Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nirsot miehet

Vierailija
20.06.2016 |

Olen päättänyt luopua kaikista toiveista, että enää ikinä seurustelisin. Miksi odottaa mahdotonta? Täällä miehet jankuttavat loputtomiin, miten helppoa naisilla on nettideittisaiteilla, kun miehiä on kuulemma moninverroin enemmän. Ehkä naisilla riittää saiteilla kysyntää, jos sopii miesten tiukkoihin kriteereihin. Vähän päälle nelikymppisenä olen selvästi liian vanha. Toinen miinus ovat lapset (jo koulussa).
Olisin mielestäni hyvä naisystävä. Tykkään laittaa ruokaa ja ruokiani on kehuttu. Olen huolehtivainen luonne, seksuaalisuuskin on tärkeää. Elätän itseni ja jälkeläiseni. Isäpuolta en heille halua.
Välillä ajattelin, että etsin sitten panokaverin, mutta hänen pitäisi olla nimenomaan kaveri. Seksiä etsivillä miehillä ei ole palstoilla kuvaa itsestään, eikä mitään tietoa millainen ihminen on kyseessä. Nimimerkit tasoa "Panemaan", "Isomuna" jne. Avaavat "keskustelun" antamalla sukupuolielimensä mitat. Sen verran vaativa olen, että haluaisin, että minusta ollaan kiinnostuneita edes vähän muunakin kuin reikänä.
Omat kriteerini ovat että olisi muutakin yhteistä kuin että housuissa on yhteensopivat elimet. Kaveruutta, juteltavaa. Materiasta en välitä, tykkään enemmän olla luonnossa. Eikä tähän mitään länkytystä piilokriteereistä ja että kaikki naiset muka haluavat rikkaan hunksin, kun eivät halua.

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ naisella ei ole enää "vientiä". Saman ikäiset miehet haluavat paljon nuoremman naisen. Nelikymppinen nainen kelpaa vain panopuuksi. 

Vierailija
42/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon hieman ihmeissäni aina näiden nettikeskustelujen kanssa koska vaikka itsekin lähentelen neljääkymppiä ja alakouluikäisiä lapsiakin on kaksi, mulla ei ole ollut mitään vaikeuksia löytää seuraa itselleni. Mua nuorempia ja lapsettomia miehiä jonossa ihan, pääsin kirjaimellisesti valitsemaan itselleni sopivimman. Olisko siinä nyt jotain muutakin takana kuin pelkkä ikä ja äitiys?

Sama täällä kun olin alle 40.

46v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne 80-90% miehistä nimenomaan eivät ole pelkän seksin perässä. Ne on niitä tavallisia miehiä, jotka toivovat löytävänsä vakavasti otettavan naisen. Mutta he jäävät pelimiesten jalkoihin eivätkä naiset juurikaan ota heihin kontaktia.

Miksi miehet eivät voi itse ottaa yhteyttä? Etsikää sieltä profiilien viidakosta se nainen, joka on samankaltainen kanssanne ja laittakaa hänelle viesti. Sieltä satojen ilmoitusten joukosta on hankalaa löytää ketään. Itsekin selaan joskus tuntitolkulla, ennen kuin itseni tyylinen mies löytyy ja otan sitten yhteyttä häneen.

Kyllä ne ottaa.

Mutta eivät naiset heistä kiinnostu, koska pelimiehet kuitenkin kierrättävät suurinta osaa naisista. Kyllä naiset jaksaa aina viikon odottaa, että playeri ehtii taas muilta naisiltaan käymään.

Ei pidä paikkaansa tuo ihme playerien pyöritys. Miksi minua ei sitten ole yksikään playjeri pyörittänyt ja miksi ylipäätään suurin osa naisista, ei ole kiinnostunut mistään narsistisesta pyörittäjästä? Mistä ihmeestä kumpuaa harhaluulot, että naiset haluaisivat tulla hyväksikäytetyksi pelimiesten toimesta? Ne limaiset playerit tunnistaa jo kaukaa, ja suurin osa naisista, myös kiertää heidät kaukaa.

Vierailija
44/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä oon hieman ihmeissäni aina näiden nettikeskustelujen kanssa koska vaikka itsekin lähentelen neljääkymppiä ja alakouluikäisiä lapsiakin on kaksi, mulla ei ole ollut mitään vaikeuksia löytää seuraa itselleni. Mua nuorempia ja lapsettomia miehiä jonossa ihan, pääsin kirjaimellisesti valitsemaan itselleni sopivimman. Olisko siinä nyt jotain muutakin takana kuin pelkkä ikä ja äitiys?"

Joo, kyllä 21-vuotiaat nuorukaiset ottavat innoissaan yhteyttä, mutta ei tunnu luontevalta tuollainen 20 v ikäero.

ap

Vierailija
45/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä oon hieman ihmeissäni aina näiden nettikeskustelujen kanssa koska vaikka itsekin lähentelen neljääkymppiä ja alakouluikäisiä lapsiakin on kaksi, mulla ei ole ollut mitään vaikeuksia löytää seuraa itselleni. Mua nuorempia ja lapsettomia miehiä jonossa ihan, pääsin kirjaimellisesti valitsemaan itselleni sopivimman. Olisko siinä nyt jotain muutakin takana kuin pelkkä ikä ja äitiys?"

Joo, kyllä 21-vuotiaat nuorukaiset ottavat innoissaan yhteyttä, mutta ei tunnu luontevalta tuollainen 20 v ikäero.

ap

No juu, totta, en minäkään noin nuorista innostunut. Tämä jonka kanssa yhteen päädyin on neljä vuotta nuorempi. Mutta ehkäpä se tosiaan on niin että kaikki mielenkiinto loppuu kun täytän 40. Pitää nauttia niin kauan kuin tätä kestää.

Vierailija
46/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kuin minun näppäimiltäni. Keski-iässä ei jaksaisi enää mitään teinien pelejä eikä ulkonäkökeskeisyyttä. Toki normaali hygienia molemmilla tärkeää. Normaalit itsestään huolehtimaan pystyvät sinkkumiehet on kiven alla ja piilossa.

No eivät todellakaan ole. Olen 39-v. lapseton, akateemisesti koulutettu, ihan hyvässä vakityössä oleva mies. Naamani riittää yleensä hyvin treffeille pääsemiseen, ja olen omasta mielestäni fiksu ja keskustelutaitoinen, mutta kyllä sinkkunaiset ja jopa lapsia tehneet naiset ovat osoittautuneet todella nirsoiksi. Takana minulla on kaksi pitkää parisuhdetta ja saman katon alla asumista naisen kanssa, joten tuskin lienen toivoton tapaus. Silti naisen löytäminen tuntuu vaikealta.

En keksi tähän enää muuta syytä kuin sen, että naisten odotukset ovat aivan epärealistisia. Jollain nuorella tytönhupakolla tätä en ihmettele, mutta kyllä ne epärealistiset odotukset taitavat jatkua vielä yli kolmekymppisenäkin.

Ja sitten itketään, kuinka ei löydy miestä.

Vierailija
47/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kuin minun näppäimiltäni. Keski-iässä ei jaksaisi enää mitään teinien pelejä eikä ulkonäkökeskeisyyttä. Toki normaali hygienia molemmilla tärkeää. Normaalit itsestään huolehtimaan pystyvät sinkkumiehet on kiven alla ja piilossa.

No eivät todellakaan ole. Olen 39-v. lapseton, akateemisesti koulutettu, ihan hyvässä vakityössä oleva mies. Naamani riittää yleensä hyvin treffeille pääsemiseen, ja olen omasta mielestäni fiksu ja keskustelutaitoinen, mutta kyllä sinkkunaiset ja jopa lapsia tehneet naiset ovat osoittautuneet todella nirsoiksi. Takana minulla on kaksi pitkää parisuhdetta ja saman katon alla asumista naisen kanssa, joten tuskin lienen toivoton tapaus. Silti naisen löytäminen tuntuu vaikealta.

En keksi tähän enää muuta syytä kuin sen, että naisten odotukset ovat aivan epärealistisia. Jollain nuorella tytönhupakolla tätä en ihmettele, mutta kyllä ne epärealistiset odotukset taitavat jatkua vielä yli kolmekymppisenäkin.

Ja itsellesihän tietysti riittää naisessa vain se, että hän on sukupuoleltaan nainen. Mitään muita vaatimuksia ei ole.

Vierailija
48/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin valitus, kun olen NIIN hyvä että eihän tavallinen mies tosiaankaan kelpaa.

Hieman oudosti luettu. Ei tuossa sellaista lukenut paitsi sun mielikuvituksessasi.

Se että naiset kirjoittavat ihan mitä sattuu, ei  ole todellisuuden kanssa tekemisissä.  Kun lähes kaikkien naisten luulot itsestään eivät satu samalle tontillekaan todellisuuden kanssa, niin se alkaa olla enempi kokemusta, kuin mielikuvitusta.  Vai ovatko kaikki hakupäällä olevat naiset, mielenterveyspotilaita??

Voipihan se ollakin, ne joilla itsetuntemus on läheskään kohdillaan katoavat samantien markkinoilta.  Markkinat on muuttumassa, ennen oli kaikki kelpaa jollekin, nyt ollaan menossa siihen että vain hyville on ottajia.

Vierailija
49/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itsellesihän tietysti riittää naisessa vain se, että hän on sukupuoleltaan nainen. Mitään muita vaatimuksia ei ole.

Kunhan ei ole ruma, läski tai v-mainen luonne, niin on jo monta estettä ohittanut. Ei se niin kauhean vaikeaa ole.

Vierailija
50/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä keskitason mies voi tehdä nettideiteillä on lähteä pois sieltä. Itse ihan yllätyin kuinka fiksujen ja kauniiden naisten kanssa pääsin treffeille uuden harrastuksen kautta. Nettideiteillä minuun ottivat yhteyttä vain tonnikeijut ja/tai mt-potilaat. Onneksi tajusin, että se ei ole minun tasoni vaikka täälläkin koitettiin niin väittää.

Vierailija
51/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta mitä keskitason mies voi tehdä nettideiteillä on lähteä pois sieltä. Itse ihan yllätyin kuinka fiksujen ja kauniiden naisten kanssa pääsin treffeille uuden harrastuksen kautta. Nettideiteillä minuun ottivat yhteyttä vain tonnikeijut ja/tai mt-potilaat. Onneksi tajusin, että se ei ole minun tasoni vaikka täälläkin koitettiin niin väittää.

Mikä se harrastus on?

Vierailija
52/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se harrastus on?

Minun tapauksessa polkujuoksu ja siihen liittyvät sosiaaliset tempaukset, mutta varmasti vastaavia muitakin löytyy. 

Vierailija
53/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli melkein kuin omasta kynästä kirjoitettu. Esim. Tinderissä ne normaalit naapurintyttöä muistuttavat naiset eivät reagoi mitenkään tai sitten jos mätsää niin pitäisi olla joku triathlonia harrastava isopalkkainen johtaja. Ilmeisesti moni kuvittelee kelpaavansa niille panomiehille parisuhteeseenkin, mutta lopputuloksen voi lukea täältä AV:lta hieman tähän tapaan: 'Nyyh...miksi mies lopetti tapailun seksin jälkeen tai haluan syventää panosuhteeni tapailuksi mutta mies ei lotkauta korvaansakaan'.

Vierailija
54/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli melkein kuin omasta kynästä kirjoitettu. Esim. Tinderissä ne normaalit naapurintyttöä muistuttavat naiset eivät reagoi mitenkään tai sitten jos mätsää niin pitäisi olla joku triathlonia harrastava isopalkkainen johtaja. Ilmeisesti moni kuvittelee kelpaavansa niille panomiehille parisuhteeseenkin, mutta lopputuloksen voi lukea täältä AV:lta hieman tähän tapaan: 'Nyyh...miksi mies lopetti tapailun seksin jälkeen tai haluan syventää panosuhteeni tapailuksi mutta mies ei lotkauta korvaansakaan'.

Eiköhän jokainen Tinderiä kokeillut ei miesmallia muistuttava mies voi tuon allekirjoittaa. Noiden söpöjen naapurintyttöjen miespuolisilla versioilla ei ole kertakaikkiaan mitään arvoa tinderissä. 

Vierailija
55/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoren naisen kokemuksesta tiedän, että iso osa tapailemistani miehistä on ollut vain seksin perässä. Juurikin myös ne tavismiehet, jotka eivät ole pelimiehiä. Olen itse tavisnainen, eli en se kaunis nainen johon miehet haluaisivat sitoutua kaikista eniten. 

Tinderissä sain 0 treffikutsua. Sen sijaan paljon seksiehdotuksia. Baareissa miehet haluaisivat lähteä jatkoille. Harrastuksista löysin yhden miehen, joka tapailtuamme halusikin vain seksiä. Jne. Poikaystävän löytäminen on täysin mahdotonta.

Jaaha, eipä ole kukaan ketjun miehistä kommentoinut. Teille sanon, että turha itkeä kauneimpien naisten perään kun ette kelpaa - samaan aikaan ignooraatte meidät tavalliset naiset. 

Vierailija
56/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoren naisen kokemuksesta tiedän, että iso osa tapailemistani miehistä on ollut vain seksin perässä. Juurikin myös ne tavismiehet, jotka eivät ole pelimiehiä. Olen itse tavisnainen, eli en se kaunis nainen johon miehet haluaisivat sitoutua kaikista eniten. 

Tinderissä sain 0 treffikutsua. Sen sijaan paljon seksiehdotuksia. Baareissa miehet haluaisivat lähteä jatkoille. Harrastuksista löysin yhden miehen, joka tapailtuamme halusikin vain seksiä. Jne. Poikaystävän löytäminen on täysin mahdotonta.

Jaaha, eipä ole kukaan ketjun miehistä kommentoinut. Teille sanon, että turha itkeä kauneimpien naisten perään kun ette kelpaa - samaan aikaan ignooraatte meidät tavalliset naiset. 

Ne sun tapailemat "tavismiehet" ovat niitä pelimiehiä. Ne pellet jotka kysyvät pillua tiskillä ovat myös pelimiehiä, mutta huonoja sellaisia. Jos lähtisit minun kanssani baariin, et huomaisi kaveriporukastani sitä 100 naista kaatanutta hc-pleijeriä. Hän näyttää ihan normaalilta mieheltä. Jossakin vaiheessa te vain istuisitte vierekkäin, kävisitte muka syvällistä keskustelua, ehkä tanssisitte ja akrabadapra.. se vain tapahtui! 

Älä ikinä tee sitä virhettä, että tavismies pääsisi tinderissä nuoren naisen kanssa yhteyteen! Tai saisi baarista hänet kotiinsa. 

Vierailija
57/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ikuisuus kysymys tuokin, kun ei halua sitä mitä olla tasollaan voi vaatia.   Tässäkin valitus, kun olen NIIN hyvä että eihän tavallinen mies tosiaankaan kelpaa.  

KUN nyt on miehetkin alkaneet kiinnittämään asiaaan huomiota, eikä enää kaikki kelpaa,  no voi voi .

kun se ei vaan ole niin! en ole ap, mutta sama tarina. Olen korkeastikoulutettu, normaalipainoinen (ei ole ylipainoa)kaunis,  urheileva, lapseton, ja AINOAT jotka lähestyy netissä, ovat ammattikoulusta valmistuneet, kaljoittelevat 3 lapsen kaljut, läskit,  kahdesti eronneet, yh:t. Jos vähänkäänn yritän otaa yhteyttä omntasoisiini (ja katson että koulutus ja ulkonäkö kertoo jonkun verran) niin ei ole kiinnostusta miesten puolelta. Syy on se että heille on niin paljon tarjolla muitakin tasokkaita kauniita naisia.

totuus on että jos miehen haluaa suomesta, on välttämätöntä ottaa juuri se "omaa tasoaan" matalammalta tuleva mies. Esim. täysi alkoholsti, vaimonhakkaaja, joka ei ole parisuhteeseen sopiva. Sori mutta totuus.

Vierailija
58/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ikuisuus kysymys tuokin, kun ei halua sitä mitä olla tasollaan voi vaatia.   Tässäkin valitus, kun olen NIIN hyvä että eihän tavallinen mies tosiaankaan kelpaa.  

KUN nyt on miehetkin alkaneet kiinnittämään asiaaan huomiota, eikä enää kaikki kelpaa,  no voi voi .

kun se ei vaan ole niin! en ole ap, mutta sama tarina. Olen korkeastikoulutettu, normaalipainoinen (ei ole ylipainoa)kaunis,  urheileva, lapseton, ja AINOAT jotka lähestyy netissä, ovat ammattikoulusta valmistuneet, kaljoittelevat 3 lapsen kaljut, läskit,  kahdesti eronneet, yh:t. Jos vähänkäänn yritän otaa yhteyttä omntasoisiini (ja katson että koulutus ja ulkonäkö kertoo jonkun verran) niin ei ole kiinnostusta miesten puolelta. Syy on se että heille on niin paljon tarjolla muitakin tasokkaita kauniita naisia.

totuus on että jos miehen haluaa suomesta, on välttämätöntä ottaa juuri se "omaa tasoaan" matalammalta tuleva mies. Esim. täysi alkoholsti, vaimonhakkaaja, joka ei ole parisuhteeseen sopiva. Sori mutta totuus.

Yliarvioit tasosi rajusti. Vai oletko jo kurppaliigassa? 18-35 tavisnaiset HUKKUVAT miesten viesteihin. Jos et muka saa noilla statseilla miesten kiinnostusta, teet jotain ihan helvetisti väärin. 

ps: jos vaikutat pohjanmaalla niin lähdetäänkö kahville? No ei tietenkään lähdetä koska käytin yläpuolella rumia sanoja ja olen iljettävä palstamies.  

t: 32m 180/80 urheilullinen amk-insinööri

Vierailija
59/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne sun tapailemat "tavismiehet" ovat niitä pelimiehiä. Ne pellet jotka kysyvät pillua tiskillä ovat myös pelimiehiä, mutta huonoja sellaisia. Jos lähtisit minun kanssani baariin, et huomaisi kaveriporukastani sitä 100 naista kaatanutta hc-pleijeriä. Hän näyttää ihan normaalilta mieheltä. Jossakin vaiheessa te vain istuisitte vierekkäin, kävisitte muka syvällistä keskustelua, ehkä tanssisitte ja akrabadapra.. se vain tapahtui! 

Älä ikinä tee sitä virhettä, että tavismies pääsisi tinderissä nuoren naisen kanssa yhteyteen! Tai saisi baarista hänet kotiinsa. 

Eivät ole olleet. Ja seksin takia tapailleet, eli mm. tuo harrastuksen kautta tavattu mies esitti olevansa kiinnostunut monta viikkoa ja tyytyi seksiin. Eli tällaista.

Nettitreffeillä tein itse aloitteita, jotka eivät johtaneet yksiinkään treffeihin. Esimerkiksi yhdellekin alle 170 cm, vähän stereotyyppiseltä nörtiltä näyttävälle miehelle, jolla oli profiilissa paljon tekstiä ja vaikutti todella mielenkiintoiselta mieheltä. No, eipä miestä kiinnostanut jatkaa juttelua, sain itse kysyä ja pitää yllä keskustelua.

Kyllä mä sen myönnän jo itsekin, että tällainen ok-nainen, eli nuori, tavallisen näköinen kasvoiltaan, tiimalasivartaloinen ja korkeakoulutettu (vähän ujo) nainen ei ole sitä tyyppiä, jonka nykymiehet huolisivat suhteeseen. 

Vierailija
60/131 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät voi itse ottaa yhteyttä? Etsikää sieltä profiilien viidakosta se nainen, joka on samankaltainen kanssanne ja laittakaa hänelle viesti. Sieltä satojen ilmoitusten joukosta on hankalaa löytää ketään. Itsekin selaan joskus tuntitolkulla, ennen kuin itseni tyylinen mies löytyy ja otan sitten yhteyttä häneen.[/quote]

Niin miesten kuin naistenkin pitäisi vain rohkeasti lähettää viestiä vähänkin lupaavalle henkilölle. Tuntuu, että moni (itse mukaan lukien) etsii aivan liian kovin kriteerein ja pettyy, kun se toinen ei täytäkään niitä 56 kohtaa täydellisesti. Yritetään olla avoimin mielin, niin livenä kuin netissäkin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi