Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen etälapsi tulossa "lomalle"

Vierailija
16.06.2016 |

Heinäkuussa piti olla 2 viikkoa, mutta nyt äitinsä pakottaa ottamaan lapsen vielä yhdeksi ylimääräiseksi viikonlopuksi.
Ei siinä muuten mitään, mut omat lapseni on samaan aikaan omalla isällään 2 viikkoa joten meillä ei ole miehen kanssa yhteistä aikaa koko kesänä.
Toisekseen mies ei tee lapsensa kanssa mitään joten lapsen hoito ja viihdyttäminen on mun varassa aina 90% kun lapsi käy täällä. Miehellä raskas lääkitys jonka vuoksi nukkuu lähes kaiken muun ajan mitää jää työssäkäynnin ulkopuolelle.
Ajatus heinäkuusta uuvuttaa jo nyt, tuntuu ettei kohta enää jaksa..
Isovanhemmat, miehen vanhemmat eivät kovin paljoa lapsenlastaan ota luokseen joten tukiverkko melko pieni meillä.
Mietin jo että vain häipyisin johonkin kaverille lepään viikoksi heinäkuussa ja jättäisin miehen "oman onnensa" nojaan. Tulin heti katumapäälle koska tiedän miten raskasta lapsen kanssa olo on oikeasti miehelle.. :/

Miten muut tässä tilanteessa olleet? Arvostelijat jakakoon elämänviisauksensa muualle kiitos..

T. Väsynyt

Kommentit (203)

Vierailija
1/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen lääkitys? Miksei ole sairauslomalla?

Vierailija
2/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, sitä saa mitä tilaa, joten kärsi kuin nainen tai haihdut paikalta. Sinuna en todellakaan jäisi passaamaan äijää ja lasta, vaan keksisin parempaa tekemistä. Jos mies siitä nokkaansa ottaa, niin taas - voi voi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa, kuinka paljon nykyään on lapsia, joita kukaan ei tunnu haluavan :/

Ymmärrän kyllä toiveenne yhteisestä ajasta.

Itse olen eronnut, eikä ex ota lapsia lomillakaan kuin joka toinen viikonloppu. Ei halua enkä pakota.

Vierailija
4/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Jos yhtään lohduttaa, niin tuollainen lapseton aika on täysin vieras käsite ydinperheissä. Onhan sulla 10 päivää aikaa olla miehen kanssa.

Vierailija
5/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei lastaan pysty hoitamaan, niin se asia pitäisi saattaa lastenvalvojan tietoon.

Vierailija
6/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän lapsi lomalle tulee vaan toiseen kotiin, isän luo.

Vierailija
7/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ne lapset vaan hoitaa, kun on niitä tehtaillut. Yhteinen aika. Voi luoja.

Vierailija
8/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lisäännyitte :)

Vierailija
9/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi joku päiväleiri lapselle, jossa olisi lapselle muutamaksi tunniksi mielekästä tekemistä?

Vierailija
10/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se Sun miehestä silloin oo töissä? Onko Tässä nyt se yks vkl, mikä on ylivoimaista?

Vierailija
11/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pakottaa ottamaan? Sopimusten mukaanhan noissa tapaamisissa toimitaan. Sanotte ettette olekotona tuota viikonloppua.

Vierailija
12/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ne lapset vaan hoitaa, kun on niitä tehtaillut. Yhteinen aika. Voi luoja.

Kyllä meillä uusperheessä on kesällä myös meidän vanhempien yhteistä kahdenkeskistä aikaa, peräti viikon verran. Toki lomaa vietetään sekä koko perhe yhdessä että kumpikin omien lastensa kanssa.

Vierailija
13/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, sitä saa mitä tilaa, joten kärsi kuin nainen tai haihdut paikalta. Sinuna en todellakaan jäisi passaamaan äijää ja lasta, vaan keksisin parempaa tekemistä. Jos mies siitä nokkaansa ottaa, niin taas - voi voi...

Olisiko yläpeukkujen määrä yhtä runsas, jos se olisikin uusi aviomies, joka lähtisi lomalle rilluttelemaan sen sijaan että "passaisi sairasta muijaa" ja tämän lasta.

Myötä- ja vastoinkäymisissä, ajattelen minä. Sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
14/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin muuten edes omaa aikaa tarvitsette,jos toinen kerran nukkuu koko ajan?

Vierailija
15/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan itsekäs ajattelumalli.

Kaikenlainen aines sitä lisääntyynkin.

Vierailija
16/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa mammat vois taas miettiä jos omalle kohdalle sattuis puolison sairastuminen ja lastenhoito ym yksin naisen kontolle. Kummasti sitä omaa aikaa alkaa kaivata ja kaikki mahdollinen tuki haetaan mitä ulkopuolelta saadaan..

Vierailija
17/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole velvollisuuksia kuin omia lapsiasi kohtaan. Lähde vaan yksin johonkin lomalle rentoutumaan, niin lapsi ja isä saavat viettää laatuaikaa kaksin.

Miehen lääkitys pitää tarkistaa ja karsia turhat pois.

Vierailija
18/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ydinperheissäkään oo mitään tuommoista "omaa aikaa". Mä en tajua miksi niitä lasia hommataan kun tuntuu ettei kukaan ikinä halua niitä kuitenkaan kauaa katsella.

Vierailija
19/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on kolme yhteistä lasta jotka ovat kotona koko kesän! Ei siis mitään kahden keskeistä lomaa ja miksi pitäisi olla, jos on kerran lapsia hankkinut!

Vierailija
20/203 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa tilanteessa sun kanssa ja ymmärrän ärsytyksesi, mutta yritä sinäkin ymmärtää se toinen puoli. Lapsen on todella tärkeää olla joskus isällään viikonloppuja pidempiä pätkiä. Harmi, että teillä meni aikataulut noin tyhmästi ristiin, mutta toisaalta, niin kuin yllä sanottiin, eiväthän pienten lasten vanhemmat muutenkaan yleensä saa viikoksi vapaata lapsistaan. Asennoidu niin, että autat miestä minkä jaksat, mutta muuten teet itselle mielekkäitä asioita (muualla). Itse teen esim aina suht pitkää päivää kun miehen lapsi on meillä: minä saan omaa rauhaa ja he olla kaksistaankin. Jos miehesi käy töissäkin, niin kyllä hänen täytyy omien lastensa kanssa selvitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä