Palstan ikävin hahmo?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heluna ja ssss. Saattaavat olla sama henkilö. Samoja huudahduksia välillä ja molemmat istuvat vuorotellen tuntikaupalla palstalla. Ärsyttävä tapa myös tarttua jokaiseen sanaan kirjaimellisesti.. Se jos mikä kielii rasittavuudesta. Molemmat elävät jossain omassa kuplassaan ja sepittää tarinoita.
Kuka on Heluna?
hel-nyc
Arvuuttelijat. "Mulla on tämmöinen juttu, joka on tosi jännä, kuka arvaa?" 10 sivua arvuutteluja, useampikin "ap":n vastaus, joista kukaan ei tiedä mikä oli oikea. Ettekö leikkineet näitä leikkejä tarpeeksi jo ala-asteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies29+1 on kyllä todella rasittava tyyppi.
Täh? Sehän on varmaan palstan paras
Oletko lukenut niitä yövuodotuksia? Ihan puistattavia
Aika lailla pahimpia on miesasiamies, limpakkoloishuuteljia ja kilttimies ikusinkku. Sama mies
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jatkuvasti kånken-aloituksia tekevä, sössö, miesviha-jankkaaja ja satunnaisesti hel-nyc. Viimeisin on vuorottain fiksuja ja asiallisia kirjoittava hahmo, vuorottain taas omia mielipiteitään fanaattisesti jankkaava urputtaja, ja jälkimmäinen ottaa aivoon. Päivystää palstalla muutoinkin ihan liikaa.
Pari asiaa. Ensinnäkin, miten tuollainen voi ottaa aivoon? Toisekseen, jotta voit todeta että joku päivystää palstalla ihan liikaa, oletan että sinä olet silloin siinä samassa veneessä?
Päivystämisellä meinasin sitä tapaa jolla hel-nyc aloittaa itseään koskevia ketjuja, osallistuu kokopäiväisesti toisten aloittamiin ketjuihin itsestään, ja kommentoi niiden lisäksi myös muita aiheita koskeviin keskusteluihin aktiivisesti. Ja tosiaan, fanaattinen jankkaaminen ottaa aivoon, oli aiheena mikä tahansa.
Ihan mielenkiinnosta, tarkoitatko minun aloittaminani niitä ketjuja, joissa oikein lukee aloittajana Hel-Nyc, vai jotain epämääräisiä kauhisteluketjuja, joiden avaajana lukee Vierailija? Koska vain toiset niistä olen minä aloittanut - vihje, niissä lukee nimeni.
Fanaattisesti jankatakseni; osallistun tähän ketjuun ihan vastaamalla aiheeseen: ehdottomasti ikävin hahmo on Vierailija. Siltä tulee aivan sekopäistä juttua, isoksi osaksi puhuu itsensä jatkuvasti pussiin!
Siis tietysti tarkoitan aloittamiksesi niitä ketujuja, joissa aloittajan nikki on hel-nyc. Ei kukaan voi faktana sanoa, että jonkin ketjun aloittaja, "Vierailija", olisit sinä kirjautumattomana. Kiitos silti täysin turhasta vihjeestä päivänselvään asiaan.
lancet 1995 on ehkä rasittavin. hänessä ei ole mitään persoonallista vain silkkaa toistoa.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jatkuvasti kånken-aloituksia tekevä, sössö, miesviha-jankkaaja ja satunnaisesti hel-nyc. Viimeisin on vuorottain fiksuja ja asiallisia kirjoittava hahmo, vuorottain taas omia mielipiteitään fanaattisesti jankkaava urputtaja, ja jälkimmäinen ottaa aivoon. Päivystää palstalla muutoinkin ihan liikaa.
Pari asiaa. Ensinnäkin, miten tuollainen voi ottaa aivoon? Toisekseen, jotta voit todeta että joku päivystää palstalla ihan liikaa, oletan että sinä olet silloin siinä samassa veneessä?
Päivystämisellä meinasin sitä tapaa jolla hel-nyc aloittaa itseään koskevia ketjuja, osallistuu kokopäiväisesti toisten aloittamiin ketjuihin itsestään, ja kommentoi niiden lisäksi myös muita aiheita koskeviin keskusteluihin aktiivisesti. Ja tosiaan, fanaattinen jankkaaminen ottaa aivoon, oli aiheena mikä tahansa.
Ihan mielenkiinnosta, tarkoitatko minun aloittaminani niitä ketjuja, joissa oikein lukee aloittajana Hel-Nyc, vai jotain epämääräisiä kauhisteluketjuja, joiden avaajana lukee Vierailija? Koska vain toiset niistä olen minä aloittanut - vihje, niissä lukee nimeni.
Fanaattisesti jankatakseni; osallistun tähän ketjuun ihan vastaamalla aiheeseen: ehdottomasti ikävin hahmo on Vierailija. Siltä tulee aivan sekopäistä juttua, isoksi osaksi puhuu itsensä jatkuvasti pussiin!
Projektio?
sfääreissä jankkaaja ja se joka kirjoittaa aina yhdyssanat erikseen(tod. näk. aina sama, koska sellaisia ei voi olla paljon.)
Vierailija kirjoitti:
Ikis, Pyhä Vulva, Jenni-hullu, Jere-hullu
Nämä
Lyhyt mies ja se mies, joka milloin mistäkin suunnasta lähestyy aihetta, että parikymppisten tyttöjen pitäisi ihailla nelikymppisiä miehiä. Tekeytyy välillä tytöksikin ja ihmettelee, miten vanhemmat miehet voikin olla niin ihania.
ap.