Nirsot miehet
Olen päättänyt luopua kaikista toiveista, että enää ikinä seurustelisin. Miksi odottaa mahdotonta? Täällä miehet jankuttavat loputtomiin, miten helppoa naisilla on nettideittisaiteilla, kun miehiä on kuulemma moninverroin enemmän. Ehkä naisilla riittää saiteilla kysyntää, jos sopii miesten tiukkoihin kriteereihin. Vähän päälle nelikymppisenä olen selvästi liian vanha. Toinen miinus ovat lapset (jo koulussa).
Olisin mielestäni hyvä naisystävä. Tykkään laittaa ruokaa ja ruokiani on kehuttu. Olen huolehtivainen luonne, seksuaalisuuskin on tärkeää. Elätän itseni ja jälkeläiseni. Isäpuolta en heille halua.
Välillä ajattelin, että etsin sitten panokaverin, mutta hänen pitäisi olla nimenomaan kaveri. Seksiä etsivillä miehillä ei ole palstoilla kuvaa itsestään, eikä mitään tietoa millainen ihminen on kyseessä. Nimimerkit tasoa "Panemaan", "Isomuna" jne. Avaavat "keskustelun" antamalla sukupuolielimensä mitat. Sen verran vaativa olen, että haluaisin, että minusta ollaan kiinnostuneita edes vähän muunakin kuin reikänä.
Omat kriteerini ovat että olisi muutakin yhteistä kuin että housuissa on yhteensopivat elimet. Kaveruutta, juteltavaa. Materiasta en välitä, tykkään enemmän olla luonnossa. Eikä tähän mitään länkytystä piilokriteereistä ja että kaikki naiset muka haluavat rikkaan hunksin, kun eivät halua.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quo
te=Vierailija]Netin kautta on ainakin ihan turha etsiä. Miehillä on siellä niin kovat vaatimukset, että kukaan ei ole riittävän hyvä niitä täyttämään. Siihen on selvästi syy, miksi ovat sinkkuja.
Miehillähän ei ole netissä mitään vaatimuksia? Mies on onnekas jos pääsee ylipäätään edes treffeille asti.
Kyllä sieltä miehet saa niitä treffejä, ihan yhtä paljon kuin naisetkin. Vai käyvätkö kaikki naiset siellä keskenään treffeillä? Hyvällä tuurilla, jos jollekin miehelle joten kuten edes kelpaa, niin tapailu kestää muutaman kuukauden ja sitten tulee pakit. Etsivät koko ajan vain parempaa.
Netissä markkina on entistä keskittyneempi. Pieni joukko miehiä hoitaa käytännössä lähes kaikki naiset. Eri arvioiden mukaan 10-20% miehistä treffailee 80% naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netin kautta on ainakin ihan turha etsiä. Miehillä on siellä niin kovat vaatimukset, että kukaan ei ole riittävän hyvä niitä täyttämään. Siihen on selvästi syy, miksi ovat sinkkuja.
Miehillähän ei ole netissä mitään vaatimuksia? Mies on onnekas jos pääsee ylipäätään edes treffeille asti.
Kyllä sieltä miehet saa niitä treffejä, ihan yhtä paljon kuin naisetkin. Vai käyvätkö kaikki naiset siellä keskenään treffeillä? Hyvällä tuurilla, jos jollekin miehelle joten kuten edes kelpaa, niin tapailu kestää muutaman kuukauden ja sitten tulee pakit. Etsivät koko ajan vain parempaa.
Miehiä on muutenkin reilusti enemmän kuin naisia treffeillä. Lisäksi vain pieni joukko tästä miesten laumasta käy treffeillä. Muut istuvat siellä vuodesta toiseen saamatta ikinä mitään kontaktia naisiin. Ja nämä eivät ole mitään ällöjä setämiehiä tai peniskuviaan lähetteleviä juntteja vaan ihan tavallisia miehiä laidasta laitaan.
Ainoat joiden olen nähnyt istuvan siellä vuodesta toiseen, ovat juuri niitä miehiä, jotka käyvät paljon treffeillä ja joille ei lopulta kelpaa kukaan. Olisin tosin itsekin istunut siellä jo vuosia, jos en toistuvista pakeista lannistuneena, olisi poistanut profiiliani sieltä moneen kertaan. Ja koska suurin osa miehistä on siellä vain seksin perässä, niin se osa joka oikeasti etsii kumppania, pääsee kyllä treffeille. Se vain vaatii sitä omaa aktiivisuutta, yleensä miehet jotka ovat tositarkoituksella liikkeellä möllöttävät vain paikoillaan ja odottavat naisen yhteydenottoa. Useimmat naiset kun odottavat kuitenkin sitä miehen aloitetta, koska niin se asia perinteisesti on aina mennyt, että mies lähestyy. Miesten mahdollisuuksia voisi parantaa huomattavasti se, jos he keskittyisivät naisten kuvien katselun sijaan profiilitietojen tarkasteluun. Jos ottaa yhteyttä johonkin, joka on suurimmaksi osaksi samankaltainen ihminen, samoine arvoineen ym, niin varmasti saa vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quo
te=Vierailija]Netin kautta on ainakin ihan turha etsiä. Miehillä on siellä niin kovat vaatimukset, että kukaan ei ole riittävän hyvä niitä täyttämään. Siihen on selvästi syy, miksi ovat sinkkuja.
Netissä markkina on entistä keskittyneempi. Pieni joukko miehiä hoitaa käytännössä lähes kaikki naiset. Eri arvioiden mukaan 10-20% miehistä treffailee 80% naisista.
Niin, koska se 10-20% miehistä on niin nirsoja, ettei heille kelpaa kukaan. Käyvät vain treffeillä ja antavat pakit jokaiselle naiselle. Ovat kolunneet läpi 80% naisista ja eivät ole kelpuuttaneet ketään heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quo
Lainaus ei toiminut, niin yritän uudelleen:
Niin, koska se 10-20% miehistä on niin nirsoja, ettei heille kelpaa kukaan. Käyvät vain treffeillä ja antavat pakit jokaiselle naiselle. Ovat kolunneet läpi 80% naisista ja eivät ole kelpuuttaneet ketään heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quo
Lainaus ei toiminut, niin yritän uudelleen:
Ja lisään vielä, että ne loput 80-90% miehistä, ovat vain seksin perässä/ eivät ota itse yhteyttä kehenkään tai he vihaavat naisia, ja eivät siksi pääse treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quo
Nope. Ne on eri asteisia pelimiehiä.
Ne 80-90% miehistä nimenomaan eivät ole pelkän seksin perässä. Ne on niitä tavallisia miehiä, jotka toivovat löytävänsä vakavasti otettavan naisen. Mutta he jäävät pelimiesten jalkoihin eivätkä naiset juurikaan ota heihin kontaktia.
Mä oon hieman ihmeissäni aina näiden nettikeskustelujen kanssa koska vaikka itsekin lähentelen neljääkymppiä ja alakouluikäisiä lapsiakin on kaksi, mulla ei ole ollut mitään vaikeuksia löytää seuraa itselleni. Mua nuorempia ja lapsettomia miehiä jonossa ihan, pääsin kirjaimellisesti valitsemaan itselleni sopivimman. Olisko siinä nyt jotain muutakin takana kuin pelkkä ikä ja äitiys?
Melkein kuin minun näppäimiltäni. Keski-iässä ei jaksaisi enää mitään teinien pelejä eikä ulkonäkökeskeisyyttä. Toki normaali hygienia molemmilla tärkeää. Normaalit itsestään huolehtimaan pystyvät sinkkumiehet on kiven alla ja piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quo
Nope. Ne on eri asteisia pelimiehiä.
Miksi lainaukset eivät toimi?
En nyt sanoisi noin. Pelimiehet ovat seksin perässä. Nirsous on taas asia erikseen. Jokainen tunnistaa kyllä pelimiehen, koska he eivät ole yleensä kovin välkkyjä, vaikka itse saattavat niin luullakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hieman ihmeissäni aina näiden nettikeskustelujen kanssa koska vaikka itsekin lähentelen neljääkymppiä ja alakouluikäisiä lapsiakin on kaksi, mulla ei ole ollut mitään vaikeuksia löytää seuraa itselleni. Mua nuorempia ja lapsettomia miehiä jonossa ihan, pääsin kirjaimellisesti valitsemaan itselleni sopivimman. Olisko siinä nyt jotain muutakin takana kuin pelkkä ikä ja äitiys?
Eikö kerro jotakin miesten ahdingosta jos pitää lapsettomana nuorena miehenä ottaa vanha äitinainen?
Nuoren naisen kokemuksesta tiedän, että iso osa tapailemistani miehistä on ollut vain seksin perässä. Juurikin myös ne tavismiehet, jotka eivät ole pelimiehiä. Olen itse tavisnainen, eli en se kaunis nainen johon miehet haluaisivat sitoutua kaikista eniten.
Tinderissä sain 0 treffikutsua. Sen sijaan paljon seksiehdotuksia. Baareissa miehet haluaisivat lähteä jatkoille. Harrastuksista löysin yhden miehen, joka tapailtuamme halusikin vain seksiä. Jne. Poikaystävän löytäminen on täysin mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kerro jotakin miesten ahdingosta jos pitää lapsettomana nuorena miehenä ottaa vanha äitinainen?
Niin niin, kertoo varmasti siitä että nuoret ja lapsettomat naiset ovat nirsoja. Mutta me vanhat äitinaisethan tästä tilanteesta vain hyödymme. Siitä ihmetys.
En kyllä ihmettele, jos nettimiehet eivät pääse treffeille. Useammallakin treffisaitilla valtaosa miehistä on ilman kuvaa – kyllä kuva vaan kiinnittää huomion verrattuna saitin tyhjään pärstäkohtaan. Useimmat miehet eivät myöskään tunnu panostavan lainkaan ilmoitukseensa. Ei edes ruksita annetuista listoista kiinnostuksenkohteita ja lempijuttuja, saati että kirjoitettaisiin jonkinlainen esittely. Profiili ja ilmoitusteksti ovat mainos, jolla voisi erottua kasvottomien miesten massasta. Tuntuu, ettei viitsitä nähdä yhtään vaivaa. Harva nainen ottaa yhteyttä, jos ei miehen ilmoituksesta selviä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Nuoren naisen kokemuksesta tiedän, että iso osa tapailemistani miehistä on ollut vain seksin perässä. Juurikin myös ne tavismiehet, jotka eivät ole pelimiehiä. Olen itse tavisnainen, eli en se kaunis nainen johon miehet haluaisivat sitoutua kaikista eniten.
Tinderissä sain 0 treffikutsua. Sen sijaan paljon seksiehdotuksia. Baareissa miehet haluaisivat lähteä jatkoille. Harrastuksista löysin yhden miehen, joka tapailtuamme halusikin vain seksiä. Jne. Poikaystävän löytäminen on täysin mahdotonta.
Ja nettitreffeillä aloitin itse keskusteluja kivan oloisille miehille, joilla oli kattava profiili. Ei sieltäkään mitään tullut kun keskustelua on haastava jatkaa jos mies ei esitä kysymyksiä vaan saan pitää itse yllä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Ne 80-90% miehistä nimenomaan eivät ole pelkän seksin perässä. Ne on niitä tavallisia miehiä, jotka toivovat löytävänsä vakavasti otettavan naisen. Mutta he jäävät pelimiesten jalkoihin eivätkä naiset juurikaan ota heihin kontaktia.
Miksi miehet eivät voi itse ottaa yhteyttä? Etsikää sieltä profiilien viidakosta se nainen, joka on samankaltainen kanssanne ja laittakaa hänelle viesti. Sieltä satojen ilmoitusten joukosta on hankalaa löytää ketään. Itsekin selaan joskus tuntitolkulla, ennen kuin itseni tyylinen mies löytyy ja otan sitten yhteyttä häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kieltämättä hiukan ihmetyttää. Mutta onhan miehissä näitä fetisistejä joka lähtöön. On pedoa, on läskifetissiä, vanha nainen fetissiä... jokaista näistä on minuakin vastaan tullut netissä. No, kai tänne meitä mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet etsivät nykypäivänä äitiä itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät voi itse ottaa yhteyttä? Etsikää sieltä profiilien viidakosta se nainen, joka on samankaltainen kanssanne ja laittakaa hänelle viesti. Sieltä satojen ilmoitusten joukosta on hankalaa löytää ketään. Itsekin selaan joskus tuntitolkulla, ennen kuin itseni tyylinen mies löytyy ja otan sitten yhteyttä häneen.
Kyllä ne ottaa.
Mutta eivät naiset heistä kiinnostu, koska pelimiehet kuitenkin kierrättävät suurinta osaa naisista. Kyllä naiset jaksaa aina viikon odottaa, että playeri ehtii taas muilta naisiltaan käymään.
Miehiä on muutenkin reilusti enemmän kuin naisia treffeillä. Lisäksi vain pieni joukko tästä miesten laumasta käy treffeillä. Muut istuvat siellä vuodesta toiseen saamatta ikinä mitään kontaktia naisiin. Ja nämä eivät ole mitään ällöjä setämiehiä tai peniskuviaan lähetteleviä juntteja vaan ihan tavallisia miehiä laidasta laitaan.