikin aika jäätävä. Toki voit kyseenalaistaa tulkintani, kun mies ei kerran täyttänyt kirjallista "hylkäämisen syy" -kaavaketta.
En voi tietenkään lukea tuon miehen ajatuksia mutta itse ainakin voin rehellisesti sanoa, että jos nainen olisi itselleni mieluinen niin ammatilla ei olisi yhtään mitään merkitystä..
Olen kyllä kieltämättä kokenut tuota samaa kohtelua naisten osalta, kun kerron ammattini treffeillä niin vähän kyllä päät näyttää tippuvan masentuneena alaspäin ja tokaisevat vaan että "joojoo" "aijaa" eikä yhtään kysymystä ammatistani esitetä..
Eli sinulla ei ole mitään vaikeuksia tuomita naisia "pään tippumisen" perusteella, mutta minun tulkintani miehen käytöksestä kyseenalaistat välittömästi. Ei sinun sukupuolesi ole yhtään parempi, vaikka niin luulet.
Ymmärrän miesten ajatustenjuoksun koska olen itsekin mies. Tiedän että me miehet ei pidetä naisen koulutusta/ammattia minkäänlaisena tekijänä toisin kuin teille naisille miehen koulutus/ammatti on yksi tärkeimmistä asioista. Asia on aina ollut näin. Miehiä kiinnostaa naisessa vain ulkonäkö ja luonne.
Katsotaas omalta kohdalta... Mun mies on kyllä ihan kivannäköinen ja yli 180cm, mutta aikamoinen lihakseton luuviulu. Autoa tai ajokorttia sillä ei ole ikinä ollutkaan. Ei ole osoittanut mitään halua alistaa naisia. Opiskelijana tienaa noin 500e kuukaudessa eli alle neljäsosan siitä mitä minä tienaan. (Minä myös maksan yhteisistä menoista huomattavasti enemmän, ja tarjoan joskus esim. illallisia ja leffalippuja. Ja tämä tapahtuu ilman mitään kitinää tai lompakkoloiseksi haukkumista. Minulle rahaa tärkeämpää on, että miehelle tulee hyvä mieli ja että se minulle rakas ihminen on seuranani siellä illallisella/leffassa/tms.)
Jotenkin tuo on silti saanut minut, eli ihan hyvätasoisen naisen, ja on sillä ollut pari parisuhdetta ennen minuakin ihan nättien ja mukavanoloisten naisten kanssa. Mistähän tämä johtuu? Olisiko sillä osansa, että mies on luonteeltaan ihana, herttainen, hauska ja kohtelias, eikä hän kuluta päiviään kitisemällä, kuinka epäreiluja naiset ovat kun eivät lähde treffeille jokaisen vastaantulevan miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän et tule saamaan naisilta muita vastauksia kuin "no minä nyt vain satuin päätymään yhteen komean 190cm lentokapteenin kanssa, ihan hyvin voisin olla myös 165cm tavis siivoojan kanssa, luonne on tärkein <3"
Olen 165 cm tavissiivooja ja sain pakit mieheltä kun olen siivooja. "Ei meillä taida olla mitään yhteistä." Luonne on miehille se tärkein - kunhan nainen tienaa tarpeeksi.
Mutta eihän tuo "Ei meillä taida olla mitään yhteistä" tarkoita sitä että hän olisi antanut pakit sen takia että olet siivooja, oletko varma että et tehnyt ihan omia johtopäätöksiä?
Kovasti mies hiljeni, kun kerroin työstäni. Sen jälkeen treffien tunnelma olikin aika jäätävä. Toki voit kyseenalaistaa tulkintani, kun mies ei kerran täyttänyt kirjallista "hylkäämisen syy" -kaavaketta.
En voi tietenkään lukea tuon miehen ajatuksia mutta itse ainakin voin rehellisesti sanoa, että jos nainen olisi itselleni mieluinen niin ammatilla ei olisi yhtään mitään merkitystä..
Olen kyllä kieltämättä kokenut tuota samaa kohtelua naisten osalta, kun kerron ammattini treffeillä niin vähän kyllä päät näyttää tippuvan masentuneena alaspäin ja tokaisevat vaan että "joojoo" "aijaa" eikä yhtään kysymystä ammatistani esitetä..
Eli sinulla ei ole mitään vaikeuksia tuomita naisia "pään tippumisen" perusteella, mutta minun tulkintani miehen käytöksestä kyseenalaistat välittömästi. Ei sinun sukupuolesi ole yhtään parempi, vaikka niin luulet.
Ymmärrän miesten ajatustenjuoksun koska olen itsekin mies. Tiedän että me miehet ei pidetä naisen koulutusta/ammattia minkäänlaisena tekijänä toisin kuin teille naisille miehen koulutus/ammatti on yksi tärkeimmistä asioista. Asia on aina ollut näin. Miehiä kiinnostaa naisessa vain ulkonäkö ja luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auto? Auto??! Miksi miehet aina luulevat että naisia kiinnostaa jokin auto??? Missä tätä opetetaan kaikille vässyköille?
b) pyörällä
c) linja-autolla
?
Ollaan aina tavattu treffipaikalla (ravintola, Linnanmäki, steissi). Ei mitään käsitystä (tai kiinnostusta) millä kulkuvälineellä mies on sinne tullut. En osaa edes laittaa autoja mihinkään paremmuusjärjestykseen merkin perusteella. Mihin Volvo sijoittautuisi?
Vierailija kirjoitti:
On meitä naisia myös niitä, joille riittää se, että luonteet kohtaavat. Mies, jota viimeksi tapailin, oli 178cm (itse olen 167cm) ja ei hänellä ollut hienoa autoa tai hyviä tuloja vaan olimme molemmat opiskelijoita. En haluaisi miestä jolla on suuri määrä seksikokemuksia, koska itselläni ei ole niitä suurta määrää ja ainakin kohdalleni osuneet kokeneet miehet näkevät sen hyvin huonona asiana.
N22 joka haluaisi tavallisen miehen
Minä (N) olen seurustellut kohta kaksi vuotta. En tiedä miehen pituutta, ei ole koskaan tullut edes mieleen kysyä. Itse olen 160 cm ja kyllä hän minua pitempi on, mutta siihen nyt ei paljon vaadita. Auton tiedän nykyisin, mutta en silloin kun ensimmäisen kerran tapasimme ja kiinnostuin hänestä. Tuloja en tiedä ja vielä vähemmän seksikokemusten määrää.
Millaisia kuulusteluja ihmiset pitävät toisilleen, jos he tietävät toisistaan kaikki nuo asiat jo siinä vaiheessa, kun kiinnostus joko herää tai on heräämättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten sen tasonsa saa edes selville?
Katsomalla kumppaniaan, ja jos sitä ei ole, niin pokaamalla niin kauan, aina vaan vähemmän puoleensavetäviä, että natsaa?
Ahaa. Ei tämä siltikään hirveästi auttanut, kun mun kohdalla ne vähemmän puoleensavetävimmät on niitä, jotka suurimman osan mielestä on vetävimpiä. Paradoksi siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
b) pyörällä
c) linja-autolla
?
Olet oikeassa, ennemmin ottaisin pyörällä treffeille tulevan miehen kuin Bemmillä paikalla hurauttavan kusipääjupin.
Oletpa vihamielinen varakkaita kohtaan.
Minulle kelpaisivat miehet a ja c. Pyöräilykypärä on koomisen näköinen.
Tämä nyt oli kärjistys, oikeasti auton merkki ei vaikuta minuun millään tavalla, paitsi jos ajaa Ladalla, silloin on jo päässä vikaa. Ja se koomisen näköinen pyöräilykypärä voi olla se asia joka loppupeleissä erottaa sinut vihanneksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meitä naisia myös niitä, joille riittää se, että luonteet kohtaavat. Mies, jota viimeksi tapailin, oli 178cm (itse olen 167cm) ja ei hänellä ollut hienoa autoa tai hyviä tuloja vaan olimme molemmat opiskelijoita. En haluaisi miestä jolla on suuri määrä seksikokemuksia, koska itselläni ei ole niitä suurta määrää ja ainakin kohdalleni osuneet kokeneet miehet näkevät sen hyvin huonona asiana.
Minä (N) olen seurustellut kohta kaksi vuotta. En tiedä miehen pituutta, ei ole koskaan tullut edes mieleen kysyä. Itse olen 160 cm ja kyllä hän minua pitempi on, mutta siihen nyt ei paljon vaadita. Auton tiedän nykyisin, mutta en silloin kun ensimmäisen kerran tapasimme ja kiinnostuin hänestä. Tuloja en tiedä ja vielä vähemmän seksikokemusten määrää.
Millaisia kuulusteluja ihmiset pitävät toisilleen, jos he tietävät toisistaan kaikki nuo asiat jo siinä vaiheessa, kun kiinnostus joko herää tai on heräämättä?
No minulta esim. nainen kysyi heti ensimmäisessä viestissä nettitreffipalstalla että "mikä on koulutuksesi ja mitä teet työksesi? Oletko ollut kauan työelämässä?"
Siinä siis tärkeimmät asiat naiselle, kertoo paljon. Vastasin rehellisesti kysymyksiin enkä odottanut saavani vastausta kuten en saanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö sillä ole mitään väliä, millainen yleissivistys naisella on ja mitä tietää maailman menosta? Joo tiedän, ettei koulutus takaa sivistystä ja kouluja käymätön voi lukea kauheesti ja tietää paljon, mutta jos sanot että vain ulkonäkö ja luonne kiinnostavat? Itse en jaksaisi innostua miehestä, jolle joutuisi selittämään tavallisia, yleissivistykseen kuuluvia asioita. Ja tykkään siitä, että toiselta voi oppia uutta.
komppaan, terkuin toinen tavis siivooja.
Minun avomieheni on 170 cm pitkä, ylipainoinen ja kaljuuntuu 25-vuotiaana. Köyhä kuin kirkonrotta ja ajaa vanhaa Ford Focusta.
Jutut on hölmöjä eikä jaksa innostua syvällisistä jutuista, ei alista (enkä sellaista haluaisikaan)
Rakastan tuota miestä eniten maailmassa.
Minä en ainakaan lämpenisi samalla lailla mersumiehelle verrattuna mieheen joka tulee bussilla. :D Syynä on se, että olen itse köyhä opiskelija. Alkaisi hirvittämään jos toinen on hirveän rikkaan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi:
-komeutta
-yli 180cm pituutta
-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa
-isoja tuloja
plussaa on suuri määrä seksikokemuksia, siitä nainen tietää miehen olevan hyvä saalis. Me ihan tavalliset miehet emme millään mahdu naisten ahtaisiin vaatimuksiin.Ja tuon takia 160-senttiset persaukiset turvapaikanhakijat ovat uhka suomalaismiesten naisen saannille?
no mulla on tuommonen mies mutta se on 175-180cm pitkä ja ei se ihan persaukinenkaan ole. Muta en ole näistä miehistä hakenut, hän nyt vaan sattu mun tielle ja sillä tielä ollaan edelleen kolmen vuoden jälkeen, naimisissa ja vauva. Olen seurustellut ihan suomi miestenkin kanssa, mutta niitä ei tällainen tavis siivooja kiinnosta vaikka ok näköinen olenkin. Nykyiselle kelpasin ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuta, ei, paitsi ainakin joka päivä. Mediassa ja somessa ja keskustelupalstoilla. Se on oikein ollut viime vuosien teema.
Ap:lle neuvo: tarkista aluksi, että etsit ns. oman tasoistasi seuraa. Nimittäin samaa "miksi en saa naista" -valitusta kuulen lähes päivittäin eräältä tutulta. Hän on 50-vuotias pitkäaikaistyötön, jolla on erittäin jyrkät mielipiteet, ja huonot sosiaaliset taidot. Hän etsii tositarkoituksella naista, sellaista alle 30-vuotiasta, omillaan toimeentulevaa missityyppiä. Mikään muu ei kelpaa. Osaatko ollenkaan keksiä, miksi hän on sinkku?
Vaikka aloitus onkin mitä on, niin tämä on mua naisten kanssa ns. kädettömänä miehenä aina kiinnostanut.
Jos ei natsaa ikinä tai ainakin tosi harvoin, niin eihän se syy voi aina olla yrittäminen oman tason ulkopuolelta? Ja miten sen tasonsa saa edes selville?
Taso = se, minkä tasoiset ihmiset kiinnostuvat sinusta. Mitään todellista tasoa tai tason laskuoppia ei ole olemassakaan, eivätkä laasaslaiset osaa itsekään päättää, kummin se pitäisi laskea:
a. "samanlaiset toisilleen" eli hoikalle/normaalipainoiselle lapsettomalle miehelle kuuluu hoikka/normaalipainoinen lapseton nainen jne. Tällä periaatteella ekstrovertille, pirtsakalle, sosiaaliselle nuorelle naiselle kuuluu ekstrovertti, positiivinen, sosiaalinen nuori mies ja korkeasti koulutetulle naiselle korkeasti koulutettu mies jne.
b. taso lasketaan miehille eri tavalla kuin naisille eli miehillä ratkaisee pituus, status ja varakkuus, naisella nuoruus, kauneus ja hoikkuus. Tällä periaatteella pitkälle, korkeassa asemassa olevalle, varakkaalle miehelle kuuluu nuori, kaunis ja hoikka vaimo. Kääntäen: nuorilla kauniilla naisilla on täysi oikeus metsästää vain niitä korkeassa asemassa olevia varakkaita miehiä, koska #taso ja #markkina-arvoteoria.
Kunhan kerrot kumpaan versioon itse uskot niin voidaan miettiä, mikä sinun tasosi voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulta esim. nainen kysyi heti ensimmäisessä viestissä nettitreffipalstalla että "mikä on koulutuksesi ja mitä teet työksesi? Oletko ollut kauan työelämässä?"
Siinä siis tärkeimmät asiat naiselle, kertoo paljon. Vastasin rehellisesti kysymyksiin enkä odottanut saavani vastausta kuten en saanutkaan.
Yksi nainen halusi tietää, mitä kouluja olet käynyt ja mitä teet elääksesi (imho nämä on muuten ihan normikysymyksiä, joilla on helppo aloittaa keskustelu kenen tahansa kanssa), ja sinä päättelet että kaikkia naisia kiinnostaa vain ammattisi ja tulosi. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi:
-komeutta
-yli 180cm pituutta
-kykyä alistaa naista
-hienoa autoa
-isoja tuloja
plussaa on suuri määrä seksikokemuksia, siitä nainen tietää miehen olevan hyvä saalis. Me ihan tavalliset miehet emme millään mahdu naisten ahtaisiin vaatimuksiin.Ja tuon takia 160-senttiset persaukiset turvapaikanhakijat ovat uhka suomalaismiesten naisen saannille?
Naisilla on alhaisemmat kriteerit ulkomaalaiselle miehelle.