Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apuja mulle:) Treffit sovittuna, mutta miehen viestit hiipuvat. Mitä teen?

Vierailija
16.06.2016 |

Olen kirjoitellut netissä pari viikkoa kiinnostavan miehen kanssa, joka ehdotti treffejä ensi viikonlopulle. Nyt hän on pari päivää ollut vaisumpi, eikä viestittele oma-aloitteisesti. Vastaa kyllä. Kannattaako minun koittaa pitää virettä yllä ja viestitellä vai jättää pallo miehelle ja katsoa, mitä tapahtuu? Tarkoittaako viestien hiipuminen suoraan kiinnostuksen hiipumista?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
122/126 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voisi vain lakata tekemästä oletuksia ja ilmaista mielenkiintosi rehellisesti, ts. sopia treffit? Kysellä vaikka sitten mikä on miehen tilanne.

Juu, olen ilmaissut kyllä. Luulin että mieskin oli mutta nyt onkin ainakin jollain tasolla mukana toinen nainen. Pelkään alkaa sopia tarkkaa treffiaikaa, jos se taas peruuntuu. Mies olisi kovasti halunnut nähdä tällä viikolla, mutta minulle ei sopinut.

Ap

Oletko varma että on toinen nainen? Mitä se mies vastasi? Joko sovit toiset treffit tai unohdat koko tyypin, ethän voi oikein muutakaan. ;) Mutta aina ei kannata pelätä pahinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voisi vain lakata tekemästä oletuksia ja ilmaista mielenkiintosi rehellisesti, ts. sopia treffit? Kysellä vaikka sitten mikä on miehen tilanne.

Juu, olen ilmaissut kyllä. Luulin että mieskin oli mutta nyt onkin ainakin jollain tasolla mukana toinen nainen. Pelkään alkaa sopia tarkkaa treffiaikaa, jos se taas peruuntuu. Mies olisi kovasti halunnut nähdä tällä viikolla, mutta minulle ei sopinut.

Ap

Oletko varma että on toinen nainen? Mitä se mies vastasi? Joko sovit toiset treffit tai unohdat koko tyypin, ethän voi oikein muutakaan. ;) Mutta aina ei kannata pelätä pahinta.

Toivotin hyvät viikonloput ja kysyin, sovitaanko treffipäivä. Mies ei edes lukenut viestiä vaan katosi.

Ap

Vierailija
124/126 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
125/126 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toivotin hyvät viikonloput ja kysyin, sovitaanko treffipäivä. Mies ei edes lukenut viestiä vaan katosi.

Ap

Miten "katosi"?

Vierailija
126/126 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää vain kadota:(