Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apuja mulle:) Treffit sovittuna, mutta miehen viestit hiipuvat. Mitä teen?

Vierailija
16.06.2016 |

Olen kirjoitellut netissä pari viikkoa kiinnostavan miehen kanssa, joka ehdotti treffejä ensi viikonlopulle. Nyt hän on pari päivää ollut vaisumpi, eikä viestittele oma-aloitteisesti. Vastaa kyllä. Kannattaako minun koittaa pitää virettä yllä ja viestitellä vai jättää pallo miehelle ja katsoa, mitä tapahtuu? Tarkoittaako viestien hiipuminen suoraan kiinnostuksen hiipumista?

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, sillä on työstressiä, kävi ilmi. Eli melko varmasti peruu treffit:(

Ap

Tekosyiden kuningas, ihan selvä peli. Mies on löytänyt parempaa seuraa, ei kiinnosta treffit enää.

Voi ei... Sanoisi sen sitten.

Ap

Vierailija
42/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa kirjoitti:

Kannattaa välillä ajatella jotain muutakin eikä ylianalysoida.

Tuokin on totta, mutta kun mies ei vastannut selkeään kysymykseen, mihin aikaan nähdään, niin vähän puskee analyysia pintaan. Päivä siis on sovittu, kellonaikaa ei.

Ap

Voitko sinä ehdottaa kellonajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perui jo illalla työasioiden varjolla.

Ap

Vierailija
44/126 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt enää jää siihen tyyppiin roikkumaan. Vastaa että "Asia selvä, hyvää jatkoa" ja lopeta koko juttu siihen.

Vierailija
45/126 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja varjelkoon mua joutumasta enää ikinä vapaille parisuhdemarkkinoille.

Mä en ehkä kestäisi jatkuva ihme säätämistä ja arvailua..... että mitä se mies nyt tuolla tarkoittaa kun se haukotteli kesken kahvinjuonnin.

Mun kanssani ei ole pakko olla jos ei tunnu siltä, minä en roiku enkä odottele kovin kauaa. 

Minä sinuna antaisin olla ja odottaisin niitä treffejä. 

Vierailija
46/126 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luoja varjelkoon mua joutumasta enää ikinä vapaille parisuhdemarkkinoille.

Mä en ehkä kestäisi jatkuva ihme säätämistä ja arvailua..... että mitä se mies nyt tuolla tarkoittaa kun se haukotteli kesken kahvinjuonnin.

Mun kanssani ei ole pakko olla jos ei tunnu siltä, minä en roiku enkä odottele kovin kauaa. 

Minä sinuna antaisin olla ja odottaisin niitä treffejä. 

Toivottavasti säästyt joutumasta. Minäkin luulin niin pikkuisen päälle vuosi sitten. Löyty netistä mies, kirjotti mulle nähtiin seur iltana ja sitten alettiinkin seurustelemaan kun kumpikin ihastu ensinäkemältä. No ero tuli ja nyt olen taas vapailla markkinoilla ja itku tulee kun ajattelenkin että taas alkaa se pohtiminen ja nettitreffeillä kun ulkonäkö ratkaisee ainakin 70%.

Luulen että minulla kävi hyvä tsäkä kun löysin kunnon miehen joka ei pelleillyt mutta nyt erottu enkä usko että ikinä löydän, varsinkaan netistä .😢

Vierailija
47/126 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Surullista.

Vierailija
48/126 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kai toivotit hyvää loppuelämää etkä jää roikkumaan?

Vierailija
49/126 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuulkaas niin on, että kun toisen"tuttu" käyttäytyminen selkeästi muuttuu niin on hyvä miettiä miksi. Ap aisti ihan oikein, että käyttäytyminen on muuttunut ja siihen on joku syy. Miestä ei enää kiinnosta yhtä lailla. "Työstressi" on kiinnostavampi nainen, näin jätetään mahdollisuus uusiin treffeihin jos tuo nyt ykkönen ole toimikaan. Tämä on niin selvä juttu ja jopa ymmärrettävää jos tutustuu moneen yhtä aikaa. Siksipä siksi, treffit mahdollisimman nopeasti niin säästyy näiltä että ohi meni ennen ku edes nähtiin.

Vierailija
50/126 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt enää jää siihen tyyppiin roikkumaan. Vastaa että "Asia selvä, hyvää jatkoa" ja lopeta koko juttu siihen.

Komppi. Älä enää laita mitään viestiä, max. tuo hyvää jatkoa. Äläkä vastaa jos sieltä jotain jossain hänelle sopivana katve aikana tulee. Tekee samat oharit uudelleen. Ovela tyyppi kun sopi muka treffit, eli jätti sinut löysään hirteen odottamaan aikaa, ja et tietenkään sitten sopinut muuta tuolle päivälle. Itse sitten tekikin niin. Sika mikä sika.

Vierailija
51/126 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kuulkaas niin on, että kun toisen"tuttu" käyttäytyminen selkeästi muuttuu niin on hyvä miettiä miksi. Ap aisti ihan oikein, että käyttäytyminen on muuttunut ja siihen on joku syy. Miestä ei enää kiinnosta yhtä lailla. "Työstressi" on kiinnostavampi nainen, näin jätetään mahdollisuus uusiin treffeihin jos tuo nyt ykkönen ole toimikaan. Tämä on niin selvä juttu ja jopa ymmärrettävää jos tutustuu moneen yhtä aikaa. Siksipä siksi, treffit mahdollisimman nopeasti niin säästyy näiltä että ohi meni ennen ku edes nähtiin.

Mä tiedän, että ongelmat töissä ovat totta, mutta ovatko ne syy treffien perumiseen, on eri asia. Lähetin pari ystävällistä viestiä, mutta nies ei edes lukenut niitä. Vaihdoin lapsiviikonloppus ja hankin hoitajaa ym. tämän takia ja hän tiesi sen. Nyt on taas niin yksinäinen olo, kun ei ole ketään, ketä edes toivoa :(

Ap

Vierailija
52/126 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi näppäilyvirheet.

Ap

Vierailija
53/126 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt laita enää yhtään mitään. Jos ei ole ede lukenut niin peli on selvä, ei sitä kiinnosta vittuakaan. Tyypillinen egonsa buustaaja -mies, kerää naishaaremin ympärilleen ja sopii treffejä sinne sun tänne, valitsee kiinnostavimman päältä mutta ei laita lopullista stoppia muille varatytöille, jotta sitten on jotain mihin palata, jos viritys suosikkitytön kanssa epäonnistuukin.

Seuraavaan!

Vierailija
54/126 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ärsyyntynyt olo aloittajan puolesta :/ Tiedän, että voi kuulostaa kliseeltä, mutta kiitä luojaasi ettet tutustunut tuollaiseen mieheen paremmin. Mies on törppö kun tietää miten olet joutunut hoitamaan lastenhoidon ja silti teki noin.

Taatusti tapailee toista, mutta ei voi silti sanoa suoraan jos haluaa pitää 'yhteyden' auki ja nähdä sinua vielä joskus. Sanomattakin selvää, että kannattaako...

Vierailija
55/126 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ap kuitenkin kysyä, että laitoitko jotain viestiä miehellä tämän keskustelun olemassaolon aikana? Muutakin siis kuin kyselit kellonaikaa treffeillenne? Miten selvisi, että miehellä on työstressiä?

Ihan uteliaisuuttani siis kysyn, ei tietenkään ole pakko sanoa jos et halua :)

Vierailija
56/126 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko ap kuitenkin kysyä, että laitoitko jotain viestiä miehellä tämän keskustelun olemassaolon aikana? Muutakin siis kuin kyselit kellonaikaa treffeillenne? Miten selvisi, että miehellä on työstressiä?

Ihan uteliaisuuttani siis kysyn, ei tietenkään ole pakko sanoa jos et halua :)

Laitoin viestiä. Treffit olivat voimassa, kysyin aamupäivällä vain, miten menee. Mies mainitsi ongelmistaan ja sanoi että puhutaan myöhemmin. Vasta illalla hän kertoi, ettei pysty mihinkään nyt.

Ap

Vierailija
57/126 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli todnäk ei "pysty" eli halua kanssasi. Ikävä kyllä, idiootti mies kun kiertelee.

Minulle on tullut vastaan sekä samanlaisia kiertelijöitä, jotka "eivät pysty nyt mihinkään" mutta silti Tinderiä näperretään ja uusia matcheja pukkaa ja parhaimmillaan jopa avoliittoa vuoden sisään. Sitten on tullut vastaan sellaisiakin, jotka on ihan rehellisiä, esimerkiksi eräs oikeastikin kiireinen mies totesi tyylillä "mulla on nyt niin hektinen elämäntilanne, että en koe järkeväksi nähdä enää. Aikaa saisin varmasti järjestettyä, mutta ei ole tullut vielä sellaista kiinnostusta, että jaksaisin yrittää raivata tilaa meidän näkemiselle". Oltiin siis käyty muutamilla treffeillä ja olin yllättynyt ja jopa iloinen miehen rehellisyydestä. Eipä tarvinnut jahkailla tai analysoida, kun mies oli sen verran fiksu että viitsi puhua suoraan. Sitten on tosiaan ne urpot, jotka kiertelee ja kaartelee ja jättää roikkumaan ja humps vain palaavat apajille 1-3 kk kuluttua ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Vierailija
58/126 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän, että ongelmat töissä ovat totta, mutta ovatko ne syy treffien perumiseen, on eri asia. Lähetin pari ystävällistä viestiä, mutta nies ei edes lukenut niitä. Vaihdoin lapsiviikonloppus ja hankin hoitajaa ym. tämän takia ja hän tiesi sen. Nyt on taas niin yksinäinen olo, kun ei ole ketään, ketä edes toivoa :(

Ap

Voi ap, miten nätisti ja aidosti kuvattu. Näitä aina sattuu, mutta älä ole liiaksi pahoillasi. Kaikkea hyvää.

Vierailija
59/126 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi ap, miten nätisti ja aidosti kuvattu. Näitä aina sattuu, mutta älä ole liiaksi pahoillasi. Kaikkea hyvää.

Kiitos:) Mä nyt vielä kysyin, mikä tuli. En usko silti saavani vastausta.

Ap

Vierailija
60/126 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon, että treffit olisivat järjestyneet, jos ap olisi ollut vähemmän innokas ja jättänyt tuon jatkuvan viestittelyn vähemmälle. Ihan varmasti mies on pelästynyt sitä. Itsellenikin se on aikamoinen turn-off, jos joutuu jatkuvasti vastailemaan yli-innokkaan miehen viesteihin. Haluan tutustua kasvotusten ja katsoa sitä kautta, löytyykö kemiaa vai ei. Ilmeisesti tämä mieskin oli samaa sorttia.