Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nirsot miehet

Vierailija
20.06.2016 |

Olen päättänyt luopua kaikista toiveista, että enää ikinä seurustelisin. Miksi odottaa mahdotonta? Täällä miehet jankuttavat loputtomiin, miten helppoa naisilla on nettideittisaiteilla, kun miehiä on kuulemma moninverroin enemmän. Ehkä naisilla riittää saiteilla kysyntää, jos sopii miesten tiukkoihin kriteereihin. Vähän päälle nelikymppisenä olen selvästi liian vanha. Toinen miinus ovat lapset (jo koulussa).
Olisin mielestäni hyvä naisystävä. Tykkään laittaa ruokaa ja ruokiani on kehuttu. Olen huolehtivainen luonne, seksuaalisuuskin on tärkeää. Elätän itseni ja jälkeläiseni. Isäpuolta en heille halua.
Välillä ajattelin, että etsin sitten panokaverin, mutta hänen pitäisi olla nimenomaan kaveri. Seksiä etsivillä miehillä ei ole palstoilla kuvaa itsestään, eikä mitään tietoa millainen ihminen on kyseessä. Nimimerkit tasoa "Panemaan", "Isomuna" jne. Avaavat "keskustelun" antamalla sukupuolielimensä mitat. Sen verran vaativa olen, että haluaisin, että minusta ollaan kiinnostuneita edes vähän muunakin kuin reikänä.
Omat kriteerini ovat että olisi muutakin yhteistä kuin että housuissa on yhteensopivat elimet. Kaveruutta, juteltavaa. Materiasta en välitä, tykkään enemmän olla luonnossa. Eikä tähän mitään länkytystä piilokriteereistä ja että kaikki naiset muka haluavat rikkaan hunksin, kun eivät halua.

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille deittipalstoilla, sillä koulutuksella on nimenomaan suuri merkitys. Ja sillä että naisella on sama tulotaso. Lisäksi he vaativat hyvää ulkonäköä kokonaisvaltaisesti + hillittyä ja miellyttävää käyttäytymistä ja tietenkin vielä ne lapset, joiden olemassaolo on yleensä suuri miinus. Eli pääpiirteittäin miehille tärkeimmät asiat ovat, kaunis ulkonäkö (kasvot ja vartalo), koulutus ja hyvät tulot. Muut asiat tuovat sitten lisäpisteitä tai miinusta. Mutta yksikin asia jos on pielessä, niin nainen ei kelpaa.

Höpö höpö. Miehille naisen koulutuksella tai tulotasolla ei ole kovinkaan suurta merkitystä. Hyvä ulkonäkö ja miellyttävä käytös ovat kyllä tärkeitä. Ja tuo hyvä ulkonäkökin on makuasia, on muunkinlaisia naismakuja kuin missit ja fitnesstypyt.

Monelle miehelle kelpaa kiva ja perusnätti tavallinen nainen, mutta sille tavalliselle naiselle ei tunnu kovin usein kelpaavan tavallinen mies, vaan pitää saada joku omaa tasoa kovempi mies.

Tämä on niitä suurimpia pariutumisen ongelmia.

Niin se on kyllä tullut selväksi että naisella pitää olla hyvä ulkonäkö. Se on yksi niistä tärkeimmistä kriteereistä miehillä. Jos sitä ei ole, niin ei kelpaa kellekään. Hyvä ulkonäkö herättää miehen mielenkiinnon ja sitten jonkun ajan päästä mies tajuaakin, että miten erilaisissa elämäntilanteissa sitä onkaan naisen kanssa. Ja miten se rupeaakin kismittämään, jos naisella ei olekaan varaa yhtä loistokkaaseen elämään. Ja miten erilaisia ovatkin elämänarvoiltaan ja persooniltaan. Jos miehet viitsisivät lukea ne naisten profiilit kunnolla, niin nuokin asiat selviäisivät jo heti, eivätkä tulisi "yllätyksenä" vasta viikkojen/kuukausien päästä.

Vierailija
122/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille deittipalstoilla, sillä koulutuksella on nimenomaan suuri merkitys. Ja sillä että naisella on sama tulotaso. Lisäksi he vaativat hyvää ulkonäköä kokonaisvaltaisesti + hillittyä ja miellyttävää käyttäytymistä ja tietenkin vielä ne lapset, joiden olemassaolo on yleensä suuri miinus. Eli pääpiirteittäin miehille tärkeimmät asiat ovat, kaunis ulkonäkö (kasvot ja vartalo), koulutus ja hyvät tulot. Muut asiat tuovat sitten lisäpisteitä tai miinusta. Mutta yksikin asia jos on pielessä, niin nainen ei kelpaa.

Höpö höpö. Miehille naisen koulutuksella tai tulotasolla ei ole kovinkaan suurta merkitystä. Hyvä ulkonäkö ja miellyttävä käytös ovat kyllä tärkeitä. Ja tuo hyvä ulkonäkökin on makuasia, on muunkinlaisia naismakuja kuin missit ja fitnesstypyt.

Monelle miehelle kelpaa kiva ja perusnätti tavallinen nainen, mutta sille tavalliselle naiselle ei tunnu kovin usein kelpaavan tavallinen mies, vaan pitää saada joku omaa tasoa kovempi mies.

Niin se on kyllä tullut selväksi että naisella pitää olla hyvä ulkonäkö. Se on yksi niistä tärkeimmistä kriteereistä miehillä. Jos sitä ei ole, niin ei kelpaa kellekään. Hyvä ulkonäkö herättää miehen mielenkiinnon ja sitten jonkun ajan päästä mies tajuaakin, että miten erilaisissa elämäntilanteissa sitä onkaan naisen kanssa. Ja miten se rupeaakin kismittämään, jos naisella ei olekaan varaa yhtä loistokkaaseen elämään. Ja miten erilaisia ovatkin elämänarvoiltaan ja persooniltaan. Jos miehet viitsisivät lukea ne naisten profiilit kunnolla, niin nuokin asiat selviäisivät jo heti, eivätkä tulisi "yllätyksenä" vasta viikkojen/kuukausien päästä.

Se miksi "et kelpaa kellekään" johtuu siitä että olet katkera ruikuttaja joka syyttää miehiä kaikesta eikä sinussa mukamas ole mitään vikaa. Joka viestissä vaan sama laulu, miehet sitä, miehet tätä, miesten vika, miesten kriteerit, nirsot valivali..

Ei kukaan mies halua olla tuollaisen tyhjänruikuttajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se on kyllä tullut selväksi että naisella pitää olla hyvä ulkonäkö. Se on yksi niistä tärkeimmistä kriteereistä miehillä. Jos sitä ei ole, niin ei kelpaa kellekään.

Niin, hyvä ulkonäkö tarkoittaa tässä sitä, että juuri tämä yksi mies pitää juuri sitä yhtä naista kauniina. Ei sitä, että naisen on pakko olla joku missi, yleisesti kauniiksi tunnustettu.

Koska tällainen ulkonäkökriteeri lienee naisillakin, niin miehiä on turha syyllistää. Kyllä nainenkin etsii miestä, joka miellyttää juuri omaa silmää.

Vierailija
124/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se miksi "et kelpaa kellekään" johtuu siitä että olet katkera ruikuttaja joka syyttää miehiä kaikesta eikä sinussa mukamas ole mitään vikaa. Joka viestissä vaan sama laulu, miehet sitä, miehet tätä, miesten vika, miesten kriteerit, nirsot valivali..

Ei kukaan mies halua olla tuollaisen tyhjänruikuttajan kanssa.

Ai sekö on ruikuttamista jos kertoo faktoja? Ja minä "kelpaan" kyllä vallan hyvin normaalissa elämässä. Siksipä pystynkin tekemään vertailua. Netissä miesten kriteerit ovat todella korkealla. Ja nimenomaan juuri niiden tavallisten miesten. Sinne nyt vaan ajautuu sellaista porukkaa.

Vierailija
125/131 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne 80-90% miehistä nimenomaan eivät ole pelkän seksin perässä. Ne on niitä tavallisia miehiä, jotka toivovat löytävänsä vakavasti otettavan naisen. Mutta he jäävät pelimiesten jalkoihin eivätkä naiset juurikaan ota heihin kontaktia.

Miksi miehet eivät voi itse ottaa yhteyttä? Etsikää sieltä profiilien viidakosta se nainen, joka on samankaltainen kanssanne ja laittakaa hänelle viesti. Sieltä satojen ilmoitusten joukosta on hankalaa löytää ketään. Itsekin selaan joskus tuntitolkulla, ennen kuin itseni tyylinen mies löytyy ja otan sitten yhteyttä häneen.

Kyllä naisille perinteiset roolit kelpaavat heti, jos niistä on jotain hyötyä. Toisin sanoen naiset eivät itse jaksa useinkaan tehdä mitään, koska heidän mielestään miehen tehtävä on lähestyä naista. Pisteet tästä sinulle, jos oikeasti teet aloitteita miesten suuntaan. Siinä on aina oma vaivansa.

Vierailija
126/131 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän miehet aina korostavat tuota tavallisuutta? Omassa ilmoituksessa mainostetaan että "olen ihan tavallinen suomalainen mies", nettikeskusteluissa valitetaan kun naisille ei kelpaa "tavallinen mies" ja nyt sitten halutaan "perusnätti tavallinen nainen". En tiedä, mitä tämä tavallisuus on ja tulee sellainen olo, että varmasti olen liian kummallinen näille tavallisuutta kaipaaville. Avatkaapa miehet vähän, mitä tavallisuus pitää sisällään.

Vierailija
127/131 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika tuossa tavallisuudessa on? Itse voisin kuvailla olevani "tavallinen mies", jos sillä sanalla ei olisi naisten suussa niin huono maku. Ei minulla ole mitään tarvetta hehkuttaa olevani mitenkään erilainen tai erityinen. Kun en ole. Olen ihan tavallinen valkokaulusduunari 8-16 joka käy iltaisin lenkillä koiran kanssa ja katsoo telkusta em-kisoja. Sitten satunnaisesti muita harrastuksia. Kun tiedostan, että tämä realistinen itsearvio ei käy, niin pitää sitten värittää elämää vaikka tiedän tasan tarkkaa että suurimman osan, myös naisten, on ihan yhtä mautonta ja tylsää kuin minulla. 

Vierailija
128/131 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika tuossa tavallisuudessa on? Itse voisin kuvailla olevani "tavallinen mies", jos sillä sanalla ei olisi naisten suussa niin huono maku. Ei minulla ole mitään tarvetta hehkuttaa olevani mitenkään erilainen tai erityinen. Kun en ole. Olen ihan tavallinen valkokaulusduunari 8-16 joka käy iltaisin lenkillä koiran kanssa ja katsoo telkusta em-kisoja. Sitten satunnaisesti muita harrastuksia. Kun tiedostan, että tämä realistinen itsearvio ei käy, niin pitää sitten värittää elämää vaikka tiedän tasan tarkkaa että suurimman osan, myös naisten, on ihan yhtä mautonta ja tylsää kuin minulla. 

Usein huonoa flaksiaan naisten kanssa valittavalta mieheltä kysytään, että mitä tarjottavaa tällä on naiselle? Tavallisuus tai ei mitään normaalista poikkeavaa ei ole siihen hyväksyttävä vastaus. Itseään pitää nykypäivän saturoiduilla ja äärikilpailuilla markkinoilla osata myydä ja rakentaa oikeanlainen, kiehtova imago vaikka se ei loppupeleissä pitäisikään paikkaansa.

Vierailija
129/131 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta mitä keskitason mies voi tehdä nettideiteillä on lähteä pois sieltä. Itse ihan yllätyin kuinka fiksujen ja kauniiden naisten kanssa pääsin treffeille uuden harrastuksen kautta. Nettideiteillä minuun ottivat yhteyttä vain tonnikeijut ja/tai mt-potilaat. Onneksi tajusin, että se ei ole minun tasoni vaikka täälläkin koitettiin niin väittää.

Johtuu ihan täysin vääristyneestä sukupuolijakaumsta. Omalla paikkakunnalla suoli24 kirjautuneita kahden viikon sisällä.

miehet: 450kpl

naiset:150kpl 

Että ei ihme jos sellaiselle perusmiehelle ei riitä kuin ne tynnyrin pohjimmaiset. Olet ihan oikeassa, että ei muuta kuin pois vaan nettideiteiltä jos naama/ulkonäkö ja supliikki kestää naisille juttelemisen livenäkin. 

Vierailija
130/131 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein huonoa flaksiaan naisten kanssa valittavalta mieheltä kysytään, että mitä tarjottavaa tällä on naiselle? Tavallisuus tai ei mitään normaalista poikkeavaa ei ole siihen hyväksyttävä vastaus. Itseään pitää nykypäivän saturoiduilla ja äärikilpailuilla markkinoilla osata myydä ja rakentaa oikeanlainen, kiehtova imago vaikka se ei loppupeleissä pitäisikään paikkaansa.

En sanonut, että tavallisuudessa olisi vikaa, vaan kysyin, mitä sillä tarkoitetaan. Miehet itse valittavat, että deittipalstoilla on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Onhan se nyt itsestään selvää, että jollain keinolla siellä pitää erottua. Jos minuun yhteyttä lauma miehiä, joilla lukee profiilissa "olen ihan tavallinen mies" (tai jopa "olen vain ihan tavallinen mies"), se ei valitettavasti kerro paljon mitään. Kaikkien kanssa ei ehdi kahville, vaikka haluaisi, joten jotain pitäisi olla, mikä vähän avaisi persoonallisuutta.

Vierailija
131/131 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut, että tavallisuudessa olisi vikaa, vaan kysyin, mitä sillä tarkoitetaan. Miehet itse valittavat, että deittipalstoilla on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Onhan se nyt itsestään selvää, että jollain keinolla siellä pitää erottua. Jos minuun yhteyttä lauma miehiä, joilla lukee profiilissa "olen ihan tavallinen mies" (tai jopa "olen vain ihan tavallinen mies"), se ei valitettavasti kerro paljon mitään. Kaikkien kanssa ei ehdi kahville, vaikka haluaisi, joten jotain pitäisi olla, mikä vähän avaisi persoonallisuutta.

Miehillä on realistinen näkemys itsestään. Ainakin näillä "tavallisilla miehillä". Tässä nyt onkin yksi nettideitin sudenkuopista... Ne riikinkukot jotka liioittelevat ja kusettavat eniten pärjäävät. Rehellinen ja vaatimaton mies jää yksin olisi hän kuinka hyvä mies tahansa. Minua on esimerkiksi kehuttu hyväksi keskustelijaksi ja hyvän yleistiedon omaavaksi. Ei silti tulisi mieleenkään kirjoittaa tuollaista kukkua jonnekin profiiliin, koska en minä omasta mielestäni todellakaan mikään taitava keskustelija ole. Jos olisin niin tekisin sitä ammatikseni. 

Vaatimattomuus ei valitettavasti kaunista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi