Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan ikävin hahmo?

Vierailija
19.06.2016 |

Minulle se on Äitihullu.
Muita?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsahullu

Vierailija
22/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei jostain syystä tuo äitihullu läheskään eniten ärsytä. Jollain lailla ymmärrän, itsekin kun vihaan äitiäni. Tosin en kosta sitä lapsilleni...

Täällä käy paljonkin hulluja. Minua ärsyttää jostain syystä multipeukuttajat, jotka ottavat nuolet vähän liian tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se jatkuvasti kånken-aloituksia tekevä, sössö, miesviha-jankkaaja ja satunnaisesti hel-nyc. Viimeisin on vuorottain fiksuja ja asiallisia kirjoittava hahmo, vuorottain taas omia mielipiteitään fanaattisesti jankkaava urputtaja, ja jälkimmäinen ottaa aivoon. Päivystää palstalla muutoinkin ihan liikaa.

Pari asiaa. Ensinnäkin, miten tuollainen voi ottaa aivoon? Toisekseen, jotta voit todeta että joku päivystää palstalla ihan liikaa, oletan että sinä olet silloin siinä samassa veneessä?

Samaa mieltä.

Ja mistä tuon hahmon voi tunnistaa?

Vierailija
24/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on äitihullu?! itse en edes kiinnitä huomiota nimimerkkeihin, koska suurin osa on "vierailijoita".

Joskus tosin mietin, millaisia ihmisiä nämä "kielioppikorjailijat" olisivat oikeassa elämässä.

Äitihullu=kivikissaäiti=joka pyörittää äitiongelmaa paikallaan, eikä ymmärrä astua askeleita eteenpäin. Narsismin uhri, jolla on narsistin piirteitä, ei siivoa kotiaan, mies hoitaa lapset, haukkuu miestään...

http://www.vauva.fi/keskustelu/2592468/katkeruus_aitia_kohtaan?page=3#c…

Vierailija
25/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on äitihullu?! itse en edes kiinnitä huomiota nimimerkkeihin, koska suurin osa on "vierailijoita".

Joskus tosin mietin, millaisia ihmisiä nämä "kielioppikorjailijat" olisivat oikeassa elämässä.

Äitihullu=kivikissaäiti=joka pyörittää äitiongelmaa paikallaan, eikä ymmärrä astua askeleita eteenpäin. Narsismin uhri, jolla on narsistin piirteitä, ei siivoa kotiaan, mies hoitaa lapset, haukkuu miestään...

Ja näitä ketjuja riittää! Yleensä hermostuu ja haukkuu kaikki. Lähinnä lapsilleen on kammottava. Samoin miehelleen. Äidin lisäksi aiheina isä, isän perintö, isän uusi vaimo, onneton rakastuminen. Eniten viime aikoina on ollut isä. Joka ei antanut saamaansa perintöä hänelle. Ja siksi on isäkin paska.

Nämä ketjut puistattaa, koska pahuus on niin ilmeinen eikä näin hullua pysty kukaan esittämään.

Vierailija
26/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaaja luetteloija.  Tyyliin Hei listataan tässä ketjussa kellonaikoja rautanauloja tv-ohjelmia tamponimerkkejä tikkatuloksia norjalaisia hiihtäjiä Euroopan maita rekisterinumeroita bussivuoroja koiranruokia  what ever...

Vierailija
27/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössöllä alkaa mennä niin lujaa nykyään, että olen todenteolla ruvennut huolestumaan. Ero hänen kirjoituksissaan, sekä tyylissä että mielipiteissä on todella hätkähdyttävä, jos vertaa vaikka maaliskuuta nykyisiin teksteihin. Hänen käsityksensä normaalista käyvät kokoajan laihemmiksi ja laihemmiksi, hänen mielestään kaikkien pitäisi pyrkiä nollakokoon, hän keksii kokotaulukoita omasta päästään ja tosissaan väittää niitä virallisiksi länsimaisiksi kokotaulukoiksi. Kun häneltä pyytää todisteita hän ilmoittaa ettei viitsi keskustella läskidenialistin kanssa... Esimerkkejä päivä päivältä hullummiksi käyvistä jutuista löytyisi kymmeniä. 😕😔

Vierailija
28/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näitä ketjuja riittää! Yleensä hermostuu ja haukkuu kaikki. Lähinnä lapsilleen on kammottava. Samoin miehelleen. Äidin lisäksi aiheina isä, isän perintö, isän uusi vaimo, onneton rakastuminen. Eniten viime aikoina on ollut isä. Joka ei antanut saamaansa perintöä hänelle. Ja siksi on isäkin paska.

Nämä ketjut puistattaa, koska pahuus on niin ilmeinen eikä näin hullua pysty kukaan esittämään.

Samaa mieltä. Kammottavaa, että tällaisella ihmisellä on lapsia, joista ei välitä yhtään. Haukkui poikansa lyttyyn, tytär on hiukan parempi koska on "viihdyttävämpi". Toivoisin niin, että tämän ihmisen henkilöllisyys selviäisi, jotta lapset saataisiin pois häneltä.

Vierailija
29/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sössöllä alkaa mennä niin lujaa nykyään, että olen todenteolla ruvennut huolestumaan. Ero hänen kirjoituksissaan, sekä tyylissä että mielipiteissä on todella hätkähdyttävä, jos vertaa vaikka maaliskuuta nykyisiin teksteihin. Hänen käsityksensä normaalista käyvät kokoajan laihemmiksi ja laihemmiksi, hänen mielestään kaikkien pitäisi pyrkiä nollakokoon, hän keksii kokotaulukoita omasta päästään ja tosissaan väittää niitä virallisiksi länsimaisiksi kokotaulukoiksi. Kun häneltä pyytää todisteita hän ilmoittaa ettei viitsi keskustella läskidenialistin kanssa... Esimerkkejä päivä päivältä hullummiksi käyvistä jutuista löytyisi kymmeniä. 😕😔

Ihmettelen, jos ei kukaan hänen lähipiiristään reagoi? Kyllä tuollaisen mt-ongelman luulisi näkyvän ihan oikeassakin elämässä, ja kauas...

Vierailija
30/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29+1 on kyllä todella rasittava tyyppi.

Vierailija
31/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen palstan ikävin hahmo. Minä provoan ja haukun kaikkia 

Vierailija
32/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listaaja luetteloija.  Tyyliin Hei listataan tässä ketjussa kellonaikoja rautanauloja tv-ohjelmia tamponimerkkejä tikkatuloksia norjalaisia hiihtäjiä Euroopan maita rekisterinumeroita bussivuoroja koiranruokia  what ever...

Ehdottomasti kauhistuttavin vaihtoehto.

Listojen jälkeen olen miettinyt, että kirjoittajalla on mt-ongelmia.

Olen kerran erehtynyt vastaamaan, mutta nykyisin vältän listoja.

Vierailija
33/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se jatkuvasti kånken-aloituksia tekevä, sössö, miesviha-jankkaaja ja satunnaisesti hel-nyc. Viimeisin on vuorottain fiksuja ja asiallisia kirjoittava hahmo, vuorottain taas omia mielipiteitään fanaattisesti jankkaava urputtaja, ja jälkimmäinen ottaa aivoon. Päivystää palstalla muutoinkin ihan liikaa.

Pari asiaa. Ensinnäkin, miten tuollainen voi ottaa aivoon? Toisekseen, jotta voit todeta että joku päivystää palstalla ihan liikaa, oletan että sinä olet silloin siinä samassa veneessä?

Päivystämisellä meinasin sitä tapaa jolla hel-nyc aloittaa itseään koskevia ketjuja, osallistuu kokopäiväisesti toisten aloittamiin ketjuihin itsestään, ja kommentoi niiden lisäksi myös muita aiheita koskeviin keskusteluihin aktiivisesti. Ja tosiaan, fanaattinen jankkaaminen ottaa aivoon, oli aiheena mikä tahansa.

Vierailija
34/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ikävin kaikista on se, joka tunkee sen yhhyh ulosteen (tai perseen) kaikkeen, mistä ei satu jostain syystä pitämään esim. kananpersetukka, lokipaskasilmät, iltapaska jne jne. En tiedä onko sama tyyppi, mutta henkisiä sukulaisia varmaan ovat keskenään nuo kys. fiksaation omaavat.

Vierailija
35/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies29+1 on kyllä todella rasittava tyyppi.

Täh? Sehän on varmaan palstan paras

Vierailija
36/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Ja mistä tuon hahmon voi tunnistaa?

Nimimerkistä?

37/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivystämisellä meinasin sitä tapaa jolla hel-nyc aloittaa itseään koskevia ketjuja, osallistuu kokopäiväisesti toisten aloittamiin ketjuihin itsestään, ja kommentoi niiden lisäksi myös muita aiheita koskeviin keskusteluihin aktiivisesti. Ja tosiaan, fanaattinen jankkaaminen ottaa aivoon, oli aiheena mikä tahansa.

Ihan mielenkiinnosta, tarkoitatko minun aloittaminani niitä ketjuja, joissa oikein lukee aloittajana Hel-Nyc, vai jotain epämääräisiä kauhisteluketjuja, joiden avaajana lukee Vierailija? Koska vain toiset niistä olen minä aloittanut - vihje, niissä lukee nimeni. 

Fanaattisesti jankatakseni; osallistun tähän ketjuun ihan vastaamalla aiheeseen: ehdottomasti ikävin hahmo on Vierailija. Siltä tulee aivan sekopäistä juttua, isoksi osaksi puhuu itsensä jatkuvasti pussiin!

Vierailija
38/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti käyttäytyvät ihmiset.

Vegaaninen vihaajat.

Vierailija
39/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heluna ja ssss. Saattaavat olla sama henkilö. Samoja huudahduksia välillä ja molemmat istuvat vuorotellen tuntikaupalla palstalla. Ärsyttävä tapa myös tarttua jokaiseen sanaan kirjaimellisesti.. Se jos mikä kielii rasittavuudesta. Molemmat elävät jossain omassa kuplassaan ja sepittää tarinoita.

Kuka on Heluna?

Vierailija
40/53 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä väliä?" -tyyppi.

Onko tääkin joku hahmo?