Nirsot miehet
Olen päättänyt luopua kaikista toiveista, että enää ikinä seurustelisin. Miksi odottaa mahdotonta? Täällä miehet jankuttavat loputtomiin, miten helppoa naisilla on nettideittisaiteilla, kun miehiä on kuulemma moninverroin enemmän. Ehkä naisilla riittää saiteilla kysyntää, jos sopii miesten tiukkoihin kriteereihin. Vähän päälle nelikymppisenä olen selvästi liian vanha. Toinen miinus ovat lapset (jo koulussa).
Olisin mielestäni hyvä naisystävä. Tykkään laittaa ruokaa ja ruokiani on kehuttu. Olen huolehtivainen luonne, seksuaalisuuskin on tärkeää. Elätän itseni ja jälkeläiseni. Isäpuolta en heille halua.
Välillä ajattelin, että etsin sitten panokaverin, mutta hänen pitäisi olla nimenomaan kaveri. Seksiä etsivillä miehillä ei ole palstoilla kuvaa itsestään, eikä mitään tietoa millainen ihminen on kyseessä. Nimimerkit tasoa "Panemaan", "Isomuna" jne. Avaavat "keskustelun" antamalla sukupuolielimensä mitat. Sen verran vaativa olen, että haluaisin, että minusta ollaan kiinnostuneita edes vähän muunakin kuin reikänä.
Omat kriteerini ovat että olisi muutakin yhteistä kuin että housuissa on yhteensopivat elimet. Kaveruutta, juteltavaa. Materiasta en välitä, tykkään enemmän olla luonnossa. Eikä tähän mitään länkytystä piilokriteereistä ja että kaikki naiset muka haluavat rikkaan hunksin, kun eivät halua.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis vieläkään tajunnut. Ei riitä että laittaa yksilöllisen viestin ja että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Sieltä pitää selvittää ne tärkeimmät asiat. Eli ikä, haluaako lapsia vai ei, onko omia lapsia vai ei, onko saman tason koulutus, onko samantasoiset tulot, tykkääkö matkustella vai ei, onko savuton/tupakoiva, onko alkoholiin menevä, onko uskonnollinen vai ei, seuraako tiiviisti politiikkaa vai ei, ym... Ja tarkistaa, että mitkä sen naisen toiveet siltä ihannekumppanilta on ja vastaako itse niitä. Jos nuo kaikki mätsää, niin sitten voi alkaa vasta katselemaan niitä kuvia, ja tiedostaa samalla se oma tasonsa ulkonäöllisesti. Sen jälkeen vasta miettimään niitä yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja sitä yksilöllistä viestä laittamaan.
Mulla on profiilissa CV ja viimeisin palkkakuitti. Suosittelen kaikille.
Mitähän hyötyä siitä luulet olevan? Eihän se kerro sinusta juuri mitään. Ei tarvitse ihmetellä, jos ei tule viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis vieläkään tajunnut. Ei riitä että laittaa yksilöllisen viestin ja että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Sieltä pitää selvittää ne tärkeimmät asiat. Eli ikä, haluaako lapsia vai ei, onko omia lapsia vai ei, onko saman tason koulutus, onko samantasoiset tulot, tykkääkö matkustella vai ei, onko savuton/tupakoiva, onko alkoholiin menevä, onko uskonnollinen vai ei, seuraako tiiviisti politiikkaa vai ei, ym... Ja tarkistaa, että mitkä sen naisen toiveet siltä ihannekumppanilta on ja vastaako itse niitä. Jos nuo kaikki mätsää, niin sitten voi alkaa vasta katselemaan niitä kuvia, ja tiedostaa samalla se oma tasonsa ulkonäöllisesti. Sen jälkeen vasta miettimään niitä yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja sitä yksilöllistä viestä laittamaan.
Se me ainakin tajutaan, ettei sinulla ole käsitystäkään millaista nettideittailu miehille oikeasti on, eikä siitä mikä toimii ja mikä ei. Ei käytännössä eikä tilastojen kautta, mutua tuputat vailla kokemusta, etkä takuulla toimi kuten kuvittelet. Etuoikeutetun sokeus.
Tämä koskee jokaista joka puhuu nirsoista miehistä. Ehkä venäjällä jossa naisia on enemmän kuin miehiä, ymmärretään jotain asiasta, mutta ei täällä.
Et siis vain viitsi panostaa tarpeeksi siihen profiilin lukemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen päättänyt luopua kaikista toiveista, että enää ikinä seurustelisin. Miksi odottaa mahdotonta? Täällä miehet jankuttavat loputtomiin, miten helppoa naisilla on nettideittisaiteilla, kun miehiä on kuulemma moninverroin enemmän. Ehkä naisilla riittää saiteilla kysyntää, jos sopii miesten tiukkoihin kriteereihin. Vähän päälle nelikymppisenä olen selvästi liian vanha. Toinen miinus ovat lapset (jo koulussa).
Olisin mielestäni hyvä naisystävä. Tykkään laittaa ruokaa ja ruokiani on kehuttu. Olen huolehtivainen luonne, seksuaalisuuskin on tärkeää. Elätän itseni ja jälkeläiseni. Isäpuolta en heille halua.
Välillä ajattelin, että etsin sitten panokaverin, mutta hänen pitäisi olla nimenomaan kaveri. Seksiä etsivillä miehillä ei ole palstoilla kuvaa itsestään, eikä mitään tietoa millainen ihminen on kyseessä. Nimimerkit tasoa "Panemaan", "Isomuna" jne. Avaavat "keskustelun" antamalla sukupuolielimensä mitat. Sen verran vaativa olen, että haluaisin, että minusta ollaan kiinnostuneita edes vähän muunakin kuin reikänä.
Omat kriteerini ovat että olisi muutakin yhteistä kuin että housuissa on yhteensopivat elimet. Kaveruutta, juteltavaa. Materiasta en välitä, tykkään enemmän olla luonnossa. Eikä tähän mitään länkytystä piilokriteereistä ja että kaikki naiset muka haluavat rikkaan hunksin, kun eivät halua.
Tosta sun selityksestä ymmärrä yhtään mitään
"MIKÄ VITTU SIINÄ ON NIIN VAIKEA TAJUTA, että se on ihan sama vaikka olisit suunnilleen 100% mätsi ja harrastaisit samaa lajia ja lukisit samoja kirjoja, niin mimmiä ei tosiaankaan kiinnosta vittuakaan jos sillä on joku vähän komeamman naaman omaava mies siinä juttelemassa."
Minulle kyllä lukeminen ja ajatukset ovat tärkeämpiä. Mutta kiroilua en kestä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten näet sen baarissa, minäkin olen käynyt paljon baareissa, usko tai älä, ja silti en ole nähnyt siellä pelkkiä pelimiehiä naisineen, vaan ihan kaikennäköisiä ja -ikäisiä miehiä ja naisia keskustelemassa ja pitämässä hauskaa.
Siten, että katson kenen kanssa nainen lähtee baarista kahdestaan. Keskustelu ja hauskanpito ei vaikuta tähän keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ihmettele, jos nettimiehet eivät pääse treffeille. Useammallakin treffisaitilla valtaosa miehistä on ilman kuvaa – kyllä kuva vaan kiinnittää huomion verrattuna saitin tyhjään pärstäkohtaan. Useimmat miehet eivät myöskään tunnu panostavan lainkaan ilmoitukseensa. Ei edes ruksita annetuista listoista kiinnostuksenkohteita ja lempijuttuja, saati että kirjoitettaisiin jonkinlainen esittely. Profiili ja ilmoitusteksti ovat mainos, jolla voisi erottua kasvottomien miesten massasta. Tuntuu, ettei viitsitä nähdä yhtään vaivaa. Harva nainen ottaa yhteyttä, jos ei miehen ilmoituksesta selviä yhtään mitään.
Taidat olla trolli. Naisethan ne nimenomaan eivät viitsi nähdä mitään vaivaa nettideittisivuilla. Naisilla on suhteellisesti harvemmin kuva profiilissaan kuin miehillä. Naisilla myös on paljon useammin tyhjä profiiliteksti tai tyyliin "mistä mulle komea, hauska mies" tai pelkkä "Moi" tai hymiö. Naiset eivät myöskään tee juurikaan aloitteita deittisivuilla (okcupidin selvittämä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(ja katson että koulutus ja ulkonäkö kertoo jonkun verran)
Katsot väärin.
no tottakai kauneus on aina katsojan silmissä. Mutta huolehdin kuitenkin ulkonäöstäni. Nypin kulmakarvat (mitä EI TEE kaikki naiset muuten), meikkaan, mulla on muodikas tukkatyyli, kiharran sitä, jne.
En tarkoittanut mainintaa ulkonäöstäsi, vaan koulutuksesta. Naiset tuovat sen AINA esille ja miltei aina ensimmäisenä. Se on naisten kriteeri miehille, ei miesten naisille. Eihän se täysin yhdentekevä ole, mutta jos nainen antaa sillä kymmenen pistettä, mies antaa korkeintaan kaksi. Naamasi, kehosi, käytöksesi, lapsillasi (on/ei), ikäsi, näillä on merkitystä.
Miehille deittipalstoilla, sillä koulutuksella on nimenomaan suuri merkitys. Ja sillä että naisella on sama tulotaso. Lisäksi he vaativat hyvää ulkonäköä kokonaisvaltaisesti + hillittyä ja miellyttävää käyttäytymistä ja tietenkin vielä ne lapset, joiden olemassaolo on yleensä suuri miinus. Eli pääpiirteittäin miehille tärkeimmät asiat ovat, kaunis ulkonäkö (kasvot ja vartalo), koulutus ja hyvät tulot. Muut asiat tuovat sitten lisäpisteitä tai miinusta. Mutta yksikin asia jos on pielessä, niin nainen ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
"MIKÄ VITTU SIINÄ ON NIIN VAIKEA TAJUTA, että se on ihan sama vaikka olisit suunnilleen 100% mätsi ja harrastaisit samaa lajia ja lukisit samoja kirjoja, niin mimmiä ei tosiaankaan kiinnosta vittuakaan jos sillä on joku vähän komeamman naaman omaava mies siinä juttelemassa."
Sitten olet harvinainen poikkeus, tai et oikeasti toimi kuten luulet/sanot.
OKC on tästäkin tehnyt kokeita, poistivat kuvat tietyltä ajalta, tarkkailivat miten käyttäjät vastasivat eri-ulkonäkö-tasoisille ilman kuvia, ja miten se muuttui kun kuvat tuli takaisin.
Lopputulos oli että menestys on vähintään 90% kuvista kiinni, sekä miehille että naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten olet harvinainen poikkeus, tai et oikeasti toimi kuten luulet/sanot.
OKC on tästäkin tehnyt kokeita, poistivat kuvat tietyltä ajalta, tarkkailivat miten käyttäjät vastasivat eri-ulkonäkö-tasoisille ilman kuvia, ja miten se muuttui kun kuvat tuli takaisin.
Lopputulos oli että menestys on vähintään 90% kuvista kiinni, sekä miehille että naisille.
Noista Cupidin tuloksista kaikki eivät ole sovellettavissa suomalaiseen kulttuuriin.
Ja vaikka nainen näissä ketjuissa miten sanoisi, ettei ulkonäkö ole tärkeää, niin av-palstamiehet inttävät vastaan että onpa. Kai minä itse tiedän parhaiten, onko miehen ulkonäkö minulle tärkeää? Rasittaa loputon jankuttaminen, jossa minulle kerrotaan, mitä "oikeasti" ajattelen ja mitä "piilokriteereitä" minulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsot väärin.
no tottakai kauneus on aina katsojan silmissä. Mutta huolehdin kuitenkin ulkonäöstäni. Nypin kulmakarvat (mitä EI TEE kaikki naiset muuten), meikkaan, mulla on muodikas tukkatyyli, kiharran sitä, jne.
En tarkoittanut mainintaa ulkonäöstäsi, vaan koulutuksesta. Naiset tuovat sen AINA esille ja miltei aina ensimmäisenä. Se on naisten kriteeri miehille, ei miesten naisille. Eihän se täysin yhdentekevä ole, mutta jos nainen antaa sillä kymmenen pistettä, mies antaa korkeintaan kaksi. Naamasi, kehosi, käytöksesi, lapsillasi (on/ei), ikäsi, näillä on merkitystä.
Miehille deittipalstoilla, sillä koulutuksella on nimenomaan suuri merkitys. Ja sillä että naisella on sama tulotaso. Lisäksi he vaativat hyvää ulkonäköä kokonaisvaltaisesti + hillittyä ja miellyttävää käyttäytymistä ja tietenkin vielä ne lapset, joiden olemassaolo on yleensä suuri miinus. Eli pääpiirteittäin miehille tärkeimmät asiat ovat, kaunis ulkonäkö (kasvot ja vartalo), koulutus ja hyvät tulot. Muut asiat tuovat sitten lisäpisteitä tai miinusta. Mutta yksikin asia jos on pielessä, niin nainen ei kelpaa.
Sinä vaan projisoit omia arvojasi, tuo ei vastaa todellisuutta ollenkaan. Mahdollisesti se kertoo että lähestyt ERITTÄIN kapeaa siivua kaikista miehistä, ja täällä yleistät sen sitten "miesten" kriteereiksi.
Miesten ei kyllä tosiaankaan kannata noita neuvoja kuunnella. Tuossa menee tuntikausia aikaa viikossa ja odotusarvo on todella matala. Se aika kannattaa suunnata ulkoiluun, punttisaliin, harrastuksiin ja yleensä oman itsensä kehittämiseen. Sieltä se parisuhdekkin löytyy todennäköisemmin kuin jostain suoli24:lta. Ja todennäköisesti paljon paremman naisen kanssa kuin mitä nettideitiltä saisit.
Nettideitissä olisi pointtia, jos se olisi helppoa ja kätevää. Ja onhan se naisille. Olen miehenä käyttänyt tuntikausia oman profiilin ja kuvien hiomiseen ja sitten mulle tulee joiltain oikeasti rumilta ja lihavilta naisilta viestejä tyyliin "mikä naisessa saa sinut syttymään?" ja pari hymiötä. Oman tasoiset fiksut ja urheilulliset naiset vastaavat aniharvoin viesteihini, heillä on aina joku juttu menossa.
Käytännössä siis ajanhukkaa. Mutta nyt kun profiili on hiottu siihen kuntoon mikä se voi parhaimmillaan tälläisellä keskitason miehellä olla, niin olkoon nyt sitten siellä. Mitään yksilöityjä ja pitkiä viestejä en jaksa enää kirjoitella, ottakoon naiset yhteyttä jos kiinnostaa, sillä lauseen tai parin viestillä. Mulla on parempaakin tekemistä kesällä kuin kirjoitella novellimittaisia viestejä joihin joka kymmenes tavisnainen vastaa.
Nähdään terasilla tai rannalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ihmettele, jos nettimiehet eivät pääse treffeille. Useammallakin treffisaitilla valtaosa miehistä on ilman kuvaa – kyllä kuva vaan kiinnittää huomion verrattuna saitin tyhjään pärstäkohtaan. Useimmat miehet eivät myöskään tunnu panostavan lainkaan ilmoitukseensa. Ei edes ruksita annetuista listoista kiinnostuksenkohteita ja lempijuttuja, saati että kirjoitettaisiin jonkinlainen esittely. Profiili ja ilmoitusteksti ovat mainos, jolla voisi erottua kasvottomien miesten massasta. Tuntuu, ettei viitsitä nähdä yhtään vaivaa. Harva nainen ottaa yhteyttä, jos ei miehen ilmoituksesta selviä yhtään mitään.
Taidat olla trolli. Naisethan ne nimenomaan eivät viitsi nähdä mitään vaivaa nettideittisivuilla. Naisilla on suhteellisesti harvemmin kuva profiilissaan kuin miehillä. Naisilla myös on paljon useammin tyhjä profiiliteksti tai tyyliin "mistä mulle komea, hauska mies" tai pelkkä "Moi" tai hymiö. Naiset eivät myöskään tee juurikaan aloitteita deittisivuilla (okcupidin selvittämä).
En ole tuo jolle vastasit. Mutta vaikka profiilissa ei olisikaan esittelytekstiä, niin niistä kiinnostuksenkohteista ynnä muista saa jo paljon selville. Monesti paljon enemmän, kuin siitä esittelytekstistä. En ole nähnyt vielä yhdelläkään miehillä niitä kaikkia kohtia täytettynä. Ehkä korkeintaan muutamaan kohtaan ovat viitsineet vastata. Ja itsekin olen kuvattomana deittisivustolla, mutta poistin kuvani sieltä vain siksi, koska silloin miehet katsoivat vain pelkän kuvani ja laittoivat viestiä, (yleensä seksinvonkausta). Eivät viitsineet lukea ollenkaan mitä profiilissani kerroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on profiilissa CV ja viimeisin palkkakuitti. Suosittelen kaikille.
Mitähän hyötyä siitä luulet olevan? Eihän se kerro sinusta juuri mitään. Ei tarvitse ihmetellä, jos ei tule viestejä.
Sehän riippuu ihan CV:stä ja palkkakuitista, onko siitä hyötyä vai ei. Tästä kuvasta näkee hyvin, miten tärkeää miehen tulot ovat naisille
http://cdn.okcimg.com/blog/lies/MaleMessageDistributionByIncomeBright.p…
Tähän joku sanoo ettei päde suomalaisiin, mikä on tietysti puppua. Sama ilmiö täällä on, mahdollisesti miedompana, ja jos on miedompi, niin todennkäköisesti vain pakon sanelemana.
Tämmöistä kuvaa ei löydy naisten tuloista, sillä ne ei pahemmin liikuta miehiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole trolli. Tämä on tasan totta. Naisten ilmoituksia en tietenkään ole käynyt läpi. Jos ilmoituksessa ei ole kuvaa eikä minkäänlaisia tietoa henkilöstä, on vaikea edes tietää, mistä lähtisi liikkeelle. Miksei sitä profiilia voi täytellä edes rastittamalla?
Vierailija kirjoitti:
Ja voin kertoa sinulle sen, että naiset eivät mitään muuta teekään, kun syyttävät vain itseään, vääristä valinnoistaan.
Ei ainakaan AV:lla, täällä se on aina miehen vika. Riippumatta mikä se ongelma on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voin kertoa sinulle sen, että naiset eivät mitään muuta teekään, kun syyttävät vain itseään, vääristä valinnoistaan.
Ei ainakaan AV:lla, täällä se on aina miehen vika. Riippumatta mikä se ongelma on.
Argh, tarkoitin tietysti miesten vika, sillä yhden miehen virheeseen ovat kaikki miehet syyllisiä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 40plus mies ap:lle :)
t. Juhannusmies
No mistä sinut löytää?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsot väärin.
Sinä vaan projisoit omia arvojasi, tuo ei vastaa todellisuutta ollenkaan. Mahdollisesti se kertoo että lähestyt ERITTÄIN kapeaa siivua kaikista miehistä, ja täällä yleistät sen sitten "miesten" kriteereiksi.
Samankaltaisia kokemuksia on suurimmalla osalla naisista. Miehet ovat todella vaativia ja nirsoja netissä, jos ei kaikki, niin ainakin 90% heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne 80-90% miehistä nimenomaan eivät ole pelkän seksin perässä. Ne on niitä tavallisia miehiä, jotka toivovat löytävänsä vakavasti otettavan naisen. Mutta he jäävät pelimiesten jalkoihin eivätkä naiset juurikaan ota heihin kontaktia.
Miksi miehet eivät voi itse ottaa yhteyttä? Etsikää sieltä profiilien viidakosta se nainen, joka on samankaltainen kanssanne ja laittakaa hänelle viesti. Sieltä satojen ilmoitusten joukosta on hankalaa löytää ketään. Itsekin selaan joskus tuntitolkulla, ennen kuin itseni tyylinen mies löytyy ja otan sitten yhteyttä häneen.
Otapas se kuvaannollinen peili käteen ja tarkastele vähän omia vaatimuslistojasi sekä sitä mitä juuri kirjoitit. Siis tuntitolkulla selaat jotain profiilitekstejä, jotka sinällään kertovat ihmisestä hyvin vähän, että löydät jonkun josta sulle muodostuu mielikuva, että ko. mieheen voi ottaa yhteyttä. Ei tarvi ihmetellä jos ei seurustelukumppania löydy kun et anna sille mitään mahdollisuutta tapahtua. Olet aivan äärimmäisen nirso ja sulla on aivan naurettavan tiukka seula ja vaatimuslista toiselle, sillä että suostut tapaamaan ketään ja sitten poikkeuksetta petyt siihen kun mies ei livenä ollutkaan sitä mitä sinun muodostama mielikuva hänestä profiilin perusteella oli. Aivan absurdia touhua käyttää tuntitolkulla aikaa siihen ettei edes anna mahdollisuutta sille että voisi löytää seurustelukumppanin ja samaan aikaan uskotella itselleen että etsii kumppania.
Voi hyvää päivää jos tuo on laajemminkin naisten tapa deittisivuilla...
Se me ainakin tajutaan, ettei sinulla ole käsitystäkään millaista nettideittailu miehille oikeasti on, eikä siitä mikä toimii ja mikä ei. Ei käytännössä eikä tilastojen kautta, mutua tuputat vailla kokemusta, etkä takuulla toimi kuten kuvittelet. Etuoikeutetun sokeus.
Tämä koskee jokaista joka puhuu nirsoista miehistä. Ehkä venäjällä jossa naisia on enemmän kuin miehiä, ymmärretään jotain asiasta, mutta ei täällä.