Apuja mulle:) Treffit sovittuna, mutta miehen viestit hiipuvat. Mitä teen?
Olen kirjoitellut netissä pari viikkoa kiinnostavan miehen kanssa, joka ehdotti treffejä ensi viikonlopulle. Nyt hän on pari päivää ollut vaisumpi, eikä viestittele oma-aloitteisesti. Vastaa kyllä. Kannattaako minun koittaa pitää virettä yllä ja viestitellä vai jättää pallo miehelle ja katsoa, mitä tapahtuu? Tarkoittaako viestien hiipuminen suoraan kiinnostuksen hiipumista?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Olen aktiivisesti treffaileva sinkkumies. Kyllä viesteistä voi suoraan päätellä miten kiinnostunut. Olen huomannut, että pätee täysin myös naisiin. Todennnäköisesti väliin on kiilannut joku mielenkiintoisempi tapaus. Joskus tietysti tulee tekemistä ja tapahtumia, jolloin ei pysty viestittelemään, mutta kyllä sitä miehenä pyrkii pitämään linjan lämpöisenä treffeihin asti.
Niin. Jokin aika sitten mies alkoi itse painaa enemmän päälle (kun sai mun kuviani). Nyt kuulemma kaverit vie tämän viikonlopun. Mutta toinen nainen siellä on kuvioissa jollain tavalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikävä käänne. Huomasin että mies on tullut vähän aikaa sitten fb-kaveriksi yhden mun tutun kanssa ja ovat just nyt whatsappissa, samassa rytmissä. Mä kysyn mikä on homman nimi ja vetäydyn... Paskapaskapaska.
Ap
Voi ei 😩 Tsemppiä... Saisi miehellä olla munaa sanoa suoraan, että löytyi joku kiinnostavampi!
t. Se sitä yhtä espoolaista Tinder-löytöä tapaileva
Niin ja vielä:D Mies ehdottaa epäsuorasti aikaa sunnuntain jälkeen. En tiedä pitäiskö mun nyt tarttua siihen ja yrittää lyödä lukkoon jotain. Ei huvita nyt juosta perässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä käänne. Huomasin että mies on tullut vähän aikaa sitten fb-kaveriksi yhden mun tutun kanssa ja ovat just nyt whatsappissa, samassa rytmissä. Mä kysyn mikä on homman nimi ja vetäydyn... Paskapaskapaska.
ApVoi ei 😩 Tsemppiä... Saisi miehellä olla munaa sanoa suoraan, että löytyi joku kiinnostavampi!
Varmaan tsekkaa hänet ensin ja ajatteli pitää mua mukana:( En mä siihen ala enkä kilpailemaan.
Ap
MIKSEI IHMISET VOI VAAN PUHUA SUORAAN TOISILLEEN? Kaikille reiluinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVoi ei 😩 Tsemppiä... Saisi miehellä olla munaa sanoa suoraan, että löytyi joku kiinnostavampi!
Varmaan tsekkaa hänet ensin ja ajatteli pitää mua mukana:( En mä siihen ala enkä kilpailemaan.
Ap
Joo, tuollaiseen ei kannata alistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se asiallinen neuvo: anna jo herrantähden ap olla, kukaan jaksa tuollaista painostusta.
Palstan kannalta toimiva neuvo: pommita, älä nyt anna periksi! Vaikeuksien kautta voittoon! Ekaks kysy siltä omalta kaveriltasi, että mistä tuntee "sun" miehen! TOIMINTAA!!
Mies on ollut ainakin viimeisen viikon paaaaaljon aktiivisempi kuin minä. Asetelma kääntyi. Mä en pystynyt treffeihin tällä viikolla, mikä saattoi olla ratkaisevaa. En tiedä.
Ap
Jos mies olisi ollut oikeasti kiinnostunut, ei yhdellä viikolla olisi ollut väliä.
Jos kilpailuttaa nyt, niin miksi se muuttuisi mihinkään suhteen alettua?
Vai onko tällainen yleistäkin toimintaa nykyään? Että pidetään varalla ties kuinka monta ehdokasta..? En tiedä. Oon niin ulkona näistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se asiallinen neuvo: anna jo herrantähden ap olla, kukaan jaksa tuollaista painostusta.
Palstan kannalta toimiva neuvo: pommita, älä nyt anna periksi! Vaikeuksien kautta voittoon! Ekaks kysy siltä omalta kaveriltasi, että mistä tuntee "sun" miehen! TOIMINTAA!!
Mies on ollut ainakin viimeisen viikon paaaaaljon aktiivisempi kuin minä. Asetelma kääntyi. Mä en pystynyt treffeihin tällä viikolla, mikä saattoi olla ratkaisevaa. En tiedä.
ApJos mies olisi ollut oikeasti kiinnostunut, ei yhdellä viikolla olisi ollut väliä.
Pitää muistaa että me ei olla vielä edes tavattu. Eilen mies kyllä vielä soitteli ja ehdotti viikonlopputreffejä ellei mene kavereiden kanssa. On nyt siis menossa ja sanoi että on siitä eteenpäin vapaa.
Ap
Viesteillä pommittaminen on tosi ahdistavaa.... Itsellä nettituttu joka oli käymässä Suomessa. Italialainen hammaslääkäri, asuu Milanossa ja Budapestissä. Hemmetti ku alkoi ahdistaan kun viestiä Whatsuppissa pukkas tyyliin 6-8 /päivä. Joka aamu kukkapuska. Olin kiinnostunut aluksi, mutta tuo viestihomma meni niin pitkälle, että alkoi ahdistaan.
Sanoin asiasta. nyt ei viestejä viikkoon ja hyvä niin. Ahdisti tosi paljon kun ku pommitti koko ajan. Jos olis ollut vähemmän innokas, niin ehkä muakin olisi kiinnostanut
Fatalji, asianajaja
En tiedä olenko ihan kamala ihminen, kun minä pidän tässä miehiä "varalla". Yhden kanssa viestiteltiin pari kuukautta sitten erittäin aktiivisesti ja tuolloin en pitänyt yhteyttä kenenkään muun miehen kanssa. Sitten tapasimme ja minusta tapaaminen oli oikein mukava, mutta yhteydenpito miehen kanssa muuttui jotenkin väkinäiseksi ja harveni merkittävästi ja lopulta hiipui kokonaan. Tulkitsin tämän siten, että tämä mies ei sitten ehkä halua edetä pidemmälle, mutta kavereina pysytään ja pidetään kohteliaat välit toisiimme. Tämän jälkeen olen viestitellyt parinkin miehen kanssa ja heistä toisen kanssa enemmän ja aloin jo lämmetä hänen tapaamisehdotuksilleenkin. Sitten tämä ensimmäinen mies ilmoitti itsestään ja kysyi koska voisimme tavata. Nyt olen vähän hämilläni, koska haluaisin tämän ensimmäisen miehen kanssa jatkaa siitä mihin jäimme, mutta toisaalta olisi kurjaa jättää yhteydenpito tämän toisen miehen kanssa kokonaan. En tiedä, miten tämän voisi hoitaa tyylikkäästi.
Deittimaailmassa tietenkin pidetään koko ajan monta ovea auki, sitä kun ei tiedä kenen kanssa sitten lopulta synkkaa. Ei siitä kannata kenenkään loukkaantua. Siihen ei ihmisikä riitä, jos aloittaa aina alusta yksi ihminen kerrallaan.
gfrgfgdf kirjoitti:
Deittimaailmassa tietenkin pidetään koko ajan monta ovea auki, sitä kun ei tiedä kenen kanssa sitten lopulta synkkaa. Ei siitä kannata kenenkään loukkaantua. Siihen ei ihmisikä riitä, jos aloittaa aina alusta yksi ihminen kerrallaan.
Mä periaatteessa ajattelen, että yksi kerrallaan, vaikka olen tuota sarjadeittailuakin harrastanut. Mutta kaverin kanssa en halua samaan kuvioon. Menee maku.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Viesteillä pommittaminen on tosi ahdistavaa.... Itsellä nettituttu joka oli käymässä Suomessa. Italialainen hammaslääkäri, asuu Milanossa ja Budapestissä. Hemmetti ku alkoi ahdistaan kun viestiä Whatsuppissa pukkas tyyliin 6-8 /päivä. Joka aamu kukkapuska. Olin kiinnostunut aluksi, mutta tuo viestihomma meni niin pitkälle, että alkoi ahdistaan.
Sanoin asiasta. nyt ei viestejä viikkoon ja hyvä niin. Ahdisti tosi paljon kun ku pommitti koko ajan. Jos olis ollut vähemmän innokas, niin ehkä muakin olisi kiinnostanut
Fatalji, asianajaja
Edelleenkään en ole pommittanut. Mies enemmänkin viime aikoina. Kyselee mitä teen jne.
Ap
Etkö voisi vain lakata tekemästä oletuksia ja ilmaista mielenkiintosi rehellisesti, ts. sopia treffit? Kysellä vaikka sitten mikä on miehen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Etkö voisi vain lakata tekemästä oletuksia ja ilmaista mielenkiintosi rehellisesti, ts. sopia treffit? Kysellä vaikka sitten mikä on miehen tilanne.
Juu, olen ilmaissut kyllä. Luulin että mieskin oli mutta nyt onkin ainakin jollain tasolla mukana toinen nainen. Pelkään alkaa sopia tarkkaa treffiaikaa, jos se taas peruuntuu. Mies olisi kovasti halunnut nähdä tällä viikolla, mutta minulle ei sopinut.
Ap
Ap