Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apuja mulle:) Treffit sovittuna, mutta miehen viestit hiipuvat. Mitä teen?

Vierailija
16.06.2016 |

Olen kirjoitellut netissä pari viikkoa kiinnostavan miehen kanssa, joka ehdotti treffejä ensi viikonlopulle. Nyt hän on pari päivää ollut vaisumpi, eikä viestittele oma-aloitteisesti. Vastaa kyllä. Kannattaako minun koittaa pitää virettä yllä ja viestitellä vai jättää pallo miehelle ja katsoa, mitä tapahtuu? Tarkoittaako viestien hiipuminen suoraan kiinnostuksen hiipumista?

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon, että treffit olisivat järjestyneet, jos ap olisi ollut vähemmän innokas ja jättänyt tuon jatkuvan viestittelyn vähemmälle. Ihan varmasti mies on pelästynyt sitä. Itsellenikin se on aikamoinen turn-off, jos joutuu jatkuvasti vastailemaan yli-innokkaan miehen viesteihin. Haluan tutustua kasvotusten ja katsoa sitä kautta, löytyykö kemiaa vai ei. Ilmeisesti tämä mieskin oli samaa sorttia.

Ei ollut mitään jatkuvaa viestittelyä. Miksi niin ajattelet? Mies oli vähintään yhtä innokas kuin minä.

Ap

Vierailija
62/126 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ap päästä tuosta yli. Tiedän, ettei tämä nyt paljon lohduta, mutta vielä suurempi pettymys olisi sinulle ollut se, että olisitte tavanneet ja mies olisi kadonnut sen jälkeen. Näitä nimittäin käy todella paljon. Julmaa touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
64/126 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon, että treffit olisivat järjestyneet, jos ap olisi ollut vähemmän innokas ja jättänyt tuon jatkuvan viestittelyn vähemmälle. Ihan varmasti mies on pelästynyt sitä. Itsellenikin se on aikamoinen turn-off, jos joutuu jatkuvasti vastailemaan yli-innokkaan miehen viesteihin. Haluan tutustua kasvotusten ja katsoa sitä kautta, löytyykö kemiaa vai ei. Ilmeisesti tämä mieskin oli samaa sorttia.

Ei ollut mitään jatkuvaa viestittelyä. Miksi niin ajattelet? Mies oli vähintään yhtä innokas kuin minä.

Ap

Kyllä tuo vähän jatkuvalta kuulostaa, jos sanoit laittaneesi perään pari ystävällistä viestiä, joita ei edes lukenut ja sitten kysyit vielä senkin jälkeen, että mikä tuli...

Itse, anteeksi vain, tuossa vaiheessa olisin hiton onnellinen että peruin treffit. Jos mies oli jo sanonut, että ei nähdä työkiireiden vuoksi, oli hän jo vastannut kysymykseesi "mikä tuli?". Tekosyy tai ei, se on silti vastaus.

Ehkä hänelle tuli kuva, että olet innokkaampi ja kenties jopa painostava ja hän ei kokenut sitä kiinnostavaksi, ja noiden viestien jälkeen hän saattaa jopa ajatella sinua epätoivoisena, että hän oli ns. ainoa sinulle ja takerruit siihen, ja tuollainen saattaa ahdistaa. Siis ei suinkaan se, että juttelee vain hänelle mutta itselleni voisi tulla fiilis, että onkohan tuo vähän takertuva jos roikkuu ja kyselee perään jo ennen ensimmäistäkään näkemistä.

En siis tarkoita olla ilkeä, mutta ei kannata laittaa enää mitään - hän taisi tehdä jo pointtinsa selväksi. Voi olla, että hän palaa vielä myöhemmin mutta se vasta paljastaisikin epätoivoisuutesi jos olisit heti mukana - silloinhan hän tietää, ettet arvosta itseäsi pätkääkään kun olet pompoteltavissa ja helppo.

Vierailija
65/126 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin varmaan. Tämähän on ristiriidassa koko viestiketjun kanssa. Aloitus: miehen viestit hiipuvat, mitä teen. Vaikutat takertuvalta takiaiselta.

Vierailija
66/126 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivo käryää kauas. Poistuisin itsekin kaikessa hiljaisuudessa, jos nainen käyttäytyisi noin.

Vierailija
67/126 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se mies nyt kuitenkin vastasi ja kertoi työ- ja lapsikuvioistaan. Hyviä syitä. Olisihan hän ehtinyt halutessaan tietysti viestitellä, mutta kun en tunne henkilöä, en tiedä, millainen vetäytyjä hän on. Ja jos hän on tavannutkin jotain toista, ei hän ole mulle siitä tilivelvollinen. Niin minäkin saan tehdä. En halua heittäytyä ylpeäksi enkä luovuttaa heti. Sittenhän sen näkee, jos me tavataan, miltä tuntuu. Muulla ei ole väliä. Niin, hän sanoi haluavansa tavata.

Ap

Vierailija
68/126 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se mies nyt kuitenkin vastasi ja kertoi työ- ja lapsikuvioistaan. Hyviä syitä. Olisihan hän ehtinyt halutessaan tietysti viestitellä, mutta kun en tunne henkilöä, en tiedä, millainen vetäytyjä hän on. Ja jos hän on tavannutkin jotain toista, ei hän ole mulle siitä tilivelvollinen. Niin minäkin saan tehdä. En halua heittäytyä ylpeäksi enkä luovuttaa heti. Sittenhän sen näkee, jos me tavataan, miltä tuntuu. Muulla ei ole väliä. Niin, hän sanoi haluavansa tavata.

Ap

Muista puolustaa itseäsi. Jos olette sopineet treffit päivälle X sinulla on täysi oikeus tietää jo kauan etukäteen minkä aikaan näette. Sinun tehtäväsi ei ole odotella koska mies jaksaa ilmoitella. Tuon tyypin miehet helposti antavat naisen odotuttaa ja totella kun ovat nähneet, että nainen sietää mitä tahansa.

Vierailija
69/126 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sellanen, että vaikka oisin kiinnostunutkin niin jatkuva viestittely on turn-off.

Vierailija
70/126 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla ap:) Eihän sitä koskaan tiedä:)

Vierailija
71/126 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
72/126 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin varmaan. Tämähän on ristiriidassa koko viestiketjun kanssa. Aloitus: miehen viestit hiipuvat, mitä teen. Vaikutat takertuvalta takiaiselta.

Mies oli innokkaampi viestittelijä, minä vastailija. Sitten ne miehen aloitteelliset viestit alkoivat hiipua. Minä sitä sitten ihmettelemään.

Ap

Vierailija
73/126 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä tuo vähän jatkuvalta kuulostaa, jos sanoit laittaneesi perään pari ystävällistä viestiä, joita ei edes lukenut ja sitten kysyit vielä senkin jälkeen, että mikä tuli...

Itse, anteeksi vain, tuossa vaiheessa olisin hiton onnellinen että peruin treffit. Jos mies oli jo sanonut, että ei nähdä työkiireiden vuoksi, oli hän jo vastannut kysymykseesi "mikä tuli?". Tekosyy tai ei, se on silti vastaus.

Ehkä hänelle tuli kuva, että olet innokkaampi ja kenties jopa painostava ja hän ei kokenut sitä kiinnostavaksi, ja noiden viestien jälkeen hän saattaa jopa ajatella sinua epätoivoisena, että hän oli ns. ainoa sinulle ja takerruit siihen, ja tuollainen saattaa ahdistaa. Siis ei suinkaan se, että juttelee vain hänelle mutta itselleni voisi tulla fiilis, että onkohan tuo vähän takertuva jos roikkuu ja kyselee perään jo ennen ensimmäistäkään näkemistä.

En siis tarkoita olla ilkeä, mutta ei kannata laittaa enää mitään - hän taisi tehdä jo pointtinsa selväksi. Voi olla, että hän palaa vielä myöhemmin mutta se vasta paljastaisikin epätoivoisuutesi jos olisit heti mukana - silloinhan hän tietää, ettet arvosta itseäsi pätkääkään kun olet pompoteltavissa ja helppo.

Niin, ymmärrän kyllä tuon. Olen vähän sellainen, että haluan ratkaista, korjata tai päättää asian selkeästi ja mieluiten heti. Ehkä tuo peräänkysely oli liikaa. Toisaalta mun oma mieleni ei ole enää niin paha, vaikka uutta päivää ei olekaan vielä sovittu. Mä oon nyt hiljaisempi ja koitan pitää tunnelman kevyenä, jos yhteydenpitoa on. Katsotaan sitten tuleeko tästä mitään, edes niitä treffejä.

Ap

Vierailija
74/126 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean tärkeää monelle, ettei vaan vaikuta liian innokkaalta ja helpolta. Mitä jos loppujen lopuksi synkkaakin hienosti ja ap:sta ja kys. miehestä tuleekin hyvä pari? Kannattaa kokeilla eikä leikkiä vaikeaa.

Vierailija
75/126 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean tärkeää monelle, ettei vaan vaikuta liian innokkaalta ja helpolta. Mitä jos loppujen lopuksi synkkaakin hienosti ja ap:sta ja kys. miehestä tuleekin hyvä pari? Kannattaa kokeilla eikä leikkiä vaikeaa.

Ei mitään kissahiirileikkejä. Siis samaa mieltä.

Vierailija
76/126 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa elpymisen merkkejä. Katsellaan...

Ap

Vierailija
77/126 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle hyvää kun olit niin kovin haikea:)

Vierailija
78/126 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon sinulle hyvää kun olit niin kovin haikea:)

Kiitos!!

Ap

Vierailija
79/126 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan ap miten käy. Miesten aivoituksia usein ihmetelleenä olis mielenkiintoista kuulla mikä on lopputulos :)

Vierailija
80/126 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avetus Mamatus kirjoitti:

Kerrohan ap miten käy. Miesten aivoituksia usein ihmetelleenä olis mielenkiintoista kuulla mikä on lopputulos :)

Hei! Viestittely on jatkunut. Molemmat ollaan oltu nyt kiireisiä. Mies ei enää kuulemma etsi muita, haluaa tutustua muhun ensin. Hän haluaisi nähdä huomenna, mutta mä en ehdi:( Mahdollisimman pian kuitenkin:) Ei mennyt niin kuin ennustettiin.

Ap