Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apuja mulle:) Treffit sovittuna, mutta miehen viestit hiipuvat. Mitä teen?

Vierailija
16.06.2016 |

Olen kirjoitellut netissä pari viikkoa kiinnostavan miehen kanssa, joka ehdotti treffejä ensi viikonlopulle. Nyt hän on pari päivää ollut vaisumpi, eikä viestittele oma-aloitteisesti. Vastaa kyllä. Kannattaako minun koittaa pitää virettä yllä ja viestitellä vai jättää pallo miehelle ja katsoa, mitä tapahtuu? Tarkoittaako viestien hiipuminen suoraan kiinnostuksen hiipumista?

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei vielä...ja tähän sitten dramaattista musiikkia

Vierailija
22/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poslaripillun kuvia kehiin, dildoile esim. banskulla ja pistä gorilla naamari päähäsi. Miehen kiinnostus herää taas.

LOL, tai no siis naurattaisi jos ei olisi NIIN totta !

On varmistanut treffit sun kans, joten nyt kaikki ruuti niihin muihin naisiin, siinä se "vaisuuden syy". Ei sitä yksi mies jaksa kaikkien (varsinkaan varmistettujen) kanssa jaappasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen sopinut ensitreffit, olen vähentänyt viestittelyä, tämä on mielestäni ihan luonnollista. Ei kannata viestitellä/jutella asioita puhki, poikki ja pinoon ennen nenäkkäin tapaamista.

Vierailija
24/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M48 kirjoitti:

Aina kun olen sopinut ensitreffit, olen vähentänyt viestittelyä, tämä on mielestäni ihan luonnollista. Ei kannata viestitellä/jutella asioita puhki, poikki ja pinoon ennen nenäkkäin tapaamista.

Mulla on muut miehet innoissaan pikemminkin kiihdyttäneet viestittelyä ennen ekoja treffejä.

Ap

Vierailija
25/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ainakin minä lopetan viestittelyn siinä vaiheessa kun treffit on sovittu, yleensä parin päivän päähän. Tai laitan sitten vielä varmistusviestin samana päivänä kun on tarkoitus tavata. Näin siis nettideittaillessa. Ajattelen että sen viestittelyn päämäärä on sopia livetapaaminen, joten mitä sitä jaarittelemaan kun asia on sovittu.

Vierailija
26/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerran kävi niin että nainen ei halunnutkaan jo sovituille treffeilel koska "en tiedä olisko meillä mitään puhuttavaa kun et ole täälläkään juuri keskustellut"

Vaikka tarkoituksenani oli säästää puheenaiheet treffeille :)

Vierailija
27/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M48 kirjoitti:

Mulla on muut miehet innoissaan pikemminkin kiihdyttäneet viestittelyä ennen ekoja treffejä.

Ap

Eiks se olisi ihan hyvä, jos tämä ei olisi kuin ne muut?

Vierailija
28/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viestittelyn hiipuminen tarkoittaa kiinnostuksen lopahtamista, olen sitten vissiin erilainen tapaus mitä näitä tykkäyksiä täällä katsoo :D

Kyllähän puhuttavaa aina keksii.

Vierailija
29/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48 kirjoitti:

Ap

Eiks se olisi ihan hyvä, jos tämä ei olisi kuin ne muut?

Olisi tietysti, koska niistä ei tullut muuta kuin suuria toiveita ja iso pettymys.

Ap

Vierailija
31/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla viestittelyn hiipuminen tarkoittaa kiinnostuksen lopahtamista, olen sitten vissiin erilainen tapaus mitä näitä tykkäyksiä täällä katsoo :D

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
32/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, sillä on työstressiä, kävi ilmi. Eli melko varmasti peruu treffit:(

Ap

Vierailija
33/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Mies olen. Lisään vielä tuohon, jos nainen ei niin hirveästi kiinnosta niin sitten viestittely saattaa hiipua. Kiinnostavan tapauksen ollessa kyseessä viestittelen entisellään.

Vierailija
34/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheskään kaikki miehet ei tykkää viestien näpyttelystä yhtään.

Vierailija
35/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa välillä ajatella jotain muutakin eikä ylianalysoida.

Vierailija
36/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa kirjoitti:

Kannattaa välillä ajatella jotain muutakin eikä ylianalysoida.

Tuokin on totta, mutta kun mies ei vastannut selkeään kysymykseen, mihin aikaan nähdään, niin vähän puskee analyysia pintaan. Päivä siis on sovittu, kellonaikaa ei.

Ap

Vierailija
37/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M48 kirjoitti:

Aika vähissä on juttelunaiheet sinulla, jos ne loppuvat siksi, että viestitellään viikkoa ennen treffejä.

Vierailija
38/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP. Kyllä minä kaikkien exieni kanssa olen viestitellyt ihan treffipäivään saakka. Ihmeellistä selittelyä tuo, että tahtoo jättää jotain jutun aiheita liveenkin 😂 ihan kuin ei voisi jutella viimeisimmästä. Hohhoijaa. Tosin itse muutun jännityksen takia vähän nihkeämmäksi, etenkin silloin kun aistin, että hommassa on aineksia ja mies on tosi kiinnostunut. Mutta tämän selitänkin kaikille ja olen muutenkin vähän tällainen. En panosta täysillä, vaan mies saa nähdä vaivaa eteeni.

Vierailija
39/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, mutta eikö ihmiset nykyään soittele toisilleen ollenkaan? Siis eikö ihmiset ollenkaan juttele puhelimessa ennen treffejä? Silloin kun minä olin nuori, niin puhelimessa juteltiin tuntikausia... Oi niitä aikoja <3

Vierailija
40/126 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, sillä on työstressiä, kävi ilmi. Eli melko varmasti peruu treffit:(

Ap

Tekosyiden kuningas, ihan selvä peli. Mies on löytänyt parempaa seuraa, ei kiinnosta treffit enää.