Apuja mulle:) Treffit sovittuna, mutta miehen viestit hiipuvat. Mitä teen?
Olen kirjoitellut netissä pari viikkoa kiinnostavan miehen kanssa, joka ehdotti treffejä ensi viikonlopulle. Nyt hän on pari päivää ollut vaisumpi, eikä viestittele oma-aloitteisesti. Vastaa kyllä. Kannattaako minun koittaa pitää virettä yllä ja viestitellä vai jättää pallo miehelle ja katsoa, mitä tapahtuu? Tarkoittaako viestien hiipuminen suoraan kiinnostuksen hiipumista?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
No mutta, kuulostaa ihan lupaavalta. Oon seurannut tätä ketjua, koska painin samantyylisen asian kanssa. Nyt tosin jo 4. treffit tiedossa... :)
Tsemppiä!
4. treffit kuulostaa lupaavalta:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, kuulostaa ihan lupaavalta. Oon seurannut tätä ketjua, koska painin samantyylisen asian kanssa. Nyt tosin jo 4. treffit tiedossa... :)
Tsemppiä!
Ap
Kyllä 😊 Kolmansilla sovittiin, ettei haeta muuta seuraa (Tinderistä) vaan katsotaan mihin meidän juttu johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä!
Ap
Kyllä 😊 Kolmansilla sovittiin, ettei haeta muuta seuraa (Tinderistä) vaan katsotaan mihin meidän juttu johtaa.
Mäkin toivon, että tykkäisin oikeastikin tästä miehestä ja hän minusta. Mulle sopisi nyt niin hyvin tähän joku ihana mies.
Lopetin juuri kirjottelun tinderissä yhden tosi kivan oloisen helsinkiläismiehen kanssa. Hän olisi ihan kauheasti halunnut nähdä, mutta mä en lämmennyt tarpeeksi. Nyt mies kertoi, että lopettaa tinderjutut ja katsoo, tuleeko jonkun naisen kanssa nyt oikea suhde. Toivotin kovasti onnea. Olisi hauskaa, jos se olisit sinä:D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä!
Ap
Mäkin toivon, että tykkäisin oikeastikin tästä miehestä ja hän minusta. Mulle sopisi nyt niin hyvin tähän joku ihana mies.
Lopetin juuri kirjottelun tinderissä yhden tosi kivan oloisen helsinkiläismiehen kanssa. Hän olisi ihan kauheasti halunnut nähdä, mutta mä en lämmennyt tarpeeksi. Nyt mies kertoi, että lopettaa tinderjutut ja katsoo, tuleeko jonkun naisen kanssa nyt oikea suhde. Toivotin kovasti onnea. Olisi hauskaa, jos se olisit sinä:D
Ap
Mun sankari on espoolainen 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä!
Ap
ApMun sankari on espoolainen 😊
Saattoi se sieltäkin olla. Nimi alkaa k:lla.
Ap
Mä menen nyt soittamaan miehelle. Oliskohan kotona.
Ap
Kiva, kun ap päivität tänne tilannetta, kiitos. Jännitän sun puolesta ja toivon parasta! :)
Ikävä käänne. Huomasin että mies on tullut vähän aikaa sitten fb-kaveriksi yhden mun tutun kanssa ja ovat just nyt whatsappissa, samassa rytmissä. Mä kysyn mikä on homman nimi ja vetäydyn... Paskapaskapaska.
Ap
Siis kysyn mistä tuntevat, kun on minunkin tuttuni. Mutta turhaa kai nyt enää. Taisi mies löytää kiinnostavamman kuitenkin, kun en ehtinyt häntä nähdä. Nainen ei ole oikein minkään näköinen, mutta ei se sitä aina katsokaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis kysyn mistä tuntevat, kun on minunkin tuttuni. Mutta turhaa kai nyt enää. Taisi mies löytää kiinnostavamman kuitenkin, kun en ehtinyt häntä nähdä. Nainen ei ole oikein minkään näköinen, mutta ei se sitä aina katsokaan.
Ap
Siis ajattelitko mieheltä kysyä vai tutultasi? Tai väliäkö sillä, mutta älä kysy. Anna jo olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSiis ajattelitko mieheltä kysyä vai tutultasi? Tai väliäkö sillä, mutta älä kysy. Anna jo olla.
Älä nyt ainakaan mieheltä mene kysymään. Noloa!
Älä nyt kysele mitään! Älä vetäydykään!
unohda juttu välillä ja koeta vaan saada sovittua se tapaaminen jossain kohtaa! Tee jotain muuta kuin roiku netissä!
Ehdotitko jotain muuta päivää jos ei se hänen nyt ehdottama sulle käynyt?
tAi ehdottiko hän?
Jos ei vielä, pidä sopiva väli viesteissäsi, en tiedä tämmöisistä mikä on sopivaa mutta oisko huomenna vaikka?? laittaa lyhyt ytimekäs viesti jossa ehdottaa jotain "hei, nähtäiskö vaikka xxx:na xxx aikaan? Tai mikä päivä sulle kävisi?"
Mä lähetin viestin, jossa kysyin, mistä tuntee hänet. Eikö se ole ihan tavallinen kysymys, jos on yhteisiä tuttuja? Ja mulle tärkeä tieto, koska en mene väliin, mä en kilpaile.
Ap
Saattoi olla nolo kysymys. En ole hyvä näissä.
Ap
Se asiallinen neuvo: anna jo herrantähden ap olla, kukaan jaksa tuollaista painostusta.
Palstan kannalta toimiva neuvo: pommita, älä nyt anna periksi! Vaikeuksien kautta voittoon! Ekaks kysy siltä omalta kaveriltasi, että mistä tuntee "sun" miehen! TOIMINTAA!!
Nyt nainen kasvattamaan itsetuntoasi ennen uutta suhdetta! Ei herranjestas kukaan kestä tutustumisvaiheessa mustasukkaiselta vaikuttavaa painostavaa kyselyä.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt kysele mitään! Älä vetäydykään!
unohda juttu välillä ja koeta vaan saada sovittua se tapaaminen jossain kohtaa! Tee jotain muuta kuin roiku netissä!
Ehdotitko jotain muuta päivää jos ei se hänen nyt ehdottama sulle käynyt?
tAi ehdottiko hän?
Jos ei vielä, pidä sopiva väli viesteissäsi, en tiedä tämmöisistä mikä on sopivaa mutta oisko huomenna vaikka?? laittaa lyhyt ytimekäs viesti jossa ehdottaa jotain "hei, nähtäiskö vaikka xxx:na xxx aikaan? Tai mikä päivä sulle kävisi?"
Mies lupasi soittaa aamupäivällä, mutta ei soittanut. Mä soitin, puhui toista puhelua. Mies laittoi viestin, että on viikonlopun menoissa ja tulee sunnuntaina kotiin eikä sitten ole suunnitelmia. Olin viime viikonlopun omissa kiireissäni niin etäinen, että taisi hiipua siinä. En ota nyt yhteyttä, en tyrkytä. Hän näkee että olen soittanut. Uskon, että hän tapaa toisen naisen nyt viikonloppuna. Harmi.
Ap
Olen aktiivisesti treffaileva sinkkumies. Kyllä viesteistä voi suoraan päätellä miten kiinnostunut. Olen huomannut, että pätee täysin myös naisiin. Todennnäköisesti väliin on kiilannut joku mielenkiintoisempi tapaus. Joskus tietysti tulee tekemistä ja tapahtumia, jolloin ei pysty viestittelemään, mutta kyllä sitä miehenä pyrkii pitämään linjan lämpöisenä treffeihin asti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt nainen kasvattamaan itsetuntoasi ennen uutta suhdetta! Ei herranjestas kukaan kestä tutustumisvaiheessa mustasukkaiselta vaikuttavaa painostavaa kyselyä.
Se oli vain yksi "mistä muuten tunnet" -kysymys. Ei painostavaa kyselyä. En halua treffailla samaa miestä tutun/kaverin kanssa.
Ap
Tsemppiä!