Japanissa on baareja, jonne ei pääse tietyn maan kansalaiset!
näin japanissa. jos olet tietyn maan kansalainen, et pääse sisälle yökerhoon.
Kommentit (19)
Ap ei päässyt sisälle beibejutteöuklubille koska ei osaa japania jutellakseen naisille.
Britanniassakin ja Amerikassakin oli ennen. No gypsies, Irish or dogs.
On ihan hyvä rajata pois Afrikan nekkerit ja lähi-idän raiskailijat.
Miksi näin ei voisi toimia Suomessakin? Täällä nousee hirveä meteli jo siitä, jos häiriköiviä ja ampuilevia rikollis-seurueita ei päästetä johonkin kuppilaan.
Amerikoissa oli aikoinaan baareja joihin ei päästetty suomalaisia.. Ruotsissa saattaa olla vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin ei voisi toimia Suomessakin? Täällä nousee hirveä meteli jo siitä, jos häiriköiviä ja ampuilevia rikollis-seurueita ei päästetä johonkin kuppilaan.
Persuiltako kielletään baarit? Ei välttämättä huono idea.
Aikanaan olin paikkakunnalla jolla oli iso varuskunta. Siellä oli baareja johin ei varusmiehet päässeet. Tosin itse pääsin kun olin siellä vain lyhyemmällä kurssilla ja oli eri väriset laatat kauluksesssa joten oikeastaan siellä syrjittiin vaan paikallisia jääkäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Monessa maassa on nykyisin paikkoja joihin ei pääse kuin paikalliset
Aikoinaan v 1985 minä ja kaverini emme päässeet Hollannissa yhden pikkukaupungin diskoon. Vahtimestari väitti että ulkomaalaiset ovat riski jos sattuu jotain ja kapakka pitää evakuoida.
Vierailija kirjoitti:
Tuota voi soveltaa täällä.
Olen kohtalaisen paljon kaljabaareissa Helsingissä käynyt. Aika harvoin siellä on ketään muuta kuin suomalaisia. No, jossain paikassa se ainut työntekijä on tänne ulkomailta muuttanut.
Ei haittaisi että Suomeenkin saataisiin kristillisiä baareja/yökerhoja.
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan olin paikkakunnalla jolla oli iso varuskunta. Siellä oli baareja johin ei varusmiehet päässeet. Tosin itse pääsin kun olin siellä vain lyhyemmällä kurssilla ja oli eri väriset laatat kauluksesssa joten oikeastaan siellä syrjittiin vaan paikallisia jääkäreitä.
HML.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, taitaa fakta olla se, että viimeksi kun Helsingissä on uutisten mukaan joku kantanut käsiasetta baarissa ja jopa ampunut sen ulkopuolella, niin kyseessä oli persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HML.
Ei ollut se mutta näköjään samaa on ollut muuallakin. Tässä oli kyseessä Oulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, taitaa fakta olla se, että viimeksi kun Helsingissä on uutisten mukaan joku kantanut käsiasetta baarissa ja jopa ampunut sen ulkopuolella, niin kyseessä oli persu.
Eipä taida.
Sun pitää teipata silmät sivuilta vinoon niin pääset kyllä sisään
Monessa maassa on nykyisin paikkoja joihin ei pääse kuin paikalliset