Nirsot miehet
Olen päättänyt luopua kaikista toiveista, että enää ikinä seurustelisin. Miksi odottaa mahdotonta? Täällä miehet jankuttavat loputtomiin, miten helppoa naisilla on nettideittisaiteilla, kun miehiä on kuulemma moninverroin enemmän. Ehkä naisilla riittää saiteilla kysyntää, jos sopii miesten tiukkoihin kriteereihin. Vähän päälle nelikymppisenä olen selvästi liian vanha. Toinen miinus ovat lapset (jo koulussa).
Olisin mielestäni hyvä naisystävä. Tykkään laittaa ruokaa ja ruokiani on kehuttu. Olen huolehtivainen luonne, seksuaalisuuskin on tärkeää. Elätän itseni ja jälkeläiseni. Isäpuolta en heille halua.
Välillä ajattelin, että etsin sitten panokaverin, mutta hänen pitäisi olla nimenomaan kaveri. Seksiä etsivillä miehillä ei ole palstoilla kuvaa itsestään, eikä mitään tietoa millainen ihminen on kyseessä. Nimimerkit tasoa "Panemaan", "Isomuna" jne. Avaavat "keskustelun" antamalla sukupuolielimensä mitat. Sen verran vaativa olen, että haluaisin, että minusta ollaan kiinnostuneita edes vähän muunakin kuin reikänä.
Omat kriteerini ovat että olisi muutakin yhteistä kuin että housuissa on yhteensopivat elimet. Kaveruutta, juteltavaa. Materiasta en välitä, tykkään enemmän olla luonnossa. Eikä tähän mitään länkytystä piilokriteereistä ja että kaikki naiset muka haluavat rikkaan hunksin, kun eivät halua.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Ne 80-90% miehistä nimenomaan eivät ole pelkän seksin perässä. Ne on niitä tavallisia miehiä, jotka toivovat löytävänsä vakavasti otettavan naisen. Mutta he jäävät pelimiesten jalkoihin eivätkä naiset juurikaan ota heihin kontaktia.
Aika jännä, minä kun olen nimenomaan lähestynyt niitä vitosen ja kutosen miehiä, jokainen niistä on ollut pelkän seksin perässä. Mistä löytää niitä tavallisia miehiä, jotka oikeasti haluavat parisuhteen eikä pelkästään vaakamamboa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä kumpuaa harhaluulot, että naiset haluaisivat tulla hyväksikäytetyksi pelimiesten toimesta?
Naisten valinnoista. Sen näkee baarissa, sen näkee tuttavanaisista, sen voi lukea täältä, valitusvirsi kuinka miehet haluavat vaan seksiä eikä suhdetta, ja jättävät tietyn ajan kuluttua. Ei tietysti naisen kertomuksesta suoraan, itsestä tehdään aina uhri, eikä huono valitsija.
Täällä 40plus mies ap:lle :)
t. Juhannusmies
Vierailija kirjoitti:
(ja katson että koulutus ja ulkonäkö kertoo jonkun verran)
Katsot väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne 80-90% miehistä nimenomaan eivät ole pelkän seksin perässä. Ne on niitä tavallisia miehiä, jotka toivovat löytävänsä vakavasti otettavan naisen. Mutta he jäävät pelimiesten jalkoihin eivätkä naiset juurikaan ota heihin kontaktia.
Aika jännä, minä kun olen nimenomaan lähestynyt niitä vitosen ja kutosen miehiä, jokainen niistä on ollut pelkän seksin perässä. Mistä löytää niitä tavallisia miehiä, jotka oikeasti haluavat parisuhteen eikä pelkästään vaakamamboa?
Edelleen naiset arvioi 80% miehistä alle keskiarvon miehiksi nettideittiilmoissa, jos skaalasi oli 1-10, se sinun vitosen tai kutosen mies edustaa ylintä 20% kaikista netti-miehistä, eli 8, 9, tai 10.
Jos aiheesta kiinostaa lukea *faktaa* niin
http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/
tuosta alkuun.
Katsokaa naiset sitä suomi24 treffien etusivuja. Siltä näyttää tavallinen suomalainen mies joka ei vedä valokuvaansa 10 filtterin läpi ja meikkaa naamaansa. Suurin osa epäilemättä "ällöttäviä" naisten mielestä ja sen huomaa myös noiden miesten suosiosta. Vuosikausia huutelevat tyhjää siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsot väärin.
no tottakai kauneus on aina katsojan silmissä. Mutta huolehdin kuitenkin ulkonäöstäni. Nypin kulmakarvat (mitä EI TEE kaikki naiset muuten), meikkaan, mulla on muodikas tukkatyyli, kiharran sitä, jne.
Sitten, olen huomannut että omituisen moni sinkkumies on itseasiassa HOMO! Uskomatonta mutta totta. Ja he esiintyvät heteroina ja hakevat naisten seuraa, ilmeisesti kulissisuhteeseen. Ja, kyllä, tunnistan monesta eri tekijästä homouden, se on joskus aivan päivänselvää. Yritä tässä löytää sopivaa miestä sitten.
Joku 32 v. ehdotti treffejä. Sori mutta en lähde noin nuorten kanssa minnekkään, ja kyllä olen joskus harkinnut, mutta kun huomaa että ne kiinnostuksen kohteet heillä on melkein kun lapsella (esim. teinien tv-sarjat) niin ikäraja on pakko vetää johonkin 5 v nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kuin minun näppäimiltäni. Keski-iässä ei jaksaisi enää mitään teinien pelejä eikä ulkonäkökeskeisyyttä. Toki normaali hygienia molemmilla tärkeää. Normaalit itsestään huolehtimaan pystyvät sinkkumiehet on kiven alla ja piilossa.
No eivät todellakaan ole. Olen 39-v. lapseton, akateemisesti koulutettu, ihan hyvässä vakityössä oleva mies. Naamani riittää yleensä hyvin treffeille pääsemiseen, ja olen omasta mielestäni fiksu ja keskustelutaitoinen, mutta kyllä sinkkunaiset ja jopa lapsia tehneet naiset ovat osoittautuneet todella nirsoiksi. Takana minulla on kaksi pitkää parisuhdetta ja saman katon alla asumista naisen kanssa, joten tuskin lienen toivoton tapaus. Silti naisen löytäminen tuntuu vaikealta.
En keksi tähän enää muuta syytä kuin sen, että naisten odotukset ovat aivan epärealistisia. Jollain nuorella tytönhupakolla tätä en ihmettele, mutta kyllä ne epärealistiset odotukset taitavat jatkua vielä yli kolmekymppisenäkin.
Ja sitten itketään, kuinka ei löydy miestä.
Ja itsellesihän tietysti riittää naisessa vain se, että hän on sukupuoleltaan nainen. Mitään muita vaatimuksia ei ole.
Kunhan ei ole ruma, läski tai v-mainen luonne, niin on jo monta estettä ohittanut. Ei se niin kauhean vaikeaa ole.
Täyttämällä noi kaksi ensimmäistä ehtoa pääsee jo ylemmän tason miesten postituslistoille nettideiteillä. Ei siinä paljon ole tavisukolla mitään saumoja tapella noista oman tasoisista naisista. Kannattaa siis katsella sellaisesta paikasta missä naisia on suunnilleen yhtä paljon kuin miehiä. Ei miehiä täynnä olevaan baariinkaan mennä naisia pokaamaan. Ellei sitten satu kuulumaan siihen top miesten joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät voi itse ottaa yhteyttä? Etsikää sieltä profiilien viidakosta se nainen, joka on samankaltainen kanssanne ja laittakaa hänelle viesti. Sieltä satojen ilmoitusten joukosta on hankalaa löytää ketään. Itsekin selaan joskus tuntitolkulla, ennen kuin itseni tyylinen mies löytyy ja otan sitten yhteyttä häneen.
Niin miesten kuin naistenkin pitäisi vain rohkeasti lähettää viestiä vähänkin lupaavalle henkilölle. Tuntuu, että moni (itse mukaan lukien) etsii aivan liian kovin kriteerein ja pettyy, kun se toinen ei täytäkään niitä 56 kohtaa täydellisesti. Yritetään olla avoimin mielin, niin livenä kuin netissäkin:)
Voi herraanjestas tää on kuin keskustelisi jostain asiasta sellaisen ihmisen kanssa joka ei tiedä siitä edes perusteita. Te nyt kollektiivisesti päätitte, että miesten kannattaisi laittaa nettideiteillä viestejä? :D No tätä ei kyllä kukaan mies olekkaan tajunnut.. kiitoksia vinkeistä.
huhhuh
No kerta et älynnyt niin selvennettäköön, että pointti siinä ohjeessä miehille oli se, että laittakaa niitä viestejä sellaisille naisille, jotka ovat samanhenkisiä kanssanne, niin saatte varmasti vastauksen. Toisin kun pommittamalla viesteillä jokaista naista, tai laittamatta viestiä kellekään. Tutustukaa siihen naisen profiiliin, eli siihen mitä siellä profiilissa lukee ja päätelkää siitä, onko se nainen samantyylinen ihminen vai ei.
Miten keskustelu miesten kanssa voikaan olla näin vaikeaa. Ymmärtävät pitkästä tekstistä vain yhen lauseen ja senkin väärin. Eivät pysy kärryillä ollenkaan ja kaiken saa vääntää rautalangasta.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa naiset sitä suomi24 treffien etusivuja. Siltä näyttää tavallinen suomalainen mies joka ei vedä valokuvaansa 10 filtterin läpi ja meikkaa naamaansa. Suurin osa epäilemättä "ällöttäviä" naisten mielestä ja sen huomaa myös noiden miesten suosiosta. Vuosikausia huutelevat tyhjää siellä.
Miesten kannattaisi kyllä panostaa enemmän niihin valokuviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät voi itse ottaa yhteyttä? Etsikää sieltä profiilien viidakosta se nainen, joka on samankaltainen kanssanne ja laittakaa hänelle viesti. Sieltä satojen ilmoitusten joukosta on hankalaa löytää ketään. Itsekin selaan joskus tuntitolkulla, ennen kuin itseni tyylinen mies löytyy ja otan sitten yhteyttä häneen.
Niin miesten kuin naistenkin pitäisi vain rohkeasti lähettää viestiä vähänkin lupaavalle henkilölle. Tuntuu, että moni (itse mukaan lukien) etsii aivan liian kovin kriteerein ja pettyy, kun se toinen ei täytäkään niitä 56 kohtaa täydellisesti. Yritetään olla avoimin mielin, niin livenä kuin netissäkin:)
Voi herraanjestas tää on kuin keskustelisi jostain asiasta sellaisen ihmisen kanssa joka ei tiedä siitä edes perusteita. Te nyt kollektiivisesti päätitte, että miesten kannattaisi laittaa nettideiteillä viestejä? :D No tätä ei kyllä kukaan mies olekkaan tajunnut.. kiitoksia vinkeistä.
huhhuh
No kerta et älynnyt niin selvennettäköön, että pointti siinä ohjeessä miehille oli se, että laittakaa niitä viestejä sellaisille naisille, jotka ovat samanhenkisiä kanssanne, niin saatte varmasti vastauksen. Toisin kun pommittamalla viesteillä jokaista naista, tai laittamatta viestiä kellekään. Tutustukaa siihen naisen profiiliin, eli siihen mitä siellä profiilissa lukee ja päätelkää siitä, onko se nainen samantyylinen ihminen vai ei.
Miten keskustelu miesten kanssa voikaan olla näin vaikeaa. Ymmärtävät pitkästä tekstistä vain yhen lauseen ja senkin väärin. Eivät pysy kärryillä ollenkaan ja kaiken saa vääntää rautalangasta.
Ihan yhtä paska vinkki kuin edellinenkin. Opastat jotain maistereita ja analyysejä työkseen tekeviä ihmisiä joillain ala-aste tason jutuilla. Joo ei tullutkaan mieleen, että pitäisi olla yksilöllinen viesti ja olisi hyvä että olisi samoja kiinnostuksen kohteita.
Sori, mutta nyt menee hermot ja sanon rumasti.
MIKÄ VITTU SIINÄ ON NIIN VAIKEA TAJUTA, että se on ihan sama vaikka olisit suunnilleen 100% mätsi ja harrastaisit samaa lajia ja lukisit samoja kirjoja, niin mimmiä ei tosiaankaan kiinnosta vittuakaan jos sillä on joku vähän komeamman naaman omaava mies siinä juttelemassa. Ja sillähän on, koska miehiä on 3-4 kertaa enemmän kuin naisia nettideiteissä. Sellainen on suominainen. Mullekin tulee likejä, flirttejä ja juttuseuraa okcupidissa ympäri maailmaa, mutta pottunokka suomityttö naapurikujalta ei sitten tunne minua hänen arvoisekseen.
Nyt voit sitten kertoa, että mulla on asennevamma ja oon muutenkin vihainen, niin en saa naisia sen takia. Saadaan se rationalisointihamsteri taas pyörimään.
Saa antaa bannia tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen naiset arvioi 80% miehistä alle keskiarvon miehiksi nettideittiilmoissa, jos skaalasi oli 1-10, se sinun vitosen tai kutosen mies edustaa ylintä 20% kaikista netti-miehistä, eli 8, 9, tai 10.
tuosta alkuun.
Jos naiset laittasivat sinne deittisivuille yhtä huonoja kuvia itsestään, kuin mitä miehet laittavat, niin miehetkin arvioisivat 80% naisista olevan alle keskiarvon.
Vierailija kirjoitti:
kun se ei vaan ole niin! en ole ap, mutta sama tarina. Olen korkeastikoulutettu, normaalipainoinen (ei ole ylipainoa)kaunis, urheileva, lapseton, ja AINOAT jotka lähestyy netissä, ovat ammattikoulusta valmistuneet, kaljoittelevat 3 lapsen kaljut, läskit, kahdesti eronneet, yh:t. Jos vähänkäänn yritän otaa yhteyttä omntasoisiini (ja katson että koulutus ja ulkonäkö kertoo jonkun verran) niin ei ole kiinnostusta miesten puolelta. Syy on se että heille on niin paljon tarjolla muitakin tasokkaita kauniita naisia.
totuus on että jos miehen haluaa suomesta, on välttämätöntä ottaa juuri se "omaa tasoaan" matalammalta tuleva mies. Esim. täysi alkoholsti, vaimonhakkaaja, joka ei ole parisuhteeseen sopiva. Sori mutta totuus.
Oikeinkirjoituksen kun saat kuntoon niin ehkä niitä kiinostuneitakin alkaa löytymään. Tekstistä vois lukee sen, että kaikki jotka eivät ole korkeastikoulutettuja eivät ole samalla tasolla kuin sinä. Onnea parisuhteen löytymiseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuosta alkuun.
Jos naiset laittasivat sinne deittisivuille yhtä huonoja kuvia itsestään, kuin mitä miehet laittavat, niin miehetkin arvioisivat 80% naisista olevan alle keskiarvon.
Miehet eivät viitsi vetää kuviaan 10 filtterin läpi ja käyttää mustavalkoja jne häivyttääkseen ihovirheet. Naisilla ei ole mitään ongelmia editoida omia kuviaan edustavammaksi, koska.. noh sellainen pieni epärehellisyys nyt vaan on naisen luonteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huhhuh
Ihan yhtä paska vinkki kuin edellinenkin. Opastat jotain maistereita ja analyysejä työkseen tekeviä ihmisiä joillain ala-aste tason jutuilla. Joo ei tullutkaan mieleen, että pitäisi olla yksilöllinen viesti ja olisi hyvä että olisi samoja kiinnostuksen kohteita.
Sori, mutta nyt menee hermot ja sanon rumasti.
MIKÄ VITTU SIINÄ ON NIIN VAIKEA TAJUTA, että se on ihan sama vaikka olisit suunnilleen 100% mätsi ja harrastaisit samaa lajia ja lukisit samoja kirjoja, niin mimmiä ei tosiaankaan kiinnosta vittuakaan jos sillä on joku vähän komeamman naaman omaava mies siinä juttelemassa. Ja sillähän on, koska miehiä on 3-4 kertaa enemmän kuin naisia nettideiteissä. Sellainen on suominainen. Mullekin tulee likejä, flirttejä ja juttuseuraa okcupidissa ympäri maailmaa, mutta pottunokka suomityttö naapurikujalta ei sitten tunne minua hänen arvoisekseen.
Nyt voit sitten kertoa, että mulla on asennevamma ja oon muutenkin vihainen, niin en saa naisia sen takia. Saadaan se rationalisointihamsteri taas pyörimään.
Saa antaa bannia tässä vaiheessa.
Et siis vieläkään tajunnut. Ei riitä että laittaa yksilöllisen viestin ja että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Sieltä pitää selvittää ne tärkeimmät asiat. Eli ikä, haluaako lapsia vai ei, onko omia lapsia vai ei, onko saman tason koulutus, onko samantasoiset tulot, tykkääkö matkustella vai ei, onko savuton/tupakoiva, onko alkoholiin menevä, onko uskonnollinen vai ei, seuraako tiiviisti politiikkaa vai ei, ym... Ja tarkistaa, että mitkä sen naisen toiveet siltä ihannekumppanilta on ja vastaako itse niitä. Jos nuo kaikki mätsää, niin sitten voi alkaa vasta katselemaan niitä kuvia, ja tiedostaa samalla se oma tasonsa ulkonäöllisesti. Sen jälkeen vasta miettimään niitä yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja sitä yksilöllistä viestä laittamaan.
Joo sun kanssa sais varmaan väitellä tuosta aamuun asti. Sovitaan, että en tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsot väärin.
no tottakai kauneus on aina katsojan silmissä. Mutta huolehdin kuitenkin ulkonäöstäni. Nypin kulmakarvat (mitä EI TEE kaikki naiset muuten), meikkaan, mulla on muodikas tukkatyyli, kiharran sitä, jne.
En tarkoittanut mainintaa ulkonäöstäsi, vaan koulutuksesta. Naiset tuovat sen AINA esille ja miltei aina ensimmäisenä. Se on naisten kriteeri miehille, ei miesten naisille. Eihän se täysin yhdentekevä ole, mutta jos nainen antaa sillä kymmenen pistettä, mies antaa korkeintaan kaksi. Naamasi, kehosi, käytöksesi, lapsillasi (on/ei), ikäsi, näillä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Et siis vieläkään tajunnut. Ei riitä että laittaa yksilöllisen viestin ja että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Sieltä pitää selvittää ne tärkeimmät asiat. Eli ikä, haluaako lapsia vai ei, onko omia lapsia vai ei, onko saman tason koulutus, onko samantasoiset tulot, tykkääkö matkustella vai ei, onko savuton/tupakoiva, onko alkoholiin menevä, onko uskonnollinen vai ei, seuraako tiiviisti politiikkaa vai ei, ym... Ja tarkistaa, että mitkä sen naisen toiveet siltä ihannekumppanilta on ja vastaako itse niitä. Jos nuo kaikki mätsää, niin sitten voi alkaa vasta katselemaan niitä kuvia, ja tiedostaa samalla se oma tasonsa ulkonäöllisesti. Sen jälkeen vasta miettimään niitä yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja sitä yksilöllistä viestä laittamaan.
Mulla on profiilissa CV ja viimeisin palkkakuitti. Suosittelen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä kumpuaa harhaluulot, että naiset haluaisivat tulla hyväksikäytetyksi pelimiesten toimesta?
Naisten valinnoista. Sen näkee baarissa, sen näkee tuttavanaisista, sen voi lukea täältä, valitusvirsi kuinka miehet haluavat vaan seksiä eikä suhdetta, ja jättävät tietyn ajan kuluttua. Ei tietysti naisen kertomuksesta suoraan, itsestä tehdään aina uhri, eikä huono valitsija.
Yleensähän sitä silloin tulee avauduttua, kun on paha olla, eli esimerkiksi silloin, jos joku mies on kohdellut huonosti. Ei se ole normaalia ainakaan Suomessa hehkuttaa parisuhdeonneaan joka paikassa. En ymmärrä miten näet sen baarissa, minäkin olen käynyt paljon baareissa, usko tai älä, ja silti en ole nähnyt siellä pelkkiä pelimiehiä naisineen, vaan ihan kaikennäköisiä ja -ikäisiä miehiä ja naisia keskustelemassa ja pitämässä hauskaa. Ja tuttavapiiristäsi en tiedä sanoa mitään, mutta se on aika rajallinen vertauskohde muutenkin, joten sitä ei tässä edes lueta todisteeksi yhtään mistään. Ja voin kertoa sinulle sen, että naiset eivät mitään muuta teekään, kun syyttävät vain itseään, vääristä valinnoistaan. Ja sitä naisen syyllistämistä tulee myös ulkopuolelta siihen päälle.
huhhuh